Rik op de motor en daarna als eindshot.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Kyubey het volgende:
Hoehoe, aanmelden met Feestboek.
Dacht het niet er tee el, ik lees hier wel mee.
Subliem eind trouwens, wat Rik zag. Ik kreeg er rillingen van.
Kwam wel even mij op. Maar het zal wel nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:13 schreef vencodark het volgende:
En Maxime door Nick is ook geen optie zeker?
Bij de naam "Noudster" moet ik altijd denken aan een mislukte hamsterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop de Noudster, maar zal vast wel niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:47 schreef Kyubey het volgende:
Noud zit veel hoger natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nope, ze dragen allemaal dezelfde schoenenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Is het niet te zien aan de schoenen ofzo wie wat of hoe?
Of gaat het te snel allemaal?
Ik heb het niet gezien maar wil het gewoon weten
Allemaal dezelfde schoenenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nope, ze dragen allemaal dezelfde schoenenEn voor de rest is het niet te zien
Als laatste? Ik zie er nog twee in de lucht...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:10 schreef bakacakes het volgende:
Frapant dat diegene die te pletter valt als laatste neerkomt.. lopen fladderen ofzo?
Mike sprong toch ook als laatstequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:10 schreef bakacakes het volgende:
Frapant dat diegene die te pletter valt als laatste neerkomt.. lopen fladderen ofzo?
twitter:LeovanWamel twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 20:51:01Een zwarte dag. Hectiek op het paracentrum. Later meer. #meerdijk reageer retweet
Wijsneusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:15 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Als laatste? Ik zie er nog twee in de lucht...
quote:Spring instructeur Paracentrum Meerdijk ...
Genaaktquote:Genaakt op 5 juli 2013
Er zijn nog wel wat andere plaatsnamen, zoals het Bos bij Kennard en het Jantien-meerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:27 schreef GSMboy het volgende:
Godver...
[..]
En overal werd reklame gemaakt voor Paracentrum Teuge...
Als je een naam wilt verbergen, doe het dan goed, en laat wat shirts maken met Paracentrum Meerdijk....
Kom op zeg
En waarom ook altijd Meerdijk, en geen andere fictieve plaatsnamen?
Echt... alsof Meerdijk een grote metropool is ofzo met alles erop en eraan....
En Bodega geloof ik (verbastering van Bodegraven?)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er zijn nog wel wat andere plaatsnamen, zoals het Bos bij Kennard en het Jantien-meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |