SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:49 schreef Redefine het volgende:
Wel mooi dat Eddy even laat zien dat buiten Nederland ze het gewoon raar vinden hoe er met renners wordt omgegaan.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:49 schreef Redefine het volgende:
Wel mooi dat Eddy even laat zien dat buiten Nederland ze het gewoon raar vinden hoe er met renners wordt omgegaan.
Vooral omdat er nu gewoon naar Mollema gekeken moet worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker. Echt lulllig zoals men vaak over Gesink praat.
6.7quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
Nou mannen, welk cijfer krijgt de miss vanavond?
Danny van Poppel heeft nu al meer gepresteerd dan Gesink. Boy blijft net iets wat achterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogal zo word het nooit wat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, echt jammer, alhoewel Boy in het algemeen klassement de eerste dagen hoger dan zijn broertje stond.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny van Poppel heeft nu al meer gepresteerd dan Gesink. Boy blijft net iets wat achter
Een 6de plek algemeen klassement ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny van Poppel heeft nu al meer gepresteerd dan Gesink. Boy blijft net iets wat achter
quote:
Net als Gesink expres laten lopen. Geen bedreiging meer voor het klassement meer nu.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, echt jammer, alhoewel Boy in het algemeen klassement de eerste dagen hoger dan zijn broertje stond.
Boy gaat voor de meest onopvallende rennerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als Gesink expres laten lopen. Geen bedreiging meer voor het klassement meer nu.
Het is dat ik net mijn ontspannende uurtje achter de computer heb gehad, anders had je nu een koek gekregen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Boy gaat voor de meest onopvallende renner
Had je hem moeten zien na zijn overwinning in de Giro. Toen lag hij voor dood op de grondquote:
Ik doelde meer op de inhammenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb jij ook, als je die rit net hebt gereden
Ze kunnen niet allemaal zoals Gautier rijdenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik net mijn ontspannende uurtje achter de computer heb gehad, anders had je nu een koek gekregen.
Valt me mee dat ze Leezer en Veelers nog niet door elkaar hebben gehaald. Dat gebeurd vaker.quote:
A la Eros Poli 15 minuten voorsprong nemen en dan met een half minuutje winnenquote:
zo won een Spanjaard onlangs nog de Tourquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
A la Eros Poli 15 minuten voorsprong nemen en dan met een half minuutje winnen
zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
A la Eros Poli 15 minuten voorsprong nemen en dan met een half minuutje winnen
En Agnolutto de Ronde Van Zwitserland.quote:
quote:
Die had een opvallende piek 3 jaar geleden.quote:
Ik hoef geen vent die lacht om z'n eigen (slechte!) grappen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap ik dus echt niet bij hem. Geef mij dan maar Genee in zijn roze overhemd.
Heeft hij pas 2x gezegdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:59 schreef DeensZweet het volgende:
Het valt me op dat Tom Dumoulin na elke sprintetappe nét 'iets te vroeg' begon met aantrekken.
Is hier al een compilatie van?
Als ie er zelf maar lol in heeft!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoef geen vent die lacht om z'n eigen (slechte!) grappen.
Maar wel een man welke een verhaal begint, maar halverwege zijn insteek van zijn verhaal kwijt is?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoef geen vent die lacht om z'n eigen (slechte!) grappen.
Hah!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Ik kijk anders naar het wielrennen'
Nee schaatsen is zo schoon
Tsja hij is nog actief sporter hè.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar wel een man welke een verhaal begint, maar halverwege zijn insteek van zijn verhaal kwijt is?
Zeg gewoon wat je wil, lul. Fuck dat politiek correcte gezeik, ga dan niet aan een discussietafel zitten.
Gelukkig zit demagoog Derksen nog aan tafelquote:
Hij begon deze uitzending zongebruind, nu is hij felrood.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef Redefine het volgende:
Tuitert lijkt wel een jongetje wat voor het eerst een spreekbeurt moet houden.
Hij bedoelde dat de wetenschap voorloopt op de controles, denk ikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef n00b13 het volgende:
Alsof artsen in het wielrennen voorlopen op de wetenschap. Wat een gelul
Derksen doet niet aan journalismequote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:04 schreef n00b13 het volgende:
En Walsh had wel bewijs: hij had 3 onafhankelijke bronnen.
Weet Derksen veel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:04 schreef n00b13 het volgende:
Het probleem met Walsh is ook meer dat hij zichzelf teveel op de borst klopt EN vervolgens zich volkomen lachwekkend maakt bij SKY.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:04 schreef n00b13 het volgende:
Dat idd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het probleem met Walsh is ook meer dat hij zichzelf teveel op de borst klopt EN vervolgens zich volkomen lachwekkend maakt bij SKY.
Dit dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het probleem met Walsh is ook meer dat hij zichzelf teveel op de borst klopt EN vervolgens zich volkomen lachwekkend maakt bij SKY.
Dat heeft hij al zo vaak bekend.quote:
Dat is jammer ja, maar in de Armstrong zaak heeft hij gewoon heel goed werk gedaan, en daarvoor verdient hij complimenten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een toverbalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij begon deze uitzending zongebruind, nu is hij felrood.
Maar ja, die zei zelf tegen de controleurs dat er EPO in zijn koelkast lag, terwijl die controleurs dat zelf niet gevonden haddenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:06 schreef Redefine het volgende:
Lotz was zo'n ezel die meewilde. Toen hij ging gebruiken won hij plots een mooie koers.
Die zou hij ook iets meer krijgen, als hij zijn collega's niet zo slecht weg zet als hij steeds doet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:06 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat is jammer ja, maar in de Armstrong zaak heeft hij gewoon heel goed werk gedaan, en daarvoor verdient hij complimenten.
Lijkwit is de volgende stap. Ik denk niet dat de wielrenners zijn betoog in dank afnemen in het reclameblok.quote:
Daarom geloof ik ook dat hij daarvoor schoon was (iig het niet zelf deed), anders had hij dat niet zomaar opgebiecht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, die zei zelf tegen de controleurs dat er EPO in zijn koelkast lag, terwijl die controleurs dat zelf niet gevonden hadden
Niettemin is het aan Landis te danken dat die zaak uiteindelijk ergens in uitmondde. Die bracht de hele zaak aan het rollen met zijn bekentenis.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:06 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat is jammer ja, maar in de Armstrong zaak heeft hij gewoon heel goed werk gedaan, en daarvoor verdient hij complimenten.
Allemaal Landis vereren dan maar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niettemin is het aan Landis te danken dat die zaak uiteindelijk ergens in uitmondde. Die bracht de hele zaak aan het rollen met zijn bekentenis.
Veel van zijn collega's hebben dan ook jarenlang hun werk niet gedaan (wat je vooral de kranten kan kwalijk nemen, Smeets is niet meer dan een presentator van een entertainment programma).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zou hij ook iets meer krijgen, als hij zijn collega's niet zo slecht weg zet als hij steeds doet.
Die wordt daarna dan embedded journalist bij Garmin.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal Landis vereren dan maar.
Nee, da's niet nodig, maar Walsh en Hamilton worden zo ongeveer op een voetstuk gezet, terwijl vrijwel niemand het nog over Landis heeft.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal Landis vereren dan maar.
Armstrong hoefde hem alleen maar een plekje in een team te geven dan was die nu nog steeds 7-voudig tourwinnaarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niettemin is het aan Landis te danken dat die zaak uiteindelijk ergens in uitmondde. Die bracht de hele zaak aan het rollen met zijn bekentenis.
Dat Hamilton op een voetstuk wordt gezet is ook belachelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, da's niet nodig, maar Walsh en Hamilton worden zo ongeveer op een voetstuk gezet, terwijl vrijwel niemand het nog over Landis heeft.
Of Kimmage, die Landis uitgebreid geïnterviewd heeft.
Toch mooi dat zijn eigen arrogantie uiteindelijk tot zijn val leiddequote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Armstrong hoefde hem alleen maar een plekje in een team te geven dan was die nu nog steeds 7-voudig tourwinnaar
Daarom koop ik zijn boek ook niet. Hij heeft al genoeg verdiend aan oplichting.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Hamilton op een voetstuk wordt gezet is ook belachelijk.
*tochquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:13 schreef Jahr00n het volgende:
tuitert moet wat aan zn haar doen. dit is geen porum togh?
Lewis of Tyler, what difference does it make.quote:
Zeker waar, maar je kan het een journalist niet kwalijk nemen dat hij niet voor een veroordeling kan zorgen. De UCI had Armstrong ook nooit zo lang de hand boven het hoofd kunnen houden als de meeste journalisten niet in zijn reet waren gekropen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat het waar is, is één ding. Maar het is logisch dat je collega's niet gaan strooien met complimenten als je ze net voor rotte vis hebt uitgemaakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:09 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Veel van zijn collega's hebben dan ook jarenlang hun werk niet gedaan (wat je vooral de kranten kan kwalijk nemen, Smeets is niet meer dan een presentator van een entertainment programma).
Wel een super goed boek hoor. Leen hem maar bij de bieb als je hem geen geld wil geven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daarom koop ik zijn boek ook niet. Hij heeft al genoeg verdiend aan oplichting.
Hopelijk geen dopingtests.quote:
heb hem op pdfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wel een super goed boek hoor. Leen hem maar bij de bieb als je hem geen geld wil geven.
Puur natuur die spieren. Zo'n hengel een dag lang meezeulen is niet niks. Al schijnen er wat middeltjes voor een betere concentratie in het circuit om te gaan.quote:
Iedereen wilde dat hij zou bekennen. Ze waren allemaal op jacht naar hem.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:17 schreef Jahr00n het volgende:
waarom zou boogerd met de rug tegen de muur hebben gestaan?
Omdat iedereen van hem eiste dat hij zou gaan bekennen, hij kon onmogelijk nog in het wielrennen werken als hij niet had bekent.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:17 schreef Jahr00n het volgende:
Omdat hij niet meer kon slapen van de dopingquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:17 schreef Jahr00n het volgende:
Ik begrijp hem wel. Wytze steelt al zijn scoops. Zo wilde Mexicano later vandaag nog voorspellen dat Sagan zou winnen.quote:
Doet t het best op de kachel hoor.quote:
Ik leen de televaag uit aan zwervers in de buurt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of als aanmaakpapier voor het kampvuur.
Die gooien ze gelijk weg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik leen de televaag uit aan zwervers in de buurt.
Van Garderen reed in Zwitserland vrij zwak...moet nog zien of hij straks bergop mee kan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:24 schreef Redefine het volgende:
Bij BMC willen ze Van Garderen doodleuk opofferen voor Evans, terwijl die laatste minder fit zal zijn.
Dat klopt. Maar Evans heeft al een zware Giro erop zitten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Garderen reed in Zwitserland vrij zwak...moet nog zien of hij straks bergop mee kan.
verstoppertje gespeeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van Garderen reed in Zwitserland vrij zwak...moet nog zien of hij straks bergop mee kan.
Evans is wel taai...maargoed, het is idd afwachten hoe hij door de laatste loodzware Tourweek komt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Evans heeft al een zware Giro erop zitten.
Het zou veel logisch zijn ze beide kopman te maken en dan te zien wie er het beste is. Nu geven ze van tevoren de voorkeur aan Evans en zullen dat wel omdraaien als TJ toch beter zou zijn. Maar dat kost dan wel al tijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Evans is wel taai...maargoed, het is idd afwachten hoe hij door de laatste loodzware Tourweek komt.
winden,jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
mollema gaat winnen morgen let op mijn woord
Dat zie je nu pas?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:29 schreef THEFXR het volgende:
tering, wat een oren, die gaat met 100 afdalen, jonguh
bijna een minuut achterstand goed man. toppertjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:29 schreef Redefine het volgende:
Mollema rijdt ook gewoon sterk deze eerste week.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
bijna een minuut achterstand goed man. toppertje
Ik denk niet dat je nog een dommere opmerking kan maken, maar probeer het gerust.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
bijna een minuut achterstand goed man. toppertje
Nee joh Bauke heft wel oren naar een mooie etappe zege. Badum tss.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:30 schreef Revanches het volgende:
Man man wat een azijn pissers zitten hier zegGesink doet het niet goed, mollema te grote oren
wind mee helpt het, tegenwind,noquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:30 schreef Revanches het volgende:
Man man wat een azijn pissers zitten hier zegGesink doet het niet goed, mollema te grote oren
Een spoiler drukt je juist met meer krachten tegen het asfalt. Mollema gaat als een gek naar beneden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:30 schreef Revanches het volgende:
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:33 schreef Redefine het volgende:
Ze lieten Mollema al niet rijden in de latere ritten in Zwitserland.
Dat de Nederlanders tegenvallen is dan een ding. Maar men denkt altijd maar dat ze in het buitenland ook denken dat ze er niets van kunnen. Alsof andersom ze subtoppers zomaar laten wegrijden.quote:
Dat vind ik nog irritanter eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat de Nederlanders tegenvallen is dan een ding. Maar men denkt altijd maar dat ze in het buitenland ook denken dat ze er niets van kunnen. Alsof andersom ze subtoppers zomaar laten wegrijden.
Morgen nog niet denk ik. Denk dat een klassementsman wint.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:36 schreef Redefine het volgende:
Ik ben benieuwd wie er in de grote ontsnapping van morgen zitten. Ik denk dat die grote kans maken om de rit te winnen (de sterkste van die groep dan).
rolland of kadri iig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:36 schreef Redefine het volgende:
Ik ben benieuwd wie er in de grote ontsnapping van morgen zitten. Ik denk dat die grote kans maken om de rit te winnen (de sterkste van die groep dan).
Was het maar zo dat ze Gesink in het verleden hadden laten rijden, dan had die gewoon onder andere een Tour etappe gewonnenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik nog irritanter eigenlijk
Zondag is een etappe voor de Voecklers van deze wereld. Denk dat hij daarom vandaag tijd heeft verloren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen nog niet denk ik. Denk dat een klassementsman wint.
Rolland?quote:
Kadri kan dat niet.quote:
Dat zou je wel verwachten ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag is een etappe voor de Voecklers van deze wereld. Denk dat hij daarom vandaag tijd heeft verloren.
Dan moet er wel een ploeg zijn die de koers wil controleren. Oreca weet dat ze de gele trui kwijt zijn en Sky geeft niet een hele sterke indruk. Denk ook dat de vluchtgroep het haalt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen nog niet denk ik. Denk dat een klassementsman wint.
Tot en met zondag.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:39 schreef Pino112 het volgende:
De eerste Tourweek he, loopt die tot morgen of overmorgen?
Er zijn ook nog geen ploegen die hun 9e plaats gaan verdedigen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet er wel een ploeg zijn die de koers wil controleren. Oreca weet dat ze de gele trui kwijt zijn en Sky geeft niet een hele sterke indruk. Denk ook dat de vluchtgroep het haalt.
Meestal acht etappes plust een proloog, dus dan is het al wat anders.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is de eerste week 9 etappes. Ja oke.
Voeckler heeft altijd heerlijke etappes zijn klimcapaciteiten zijn waanzinnig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag is een etappe voor de Voecklers van deze wereld. Denk dat hij daarom vandaag tijd heeft verloren.
Hmm. Mja, het geel zou voor Sky moeten zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moet er wel een ploeg zijn die de koers wil controleren. Oreca weet dat ze de gele trui kwijt zijn en Sky geeft niet een hele sterke indruk. Denk ook dat de vluchtgroep het haalt.
Ohja zo. Dan zijn de tweede en derde week steeds van dinsdag t/m zondag als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meestal acht etappes plust een proloog, dus dan is het al wat anders.
Hij heeft een neusje tong voor de juiste ontsnapping.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Voeckler heeft altijd heerlijke etappes zijn klimcapaciteiten zijn waanzinnig.
Denk dat Sky de gele trui nu nog niet wil...geeft veel stress enzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm. Mja, het geel zou voor Sky moeten zijn inderdaad.
Effe naar het parkoers gekeken, maar wat een matig parkoers voor een Utrechtse Heuvelrugtochtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:37 schreef Redefine het volgende:
Komt er altijd zo lekker spontaan uit bij die reclame voor de toertocht. 'Ik ben al in training hoor'.
Purito kan alleen bergop sprinten. Sprint is vlak. Denk Valverdequote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
Als de klassementsrenners bij elkaar blijven, gok ik op Purito. Ik denk dat hij in het begin wel nog mee kan met de toppers.
De rustdagen vallen niet altijd op een maandag. Deze ronde wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja zo. Dan zijn de tweede en derde week steeds van dinsdag t/m zondag als ik het goed heb.
Vorig jaar namen ze ook bij de eerste bergrit t geel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat Sky de gele trui nu nog niet wil...geeft veel stress enzo.
Vaak op een dinsdag.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
De rustdagen vallen niet altijd op een maandag. Deze ronde wel.
Piti is er dan allang af. Bij Movistar zullen Quintana en Costa beter zijn denk ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Purito kan alleen bergop sprinten. Sprint is vlak. Denk Valverde
reële kans dat dat morgen ook zo is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar namen ze ook bij de eerste bergrit t geel.
Dat is wel toevallig ja. Thnx, kan ik gebruiken voor Prijzengeldtopicquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
De rustdagen vallen niet altijd op een maandag. Deze ronde wel.
Is daar een vraag over wanneer de tweede week begint danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is wel toevallig ja. Thnx, kan ik gebruiken voor Prijzengeldtopic
Korte bergritten verteert ie wel. Daarnaast is ie dit jaar nog niet zo afgemat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Piti is er dan allang af. Bij Movistar zullen Quintana en Costa beter zijn denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |