Da's toch niet helemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgende week Het beste van Got Talent.
Maar Voice is niet zo leukquote:30 augustus begint The Voice weer.
Holland's got talent begint tegen die tijd ook weerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch niet helemaal hetzelfde
[..]
Maar Voice is niet zo leuk
Ok dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgende week Het beste van Got Talent.
30 augustus begint The Voice weer.
Hmmquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Holland's got talent begint tegen die tijd ook weer
Het beste van Got Talent kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ok dan.
Dus nu een paar weken zonder nieuwe talentenjacht. Fffuuuhuuuu wat moet ik nu met mijn leven op vrijdagavond!? Ook al geen GTST meer
quote:
huh? Maar HGT is toch ook van RTL4? Hoe gaan ze dat doen dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Holland's got talent begint tegen die tijd ook weer
Ik gok dat dat op de zaterdag komtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
huh? Maar HGT is toch ook van RTL4? Hoe gaan ze dat doen dan?
denk het dan ook jaquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:16 schreef iBenny het volgende:
X Factor Kijkcijfers ( Seizoen: Liveshow || Resultshow)
Seizoen 1: 1.846.000 || 1.780.000
Seizoen 2: 1.787.000 || 2.547.000
Seizoen 3: 1.986.000 || 2.109.000
Seizoen 4: 1.934.000 || 1.682.000
Seizoen 5: <Morgen bekend>
Zoals verwacht de minst bekeken finale. Al zal het weer ook wel mee hebben gespeeld.quote:
Haris is saai.quote:Op maandag 15 juli 2013 18:36 schreef BzP het volgende:
Ik ben zo blij dat die kutkop van een gordon met zn fagbandjes niet gewonnen heeft!
Lekker in your face toen hij tegen Haris zei dat het saai was
Dat is niet waar. Zijn ouders zijn Nederlanders. Hij heeft geen roots in Mongolië.quote:
corky ook nietquote:Op maandag 15 juli 2013 18:55 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Zijn ouders zijn Nederlanders. Hij heeft geen roots in Mongolië.
Goeie!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:43 schreef iBenny het volgende:
Zal X Factor komend seizoen op FOX te zien zijn?
FOX is sowieso wel van de talentenjachten. American Idol wordt er geloof ik ook uitgezonden. Idols terug zou helemaal tof zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie!
En zouden ze de US versie gaan uitzenden? Dat zou ook wel leuk zijn.
Klopt ja. Toen bekend werd dat Fox hiernaartoe zou komen heb ik op de site gekeken, ze hebben echt veel talentenjachten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
FOX is sowieso wel van de talentenjachten. American Idol wordt er geloof ik ook uitgezonden. Idols terug zou helemaal tof zijn
Lijkt me niet aangezien het aan RTL Nederland verkocht is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:43 schreef iBenny het volgende:
Zal X Factor komend seizoen op FOX te zien zijn?
Fox zendt uit:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
FOX is sowieso wel van de talentenjachten. American Idol wordt er geloof ik ook uitgezonden. Idols terug zou helemaal tof zijn
Hmm. X Factor is ook geen productie die uit Amerika komt. Dus die kans schat ik inderdaad ook vrij kleinquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Lijkt me niet aangezien het aan RTL Nederland verkocht is.
The Voice is in Duitsland ook niet op RTL te zien.
Nja ik denk niet dat het zo is dat een programmaconcept van een zender specifiek is. Het wordt geproduceerd door een productie bedrijf en verkocht aan RTL of FOX.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm. X Factor is ook geen productie die uit Amerika komt. Dus die kans schat ik inderdaad ook vrij klein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |