corky ook nietquote:Op maandag 15 juli 2013 18:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Zijn ouders zijn Nederlanders. Hij heeft geen roots in Mongoliė.
Goeie!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:43 schreef iBenny het volgende:
Zal X Factor komend seizoen op FOX te zien zijn?
FOX is sowieso wel van de talentenjachten. American Idol wordt er geloof ik ook uitgezonden. Idols terug zou helemaal tof zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie!
En zouden ze de US versie gaan uitzenden? Dat zou ook wel leuk zijn.
Klopt ja. Toen bekend werd dat Fox hiernaartoe zou komen heb ik op de site gekeken, ze hebben echt veel talentenjachten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
FOX is sowieso wel van de talentenjachten. American Idol wordt er geloof ik ook uitgezonden. Idols terug zou helemaal tof zijn
Lijkt me niet aangezien het aan RTL Nederland verkocht is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:43 schreef iBenny het volgende:
Zal X Factor komend seizoen op FOX te zien zijn?
Fox zendt uit:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
FOX is sowieso wel van de talentenjachten. American Idol wordt er geloof ik ook uitgezonden. Idols terug zou helemaal tof zijn
Hmm. X Factor is ook geen productie die uit Amerika komt. Dus die kans schat ik inderdaad ook vrij kleinquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Lijkt me niet aangezien het aan RTL Nederland verkocht is.
The Voice is in Duitsland ook niet op RTL te zien.
Nja ik denk niet dat het zo is dat een programmaconcept van een zender specifiek is. Het wordt geproduceerd door een productie bedrijf en verkocht aan RTL of FOX.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm. X Factor is ook geen productie die uit Amerika komt. Dus die kans schat ik inderdaad ook vrij klein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |