Ja, zet mij maar in vak 812quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:16 schreef Happel het volgende:
Bazen TT!
Is er overigens nog behoefte aan om het overzicht met seizoenkaarthouders aan te passen? Heb tijd teveel.
[ afbeelding ]
We hadden een lijst een paar topics terug, zou je wat tijd schelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:16 schreef Happel het volgende:
Bazen TT!
Is er overigens nog behoefte aan om het overzicht met seizoenkaarthouders aan te passen? Heb tijd teveel.
[ afbeelding ]
Dit is volgens mij de meest complete lijst (na 3x te hebben bijgewerkt althans)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
We hadden een lijst een paar topics terug, zou je wat tijd schelen.
Zo niet, zet mij op W1
quote:A
B
C
D
Happel
E
F
G
H
I
J
K
Cara
L
M
Skivlugt
N
O
TheFast0ne
P
Q
Maastoren
R
Tomasso
S
Jimbo
T
Keltie
Luni
Yvette1982
U
V
W1
Onlogisch
HMF
Bombvis
SjaakBauer
Grifte
W2
Dekatria
W3
BoxeurDesRues
W4
Mister Popcorn
X1
X2
Caland
Lastpost
X3
X4
Y1
Y2
Y3
Z1
Z2
Z3
Z4
Typisch
Dubbele letter
BB
CC
SuperHarreGarre
DD
EE
FF
GG
HH
JJ
Droopie
KK
NN
OO
PP
Irritatie100
RR
Ace_eleven
TT
InZanity
Stokstaart
UU
VV
quote:Bojan Krkic is komend seizoen te bewonderen op de Nederlandse velden. Dat zegt zijn zaakwaarnemer althans tegenover Voetbal International. 'Real Betis is kansloos om verschillende redenen. Bojan wil naar Nederland', zegt de belangenbehartiger tegenover het weekblad. De gehele traditionele top drie aast op de aanvaller. Bojan ziet bij alle clubs positieve en negatieve punten en een beslissing heeft hij dan nog niet gemaakt
Naar ons zal hij niet komen.quote:
Geen CL. Bovendien is Feyenoord een kleinere naam tegenwoordig dan Ajax of PSV. Plus dat Ajax en PSV financieel sterker staan.quote:
Klopt. Al is Koeman natuurlijk wel een hele grote meneer in Barcelona.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen CL. Bovendien is Feyenoord een kleinere naam tegenwoordig dan Ajax of PSV. Plus dat Ajax en PSV financieel sterker staan.
Maar in Rotterdam misschien wel het meeste kans van slagen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen CL. Bovendien is Feyenoord een kleinere naam tegenwoordig dan Ajax of PSV. Plus dat Ajax en PSV financieel sterker staan.
Ach die goede gesprekken hebben ze allemaal gehad natuurlijk. Ajax heeft natuurlijk voordeel dat ze financieel en sportief er op dit moment beter voor staan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax zou wel geïnteresseerd zijn in een gehele overname. Daarbij speelt Ajax ook in de CL, heeft de Boer goed gevoel over gehouden aan gesprek met bojan. Zou frank verbazen als hij naar psv of feyenoord gaat
Bojan = schaduwspitsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:20 schreef -jos- het volgende:
En wij hebben Pelle al. Zou mij idd verbazen als Bojan naar ons komt.
enige club die verder interesse had naast psv/ajax/barca was real betis sevillaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach die goede gesprekken hebben ze allemaal gehad natuurlijk. Ajax heeft natuurlijk voordeel dat ze financieel en sportief er op dit moment beter voor staan.
Maar zoals zo vaak met dit soort spelers zal hij uiteindelijk toch wel weer in een andere competitie spelen dan die van Nederland.
Heeft Barca ook al interesse in hun eigen spelers?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
enige club die verder interesse had naast psv/ajax/barca was real betis sevilla
Tsja dat zeggen ze, maar vaak komen ze dan bij Beskitas of dat soort ploegen terecht. Ik zie hem graag komen naar de Nederlandse competitie, het liefst naar Rotterdam natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
enige club die verder interesse had naast psv/ajax/barca was real betis sevilla
Ach Cocu en de Boer hebben ook een verleden in Barcelona natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Klopt. Al is Koeman natuurlijk wel een hele grote meneer in Barcelona.
Ajax heeft nog het voordeel dat ze CL spelen. Maar goed, het blijft gissen naar wie hij gaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef Muto het volgende:
Bojan is natuurlijk een versterking voor elke topclub. Maar de kans is klein dat hij naar ons komt. Ook Cocu en De Boer hebben wel een aardig goede naam in Barcelona en waarschijnlijk een goed verhaal.
Mwa ik weet niet echt hoe hij mentaal is ingesteld. Moet het eerst allemaal maar zien met die Barca talenten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef Muto het volgende:
Bojan is natuurlijk een versterking voor elke topclub. Maar de kans is klein dat hij naar ons komt. Ook Cocu en De Boer hebben wel een aardig goede naam in Barcelona en waarschijnlijk een goed verhaal.
vergis je niet hoe groot de naam van Cocu is in Barcelona.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef PIETR het volgende:
Als je kunt kiezen tussen Koeman, de Boer of Cocu als trainer, kies je natuurlijk voor die eerste. Heeft de grootste naam in Barca. Als je kiest voor speeltijd, weet ik niet waar hij voor gaat. Wellicht heeft één van de drie trainers hem een basisplaats beloofd. Als je kiest voor het sportieve gedeelte, dan kies je voor Ajax. Zo eerlijk moet je zijn.
Blijf, tegen beter weten in, hopen dat hij naar Feyenoord komt. Is natuurlijk van een hoger niveau dan Miyaichi. We gaan het zien, de komende uren.
Niet groter dan de man die Barca de eerste CL bezorgde.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
vergis je niet hoe groot de naam van Cocu is in Barcelona.
Ik zie liever Myachi omdat hij beslissend is met z'n snelheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef PIETR het volgende:
Is natuurlijk van een hoger niveau dan Miyaichi.
durf ik je eerlijk waar niet te zeggen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niet groter dan de man die Barca de eerste CL bezorgde.
Ik moet het nog zien met Ryo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zie liever Myachi omdat hij beslissend is met z'n snelheid.
Bojan is een beetje net niet.
Hij is natuurlijk wel technischer dan Ryotje.
Heus wel Koeman.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
durf ik je eerlijk waar niet te zeggen.
Ik vind Bojan juist helemaal niet zo technischer. Verder is Ryo veel meer buitenspeler dan Bojan. Heeft alleen nog minder speeltijd gehad dan Bojan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zie liever Myachi omdat hij beslissend is met z'n snelheid.
Bojan is een beetje net niet.
Hij is natuurlijk wel technischer dan Ryotje.
Maar die hebben niet de status van Koeman.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Cocu en de Boer hebben ook een verleden in Barcelona natuurlijk.
Vraag mij af of Psv en Ajax dat wel willen/kunnen betalen. Bojan krijgt volgens mij iets van 3 miljoen, dan wordt hij volgens mij bij alle teams de absolute topverdienerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef PIETR het volgende:
Wilde er eigenlijk voor op blijven, maar heel realistisch gezien; Feyenoord kan het salaris van Bojan niet betalen. Zelfs niet als Barca de helft wil door betalen. Zal dus gaan tussen PSV en Ajax.
Ja, en Koeman is zeer beperkt met nieuwe tactieken aanleren enzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:38 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind Bojan juist helemaal niet zo technischer. Verder is Ryo veel meer buitenspeler dan Bojan. Heeft alleen nog minder speeltijd gehad dan Bojan.
Dat klopt, maar de clubs Ajax en PSV hebben natuurlijk wel meer financiële mogelijkheden en spelen (voorronde) CL.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar die hebben niet de status van Koeman.
PSV geef ik nog de beste kans, nu ze samen werken met die investeringsgroepen. Alhoewel. Die gaan natuurlijk niet mee betalen aan een huursom. Valt niks aan te verdienen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vraag mij af of Psv en Ajax dat wel willen/kunnen betalen. Bojan krijgt volgens mij iets van 3 miljoen, dan wordt hij volgens mij bij alle teams de absolute topverdiener
Woow mooi ja, zo zie je wel dat voetbal soms meer kan zijn dan alleen sport. Jammer dat veel mensen dit soort dingen niet wil inzien.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:31 schreef Luni het volgende:
Wat een prachtig afscheid!!
http://www.lunaticnews.nl(...)ction_ref_map=%5B%5D
Pellè, Guidetti -> spitsen die het elders (net) niet redden worden bij ons volkshelden. Dat moet toch genoeg zijn om Krkic over de lijn te kunnen trekkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Mja als hij ergens kan uitgroeien in een volksheld dan is het in Rotterdam wel. Misschien heeft hij Pellé wel gezien dit jaar. Was ook niet veel in de Italiaanse competitie, maar nu hartstikke populair in Rotterdam. Het gaat ook niet altijd alleen om het geld.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef Bombvis het volgende:
Spitsen die het elders (net) niet redden worden bij ons volkshelden. Dat moet toch genoeg zijn om Krkic over de lijn te kunnen trekken
?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:51 schreef PIETR het volgende:
Sport.es meldt of Betis of Ajax. Zaakwaarnemer geeft aan dat hij alleen naar Nederland wil. Word dus Ajax. Helaas.
Komt te kort. Dat ziet een blinde zelfs.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
?
Achahbar is gewoon eigen jeugd en heeft potentie om op z'n 22ste net zo goed te zijn als Bojan.
Zijn ook dezelfde soort spelers en bespelen dezelfde postities.
[ afbeelding ]
Paar keer zien spelen voor Feyenoord, vond hem niet slechter dan Verhoek.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt te kort. Dat ziet een blinde zelfs.
heerlijke voetballer is dat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
?
Achahbar is gewoon eigen jeugd en heeft potentie om op z'n 22ste net zo goed te zijn als Bojan.
Zijn ook dezelfde soort spelers en bespelen dezelfde postities.
[ afbeelding ]
Ik zat net nog even te kijken naar zijn statistieken in z'n Barca tijd, echt bizarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niet groter dan de man die Barca de eerste CL bezorgde.
Barca verkoopt niet. Frank moet gewoon z'n muil houwe met z'n sensatiezucht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax zou wel geïnteresseerd zijn in een gehele overname. Daarbij speelt Ajax ook in de CL, heeft de Boer goed gevoel over gehouden aan gesprek met bojan. Zou frank verbazen als hij naar psv of feyenoord gaat
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Barca verkoopt niet. Frank moet gewoon z'n muil houwe met z'n sensatiezucht.
quote:
Engelse kranten... Nooit vertrouwen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:27 schreef Grifte het volgende:
Geen idee of het een betrouwbare bron is, Evening Standard is Londense krant.
Het staat op twitter dus het is waar! veel beter dan die slaafse spanjoolquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:27 schreef Grifte het volgende:
@DeadlineDayLive: Arsenal's Ryo Miyaichi is likely to spend the whole of next season back on loan to Feyenoord. (Source: Evening Standard)
Zit mobiel dus kan het niet mooi in twitterbalkje plaatsen. Geen idee of het een betrouwbare bron is, Evening Standard is Londense krant.
Vilhena gaat idd dood als het nieuwe seizoen begint, en Goossens wordt opgegeten door de gierzwaluw van Vitesse, en als je Achahbar achter Pelle zet stikt mulder.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:47 schreef ace_eleven het volgende:
Mooi afscheid van Rooie Marck inderdaad, erg indrukwekkend aan de foto's te zien![]()
Verder jammer dat Bojan dus in Amsterdam gaat verblijven, dan maar hopen op Ryo, alleen hou je dan dus alsnog Immers op 10
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vilhena gaat idd dood als het nieuwe seizoen begint,
quote:en Goossens wordt opgegeten door de gierzwaluw van Vitesse,
quote:en als je Achahbar achter Pelle zet stikt mulder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vilhena gaat idd dood als het nieuwe seizoen begint, en Goossens wordt opgegeten door de gierzwaluw van Vitesse, en als je Achahbar achter Pelle zet stikt mulder.
Ik heb serieus nog nooit een mooie vrouw in de Kuip gezien. Wel enorm lelijke vrouwen waar je misselijk van wordt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:51 schreef Kerftminister het volgende:
- Japanse chicks in de Kuip
Profit!!!
Ik zou het middenveld Clasie - Goossens - Vilhena (10) wel willen zien, en misschien Achahbar ook wel op 10, met Vilhena en Clasie erachter, maar ik denk niet dat Koeman dat zo snel doet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Even kort: er zijn 3 andere mogelijkheden.
Ik welquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Miyaichi is alleen wel erg blessuregevoelig.
Ik heb serieus nog nooit een mooie vrouw in de Kuip gezien. Wel enorm lelijke vrouwen waar je misselijk van wordt.
Je bedoelt zeker in je eigen badkuip?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb serieus nog nooit een mooie vrouw in de Kuip gezien. Wel enorm lelijke vrouwen waar je misselijk van wordt.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker in je eigen badkuip?
Ga je kakkerlak Pellequote:
Ik wel maar die worden altijd door van die mooiboys mee naar de Kuip genomenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:10 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik zou het middenveld Clasie - Goossens - Vilhena (10) wel willen zien, en misschien Achahbar ook wel op 10, met Vilhena en Clasie erachter, maar ik denk niet dat Koeman dat zo snel doet.
Als Koeman de keuze van Bojan had gehad, en moest kiezen tussen Boetius, Schaken en Immers om een plekje voor hem vrij te maken, zag ik Immers zijn basisplek misschien wel sneuvelen.
[..]
Ik wel
quote:
Zie je mij boeienquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]Aandoenlijk
Ik begrijp dat je teleurgesteld bent dat Bojan niet naar Feyenoord maar naar Ajax is gegaan, maar dat hoef je niet op mij af te reageren
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:20 schreef zoekeenleven het volgende:
desalniettemin mag hij natuurlijk wel al zijn pezen afscheuren.
En dan negeer je de rest van de tekst maar gewoon tja wat had ik ook verwacht. Maar dit is niet om hier uit te vechten, als je stoer tegen me wilt doen doe dat dan maar via de DMquote:
Jij hoeft ook niet in dit topic te posten, maar dat doe je ook. Zolang jij met je zinloze opmerkingen ons topic blijft bevuilen kun je op weinig sympathie rekenen, gek hè, rot gewoon lekker op manquote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]Aandoenlijk
Ik begrijp dat je teleurgesteld bent dat Bojan niet naar Feyenoord maar naar Ajax is gegaan, maar dat hoef je niet op mij af te reageren
Jij reageerde op mij in eerste instantiequote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En dan negeer je de rest van de tekst maar gewoon tja wat had ik ook verwacht. Maar dit is niet om hier uit te vechten, als je stoer tegen me wilt doen doe dat dan maar via de DM
Jij snapt er ook echt geen reet van. Een user zegt nooit een mooie vrouwen in de Kuip gezien te hebben. Dat bestrijd ik door mijn opmerking en jij doet niet of ik iets negatiefs heb gezegd of Feyenoord of de Kuip, ditmaal dus integendeel.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:24 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Jij hoeft ook niet in dit topic te posten, maar dat doe je ook. Zolang jij met je zinloze opmerkingen ons topic blijft bevuilen kun je op weinig sympathie rekenen, gek hè, rot gewoon lekker op man
Ja, dat is wel buitensporig veel ja, ik dacht dat zij ook een soort van salarisplafind hadden ingesteld? Maar als wij al 2mln salarisruimte hadden zou ik liever 2 versterkingen van 1 mln zien (salarisniveau van Ryo / Assaidi)quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:34 schreef Hazzard het volgende:
Ik moet zeggen dat als het klopt dat hij 2 miljoen gaat verdienen bij ajax ik er inderdaad totaal niet rouwig om ben.
Tijd om daar verandering in te brengen dus.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Miyaichi is alleen wel erg blessuregevoelig.
Dat vind ik zo fijn als Pelle hij is bijna nooit ziek of geblesseerd.
[..]
ik zeg dat je zinloze opmerkingen plaatst, ik zei niet dat je trollde, maar als je leuk wilt doen wil ik je verzoeken dat lekker in het jodentopic te doen, het wordt hier niet op prijs gesteld.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij snapt er ook echt geen reet van. Een user zegt nooit een mooie vrouwen in de Kuip gezien te hebben. Dat bestrijd ik door mijn opmerking en jij doet niet of ik iets negatiefs heb gezegd of Feyenoord of de Kuip, ditmaal dus integendeel.
Dat verzoek leg ik naast mij neer, zolang ik hier niet troll zullen zelfs de Feyenoordmods me hier tolereren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
ik zeg dat je zinloze opmerkingen plaatst, ik zei niet dat je trollde, maar als je leuk wilt doen wil ik je verzoeken dat lekker in het jodentopic te doen, het wordt hier niet op prijs gesteld.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:34 schreef Hazzard het volgende:
Ik moet zeggen dat als het klopt dat hij 2 miljoen gaat verdienen bij ajax ik er inderdaad totaal niet rouwig om ben.
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 01:16:05#Ajax betaalt slechts 1 miljoen euro bruto reageer retweet
Kan je Toornstra van halen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 01:16:05#Ajax betaalt slechts 1 miljoen euro bruto reageer retweet
Hoezo helaas? Bojan heeft zijn naam en zijn salaris mee maar afgelopen jaren heeft hij helemaal niets laten zien.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:51 schreef PIETR het volgende:
Sport.es meldt of Betis of Ajax. Zaakwaarnemer geeft aan dat hij alleen naar Nederland wil. Word dus Ajax. Helaas.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:41 schreef Sunri5e het volgende:
Daarnaast is Bojan niet beter dan Boetius of Schaken dus wat hadden wij met hem gemoeten?
Zo, er zijn een paar mensen aan het kloten hier en de oppertroll komt ook weer uit zijn hol gekropen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:32 schreef GGMM het volgende:
Bojan
Miyaichi kan er geen reet van trouwens.
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:41 schreef Sunri5e het volgende:
Daarnaast is Bojan niet beter dan Boetius of Schaken dus wat hadden wij met hem gemoeten?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mwa, Bojan schat ik toch wel een stuk sterker in dan onze gehele voorhoede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |