Zoek een restaurantje op met een airco.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Noem me een echte zeik Hollander maar ik heb genoeg van dit weer.Veel te warm (kan enorm slecht tegen warmte) Zodra het tegen een graad of 25 gaat voel ik me al half dood. Ben enorm misselijk ervan. En morgen en overmorgen wordt het 33 graden. Huis koel houden lukt ook niet is een huis uit 1928 en niet bepaald goed geïsoleerd.
Heeft er iemand misschien tips ? Veel buiten komen met de warmte doe ik al niet. Vandaag even in het zwembadje met de parasol erboven dat was wel lekker
Had hier vroeger nooit last van.
Ik ga straks de stad in om te zoeken naar een zomers plaatjequote:Op maandag 22 juli 2013 10:08 schreef Puala het volgende:
Niemand die interesse heeft in de FOT fotowedstrijd? Of is het thema te moeilijk? Pas 4 inzendingen, dat kan beter toch?
Beetje raar aangezien er best wel vraag naar was. Maar denk dat veel mensen weg zijn sinds het mooie weer. Ik zelf ookquote:Op maandag 22 juli 2013 10:08 schreef Puala het volgende:
Niemand die interesse heeft in de FOT fotowedstrijd? Of is het thema te moeilijk? Pas 4 inzendingen, dat kan beter toch?
Maar als je weg bent kan je toch ook foto's maken?quote:Op maandag 22 juli 2013 11:05 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Beetje raar aangezien er best wel vraag naar was. Maar denk dat veel mensen weg zijn sinds het mooie weer. Ik zelf ook
maar niet van de hollandse zomer...quote:Op maandag 22 juli 2013 11:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar als je weg bent kan je toch ook foto's maken?
Wat voor jou de hollandse zomer is hequote:Op maandag 22 juli 2013 14:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
maar niet van de hollandse zomer...
Op een kluitje op het strand aan de costa is ook wel een erg hollandse zomerquote:Op maandag 22 juli 2013 14:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
maar niet van de hollandse zomer...
Haha ja is een idee. Lig nu weer in zwembadje. Met parasol boven mijn hoofd. Oh ja en de hond natuurlijk die lag er al eerder in dan ikquote:Op maandag 22 juli 2013 11:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zoek een restaurantje op met een airco.![]()
Camera mee en van alle bezoekers een portret schieten.
Zwanger? Of heb je last van een vreet kick ^^quote:Op maandag 22 juli 2013 14:33 schreef Puala het volgende:
Hongerrrrr![]()
En onverzadigbaar zo ongeveer.
Tot nu toe? 4 boterhammen, 3 pakjes sultana's, pak tukjes.
En nog steeds HONGER.
Zwangerquote:Op maandag 22 juli 2013 14:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zwanger? Of heb je last van een vreet kick ^^
Hm geen super in de buurt?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.
Maar vreetkick zou prima kunnen. Maar het is op. En ik moet nog tot 6 uur voor ik thuis ben
Nee. Zit op een industrieterrein en geen idee wat er hier in de buurt is.quote:
Bietsen bij je collega's ^^quote:Op maandag 22 juli 2013 14:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee. Zit op een industrieterrein en geen idee wat er hier in de buurt is.
Maar even tandjes op elkaar, ik kan dit
Dit gaat heel flauw klinken, maar ook dat gaat nietquote:
Oh ja ken dat wel dan lijk je soms de enige te zijn haha.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit gaat heel flauw klinken, maar ook dat gaat niet![]()
![]()
![]()
Bouwvak.
Er zijn misschien 5 personen in het hele pand aanwezig. En geen idee waar ze dan zitten als ze er zijn
We hebben toch nog tijd genoeg joh :pquote:Op maandag 22 juli 2013 10:08 schreef Puala het volgende:
Portretjes en straat plaatjes schieten is morgen wel mijn bedoeling dus dat terrasje c.q. restaurant met airco is morgen mijn plan.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ja is een idee. Lig nu weer in zwembadje. Met parasol boven mijn hoofd. Oh ja en de hond natuurlijk die lag er al eerder in dan ik
Is het dan geen idee om volgende keer even een rondje te rijden om te zoeken naar een benzinepomp ?quote:Op maandag 22 juli 2013 14:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee. Zit op een industrieterrein en geen idee wat er hier in de buurt is.
Maar even tandjes op elkaar, ik kan dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lukt mij echt niet met dit soort warmte helaas. Zal niet de eerste keer zijn dat ik flauwvalquote:Op maandag 22 juli 2013 18:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Portretjes en straat plaatjes schieten is morgen wel mijn bedoeling dus dat terrasje c.q. restaurant met airco is morgen mijn plan.
Zwembadje is helaas voor mij geen optie hier op het balkon.
quote:Op maandag 22 juli 2013 18:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
En ik zag het vanmiddag pas omdat ik altijd naar mijn actieve topics kijk eigenlijk. Ik zag hem net pas als sticky staan. Misschien dat ik er nog wel 1 kan bakken binnen de tijd.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:08 schreef Puala het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |