Maar met welk doel zou die groep dat doen, inc. handtekeningenactie?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd, terug naar TS en on topic, al is het wel leuk om eens wat meer over kool te weten te komen.
Het is een actiegroep die beweert dat broccoli aan Monsanto 'verkocht' is. Of wordt.
Dus vaag en helemaal niet zeker.
Ik heb vandaag ook brocolli gekocht...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd, terug naar TS en on topic, al is het wel leuk om eens wat meer over kool te weten te komen.
Het is een actiegroep die beweert dat broccoli aan Monsanto 'verkocht' is. Of wordt.
Jij nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook brocolli gekocht...Ben ik nu ook evil?
Ik heb geen idee. Een heleboel eili op niks af?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar met welk doel zou die groep dat doen, inc. handtekeningenactie?
Nope. Allebei levenslustigquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:48 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
Sesamstraat heeft ook broccoli, is tommie nu dood?
En en en pino!?
Er is niks vaag. Alleen die activisten zelf zijn vaag.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat om een makkelijker oogstbaar type dat het bedrijf heeft ontwikkeld (veredeld), dat patenteren ze, niet broccoli in het algemeen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar om op het onderwerp terug te komen: het gaat nu om 1 varieteit van broccoli, maar waar houdt het op? Ik vind het hele principe verkeerd. Niemand hoort eigenaar van een levensvorm te zijn.
Straks kun je eigenaar worden van een diersoort of een bepaald type mens.
Dat is het. Meer niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:11 schreef .SP. het volgende:
[..]
Het gaat om een makkelijker oogstbaar type dat het bedrijf heeft ontwikkeld (veredeld), dat patenteren ze, niet broccoli in het algemeen.
Wordt een beetje moe van domme mensen die informatie niet fatsoenlijk kunnen interpreteren.
Kijk in welk forum je zit. Blaten als een schaap in plaats van je gezond verstand te gebruiken is een verplichting hier...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:11 schreef .SP. het volgende:
[..]
Het gaat om een makkelijker oogstbaar type dat het bedrijf heeft ontwikkeld (veredeld), dat patenteren ze, niet broccoli in het algemeen.
Wordt een beetje moe van domme mensen die informatie niet fatsoenlijk kunnen interpreteren.
Over domheid gesproken.. probeer het zelf eens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:11 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nou, nee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:13 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kijk in welk forum je zit. Blaten als een schaap in plaats van je gezond verstand te gebruiken is een verplichting hier...
Pardon? Als ik er naast zit hoor ik het graag op normale wijze.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Over domheid gesproken.. probeer het zelf eens.
oh, dan begreep ik je verkeerd!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:19 schreef .SP. het volgende:
[..]
Pardon? Als ik er naast zit hoor ik het graag op normale wijze.
[mmm, wellicht denk je dat ik jou dom noemde, dat was niet de bedoeling, het is gericht aan de mensen die die suffe websites maken.]
Puik plan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:51 schreef Catch22- het volgende:
Kunnen ze sperziebonen ook patenteren? Dan hoef ik die ook niet meer te eten.
Gr gr
Waarom hellend vlak? als ze ook nog een blauwe versie maken moeten ze dat vooral doen en lekker patenteren, ze mogen toch wel geld verdienen aan hun investering?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
oh, dan begreep ik je verkeerd!
Ik bedoelde dat het met 1 varieteit begint, maar dat het in ethisch opzicht een hellend vlak is.
Tuinbonen ook graag danquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Puik plan.
Sperziebonen, vooral die krengen met van die smerige draden.
Ik bedoel dat je geen eigenaar van een levensvorm hoort te zijn. Waar houdt het op?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:24 schreef .SP. het volgende:
[..]
Waarom hellend vlak? als ze ook nog een blauwe versie maken moeten ze dat vooral doen en lekker patenteren, ze mogen toch wel geld verdienen aan hun investering?
Dus het bedrijf dat E.coli zo heeft gemanipuleert dat het insuline voor diabetici maakt mag ook niet gepatenteert worden?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je geen eigenaar van een levensvorm hoort te zijn. Waar houdt het op?
Das een goeie vraagquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:36 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dus het bedrijf dat E.coli zo heeft gemanipuleert dat het insuline voor diabetici maakt mag ook niet gepatenteert worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |