SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:49 schreef Redefine het volgende:
Wel mooi dat Eddy even laat zien dat buiten Nederland ze het gewoon raar vinden hoe er met renners wordt omgegaan.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:49 schreef Redefine het volgende:
Wel mooi dat Eddy even laat zien dat buiten Nederland ze het gewoon raar vinden hoe er met renners wordt omgegaan.
Vooral omdat er nu gewoon naar Mollema gekeken moet worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker. Echt lulllig zoals men vaak over Gesink praat.
6.7quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
Nou mannen, welk cijfer krijgt de miss vanavond?
Danny van Poppel heeft nu al meer gepresteerd dan Gesink. Boy blijft net iets wat achterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nogal zo word het nooit wat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, echt jammer, alhoewel Boy in het algemeen klassement de eerste dagen hoger dan zijn broertje stond.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny van Poppel heeft nu al meer gepresteerd dan Gesink. Boy blijft net iets wat achter
Een 6de plek algemeen klassement ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danny van Poppel heeft nu al meer gepresteerd dan Gesink. Boy blijft net iets wat achter
quote:
Net als Gesink expres laten lopen. Geen bedreiging meer voor het klassement meer nu.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, echt jammer, alhoewel Boy in het algemeen klassement de eerste dagen hoger dan zijn broertje stond.
Boy gaat voor de meest onopvallende rennerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als Gesink expres laten lopen. Geen bedreiging meer voor het klassement meer nu.
Het is dat ik net mijn ontspannende uurtje achter de computer heb gehad, anders had je nu een koek gekregen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Boy gaat voor de meest onopvallende renner
Had je hem moeten zien na zijn overwinning in de Giro. Toen lag hij voor dood op de grondquote:
Ik doelde meer op de inhammenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb jij ook, als je die rit net hebt gereden
Ze kunnen niet allemaal zoals Gautier rijdenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik net mijn ontspannende uurtje achter de computer heb gehad, anders had je nu een koek gekregen.
Valt me mee dat ze Leezer en Veelers nog niet door elkaar hebben gehaald. Dat gebeurd vaker.quote:
A la Eros Poli 15 minuten voorsprong nemen en dan met een half minuutje winnenquote:
zo won een Spanjaard onlangs nog de Tourquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
A la Eros Poli 15 minuten voorsprong nemen en dan met een half minuutje winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |