Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Het vooruitzicht.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sardu op 05-07-2013 14:48:26 ]I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Gisteren is gebleken dat het wel handig is voor bepaalde berichten op tijd te lezenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als dat zois waarom maak je het dan aan
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:26 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik ben echt zoveel geld misgelopen door geen aangiftes te doen. Jammer dat ik van veel werkgevers ook geen jaaropgaves meer heb.
quote:
hard geworden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:28 schreef Sardu het volgende:
Met die OP in het groen lijken die cupcakes wel 10x geiler.
Ik geloof het wel ja. Je hebt in ieder geval ruim de tijd om het te doen. Maar als je verplicht bent om aangifte te doen en is je "teruggave" lager dan ¤0 of hoger dan ¤14 kun je een boete krijgen. Is je aangifte vrijblijvend, dan is dit niet het geval.quote:
Hoe ga ik aangifte doen zonder opgave?quote:
ohhhquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:29 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik geloof het wel ja. Je hebt in ieder geval ruim de tijd om het te doen. Maar als je verplicht bent om aangifte te doen en is je "teruggave" lager dan ¤0 of hoger dan ¤14 kun je een boete krijgen. Is je aangifte vrijblijvend, dan is dit niet het geval.
Ik kreeg het nieuws dat de plantjes in bloei staan.quote:
Wiens plantjes?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kreeg het nieuws dat de plantjes in bloei staan.![]()
Die van mij en 2 vrienden. 9 in totaal.quote:
Ik zou best willen, maar ik ga vanavond naar Den Ham om daar het weekend in een tentje door te brengen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ohhh
Zou jij me misschien vanavond ofzo willen helpen?
Thanks. Heb mijn bankrekening gewoon nagekeken.. Hoop dat dat goed is haha. Gelukkig heb ik nu eindelijk een keer die 88 (quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:25 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
http://download.belasting(...)aven_ib2661t22fd.pdf
Succes.
Is dat het collegegeldkrediet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks. Heb mijn bankrekening gewoon nagekeken.. Hoop dat dat goed is haha. Gelukkig heb ik nu eindelijk een keer die 88 () euro aangevraagd. Ach het is toch weer paar zakjes wiet haha!
Den Ham is the place to be? Komt goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar ik ga vanavond naar Den Ham om daar het weekend in een tentje door te brengen.
Ik zou lekker naast een rockchick komen te liggen, maar die moet ook optreden. Ze dacht het wel te kunnen combineren, maar helaas.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Den Ham is the place to be? Komt goed.
Wel spoonen dan he.
Of dat is wat je aangevraagd hebt.quote:
JA WAT DAN MOET IK MIJN HAMSTER DOOD LATEN GAAN IN DE WC POT?!?!?!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Moira ik vind dit niet normaal
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-hamster-in-wc.html
Ja denk het? Ik moest mijn uitkering en studiekosten invullen. Gek genoeg heb ik geen stufi gevangen in 2011, kreeg ik pas in 2012 schijnbaarquote:
En dammen voorkomt een vroegtijdige dood. Ideale berichten dit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
Veel seks maakt vrouw 7 jaar jonger
Belangrijke zaken.
Den Ham? Dat gat bij ommen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar ik ga vanavond naar Den Ham om daar het weekend in een tentje door te brengen.
Hoe zou het met schaken zitten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En dammen voorkomt een vroegtijdige dood. Ideale berichten dit.
Dammen en neukenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En dammen voorkomt een vroegtijdige dood. Ideale berichten dit.
Ik denk het, ik heb geen idee. Er wordt in ieder geval genoeg hasj meegenomen volgens het meisje bij de coffeeshop, heeft ons allemaal een voorraadje in zien slaan.quote:
Dat is misschien te stressvol, met al die verschillende stukken.quote:
Niks zo fijn om na het kezen even een dambordje open te klappen en elkaar lekker te slaan.quote:
Hmm ja er zijn meerdere DenHams kwam ik achter. Shop in dedems?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk het, ik heb geen idee. Er wordt in ieder geval genoeg hasj meegenomen volgens het meisje bij de coffeeshop, heeft ons allemaal een voorraadje in zien slaan.
Nee, gewoon de shop hier in Kampen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm ja er zijn meerdere DenHams kwam ik achter. Shop in dedems?
Even verzoekje gedaan en hier een foto van een klein deel.quote:
Moet in OP.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Even verzoekje gedaan en hier een foto van een klein deel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
Belangrijke zaken.
GEWOON GODVERDOMME DOORSPOELEN GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA WAT DAN MOET IK MIJN HAMSTER DOOD LATEN GAAN IN DE WC POT?!?!?!![]()
![]()
Nee, hij is aan het afvallen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fucking groot btw. Zorgen jullie wel goed dat ze nu niet meer verder groeien?
EEN BEETJE IN STUKJES PRIKKEN ALS IE VASTZITquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
GEWOON GODVERDOMME DOORSPOELEN GODVERDOMME
Damn, ik wil ook 88 euro aan zorgtoeslag.quote:
Hmm ja zelf had ik ze ook altijd kleiner maar de persoon die het onderhoud doet wil ze niet toppen. Vorig jaar met de helft aan planten geen klachten over kwaliteit of opbrengst en waren wel een stuk groter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fucking groot btw. Zorgen jullie wel goed dat ze nu niet meer verder groeien?
Hm, maar nu moeten ze de kracht niet in groeien maar in toppen steken. zijn wel meerdere manieren voor geloof ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm ja zelf had ik ze ook altijd kleiner maar de persoon die het onderhoud doet wil ze niet toppen. Vorig jaar met de helft aan planten geen klachten over kwaliteit of opbrengst en waren wel een stuk groter.
3 keer per week veel noemenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
Belangrijke zaken.
Gewoon dat liedje opzetten, komt goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, maar nu moeten ze de kracht niet in groeien maar in toppen steken. zijn wel meerdere manieren voor geloof ik.
Wat heeft dat voor nut? Je krijgt het niet achteraf maar per maand, niet dat je het aanvraagt omdat je het in 2012 niet gekregen hebt en dan 12x88 krijgtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:50 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik moet mijn zorgtoeslag van 2012 nog aanvragen bedenk ik mij net.
Ik krijg nog maar 81 euroquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Damn, ik wil ook 88 euro aan zorgtoeslag.
Om de dag vind ik best wat. Doe jij het dagelijks dan?quote:
Jawel. En dan voorkom je dat je teveel hebt gekregen en in een keer een heleboel terug moet betalen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor nut? Je krijgt het niet achteraf maar per maand, niet dat je het aanvraagt omdat je het in 2012 niet gekregen hebt en dan 12x88 krijgt
Nee, maar dagelijks zou ik wel veel noemen idd. 3 keer per week vind ik nou niet schokbarend VEELquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Om de dag vind ik best wat. Doe jij het dagelijks dan?
bedoelt hij niet 3 avonden in de week?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, maar dagelijks zou ik wel veel noemen idd. 3 keer per week vind ik nou niet schokbarend VEEL
quote:Verder is hij blij dat steeds meer bejaarden genieten van een actief seksleven. Ja, zij wel...
Dat klopt. Ben al blij dat ik er dit jaar geen werk mee heb behalve knippen. Zelf altijd onder een lamp in een kast thuis.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, maar nu moeten ze de kracht niet in groeien maar in toppen steken. zijn wel meerdere manieren voor geloof ik.
Oh echt. Ik vind dat zo gaar eigenlijk als je geld terug moet betalen aan de belastingdienst, laten ze hun financiën maar lekker rechtzetten daar weet je, ondertussen krijgen mensen uitkeringen die ze niet eens verdienenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jawel. En dan voorkom je dat je teveel hebt gekregen en in een keer een heleboel terug moet betalen.
Ik had mijne gewoon in de tuin gezet en verder niets gedaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klopt. Ben al blij dat ik er dit jaar geen werk mee heb behalve knippen. Zelf altijd onder een lamp in een kast thuis.
Dit jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh echt. Ik vind dat zo gaar eigenlijk als je geld terug moet betalen aan de belastingdienst, laten ze hun financiën maar lekker rechtzetten daar weet je, ondertussen krijgen mensen uitkeringen die ze niet eens verdienen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was vorig jaar, dit jaar doen we niet meer. Mijn deel heb ik uiteindelijk weggegeven.. vond de wiet niet zo lekker en best wel verwend qua kwaliteit van wiet
Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Oh mijn godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was vorig jaar, dit jaar doen we niet meer*Kwijl* hoeveel gram is dat in totaal van hoeveel planten?
![]()
Dat komt meestal omdat je inkomen anders is dan wat ze voorspeld hadden. Als je inkomen hetzelfde is gebleven en je moet geld terugbetalen, zou ik sowieso bezwaar aantekenen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh echt. Ik vind dat zo gaar eigenlijk als je geld terug moet betalen aan de belastingdienst, laten ze hun financiën maar lekker rechtzetten daar weet je, ondertussen krijgen mensen uitkeringen die ze niet eens verdienen.
Dat hebben mijn ouders 2 jaar lang voor me gedaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had mijne gewoon in de tuin gezet en verder niets gedaan.
WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was vorig jaar, dit jaar doen we niet meer
Ik had echt maar 25 of 30 gram.![]()
Ik zou stekkies doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moet trouwens ook even snel wietzaden gaan kopen anders kan ik ze niet meer planten dit jaar
Hoeveel gram weet ik niet eerlijk gezegd maar het waren 5 plantenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh mijn god*Kwijl* hoeveel gram is dat in totaal van hoeveel planten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was vorig jaar, dit jaar doen we niet meer. Mijn deel heb ik uiteindelijk weggegeven.. vond de wiet niet zo lekker en best wel verwend qua kwaliteit van wiet
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Zaadjes gaan dit jaar sowieso niet meer lukken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moet trouwens ook even snel wietzaden gaan kopen anders kan ik ze niet meer planten dit jaar
Zet de foto zelf in een quote dan, als wij hem quoten is ie niet meer zichtbaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:58 schreef Amarantha het volgende:
Foto van de planten komen eraan. Wel in spoiler en liever niet qouten mensen.. haal hem wel weer weg
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
GEWOON GODVERDOMME DOORSPOELEN GODVERDOMME
Ik ontvang al zolang het kan zorgtoeslagquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:58 schreef BaasBanaan het volgende:
Oh ja, Ama, als je dus eerder nog geen zorgtoeslag hebt ontvangen, kun je dat nog aanvragen. Moet je wel even geduld voor hebben, maar dan vang je in een klap een paar honderd euro.Ik kreeg vorig jaar 566 euro geloof ik.
zijn zeg maar babyplantjes. Daarvan kunnen ze al zien of het mannelijk of vrouwelijk is.quote:
Ohja dat is wel handig ja!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zet de foto zelf in een quote dan, als wij hem quoten is ie niet meer zichtbaar.
Ah ok.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ontvang al zolang het kan zorgtoeslag
Nee, stekjes van een reeds bestaande (moeder)plant.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zaden waar de plant al iets uit gegroeid is dacht ik
Ohquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, stekjes van een reeds bestaande (moeder)plant.
knipresten in wietboter verwerkt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:59 schreef Amarantha het volgende:
Knippen van de planten was trouwens echt een kut klus, gelukkig deden we dat met veel mensen. Nu even foto uploaden lol
Ik heb hier een foldertje met allemaal soorten wiet en daar staat ook bij wanneer de oogsttijd is, sommigen kunnen heel laat geoogst worden en ben ik nog ruim op tijd mee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
zijn zeg maar babyplantjes. Daarvan kunnen ze al zien of het mannelijk of vrouwelijk is.
Maar zelfs daarvoor ben je al te laat geloof ik.
Nee dat heeft een pauperjoch opgerookt die vies snel door zijn voorraad heen wasquote:
Beetje olijfolie op je schaar en vingers doen wonderen. Je vingers na het knippen afschrapen en roken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:59 schreef Amarantha het volgende:
Knippen van de planten was trouwens echt een kut klus, gelukkig deden we dat met veel mensen. Nu even foto uploaden lol
quote:Planten hadden helaas wel gele bladeren, geen idee of dit héél erg is maar we hadden wel dikke toppen op het laatst. Weet niet hoe blij mijn huisgenoten zijn dat dit hier deel maar verwijder het zo wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:02 schreef Moira. het volgende:
Bestelling is binnen
ThanksWat heb je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestelling is binnen
ThanksIs zonde van dat mooie pilletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bestelling is binnen
Thankseuh, testen? zijn er maar 2 toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hebben wij al voor je gedaan.
Heb ik al gezegd maar Mono wil persé.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
euh, testen? zijn er maar 2 toch?
En hebben wij al voor je gedaan.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Planten hadden helaas wel gele bladeren, geen idee of dit héél erg is maar we hadden wel dikke toppen op het laatst. Weet niet hoe blij mijn huisgenoten zijn dat dit hier deel maar verwijder het zo wel weerIk zie niet in waarom het een probleem is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gele bladeren kunnen veel oorzaken hebben. Beestjes op gehad? Te veel of te weinig voeding.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
opmerkelijk. Maar dan ben je er toch gewoon 1 helemaal kwijt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd maar Mono wil persé.
Beestjes hebben we niet gehadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het een probleem is.![]()
Gele bladeren kunnen veel oorzaken hebben. Beestjes op gehad? Te veel of te weinig voeding.
Een halve jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
opmerkelijk. Maar dan ben je er toch gewoon 1 helemaal kwijt?
He shoots, he scores.quote:
Ik heb elke oogst wel last van bladluis of (spint)mijt gehad. Voorkomen of bestreden?quote:
Ik heb me nauwelijks met de planten bemoeit.. zoals eigenlijk iedereen hier op 1 iemand naquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
He shoots, he scores.![]()
[..]
Ik heb elke oogst wel last van bladluis of (spint)mijt gehad. Voorkomen of bestreden?
Stond in de tuin toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:07 schreef Sardu het volgende:
Ik heb elke oogst wel last van bladluis of (spint)mijt gehad. Voorkomen of bestreden?
Dit is ook mijn ervaring met plantjes later in het jaar planten. Zoals Vas ook quote, het is wel mogelijk maar met het klimaat hier in NL heb je al gauw dat je toppen beginnen te rotten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had wel wat toprot. Gelukkig op tijd weggeknipt, maar heeft me wel een aantal gram gekost.
Jep, ik was ook nogal laat ja. En een korte zomer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit is ook mijn ervaring met plantjes later in het jaar planten. Zoals Vas ook quote, het is wel mogelijk maar met het klimaat hier in NL heb je al gauw dat je toppen beginnen te rotten.
In theorie is het mogelijk, in praktijk vind ik het tegenvallen en heb ik het liefst vroeg in de zomer al bloei.
Beide. Heb een jaar gehad waar er meer mijt in mijn kast zat dan de buitenkweek. Knoflookwater met wat tabak erin doet wonderen trouwens. (Stinkt wel een beetje maar biologisch)quote:
Heb je bij binnenkweek nog de smaak beinvloed?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beide. Heb een jaar gehad waar er meer mijt in mijn kast zat dan de buitenkweek. Knoflookwater met wat tabak erin doet wonderen trouwens. (Stinkt wel een beetje maar biologisch)
Ah ok, nouja ik zet er dus 2 of 3 op m'n balkon, hangt er een beetje vanaf of er genoeg ruimte voor is en moet natuurlijk ook nog een kippengaasje eromheen voor de katten, hopelijk valt t daar wel mee met de beestjesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beide. Heb een jaar gehad waar er meer mijt in mijn kast zat dan de buitenkweek. Knoflookwater met wat tabak erin doet wonderen trouwens. (Stinkt wel een beetje maar biologisch)
Nee, kwam er ook pas later achter dat je de smaak kon beinvloeden. Guano is wel bazenspul voor je planten ondanks dat het vleermuizenkak is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je bij binnenkweek nog de smaak beinvloed?
ga weg met je spamquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:14 schreef LompeHork het volgende:
ONZ / FOK! Snapchat hier, leuk topic, leef jullie uit
Gewoon een beetje blijven opletten en liefkozen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah ok, nouja ik zet er dus 2 of 3 op m'n balkon, hangt er een beetje vanaf of er genoeg ruimte voor is en moet natuurlijk ook nog een kippengaasje eromheen voor de katten, hopelijk valt t daar wel mee met de beestjes
Moet wel lukken met jullie aanwijzingen welke potgrond en shit ik moet nemenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon een beetje blijven opletten en liefkozen.
Hork een hart onder de riem gestoken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:14 schreef LompeHork het volgende:
ONZ / FOK! Snapchat hier, leuk topic, leef jullie uit
Potgrond en voeding met elkaar mengen. Verhoudingen zijn wel op internet te vinden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet wel lukken met jullie aanwijzingen welke potgrond en shit ik moet nemen
Heb nog wel ergens een soort boekje/gids. misschien heb je daar wat aan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet wel lukken met jullie aanwijzingen welke potgrond en shit ik moet nemen
Ja nouja, eerst maar s ff om de hoek bij de growshop zaden kopen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Potgrond en voeding met elkaar mengen. Verhoudingen zijn wel op internet te vinden.
We zijn allemaal geschokt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nouja, eerst maar s ff om de hoek bij de growshop zaden kopen.
Ook echt om de hoek en ik heb ze nog steeds niet, fucking lui.
Gewoon stekjes regelen dat scheelt al een hoop moeite.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nouja, eerst maar s ff om de hoek bij de growshop zaden kopen.
Ook echt om de hoek en ik heb ze nog steeds niet, fucking lui.
Dit sowieso.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon stekjes regelen dat scheelt al een hoop moeite.
duurt wel een paar jaar toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:21 schreef Sardu het volgende:
Pff, ik ga weer peyote kweken. Twijfel alleen of ik eerst moet kweken en dan proberen of andersom.
Nee dat ga ik niet doen als ik nog genoeg tijd heb om ze zelf te plantenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon stekjes regelen dat scheelt al een hoop moeite.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet doen als ik nog genoeg tijd heb om ze zelf te planten
In theorie wel ja. Maar mannetjes/vrouwtjes, opkweken. Scheelt je allemaal tijd als je stekkies gebruikt maar zelf weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet doen als ik nog genoeg tijd heb om ze zelf te planten
Stekjes kan je niet op voorraad kopen en zaadjes wel, heb geen zin om op zoek te gaan als ik makkelijker aan zaadjes komquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
In theorie wel ja. Maar mannetjes/vrouwtjes, opkweken. Scheelt je allemaal tijd als je stekkies gebruikt maar zelf weten natuurlijk.
Oh, bij onze growshop was het "hoeveel wil je? ok. kom over 3 dagen maar terug."quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stekjes kan je niet op voorraad kopen en zaadjes wel, heb geen zin om op zoek te gaan als ik makkelijker aan zaadjes kom.
Oh, you so fucked up.quote:
In amsterdam moeten zoeken naar stekjes?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Stekjes kan je niet op voorraad kopen en zaadjes wel, heb geen zin om op zoek te gaan als ik makkelijker aan zaadjes kom.
Van 14 uur slapen ben je altijd brak. Ongeacht wat er verder gebeurd is.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:25 schreef Onorgineel het volgende:
Bedankt voor het praten over die aangiftes doen op de eerste pagina, herinnert me eraan dat ik nog van 5 jaar wat terug kan vragen
Kan je wel zeggen maar ik ken niemand behalve mijn moeder die ooit wietplantjes heeft gehad dus ik heb geen zin om extra moeite te gaan doen om daar naar te zoeken, klaarquote:
Maar nou moet je uiteindelijk veel meer moeite doen, dat is toch niet handig?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen maar ik ken niemand behalve mijn moeder die ooit wietplantjes heeft gehad dus ik heb geen zin om extra moeite te gaan doen om daar naar te zoeken, klaar
Heb al m'n jaaropgaves etc. netjes bij elkaar verzameldquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Weet je nog wel waarvan je iets moet terugvragen?
1800% done.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar nou moet je uiteindelijk veel meer moeite doen, dat is toch niet handig?
Baas, dat doe je goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Heb al m'n jaaropgaves etc. netjes bij elkaar verzameld
Ajoh sowieso is het de markt, dus verwacht er niet al te veel vanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:34 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Baas, dat doe je goed.Dat wordt heel leuk voor je, al krijg je per jaar slechts 100 euro terug.
Niet zoveel verdient.. of?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:38 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ajoh sowieso is het de markt, dus verwacht er niet al te veel van
of, jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Niet zoveel verdient.. of?
Ik kreeg juist meer terug toen ik minder verdiende.Ik val echt tussen wal en schip nu. Maar mocht ik volgend jaar een appartement koop zullen mijn teruggaves weer wat hoger worden.
Oké.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:46 schreef BaasBanaan het volgende:
Gotver, de d/t fouten vliegen m'n reedt uit vandaag.
Dank je.quote:
Jezusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:34 schreef Sardu het volgende:
![]()
Een eerbetoon aan Vas.![]()
![]()
Die teksten.![]()
"Ga laag, ga laag, ga met je kont heen en weer als een zaag"![]()
Hij schuimbekt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
Waarom wil mono eigenlijk laten testen? slechte ervaringen?
Testen is sowieso wel slim hoor, kun je ook beter doseren omdat je weet hoe veel erin zitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
Waarom wil mono eigenlijk laten testen? slechte ervaringen?
Oh werk, ik moet zo kakkenquote:
Mjah, maar dat weten we wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Testen is sowieso wel slim hoor, kun je ook beter doseren omdat je weet hoe veel erin zit
Ja maar als de pil al in het systeem staat testen ze hem meestal niet eens meer voor je, dan word je weggestuurd met informatie over de pil. Althans hier bij Jellinek. Bovendien heb je pillreports voor de verdere informatie over hoeveel erin zitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Testen is sowieso wel slim hoor, kun je ook beter doseren omdat je weet hoe veel erin zit
Bazengroep, bazenhumor.quote:
Truequote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar als de pil al in het systeem staat testen ze hem meestal niet eens meer voor je, dan word je weggestuurd met informatie over de pil. Althans hier bij Jellinek. Bovendien heb je pillreports voor de verdere informatie over hoeveel erin ziten dan nog loop je het risico dat er meer mdma aan een kant van de pil zit en je dus meer of minder neemt dan je denkt te nemen als je hem breekt.
Nog nooit problemen mee gehad maar voordeel is ook dat er vaak al een testpersoon rondloopt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar als de pil al in het systeem staat testen ze hem meestal niet eens meer voor je, dan word je weggestuurd met informatie over de pil. Althans hier bij Jellinek. Bovendien heb je pillreports voor de verdere informatie over hoeveel erin ziten dan nog loop je het risico dat er meer mdma aan een kant van de pil zit en je dus meer of minder neemt dan je denkt te nemen als je hem breekt.
DM dit ff naar mono danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
quote:
Zonder # kan ik er nog wel mee leven.quote:
Abortus, maar daar ben ik sowieso wel voorstander van omdat ik geen kinderen wil.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef Snowbells het volgende:
Even een vraagje ivm een topic. Stel jij/je vriendin is zwanger, en tijdens zo'n onderzoek blijkt dat het kindje (in de buik) (zwaar) gehandicapt is..
Houden of abortus plegen?
helemaal kapotbaren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef Snowbells het volgende:
Even een vraagje ivm een topic. Stel jij/je vriendin is zwanger, en tijdens zo'n onderzoek blijkt dat het kindje (in de buik) (zwaar) gehandicapt is..
Dit bedoelde ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Abortus, maar daar ben ik sowieso wel voorstander van omdat ik geen kinderen wil.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Abortus, maar daar ben ik sowieso wel voorstander van omdat ik geen kinderen wil.
Herkenbaar. Ik denk dat op zo een moment ook bepaalde omstandigheden meespelen. Bijv. Hoeveel moeite kostte het om zwanger te raken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]. Ik snap. Ik zou ook abortus doen, maar dat is meer een egoïstische reden en ook weer niet..
Dit is voor mij een van de weinige reden om abortus te plegen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef Snowbells het volgende:
Ligt aan de situatie, maar ik zou het denk ik laten aborteren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef Snowbells het volgende:
Ja godverquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg het zelf, het is niet mijn probleem
financiële zekerheid niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:19 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dit is voor mij een van de weinige reden om abortus te plegen.
Ja dit. + je eigen leven verzwaren met een kind die niet eens kan praten of überhaupt denken?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie, maar ik zou het denk ik laten aborteren.
Ondanks dat een zwaar gehandicapt kind niet beter weet dan dat het gehandicapt is, wil ik (als je de keuze hebt) het dat niet aandoen om op te groeien in een wereld waar iedereen dingen wél kan die jij níét kan.
Bovendien onderschatten veel mensen ook hoe enorm veel extra druk, bloed, zweet en tranen het oplevert voor jou als ouder van zo'n zwaar gehandicapt kind.
Als je zoiets kan voorkomen zonder dat iemand daar last van heeft (een embryo heeft niet door dat het geaborteerd wordt en niet geboren wordt, jij zal wel last krijgen van de abortus, maar ik denk dat dat het dan wel waar dis), dan zou ik dat doen denk ik.
Vraag is of je iemand zo'n leven guntquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:15 schreef Snowbells het volgende:
Nee, dan maar wat soberder leven. Als je dat niet wil, moet je maar zorgen dat er geen zwangerschap van komt.quote:
JA, ditquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:23 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Vraag is of je iemand zo'n leven gunt
Ik niet
Damn, abortus is wel makkelijk goed te praten als je daarin gelooft.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja dit. + je eigen leven verzwaren met een kind die niet eens kan praten of überhaupt denken?
En dan nu mijn stomme reden, geloof in reïncarnatie, het is toch beter om het kindje een nieuw, niet ziek leven te geven?
Jup, dat denk ik dan dus ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja dit. + je eigen leven verzwaren met een kind die niet eens kan praten of überhaupt denken?
En dan nu mijn stomme reden, geloof in reïncarnatie, het is toch beter om het kindje een nieuw, niet ziek leven te geven?
Waar is ie precies bang voor dat, dat er pmma in zit ipv mdma? Want van een zo'n pil word je namelijk niet eens ziek of ga je doodquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja godver
Nja vind het ook weer lullig om hem om proberen te lullen als dat gewoon zijn point-of-view is enzo, ga niet in zijn 'normen en waarden' lopen wroeten enzo.
Dat heb ik maar te respecteren dan
Hoewel ik zelf zoiets hebt van "Jongeh, je gaat er toch niet dood aan, je gaat heerlijk fijn spacen, en dat kan morgenavond al als je niet moeilijk doet"
mja helaas
"ik kan het een kind niet aan doen om door mij grootgebracht te moeten worden"quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Damn, abortus is wel makkelijk goed te praten als je daarin gelooft.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
"ik kan het een kind niet aan doen om door mij grootgebracht te moeten worden"
Hoppa.
Slechte ervaringen of gewoon principe?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja godver
Nja vind het ook weer lullig om hem om proberen te lullen als dat gewoon zijn point-of-view is enzo, ga niet in zijn 'normen en waarden' lopen wroeten enzo.
Dat heb ik maar te respecteren dan
Hoewel ik zelf zoiets hebt van "Jongeh, je gaat er toch niet dood aan, je gaat heerlijk fijn spacen, en dat kan morgenavond al als je niet moeilijk doet"
mja helaas
Wat een stomme reden. Alsof er niet genoeg situaties zijn die je financiële zekerheid kunnen schaden.quote:
Ik wil dan dat ze mij in een cyborg veranderen. Hoe ze dat doen is mijn zorg niet, ze regelen het maar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef Onorgineel het volgende:
Bijvoorbeeld: Als ik een ongeluk zou krijgen, en door het leven zou gaan als een kasplantje, zou ik ook liever hebben dat ze de stekker eruit trekken, het idee dat ik er nog ben is leuk, maar zowel ik als de rest hebben er weinig aan
Dan zal ik dat eens voor je oplossen...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Lijkt mij wel fijn, ik heb best veel moeite met abortus namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom denk ik zo easy over die dingen zoals dood gaan enzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maak mij maar gewoon doodquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:26 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik wil dan dat ze mij in een cyborg veranderen. Hoe ze dat doen is mijn zorg niet, ze regelen het maar.
Tuurlijk, maar als bijv student die net zn kamertje kan betalen weet je sowieso dat het niet gaat werken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een stomme reden. Alsof er niet genoeg situaties zijn die je financiële zekerheid kunnen schaden.
"Beter dat het nu sterft, dan dat ik het per ongeluk in de vaatwasser gooi".quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoppa.
Godverquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:26 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
"Beter dat het nu sterft, dan dat ik het per ongeluk in de vaatwasser gooi".
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:26 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
"Beter dat het nu sterft, dan dat ik het per ongeluk in de vaatwasser gooi".
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zal ik dat eens voor je oplossen...DAT IS HET PUNT HELEMAAL NIETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk ik. Mijn abortusstandpunt is echt zo wankel.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Dat doen ze expres.quote:
Wat is je punt dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
DAT IS HET PUNT HELEMAAL NIET![]()
Denk ik. Mijn abortusstandpunt is echt zo wankel.
Ook dat is maar net afhankelijk van wat voor persoon die student is, of ze er alleen voor staat of niet etc. etc. Daar wil ik niet mee zeggen dat het handig/verstandig is maar dat het niet zo zwart-wit isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als bijv student die net zn kamertje kan betalen weet je sowieso dat het niet gaat werken.
Dan is het snel afgelopen met de studie inderdaad, tenzij je hulp krijgt van familie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als bijv student die net zn kamertje kan betalen weet je sowieso dat het niet gaat werken.
Alleen gaat het er bij een abortus niet zo zeer om wat jíj vindt, maar hoe een eventueel leven voor het eventuele kindje eruit zou zien, en wat jij dat kindje te bieden hebt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen. Maar sommigen zeggen dat moederfeelings alles veranderenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen gaat het er bij een abortus niet zo zeer om wat jíj vindt, maar hoe een eventueel leven voor het eventuele kindje eruit zou zien, en wat jij dat kindje te bieden hebt.
Dát moet je afwegen.
Niet of je het zélf ethisch verantwoord vindt ofzo, want dat is egoïstisch en daar heeft het ongeboren kind geen flikker aan.
Dat ik blij ben dat ik niet geaborteerd ben en dat ik andere mensen-in-aanleg hetzelfde gun.quote:
Echt wel, die foetus is niet de baas.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen gaat het er bij een abortus niet zo zeer om wat jíj vindt,
Buren hoorden gehuil, hebben ze de brandweer politie etc bij gehaald. Kindje leefde nog en zat vast in zo'n buisquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gatverje zal maar daae bij een riolering bedrijf werken
ahahahaha mur kut ventquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Echt wel, die foetus is niet de baas.NEEHEE, JIJ BENT NIET DE BAAS KLEIN KLOTERIG MISMAAKT ONGELUKJE
Hebben ze net het stukje uitgeknipt dat hij omvalt en gaat huilen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:30 schreef Onorgineel het volgende:
Nu is het nog wachten op diegene die het filmpje stuurt van de man die is geboren zowel zonder armen als zonder benen en zegt 'JA, MAAR ZO KAN HET OOK AFLOPEN, GEHANDICAPT OF NIET, IEDEREEN KAN WAT VAN Z'N LEVEN MAKEN'
Dan alsnog is die kans vrij klein, en gun ik iemand nog steeds niet zo'n leven
Wat je het kind ook kan bieden, het zal liever geboren zijn dan niet. Al is het geen geweldig leven, het is nog altijd beter dan geen leven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alleen gaat het er bij een abortus niet zo zeer om wat jíj vindt, maar hoe een eventueel leven voor het eventuele kindje eruit zou zien, en wat jij dat kindje te bieden hebt.
Dát moet je afwegen.
Niet of je het zélf ethisch verantwoord vindt ofzo, want dat is egoïstisch en daar heeft het ongeboren kind geen flikker aan.
Abortus omdat het niet uitkomt is belachelijk ja. Maar dan heb je natuurlijk ouders die het kind houden, en het kind 6 dagen per week in de kinderopvang pleuren omdat pap en mam geld moeten vangen, en het dan raar vinden dat het probleemkinderen wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat ik blij ben dat ik niet geaborteerd ben en dat ik andere mensen-in-aanleg hetzelfde gun.
Behalve al die miljoenen die ik in mijn sokje spuit.![]()
Maar als het om medische redenen gaat heb ik er begrip voor, en als iemand verkracht is zal ik mij er ook niet mee bemoeien. Abortus "omdat het niet uitkomt" gaat mij te ver.
Aahwquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Buren hoorden gehuil, hebben ze de brandweer politie etc bij gehaald. Kindje leefde nog en zat vast in zo'n buis![]()
Fuck die ouders met een hooivork.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:32 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Abortus omdat het niet uitkomt is belachelijk ja. Maar dan heb je natuurlijk ouders die het kind houden, en het kind 6 dagen per week in de kinderopvang pleuren omdat pap en mam geld moeten vangen, en het dan raar vinden dat het probleemkinderen worden
Heb jij ooit de fotos van krokodil gebruikers gezien?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat je het kind ook kan bieden, het zal liever geboren zijn dan niet. Al is het geen geweldig leven, het is nog altijd beter dan geen leven.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb jij ooit de fotos van krokodil gebruikers gezien?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hebben ze net het stukje uitgeknipt dat hij omvalt en gaat huilen.
Helaas wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb jij ooit de fotos van krokodil gebruikers gezien?
Anaal inbrengen, mooi effect.quote:
hij zegt dat het meer voor z'n gemoedsrust is, dat hij het dan zeker weet dat het goed zit en onbezorgd kan spacen enzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar is ie precies bang voor dat, dat er pmma in zit ipv mdma? Want van een zo'n pil word je namelijk niet eens ziek of ga je dood
Dit is eigenlijk wel mijn reden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoppa.
In veel gevallen is dat ook echt een goede reden om abortus te plegenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoppa.
Ik heb bij sommigen best mijn best gedaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:36 schreef Moira. het volgende:
veel mensen zouden gewoon verplicht hun baarmoeder moeten laten verwijderen,
Aaaaah nicequote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
hij zegt dat het meer voor z'n gemoedsrust is, dat hij het dan zeker weet dat het goed zit en onbezorgd kan spacen enzo.
snap het wel hoor, geeft wellicht ergens in je brein ook een extra 'zekerheid'. Mja al helemaal als jullie dezelfde pil uit dezelfde batch hebben gedaan en alles ging goed, en hier zit je in een chille thuisomgeving waar je lekker kan doen wat je zelf wilt, zonder hevige prikkels van buitenaf die je op een feest ofzo wel zou hebben, en wij zijn een controle op elkaar, dan kan er imo gewoon weinig fout gaan.
Mja hij overweegt het![]()
Ach ja, als dat hem gelukkig maakt gewoon testen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
hij zegt dat het meer voor z'n gemoedsrust is, dat hij het dan zeker weet dat het goed zit en onbezorgd kan spacen enzo.
snap het wel hoor, geeft wellicht ergens in je brein ook een extra 'zekerheid'. Mja al helemaal als jullie dezelfde pil uit dezelfde batch hebben gedaan en alles ging goed, en hier zit je in een chille thuisomgeving waar je lekker kan doen wat je zelf wilt, zonder hevige prikkels van buitenaf die je op een feest ofzo wel zou hebben, en wij zijn een controle op elkaar, dan kan er imo gewoon weinig fout gaan.
Mja hij overweegt het![]()
Hij vertelde dat hij er een keer eentje had dattie halfje had genomen, en iedereen na 1,5 uur lekker zat te spacen maar hij niks voelde. Dus hij nam er toen nog een halfje bij. En toen kwamen ze ineens allebei tegelijk binnen en ging hij iets te hard, wat dus weer niet chill was.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Slechte ervaringen of gewoon principe?
ICH HABE ES NICHT GEWUSSTquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:36 schreef Onorgineel het volgende:
Volgende discussiepunt, wietrokers voegen niks toe aan de maatschappij en kunnen beter allemaal direct geëxecuteerd worden a la gegen die mauer
eens, uitmoorden, allemaalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:36 schreef Onorgineel het volgende:
Volgende discussiepunt, wietrokers voegen niks toe aan de maatschappij en kunnen beter allemaal direct geëxecuteerd worden a la gegen die mauer
Ja vooral vasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:36 schreef Onorgineel het volgende:
Tegen. Ik heb zojuist een voorlopige prognose opgesteld waaruit blijkt dat dit onherroepelijke schade toebrengt aan de economische positie van coffeeshops.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:36 schreef Onorgineel het volgende:
Dat bestaat niet eensquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij vertelde dat hij er een keer eentje had dattie halfje had genomen, en iedereen na 1,5 uur lekker zat te spacen maar hij niks voelde. Dus hij nam er toen nog een halfje bij. En toen kwamen ze ineens allebei tegelijk binnen en ging hij iets te hard, wat dus weer niet chill was.
Dus hij wil ook zeker weten dat er niet van die shit in zit ofzo die het 'binnenklappen' vertraagt ofzo
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:37 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Tegen. Ik heb zojuist een voorlopige prognose opgesteld waaruit blijkt dat dit onherroepelijke schade toebrengt aan de economische positie van coffeeshops.
Dan zouden vas en ik het ook wel gehad hebben denk ik. Maar ach.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij vertelde dat hij er een keer eentje had dattie halfje had genomen, en iedereen na 1,5 uur lekker zat te spacen maar hij niks voelde. Dus hij nam er toen nog een halfje bij. En toen kwamen ze ineens allebei tegelijk binnen en ging hij iets te hard, wat dus weer niet chill was.
Dus hij wil ook zeker weten dat er niet van die shit in zit ofzo die het 'binnenklappen' vertraagt ofzo
kwartje ipv halfje bijnemen en pas na 2 uurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:38 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie van mijn ponypletter trouwens?
Dat is ook zeker zoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen. Maar sommigen zeggen dat moederfeelings alles veranderen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Echt wel, die foetus is niet de baas.NEEHEE, JIJ BENT NIET DE BAAS KLEIN KLOTERIG MISMAAKT ONGELUKJE
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:30 schreef Onorgineel het volgende:
Nu is het nog wachten op diegene die het filmpje stuurt van de man die is geboren zowel zonder armen als zonder benen en zegt 'JA, MAAR ZO KAN HET OOK AFLOPEN, GEHANDICAPT OF NIET, IEDEREEN KAN WAT VAN Z'N LEVEN MAKEN'
Dan alsnog is die kans vrij klein, en gun ik iemand nog steeds niet zo'n leven
Ik schakel Britt Dekker wel in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:38 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie van mijn ponypletter trouwens?
of andersom.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is ook zeker zo
Maar ook die moedergevoelens en natuurlijke instinct wat samen met de hormonen van een zwangerschap meekomt zegt nog niet gelijk dat het kind houden de beste optie is.
Helaas voor de 'moeder'
Ik hoop wel dat je weet dat wat je nu zegt echt onzin is, hè?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat je het kind ook kan bieden, het zal liever geboren zijn dan niet. Al is het geen geweldig leven, het is nog altijd beter dan geen leven.
eensquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:36 schreef Onorgineel het volgende:
Mur, de held van de samenlevingquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb bij sommigen best mijn best gedaan.
Dit dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je weet dat wat je nu zegt echt onzin is, hè?
Doodgaan als je al leeft, dat is kut. Dan weet je wat je mist en wat er allemaal nog had moeten gebeuren in je leven.
Als je nooit een leven gehad hebt, kun je het ook niet missen.
Zo'n embryo geeft geen neuk. Het is de moeder die er het meeste last van heeft.
Nou precies, zo kun je dat ook zien.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:36 schreef Studeur het volgende:
toen mn ma zwanger was van mn broer die voor mij geboren zou zijn is die ook geoborteerd omdat mn ouders nog niet klaar waren voor een kind. als ze dat niet hadden gedaan was ik er niet geweest
Ik zal deze redenatie onthouden wanneer ik twaalf babies door een shredder heb gehaald en mijn daden voor de rechter moet verdedigen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je weet dat wat je nu zegt echt onzin is, hè?
Doodgaan als je al leeft, dat is kut. Dan weet je wat je mist en wat er allemaal nog had moeten gebeuren in je leven.
Als je nooit een leven gehad hebt, kun je het ook niet missen.
Zo'n embryo geeft geen neuk. Het is de moeder die er het meeste last van heeft.
Mur aan de macht, zou wel een hoop levensruimte creëren denk ikquote:
werkzequote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aaaaah nice![]()
Nu ga ik ook maar eens op naar werk, jij ook werkze zometeentjes.
watquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:45 schreef Moira. het volgende:
Als ik mijn kind gehouden zou hebben zou het opgroeien in een vies arm pauperig kuthuis, zou het hoogstwaarschijnlijk z'n vader niet/nauwelijks kennen, zou het van hot naar her gesleurd worden op zoek naar een plek waar het terecht kan omdat de moeder moest studeren, moest werken, en op droog brood leeft.
Sorry, maar dan gun ik mijn kind liever een warme en stabiele thuissituatie waarin je dat kind alles kan bieden wat hij nodig heeft.
En we zouden het Lebensraum noemen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mur aan de macht, zou wel een hoop levensruimte creëren denk ik
quote:
Hier ga ik mijn handen niet aan branden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou precies, zo kun je dat ook zien.
Als ik mijn kind gehouden zou hebben zou het opgroeien in een vies arm pauperig kuthuis, zou het hoogstwaarschijnlijk z'n vader niet/nauwelijks kennen, zou het van hot naar her gesleurd worden op zoek naar een plek waar het terecht kan omdat de moeder moest studeren, moest werken, en op droog brood leeft.
Sorry, maar dan gun ik mijn kind liever een warme en stabiele thuissituatie waarin je dat kind alles kan bieden wat hij nodig heeft.
Die zijn er ook inderdaad, ook dat kun je een kind niet aandoen imoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
of andersom.Vrouwen die denken dat ze er helemaal klaar voor zijn, vol met moedergevoelens zitten, en na het baren in een depressie schieten en niet van het kind kunnen houden. Of het zelfs maar erkennen als hun kind.
Dat wilde ik dan net niet zeggen voor het geval dat er oudere mensen die eventueel ergens een trauma aan overgehouden zouden kunnen hebben mee zouden lezenquote:
Ho ho, baby's leven al en hebben daadwerkelijk gedachten en gevoelens en een leven wat je ze af kan nemen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:45 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zal deze redenatie onthouden wanneer ik twaalf babies door een shredder heb gehaald en mijn daden voor de rechter moet verdedigen.
Bedankt voor het begrip.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat wilde ik dan net niet zeggen voor het geval dat er oudere mensen die eventueel ergens een trauma aan overgehouden zouden kunnen hebben mee zouden lezen
quote:
Zoals Amaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat wilde ik dan net niet zeggen voor het geval dat er oudere mensen die eventueel ergens een trauma aan overgehouden zouden kunnen hebben mee zouden lezen
Daarom kan ik nooit een onschuldig kind hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die zijn er ook inderdaad, ook dat kun je een kind niet aandoen imo
Op het moment dat er een onschuldig kind in het spel is dat niet voor zichzelf kan zorgen, is het ook niet jouw tijd om egoïstisch te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |