Dat hebben ze een keer veranderd. Vroeger muten ze het.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:40 schreef Norrage het volgende:
Grappig dit, normaal hoor je de spelers niet zo duidelijk
DIT.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:40 schreef Stoephoert het volgende:
Jezus he, wat een aansteller. Heeft het hele publiek al achter zich en gaat ook nog eens lopen mekkeren over die tien minuutjes dat het dak erover doet.
Haha, duurt wel wat langer. Duurt iets van een half uur, voor de luchtstabilisatie of zoiets.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:40 schreef Stoephoert het volgende:
Jezus he, wat een aansteller. Heeft het hele publiek al achter zich en gaat ook nog eens lopen mekkeren over die tien minuutjes dat het dak erover doet.
20 en hij heeft en punt hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:40 schreef Stoephoert het volgende:
Het wordt donker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef Palomar het volgende:
Ik heb ook gemist waarom het dak dicht moet. Het regent toch niet?
Niet wetenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef Dimauro het volgende:
Zou klagen dan helpen.. dat ze zeggen van: 'ok we doen het toch niet'
Omdat het straks te donker wordt en ze doen het liever nu dan halverwege de set.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef Palomar het volgende:
Idd, net als die voetballers altijd naar de scheids rennen bij gele kaartquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:42 schreef Dimauro het volgende:
Zou klagen dan helpen.. dat ze zeggen van: 'ok we doen het toch niet'
Eerder een 787 hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt wel of die drie op de BBC in de cockpit van een Bowing 747 zitten.![]()
Ze kunnen toch nog zeker tot half tien plaatselijke tijd spelen? Da's nog 45 minuten. Dan stoppen ze toch bij 3-3 of 4-4?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:44 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Omdat het straks te donker wordt en ze doen het liever nu dan halverwege de set.
En als de lichten aan gaan, moet het dak dicht. Hoorde ik die dame op radio1 zeggen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef Palomar het volgende:
Om half tien moet het dicht (zijn?) en dan staat het 5-4 of 6-5, wat dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom spelen ze niet gewoon door? In het ergste geval moeten ze dan over een uur het dak dichtdoen maar misschien hoeft het helemaal niet dicht omdat ze al klaar zijn.
Hij kan die energie toch veel beter gebruiken om tegen die bal te slaan ipv op de umpire te janken ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet weten
Het publiek wordt nu alleen maar pissiger en meer pro-Murray en anti-Janowicz.
20 minuten hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Murray![]()
Wat een zeikerdje. Natuurlijk kan het je ritme verstoren, maar je staat voor, het zijn maar dik 10 minuutjes, chill eens even...
Maar Murray heeft aan de andere kant ook weer het voordeel van die aanbiddende mensenmassa.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
20 minuten hoor.
Daarnaast haalt dit je ook echt uit je ritme. Het is chill als het voor je is, maar echt kut als het tegen je is. Janowicz kan zich nu herpakken en Murray gaat juist uit de flow.
Gewoon op een gelijke stand stoppen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Om half tien moet het dicht en dan staat het 5-4 of 6-5, wat dan?
En dat kwartier voor die tijd...?
Ja, maar Janowicz trekt zich ook echt wat aan van het publiek. Dat vind ik zelf ook altijd zwaar irritant, als het publiek overduidelijk voor de ander is. Dan ga je ook echt slechter spelen. Het heeft dus zin voor Murray, gewoon het mentale effect.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:45 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Hij kan die energie toch veel beter gebruiken om tegen die bal te slaan ipv op de umpire te janken ?
Ja, maar de nadelen blijven er wel. Je wilt altijd zoveel mogelijk voordeel hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:46 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Maar Murray heeft aan de andere kant ook weer het voordeel van die aanbiddende mensenmassa.
Ja, geeft ook een signaal aan je lichaam dat het afgelopen is lijkt me.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
'A shower'? Lijkt me niet, dan ga je helemaal uit de flow.
Klopt ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar de nadelen blijven er wel. Je wilt altijd zoveel mogelijk voordeel hebben.
quote:
Weet je hoe ver dat ding van de aarde staat.quote:
Dat maakt het niet eerlijker of beter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gewoon op een gelijke stand stoppen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Weet je hoe ver dat ding van de aarde staat.
Oké, ik hap wel. De zon staat 150 miljoen km van de aarde dus zo'n vliegtuig kan er nooit invliegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |