zie post boven jouquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:27 schreef minthy het volgende:
Ik ga niet eens teruglezen om te achterhalen waar deze TT vandaan komt
nee ik zit op texelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
haai wolfje! geniet je ook zo van de Tour?
Met of zonder hamster?quote:
De dag dat hij wegbezuinigd word, hang ik de vlag uitquote:
Binnenkort is ie 2 weken op vakantiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:41 schreef themauster het volgende:
[..]
De dag dat hij wegbezuinigd word, hang ik de vlag uit
Geeft niks, zelfs plat hou ik van hem. Hoe platter wolf is, hoe beterquote:
Van mij wel hoor!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag zekers nog geen weekend roepen he?
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag zekers nog geen weekend roepen he?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:29 schreef MarijeH het volgende:
Goedenavond
Hebben jullie nog plannen voor dit weekend?
Morgen uitglijden in een koeienvlaai en zondag sjaggie doen op een verjaardag.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:29 schreef MarijeH het volgende:
Goedenavond
Hebben jullie nog plannen voor dit weekend?
Dit uurtje is doorgestoken kaart. Bart draait gewoon alleen wat hij zelf wil horen en doet alsof andere mensen het aanvragen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:33 schreef Holenmens het volgende:
"Iemand vraagt via Twitter Robbie Williams aan met Let Me Entertain You". Er is niks te vinden op Twitter met die request
Haha inderdaad. Soms een beller, maar veel SMS'jes zullen ze vast niet krijgen. Jammer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit uurtje is doorgestoken kaart. Bart draait gewoon alleen wat hij zelf wil horen en doet alsof andere mensen het aanvragen.
Zou kunnen dat iemand met een afgeschermd account iets heeft aangevraagd natuurlijk, dan kan jij dat niet zienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:33 schreef Holenmens het volgende:
"Iemand vraagt via Twitter Robbie Williams aan met Let Me Entertain You". Er is niks te vinden op Twitter met die request
Want dan zou Bart het wel zien?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou kunnen dat iemand met een afgeschermd account iets heeft aangevraagd natuurlijk, dan kan jij dat niet zien
Natuurlijk, als je hem een @-mention stuurt wel.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Natuurlijk, als je hem een @-mention stuurt wel.
Als hij diegene volgt wel natuurlijk.quote:
Kan ook van een x-dagen geleden zijn he.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:33 schreef Holenmens het volgende:
rode lamp ophangen kan altijd!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef ChatGirl het volgende:
Ah, mail van het UWV. Of ik ook ónder mijn niveau wil gaan solliciteren. Ja, wat denken jullie, daar is óók geen fatsoenlijke baan te vinden![]()
De bal is rond. Het gras is groen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Als hij diegene volgt wel natuurlijk.
quote:
in je Doka! om foto's te onwikkelen.quote:
Welke pizza is het deze week geworden?quote:
Daar heb ik helemaal geen plek voorquote:
geen, ik had fluitende farfalle in roomsaus uit de microgolfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welke pizza is het deze week geworden?
Zo kreeg ik jaren geleden de opmerking van een consulent dat ik wel heel erg veel solliciteerde, 5 brieven per week. Dit gaf ik ook door op een apart briefje omdat er maar ruimte was voor 1 sollicitatie per week. Ze vond me maar raarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef ChatGirl het volgende:
Ah, mail van het UWV. Of ik ook ónder mijn niveau wil gaan solliciteren. Ja, wat denken jullie, daar is óók geen fatsoenlijke baan te vinden![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen, ik had fluitende farfalle in roomsaus uit de microgolf
ik ook nietquote:
Magnetronmeukquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen, ik had fluitende farfalle in roomsaus uit de microgolf
geen plus in de buurtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
bij de plus is het 3 pizza's halen voor 4.99
soms "kook" ik. dan doe ik iets met pannen en een fornuis enzo.quote:
Smoothquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook niet
maar als wij nu samen gaan wonen kunnen we het andere appartement/huis/kamer verbouwen tot doka! winwin!
roel_jewelquote:
but not Criminal!quote:
Er wordt vandaag heel wat afgehosseld in het topic.quote:
Dat schiet ook lekker op jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo kreeg ik jaren geleden de opmerking van een consulent dat ik wel heel erg veel solliciteerde, 5 brieven per week. Dit gaf ik ook door op een apart briefje omdat er maar ruimte was voor 1 sollicitatie per week. Ze vond me maar raar![]()
Stelletje gekkies daar
Deal! Ik ga vast pakken!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook niet
maar als wij nu samen gaan wonen kunnen we het andere appartement/huis/kamer verbouwen tot doka! winwin!
Hoi!quote:
ow, je komt in LWD wonen? ik heb maar een 1persoons"bed"...maar ach, dat past welquote:
vraagje, moet jij je naam niet veranden in 3fmunix? want je luistert nu niet naar Q...quote:
Wie nog meer? Ik heb de helft gemist vandaag...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er wordt vandaag heel wat afgehosseld in het topic.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:11 schreef Pino112 het volgende:
Hee deze plaat is nieuw voor me. Heeft iemand de titel voor me?
Shazam herkent hem niet. Vraag het even in Help ik zoek.....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:11 schreef Pino112 het volgende:
Hee deze plaat is nieuw voor me. Heeft iemand de titel voor me?
We maken het wel passendquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, je komt in LWD wonen? ik heb maar een 1persoons"bed"...maar ach, dat past wel
Vroeger luisterde ik naar Q The Beat op 1224 AM.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vraagje, moet jij je naam niet veranden in 3fmunix? want je luistert nu niet naar Q...
goedenavond
Bronson komt ooit bij mij citroenkoekjes eten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Wie nog meer? Ik heb de helft gemist vandaag...
Ik vind deze toch iets mooier:quote:
ow, noemen we dat zo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bronson komt ooit bij mij citroenkoekjes eten.
nja, uit bed vallen kan niet...ik slaap op een bodem op de grondquote:
Tof!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bronson komt ooit bij mij citroenkoekjes eten.
Jup. GS memequote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind deze toch iets mooier:
De eckte herkent hem.
Wat slechtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
nja, uit bed vallen kan niet...ik slaap op een bodem op de grond
Hosselen doe ik niet meer aanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!
Dit topic kan beter omgedoopt worden tot "3fm-hosseltopic" zo onderhand
rock bottom?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, noemen we dat zo tegenwoordig?
[..]
nja, uit bed vallen kan niet...ik slaap op een bodem op de grond
Durf niet te luisteren want ik heb een goede stemming. Zonde om dat om zeep te helpenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind deze toch iets mooier:
De eckte herkent hem.
nja, ik had toen ik in Grunn woonde een hoogslaper (kleine kamer) en de bodem daarvan gebruik ik nu als bed terwijl de rest vd hoogslaper tegen de muur staat. moet al 2.5jaar nog eens een echt bed kopenquote:
Van het bekijken van Dumpert-filmpjes waar dat zit ondergemonteerd word je sowieso vrolijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Durf niet te luisteren want ik heb een goede stemming. Zonde om dat om zeep te helpen
Dat is je geraden ook!quote:
Koop dan een fatsoenlijk bed!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik had toen ik in Grunn woonde een hoogslaper (kleine kamer) en de bodem daarvan gebruik ik nu als bed terwijl de rest vd hoogslaper tegen de muur staat. moet al 2.5jaar nog eens een echt bed kopen
Hop, morgen naar de IKEA.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik had toen ik in Grunn woonde een hoogslaper (kleine kamer) en de bodem daarvan gebruik ik nu als bed terwijl de rest vd hoogslaper tegen de muur staat. moet al 2.5jaar nog eens een echt bed kopen
Maar dan ga ik doorslaan van vrolijk naar hysterisch en dat is engquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van het bekijken van Dumpert-filmpjes waar dat zit ondergemonteerd word je sowieso vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |