zie post boven jouquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:27 schreef minthy het volgende:
Ik ga niet eens teruglezen om te achterhalen waar deze TT vandaan komt
nee ik zit op texelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
haai wolfje! geniet je ook zo van de Tour?
Met of zonder hamster?quote:
De dag dat hij wegbezuinigd word, hang ik de vlag uitquote:
Binnenkort is ie 2 weken op vakantiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:41 schreef themauster het volgende:
[..]
De dag dat hij wegbezuinigd word, hang ik de vlag uit
Geeft niks, zelfs plat hou ik van hem. Hoe platter wolf is, hoe beterquote:
Van mij wel hoor!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag zekers nog geen weekend roepen he?
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mag zekers nog geen weekend roepen he?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:29 schreef MarijeH het volgende:
Goedenavond
Hebben jullie nog plannen voor dit weekend?
Morgen uitglijden in een koeienvlaai en zondag sjaggie doen op een verjaardag.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:29 schreef MarijeH het volgende:
Goedenavond
Hebben jullie nog plannen voor dit weekend?
Dit uurtje is doorgestoken kaart. Bart draait gewoon alleen wat hij zelf wil horen en doet alsof andere mensen het aanvragen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:33 schreef Holenmens het volgende:
"Iemand vraagt via Twitter Robbie Williams aan met Let Me Entertain You". Er is niks te vinden op Twitter met die request
Haha inderdaad. Soms een beller, maar veel SMS'jes zullen ze vast niet krijgen. Jammer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit uurtje is doorgestoken kaart. Bart draait gewoon alleen wat hij zelf wil horen en doet alsof andere mensen het aanvragen.
Zou kunnen dat iemand met een afgeschermd account iets heeft aangevraagd natuurlijk, dan kan jij dat niet zienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:33 schreef Holenmens het volgende:
"Iemand vraagt via Twitter Robbie Williams aan met Let Me Entertain You". Er is niks te vinden op Twitter met die request
Want dan zou Bart het wel zien?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou kunnen dat iemand met een afgeschermd account iets heeft aangevraagd natuurlijk, dan kan jij dat niet zien
Natuurlijk, als je hem een @-mention stuurt wel.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Natuurlijk, als je hem een @-mention stuurt wel.
Als hij diegene volgt wel natuurlijk.quote:
Kan ook van een x-dagen geleden zijn he.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:33 schreef Holenmens het volgende:
rode lamp ophangen kan altijd!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef ChatGirl het volgende:
Ah, mail van het UWV. Of ik ook ónder mijn niveau wil gaan solliciteren. Ja, wat denken jullie, daar is óók geen fatsoenlijke baan te vinden![]()
De bal is rond. Het gras is groen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Als hij diegene volgt wel natuurlijk.
quote:
in je Doka! om foto's te onwikkelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |