heb het gister nog gedaan, was wel een lonerquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:57 schreef TJV het volgende:
Jong0ns spelen jullie nog FTB of zal ik er ff gewone MC opflikkeren? Gewoon kutten tot we dat weer zat zijn.
Ok hoe gaat ie welke instrumenten wie zingt steekwoorden allesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:59 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja gedaan maar kon hem niet vinden, is ook een bekend liedje
Er zijn zoveel opties dat ik maar weer uitlog omdat ik het niet meer weet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
heb het gister nog gedaan, was wel een loner
Dit is voor het eerst dat ik weer ff aan de pc zit. Wil wel, maar heb ff geen/weinig tijd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:57 schreef TJV het volgende:
Jong0ns spelen jullie nog FTB of zal ik er ff gewone MC opflikkeren? Gewoon kutten tot we dat weer zat zijn.
prima.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:08 schreef TJV het volgende:
Allemaal 1.5.1, ik wil gemuteerde zombiepaarden.
Singleplayer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:06 schreef Ame_thyst het volgende:
minecraft heet ook een singleplayer knop hè
Ik betaal voor die server.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat is het verschil dan met alleen spelen op een server of alleen in singleplayer
Ik dacht iets van "she didn't get any better" maar dat werkte niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:01 schreef TJV het volgende:
[..]
Ok hoe gaat ie welke instrumenten wie zingt steekwoorden alles
heh je broertje zn vriendin??quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ahaha dikke tieten in beauty and the nerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |