iron doorquote:Op zondag 7 juli 2013 10:45 schreef vogelkooi het volgende:
KONKERDAM muur is ruw af, nu nog mooier, hoe maak ik een poort die villagers binnen houd en zombies buiten?
ahhhhhquote:Op zondag 7 juli 2013 19:17 schreef TJV het volgende:
Denken dat ik jou niet als eerste gewhitelist heb.
jaloezie is een bitchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:15 schreef shaderon het volgende:
[..]
jaloezie is een bitchMooi argument man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat was niet waarom ik emo.gifde![]()
Oh ik zit afk mijn akkers te laten groeienquote:Op zondag 7 juli 2013 21:52 schreef Ame_thyst het volgende:
dooie boei al op de server tom, alleen aldie en die zei niets terug
En ik verheugde me nog zo in wat RollPlaying
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:15 schreef shaderon het volgende:
[..]
jaloezie is een bitchmeestal zegt de ander, je moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Heeft inderdaad met die laggende zombies te maken. Ik kan er niet zoveel aan doen, behalve peaceful mode, Bukkit DEV en dan een no-night plugin of iets anders waardoor die krengen niet spawnen. Of gewoon wachten op 1.6.2, mag toch hopen dat ze het dan wel fixen. Of we maken een lavariviertje om je dorp, dan gaan die zombies vanzelf dood.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:58 schreef vogelkooi het volgende:
Maar ook ik heb wat te zegge, block lag is erg vervelend, kan niet normaal sand minen. Komt door de zombies's dat weet ik maar de nachten duren nu een half uur en dat maakt het er niet beter op.
JIJ BENT DE BAAS VAN DE SERVER DUS JIJ MOET ER IETS AAN DOEN!!!!!!!!!11111quote:Op zondag 7 juli 2013 22:41 schreef TJV het volgende:
[..]
Heeft inderdaad met die laggende zombies te maken. Ik kan er niet zoveel aan doen, behalve peaceful mode, Bukkit DEV en dan een no-night plugin of iets anders waardoor die krengen niet spawnen. Of gewoon wachten op 1.6.2, mag toch hopen dat ze het dan wel fixen. Of we maken een lavariviertje om je dorp, dan gaan die zombies vanzelf dood.
ik was er wel van 11 tot 12quote:Op zondag 7 juli 2013 21:52 schreef Ame_thyst het volgende:
dooie boei al op de server tom, alleen aldie en die zei niets terug
En ik verheugde me nog zo in wat RollPlaying
He buurman.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:06 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijnesquote:Op zondag 7 juli 2013 22:53 schreef vogelkooi het volgende:
WIens broertje had nou een een nerd meisje aan de haak geslagen?
Doet ze ook dit?quote:Op maandag 8 juli 2013 08:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mijnes
Die van tom deepthroat waterijsjes
lol hoe kut is datquote:Op maandag 8 juli 2013 10:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Elegante oplossing van je rolstoelprobleem
http://goo.gl/maps/NSwfb
Ja kloptquote:Op maandag 8 juli 2013 10:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kelere zeg, Detroit heeft veel negers
Lol! als je eentje terug/naar voren gaat moet je naar die auto kijkenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sup my nigger
http://goo.gl/maps/HQbA4
Haha, die kapotte bedoel je?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Lol! als je eentje terug/naar voren gaat moet je naar die auto kijken
http://goo.gl/maps/jGgLV
Jaquote:Op maandag 8 juli 2013 10:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha, die kapotte bedoel je?
Vandaag trouwens vrij, theorieexamen
dat bruine huis aan de overkant gezienquote:Op maandag 8 juli 2013 10:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Veel groen trouwens, had het sloppenwijkeriger verwacht
En dan tumor kindjes in nazi uniform onderin.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:31 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
En dan tumor kindjes in nazi uniform onderin.
Ik zou zeggen, probeer het.quote:
Nee man, we donderen die derde gewoon in de OP en klaarquote:Op maandag 8 juli 2013 11:31 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
En dan tumor kindjes in nazi uniform onderin.
37.59.34.72:25584quote:
mkay!quote:Op maandag 8 juli 2013 11:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee man, we donderen die derde gewoon in de OP en klaar
En dat hoor je nu pas? Leuke timing heeft je school danquote:Op maandag 8 juli 2013 12:47 schreef bobbernaut het volgende:
Niet over
Maarrrr, ik mag 2 herexamens doen voor NL en wiskunde, voor wiskunde had ik toen helemaal niks gedaan dus dat gaat wel lukken als ik mijn huiswerk ga maken, en voor Nederlands was het iets met spelling?
nope, maar zo noemen ze datquote:
15, over 4 maanden 16quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |