Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Murdera op 05-07-2013 19:27:26 ]
Ja maar die weten ook niet wat ze missen als je ze van kant maakt. Daar zijn hun gedachten nog niet ver genoeg voor ontwikkeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ho ho, baby's leven al en hebben daadwerkelijk gedachten en gevoelens en een leven wat je ze af kan nemen.
Dat is totaal iets anders dan embryo's.
Vanaf 24 weken mag je ook al niet meer aborteren, dan is het embryo levensvatbaar.
Voor die tijd niet.
quote:
Whehequote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hier ga ik mijn handen niet aan branden.
True, maar dan is het een leven dat je van iemand afneemt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:49 schreef BaasBanaan het volgende:
lapo!
[..]
Ja maar die weten ook niet wat ze missen als je ze van kant maakt. Daar zijn hun gedachten nog niet ver genoeg voor ontwikkeld.
Oh lol, ik had niet gezien dat dat er nog stond.quote:
Je kan hetzelfde over abortus zeggen. Dat kun je ook zien als iemands leven afnemen. Het is bijna een onmogelijke taak om aan te wijzen waar leven begint.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, maar dan is het een leven dat je van iemand afneemt.
Dat maakt het moord.
Moord is iets totáál anders dan abortus
Als het wordt geboren begint het..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je kan hetzelfde over abortus zeggen. Het is bijna een onmogelijke taak om aan te wijzen waar leven begint.
Kan makkelijk nog 2 jaar daarnaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Als het wordt geboren begint het..
Daarvoor gewoon abortus plegen.
Dat is geen onmogelijke taak.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je kan hetzelfde over abortus zeggen. Dat kun je ook zien als iemands leven afnemen. Het is bijna een onmogelijke taak om aan te wijzen waar leven begint.
Bijna 9 maanden zwangere vrouw zou jij nog leegtrekken?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Als het wordt geboren begint het..
Daarvoor gewoon abortus plegen.
True true.. Maar dat is ook weer zo :pquote:
Dat gaat me iets te ver eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Postnatale abortus
Zou een uitvinding zijn voor velen
Aye.. Als ze het zelf wil wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Bijna 9 maanden zwangere vrouw zou jij nog leegtrekken?
Kan wel.. Is alleen ethisch niet zo verantwoordquote:
Hmm, ik ken iemand die met 27 weken bevallen is en dat kindje heeft het overleefd (13 weken te vroeg geboren dus).quote:
Hoe kan je iemand postnataal aborteren?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Kan wel.. Is alleen ethisch niet zo verantwoord
Ja oke.. ff vanuitgaan dat het een normale 40 weken duurt..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm, ik ken iemand die met 27 weken bevallen is en dat kindje heeft het overleefd (13 weken te vroeg geboren dus).
Zag er super vies uit want het was gewoon een onvoltooide foetus, maar toch. Dat zou ik niet meer aborteren
Maar dat wil helemaal niet zeggen dat je bij een abortus voor 24 weken geen leven afneemt. Als je geen abortus zou plegen, zou dat kind immers gewoon geboren worden. Ik snap wel dat de wetenschap kan aanwijzen vanaf welk moment een embryo levensvatbaar is, maar dat is geen antwoord op de vraag wanneer het leven begint. Dan vind ik Olment's antwoord nog logischer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is geen onmogelijke taak.
Vanaf 24-27 weken zwangerschap is het embryo levensvatbaar.
Vanaf dan kun je een leven van iemand afnemen, en kan het worden gezien als moord.
Voor die tijd niet.
LE SCIENCE
Waar een wil is, is een wegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand postnataal aborteren?
Eerst weer de baarmoeder terug in drukken als het al geboren is (hetzij 1 jaar oud, hetzij 30 jaar oud), en het vervolgens in stukjes snijden en er weer uitzuigen?
Een neuk geven om de mening van een vrouw.quote:
Dan is het toch gewoon moord?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon steken en trappen tot het kind dood is
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:57 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Een neuk geven om de mening van een vrouw.
Definitie kwestie :pquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan is het toch gewoon moord?
Want een abortus is het verwijderen van een embryo uit de baarmoeder.
Eenmaal geboren is het kind uit de baarmoeder en kan je het niet meer aborteren
Nouja een foetus die levensvatbaar is en dus buiten de baarmoeder zou overleven 'leeft' voor mij welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja oke.. ff vanuitgaan dat het een normale 40 weken duurt..
Zolang het niet geboren is "leeft" het niet echt.
Kan ik inkomen ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:56 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar dat wil helemaal niet zeggen dat je bij een abortus voor 24 weken geen leven afneemt. Als je geen abortus zou plegen, zou dat kind immers gewoon geboren worden. Ik snap wel dat de wetenschap kan aanwijzen vanaf welk moment een embryo levensvatbaar is, maar dat is geen antwoord op de vraag wanneer het leven begint. Dan vind ik Olment's antwoord nog logischer.
Een hartje blijft dat toch altijd?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja een foetus die levensvatbaar is en dus buiten de baarmoeder zou overleven 'leeft' voor mij wel
Daarom ben ik wel blij met die abortusgrens van 24 weken.
Het hartje klopt dan al wel enzo, maar dan is het slechts nog iets 'mechanisch', een spier die samentrekt zonder verdere reden
Juah, maar op een gegeven moment begint het bloed door je lichaam te pompen en is dat nodig om in leven te blijven weetjequote:
haha boeie dat kind zie je toch niet vaak YOLOquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:59 schreef Moira. het volgende:
Ik gun een kind geen kutleven waarin het z'n ouders niet/nauwelijks ziet en niemand er voor kan zorgen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha boeie dat kind zie je toch niet vaak YOLO
Ik zal je er ook niet om veroordelen hoor. Vooral omdat ik accepteer dat abortusstandpunten vaak meer natte vingerwerk, meningen en gevoelens zijn. Op dat soort momenten zou het wel fijn zijn als een of ander bovennatuurlijk wezen gewoon even kan aangeven hoe het zit, maar helaas, die lijkt er niet te zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan ik inkomen ja.
In die zin heb ik ook een kind zijn leven afgenomen ja.
Maar in sommige situaties is het dat ook gewoon waard. Ik gun een kind geen kutleven waarin het z'n ouders niet/nauwelijks ziet en niemand er voor kan zorgen.
WAS HET MAAR NATTE VINGERWERK, DAN HOEFDE DIE ABORTUS OOK NIET XDDDquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:02 schreef BaasBanaan het volgende:
Vooral omdat ik accepteer dat abortusstandpunten vaak meer natte vingerwerk, meningen en gevoelens zijn.
Ja, ik weet, ik zie lichamen sowieso vooral als organische machines.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Juah, maar op een gegeven moment begint het bloed door je lichaam te pompen en is dat nodig om in leven te blijven weetje
KLOOTZAK IK KAN TOCH NOOIT UITLEGGEN AAN MENSEN HIER WAAROM IK ZO HARD MOET GRINNIKEN!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
WAS HET MAAR NATTE VINGERWERK, DAN HOEFDE DIE ABORTUS OOK NIET XDDD
Ja klopt, elke situatie is gewoon anders.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:02 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zal je er ook niet om veroordelen hoor. Vooral omdat ik accepteer dat abortusstandpunten vaak meer natte vingerwerk, meningen en gevoelens zijn. Op dat soort momenten zou het wel fijn zijn als een of ander bovennatuurlijk wezen gewoon even kan aangeven hoe het zit, maar helaas, die lijkt er niet te zijn.
Daarnaast heb ik zelf nooit in zo'n positie gezeten.
Je kent me schatje, ik kan wel tegen een stootjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is hier echt 38 graden. Ik ben al mijn grenzen verloren. Excuses als ik te fur ga.
Damn, ja, voor je lichaam moet het wel heel raar zijn. Gaat waarschijnlijk allemaal shit maken voor die zwangerschap, is die zwangerschap er niet meer. Alsof je een containerschip naar Singapore vaart en Singapore ineens weg is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, elke situatie is gewoon anders.
Ik vind abortus ook niet altijd de oplossing. Je hebt van die sletjes die op hun 16e alles wat los en vast zit onveilig neukt, zwanger blijkt te zijn, en denkt "oeps, even een abortus laten plegen", alsof het niets is.
Ik heb wel altijd gezegd dat ik abortus zou plegen als zich er een situatie voor zou doen waarin het niet zou kunnen. Maar toen 'het moment' daar was werd het toch al een stuk lastiger.
Of nouja, ik wilde het zo snel mogelijk gepiept hebben bij 8 weken, omdat ik dan gewoon zeker weet dat het niets meer is dan een klompje cellen waar je vaag een hoofd uit zou kunnen opmaken.
Maar de shit achteraf johSowieso is je lichaam er een paar maanden fucked up van, je baarmoeder doet raar en al die fucking hormonen die niet meer weten wat ze moeten doen
Maar vooral die fucking moederinstincten jongen
Ik word nog steeds panisch van binnen als ik een baby hoor huilen, en het is al 2 jaar geleden![]()
Nou, precies datquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Damn, ja, voor je lichaam moet het wel heel raar zijn. Gaat waarschijnlijk allemaal shit maken voor die zwangerschap, is die zwangerschap er niet meer. Alsof je een containerschip naar Singapore vaart en Singapore ineens weg is.
Hah, ik ga net afsluiten en weer naar huis.quote:
Meer drinken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:12 schreef BaasBanaan het volgende:
ZO VERVELEND ALS JE GEPLAST HEBT EN JE BENT EEN DRUPPEL VERGETEN AF TE SCHUDDEN EN DIE DRUPT DAN EVEN LATER JE BOXER IN EN JE ZIT DAN ACHTER JE BUREAU MET JE KOP RECHT BOVEN JE ZAK WAARDOOR JE PRECIES DIE ENE DRUPPEL RUIKT GODVER
Ja, dat is wel een goede op zich. Dan stinkt je pis minder, toch?quote:
Jep.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goede op zich. Dan stinkt je pis minder, toch?
Hoe is dat kindje nu dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm, ik ken iemand die met 27 weken bevallen is en dat kindje heeft het overleefd (13 weken te vroeg geboren dus).
Zag er super vies uit want het was gewoon een onvoltooide foetus, maar toch. Dat zou ik niet meer aborteren
Nouja toen ze dus eigenlijk de 40 weken gepasseerd was begon ze er steeds meer uit te zien als baby ipv embryoquote:
ja best wonderlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:21 schreef Amarantha het volgende:
Oh dat is wel fijn, dat die gewoon gezond is![]()
Sterk kindje welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja best wonderlijkheeft ook maar 3 weken ofzo in de couveuse gelegen ipv 13
Zag laatst een 'Happy 2013th birthday, America!' tweet langskomenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:26 schreef FL_Freak het volgende:
Amerikanen en hun eigen geschiedenis niet kennen![]()
na 10 biertjes ofzo kan je gewoon over de vloer heen pissen want dan is het gewoon water zonder geurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goede op zich. Dan stinkt je pis minder, toch?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
na 10 biertjes ofzo kan je gewoon over de vloer heen pissen want dan is het gewoon water zonder geur
Dan gewoon in de beker pissen en weer opdrinken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
na 10 biertjes ofzo kan je gewoon over de vloer heen pissen want dan is het gewoon water zonder geur
Nee dat is voor die eerste, de ochtend erna.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan gewoon in de beker pissen en weer opdrinken.
Ik vind poffertjes lekkerder dan pannenkoekenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga zo poffertjes eten, alleen lust ik dat volgens mij niet. Net als pannenkoeken.. Maar ach ben stoned
oh zoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee dat is voor die eerste, de ochtend erna.
Ja ik ook denk ik daarom toch maar gekocht. Misschien is het best wel te pruimen, is lang geleden dat ik het heb gehad. Poffertjes zijn ook minder droog toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind poffertjes lekkerder dan pannenkoeken
Jep en ik vind ze ook niet zo "deegerig" als pannenkoekenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook denk ik daarom toch maar gekocht. Misschien is het best wel te pruimen, is lang geleden dat ik het heb gehad. Poffertjes zijn ook minder droog toch?
Luister nu dezequote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:31 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zag laatst een 'Happy 2013th birthday, America!' tweet langskomen
DJ Pandorumquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:56 schreef Studeur het volgende:
veel te veel zin in een hardstyle/hardcore feestje
Poeh anders ik wel! Ik wil zo hard naar Ground Zeroquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:56 schreef Studeur het volgende:
veel te veel zin in een hardstyle/hardcore feestje
Leuk feest trouwens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh anders ik wel! Ik wil zo hard naar Ground ZeroHelemaal kapot gaan en 8 uur lang dansen
staat aan op vol volume, en dat is hard, de buurt moet meegenieten, of ze nou willen of nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Luister nu deze![]()
Laatst ook al gepost maar boeiend. Blijft een fucking lekker nr
Is het leuk om alleen te gaan? Ga anders mee naar Ground Zero? Ik denk namelijk dat A. niet wilt en ik wil zo graaaaaaaaaaaaaaaaaaag. Ben nog nooit op een feest geweest.. Ik moet echt een keer mijn hardstylefeest ontmaagding krijgenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Leuk feest trouwens.
Ik ga volgend jaar naar Dominator. Daar was ik nog niet geweest.
Het hele huishouden hier geniet nu ook mee van mijn muziekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
staat aan op vol volume, en dat is hard, de buurt moet meegenieten, of ze nou willen of niet
miss wil ik ook wel meequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het leuk om alleen te gaan? Ga anders mee naar Ground Zero? Ik denk namelijk dat A. niet wilt en ik wil zo graaaaaaaaaaaaaaaaaaag. Ben nog nooit op een feest geweest.. Ik moet echt een keer mijn hardstylefeest ontmaagding krijgen
http://www.groundzerofestival.nl/quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
miss wil ik ook wel mee
wanneer en waar is het?
tatankaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het hele huishouden hier geniet nu ook mee van mijn muziek![]()
Deze staat nu aan!
Aangezet. Even luisterenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
tatankalive bij geweest op harstyle
deze![]()
![]()
![]()
hardbass bedoel ik natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
tatankalive bij geweest op harstyle
deze![]()
![]()
![]()
GA MEE GA MEE GA MEE.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
hm ben dan net terug van decibel, 3 dagen knallen
ga erover nadenken. sowieso eerst een keer meetenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GA MEE GA MEE GA MEE.
IK MOET HEEN, MOET! Ik moet na bijna 24 jaar echt een keer naar een hardstyle feest
Is goed, dan meeten we voor die tijd sowieso nog wel. Denk er over na jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
ga erover nadenken. sowieso eerst een keer meeten
Heerlijkquote:
Ga meequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:08 schreef Monopoly het volgende:
Sowieso maakt het niet uit of je alleen gaat of niet.
Het is natuurlijker gezelliger met je beste matenIk heb een paar vrienden die hardcore wel leuk vinden, maar dan voor een uurtje of 3-4
Een hele dag vinden ze niets en dan lig je het halve feest een beetje in het gras stoned te zijnOp zich niet verkeerd hoor, beetje mensen kijken, blowen en bier drinken. En dan als het bijna donker word een paar kristallen in je waffel douwen en dan met vuurwerk en al zo strak als een kanarie staan
![]()
Maar alleen is ook chill, je kan heen lopen waar je wil. geen rondjes geven enzo. Gewoon doen wat je wil. Ideaal.
heb hier op zolder 1 kaulogrote boombox voor de bass, net zo groot als een oude computer met daarnaast 2 half zo grote boxen voor de mids en 2 van 40cm voor de hoge tonen. dit op max volumequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HeerlijkZodra ik mijn auto heb ga ik mijn pa geld geven om een brute geluidsinstallatie te kopen voor me (en er in zetten). Die shit moet knallen!
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb hier op zolder 1 kaulogrote boombox voor de bass, net zo groot als een oude computer met daarnaast 2 half zo grote boxen voor de mids en 2 van 40cm voor de hoge tonen. dit op max volumehet hele huis trilt. weet alleen niet of mama het leuk vindt
geen klassiek pompen bij het stoplichtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HeerlijkZodra ik mijn auto heb ga ik mijn pa geld geven om een brute geluidsinstallatie te kopen voor me (en er in zetten). Die shit moet knallen! Kofferbak wordt in beslag genomen dan door de subwoofer. Vies hard hardstyle knallen door die auto
heb de bass geboost in de windows eigenschappen, je voelt hem in je buikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben allergisch voor slechte geluid. De bass moet je hard voelen als je muziek luistert. Is dat niet het geval dan vind ik het ruk geluidsboxen
Ik hou me wel een beetje in. Hard als in dat het voor de buitenwereld ook nog wel normaal blijftquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
geen klassiek pompen bij het stoplicht
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb de bass geboost in de windows eigenschappen, je voelt hem in je buik
bassquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou me wel een beetje in. Hard als in dat het voor de buitenwereld ook nog wel normaal blijftMaar wel hard dat je de bass voelt als je in de auto zelf zit
Mijn witte auto met roze bloemen en harde hardstylequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
bass
ik hoor je al in je rammelede auto
Even luisterenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:12 schreef Studeur het volgende:
nog even deze pompen
daarna mama en de buurt niet meer peste
boooh ik moet echt huilen van dit soort baggerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:12 schreef Studeur het volgende:
nog even deze pompen
daarna mama en de buurt niet meer peste
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:11 schreef Amarantha het volgende:
Seks, wiet/drank/drugs, hardstyleDat is het leven
quote:
ieder zn stijlquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
boooh ik moet echt huilen van dit soort bagger
quote:
Net ook nog geluisterdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:21 schreef Monopoly het volgende:
Subwoover uit de verhuisdoos gepakt die bij Moira staat. Die Antwoord op staan. Klinkt ook wel nice nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:29 schreef Ugjerke het volgende:
Lieve mensen,
Ik ga jullie verlaten.Later broeder. Rustig aan doen en niets doen wat ik ook niet zou doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat fijn dat je mij zoveel vrijheid gunt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Later broeder. Rustig aan doen en niets doen wat ik ook niet zou doen
Met liefdequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat fijn dat je mij zoveel vrijheid gunt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat fijn dat je mij zoveel vrijheid gunt.
Nicequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:40 schreef Murdera het volgende:
OH FUCK YEAH BITCHES.
Soort geimproviseerde horren gemaakt.
ALLE TIJGERMUGGEN KUNNEN STERVEN.
Dat zijn de mooiste momenten jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:00 schreef Studeur het volgende:
moeder weg, nu kan de volume pas echt op totaalmax
POMPEN MET DIE SUBWOOFER!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:21 schreef Monopoly het volgende:
Subwoover uit de verhuisdoos gepakt die bij Moira staat. Die Antwoord op staan. Klinkt ook wel nice nu
link ik dm gaarnequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:27 schreef Studeur het volgende:
filmpje van mezelf gevonden waarop ik bij headhunterz helemaal los ga, heerlijk om terug te zien dit
uiteraardquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
uiteraard
Moet eigenlijk weer naar binnen maar mn peuk is nog niet op
Zag trouwens dat ze mij voor 4 uur in heeft geschreven vandaag, terwijl het eigenlijk maar 3,5 uur is
Nice
Ik wilde even tegen je patsen dat ik op 1 sta bij het huis dat ik wilde.quote:
Ik zou je niet raken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde even tegen je patsen dat ik op 1 sta bij het huis dat ik wilde.
Ik kom je huis stelenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke btw?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We stelen toch alleen van de kazen?quote:
Ik zal nog eens mijn zeepje laten vallen.quote:
Ben je geen kaas dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We stelen toch alleen van de kazen?
[..]
Ik zal nog eens mijn zeepje laten vallen.![]()
Vlakbij het kleine station, veel kamers, ruime zolder
Whehehe.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
ff checken.
Onee, is er natuurlijk al af.
Dank je mono. Geen idee, moet nog kijken hoeveel er aan moet gebeuren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:00 schreef Monopoly het volgende:
Feli Kaneel. Housewarming volgende maand?
Oma is niet in Nederland geboren, ben dus officieel allochtoon.quote:
Buut'nlanderquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik zal je wel even dm sturen.
[..]
Dank je mono. Geen idee, moet nog kijken hoeveel er aan moet gebeuren.
[..]
Oma is niet in Nederland geboren, ben dus officieel allochtoon.
Nice, geen plattegrond though, al wezen kijken?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik zal je wel even dm sturen.
Indonesië.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]Waar komt je oma oorspronkelijk vandaan dan ?
Het huis er naast ben ik 2 weken geleden geweest, dus weet hoe het er uit ziet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice, geen plattegrond though, al wezen kijken?
Indische oma'squote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Indonesië.
[..]
Het huis er naast ben ik 2 weken geleden geweest, dus weet hoe het er uit ziet.
Nu nog geen brief gehad.
Ohja kak dat had je al een keer gezegd zelfsquote:
Sweetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het huis er naast ben ik 2 weken geleden geweest, dus weet hoe het er uit ziet.
Nu nog geen brief gehad.
Hier enkel nederlands bloed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Indische oma's![]()
Same here. Aangetrouwd dat wel. Die kunnen zo fijn koken en lief zijn
Hier ook. Al vinden diverse familieleden dat we ook Fries bloed hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sweet
[..]
Hier enkel nederlands bloed.En als je verder terug zoekt duits
Zeker. Ik heb vroeger ingewoond bij opa en oma. Iedere avond Indisch etenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Indische oma's![]()
Same here. Aangetrouwd dat wel. Die kunnen zo fijn koken en lief zijn
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja kak dat had je al een keer gezegd zelfsOverigens ben je alleen een allochtoon als je een van je ouders in het buitenland is geboren
Zeker.quote:
Achja voor de overheid ben ik ook autochtoon terwijl ik officieel allochtoon ben, boeiendquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dacht dat het voor de overheid minstens een van de grootouders moest zijn.
Maarja, dan ben ik wel een kaas.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zeker.
Als het gat naar de zolder een beetje ruim is, kan ik er ook chille dingen doen.
Dat huis waar ik was wezen kijken had een mini opening waardoor je er geen bank of stoel of iets kon zetten.
Ik ook. Weer een eigen crib, zelf ingericht, geen ex'en enzo.quote:
Aahhhquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Achja voor de overheid ben ik ook autochtoon terwijl ik officieel allochtoon ben, boeiend
Zolder is retegroot, maar niet toegankelijk. Kon alleen gebruikt worden als rommelzolder zeg maar.quote:
Oh zoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zolder is retegroot, maar niet toegankelijk. Kon alleen gebruikt worden als rommelzolder zeg maar.
Maar ik wilde er een bank en een tv ofzo zetten.
Maar dat paste niet door het gat.
Opa en oma van vaderskant beiden Surinaams maar er zullen daar vast ook wel mengelmoesjes zitten dus geen ideequote:
Het is niks geworden daar?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh zodat is kut, bij die waar ik ging kijken zeiden ze ook dat je er niet te veel mocht neerzetten.
Nopequote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut man.
Verder niks in de pijplijn?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nopeblijf reageren, maar 10 is het beste wat ik nu sta, en zo best is dat gebouw niet echt.
mjah stad ja. dorpen er omheen zijn echt pauperquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel in de stad, of elders?
Was laatst ook een paar dorpen verder gaan kijken, maar dat was een pauperflat.
ldope is wel chill. Zou ik kunnen wonen. Niet overal, maar toch.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
mjah stad ja. dorpen er omheen zijn echt paupermissch ldope, maar dan moet het wel erg mooi zijn.
haha jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ldope is wel chill. Zou ik kunnen wonen. Niet overal, maar toch.
In meer dan de helft van de stad zou ik ook niet willen wonen. Al die paupers
Geen allochtoon zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Achja voor de overheid ben ik ook autochtoon terwijl ik officieel allochtoon ben, boeiend
Inderdaad, alles boven de willem is een no-go.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha jamaar goed, hoevaak komen mensen als wij buiten
maar goed alles boven de "willem"weg hoeft voor mij niet
Ik voel je broederquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad, alles boven de willem is een no-go.
Zijn wel meer wijken.
Maarja, opgegroeid in ldope, dus misschien is het daarom.
En buiten is eng.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Geen allochtoon zijnkaaskoppen
Sowieso, kaas is maar saai jwtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Geen allochtoon zijnkaaskoppen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij ziet er niet eens uit als een kaaskop, dat heeft ie mee
Good for himquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij ziet er niet eens uit als een kaaskop, dat heeft ie mee
18+quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er meer mensen hier die naar Ground Zero willen?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat word op mijn buik slapen straks.
Ik moet volgende week van ma t/m vr 6;30-15:00 en zondag 17:00-20:00 jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:51 schreef Moira. het volgende:
Zo, werkdag zit erop.
Laatste week van juni moet ik dinsdag t/m donderdag van 9 tot 17.30, vrijdag van 13 tot 21, en zaterdag van 9 tot 17Zal wel helemaal naar de tering zijn daarna
Mijn beentjes vooral
Kut voor jequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet volgende week van ma t/m vr 6;30-15:00 en zondag 17:00-20:00 ja
wowquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja beter dan thuis zitten en geld krijgen van de overheid
Zo kutquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet volgende week van ma t/m vr 6;30-15:00 en zondag 17:00-20:00 ja
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
okequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik doelde niet eens specifiek op Ama joh
Nóg nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omg spannend, voel je je nu een grote meid?
Ik stel me jou zo voor dat je drank gaat halen en men om je ID vraagt en jij zo trots je ID overhandigd zo van ik mag drank kopen goed hequote:
Gvdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik stel me jou zo voor dat je drank gaat halen en men om je ID vraagt en jij zo trots je ID overhandigd zo van ik mag drank kopen goed he
De dag dat ik 18 was ging ik naar een shop waar een wijf stond waar ik ruzie mee had, zij met zo'n enorme grijns. "ja mannetje, laat je idee maar zien" Ik doen van kut euh shit euhhh OJA HIER. BAM.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik stel me jou zo voor dat je drank gaat halen en men om je ID vraagt en jij zo trots je ID overhandigd zo van ik mag drank kopen goed he
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef FL_Freak het volgende:
En dan gaat binnenkort die nieuwe 18+ wet in.
Whehequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]!
Zal ik morgen wel doen denk ik, vet blij
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef FL_Freak het volgende:
En dan gaat binnenkort die nieuwe 18+ wet in.
Tettenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Alhoewel ik nog nooit om ID ben gevraagd
Ik ken gelukkig vrij veel mensen die blowen en regelmatig het halenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WheheAlleen dan heb je weer zo van kut nog 2 jaar tot de coffeeshop
Samoan kaaskop.quote:
Neen, ik ben nog niet zo lang hier.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Toen ik 14 was en C had ofzo kreeg ik het ook mee
quote:
Veelste late quote dit maar hier stond fok open enquote:
Die clipquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Veelste late quote dit maar hier stond fok open en
Shpongle
Instant hongerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:21 schreef Monopoly het volgende:
Lekker gebakken ei gemaakt net. Altijd fijn. Zo eens kijken of mijn wederhelft een baapje gaat draaien
Dit was mijn avondeten, 2 broodjes eiquote:
ik wil ook thuis zitten en geld krijgenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe van wat ik steeds van jullie hoor eten jullie echt verrekte ongezond, altijd pizza's, chips, hamburger, kipburger ditdatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit was mijn avondeten, 2 broodjes ei
Zo nog maar een pizza BBQ Chicken in de oven flikkerenEn er is nog chips, dit gaat een goede chill avond worden
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik wil ook thuis zitten en geld krijgen
Gooi jezelf voor de auto misschien lukt het je danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik wil ook thuis zitten en geld krijgen
net naar de super voor broodjes en drinken, loop ik naar buiten, pak ik de fiets en denk, KUT CHIPSquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo nog maar een pizza BBQ Chicken in de oven flikkerenEn er is nog chips, dit gaat een goede chill avond worden
been there done thatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gooi jezelf voor de auto misschien lukt het je dan
Ik wil ook blowen en chillen maar morgen werken om 8 uurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt ook wel een beetjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe van wat ik steeds van jullie hoor eten jullie echt verrekte ongezond, altijd pizza's, chips, hamburger, kipburger ditdat
Zij worden later echt zo'n godsgruwelijk dik stelletjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe van wat ik steeds van jullie hoor eten jullie echt verrekte ongezond, altijd pizza's, chips, hamburger, kipburger ditdat
sterbequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zo stokbrood met mozarella, tomaat en kalkoenfilet
Ja echt, de genen hebben ze nu misschien mee maar het lot slaat nog wel een keer toequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zij worden later echt zo'n godsgruwelijk dik stelletje
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Toen ik 14 was en C had ofzo kreeg ik het ook mee
Ik meen me te herinneren dat jij dat zou doen, liefjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:21 schreef Monopoly het volgende:
Lekker gebakken ei gemaakt net. Altijd fijn. Zo eens kijken of mijn wederhelft een baapje gaat draaien
Hierdoor kreeg ik op m'n 13e ook altijd sigaretten meequote:
nee nee, zolang je blowt krijg je geen kanker en blijf je slankquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt ook wel een beetje
Ook nog eens excessief alcohol en cannabis gebruik erbijZal me niets verbazen als we over een jaar of 3 beide kanker hebben
Neuh, binnenkort beginnen met wat gezonder leven. aardappels, groente vlees, minder frisdrank enzo. Moet wel lukken
Ditquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat is er mis met blows draaienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat jij dat zou doen, liefje
whehe als jij 'm in elkaar zet draai ik 'm wel dicht
Waarheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nee nee, zolang je blowt krijg je geen kanker en blijf je slank
Grappig omdat het behoorlijk waar isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Klopt niks vanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
voorspelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat is er mis met blows draaien
Ik vind dat altijd wel leuk, soort blow-voorpret. Ofzo. [ afbeelding ]
Voorspelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
voorspel
soms wil je dat gewoon niet, luiheid.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef krullenbolletje het volgende:
Mono en moira over 10 jaar
[ afbeelding ]
Ik weet het niet meer zo heel goed, maar doordat thc zich hecht aan vet verbruik je dat bij het stoned worden, waardoor mensen die veel blowen altijd relatief dun zijn voor wat ze allemaal naar binnen werken.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die ik ken is wel gruwelijk dik geworden door alle vreetkicksquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zo heel goed, maar doordat thc zich hecht aan vet verbruik je dat bij het stoned worden, waardoor mensen die veel blowen altijd relatief dun zijn voor wat ze allemaal naar binnen werken.
zoiets was het.
Dit klopt jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer zo heel goed, maar doordat thc zich hecht aan vet verbruik je dat bij het stoned worden, waardoor mensen die veel blowen altijd relatief dun zijn voor wat ze allemaal naar binnen werken.
zoiets was het.
er zijn altijd uitzonderingenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Iemand die ik ken is wel gruwelijk dik geworden door alle vreetkicks
Godver ik moet ook dagelijks gaan blowen danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
zoiets was het.
Neuken werkt ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Godver ik moet ook dagelijks gaan blowen dan
Tetten zijn altijd al verrekte handig geweestquote:
manboobsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Hierdoor kreeg ik op m'n 13e ook altijd sigaretten mee
Nou we mogen allebei iig wel wat aankomenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ik steek liever gewoon gelijk een joint aan dan dat ik er eerst nog moeite voor gaan doen wanneer ik daar geen zin in hebquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat is er mis met blows draaien
Ik vind dat altijd wel leuk, soort blow-voorpret. Ofzo. [ afbeelding ]
OMG kan niet wachtenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |