werkte ook nietquote:
Replace user.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:55 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
werkte ook niet
[ afbeelding ]
is de fout melding waar ik het over had.
hoe kan ik dat doen want kan dat nergens vinden.quote:
Dat is een heel flauw grapje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:10 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
hoe kan ik dat doen want kan dat nergens vinden.
Dat is echt raar..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:26 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
Zojuist heb ik dit geprobeerd maar heeft helaas niet mogen helpen. Inmiddels is het de 3e dag dat het niet werkt.
Check eens:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:55 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
werkte ook niet
[ afbeelding ]
is de fout melding waar ik het over had.
Da's the easy way outquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:42 schreef Fotografie.vink het volgende:
Iedereen dank voor jullie reacties. Zojuist de upload software gedownload en deze lijkt wel goed te werken!
Dan behaal je niet snel genoeg je diafragma en daardoor overbelichte foto's?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:08 schreef Ener-G het volgende:
Merde, net uitgebreid getest en mn X100 heeft toch echt 'sticky blades'. Was opzich ook wel te verwachten, aangezien het een van de allereerste uit de productie is.
Van de week bonnetje maar eens opgraven en opsturen naar Fujifilm.
Nice, congrats!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:52 schreef MrManuel het volgende:
Na vaak uitstellen toch de 6D+24-105mm lens gekocht!
Whoohoo, morgen de EF 70-200mm f/4L even in de stad halen!
Nice!! Gefeli! Heerlijke combo 👍quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:52 schreef MrManuel het volgende:
Geen IS helaas. Kost me net iets te veelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:27 schreef Sjiep het volgende:
[..]
Nice, congrats!
De 70-200 IS? (erg mooi ding!)
Nu ik niet meer bij Canon werk vond ik het toch tijd om me eigen gear te upgraden.quote:
Gefeliciteerd, mooie combinatiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:52 schreef MrManuel het volgende:
Was het niet goedkoper om het te doen toen je er nog werkte?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 02:44 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nu ik niet meer bij Canon werk vond ik het toch tijd om me eigen gear te upgraden.
Thanks!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:52 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, mooie combinatie!
Kon nu ook nog via de Canon Shop, oud-collega'squote:Op zondag 21 juli 2013 09:55 schreef freud het volgende:
[..]
Was het niet goedkoper om het te doen toen je er nog werkte?
Ik wil het ook wel voor je doen hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:00 schreef Iwanius het volgende:
(ik kan mij zelf wel voor mijn kop slaan)
Gefeliciteerd! Ik ben een beetje in twijfel. Eigenlijk wil ik wachten op de volgende serie van Sony (die dus pas voorjaar 2014 zou moeten komen), want de 77 is eigenlijk niet lichtsterk genoeg. De winst ten opzichte van mijn huidige body, de 700, is eigenlijk niet zo groot. Nu heeft Sony recentelijk een nieuwe instapper uitgebracht, de a58, maar dat is wel een heel tof ding. Moet ik alleen, als ik die erbij nee, ook een nieuwe flitser (de flitsschoen is veranderd). De F43M is de opvolger van de mijne (of eigenlijk, is het gewoon een F43AM met nieuwe voet en enkele kleine verbeteringen. Keuzes, keuzes, keuzes.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:52 schreef MrManuel het volgende:
Wat heeft jou aangetrokken aan de 6d tegenover de 5dmk2?quote:Op zondag 21 juli 2013 10:49 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Kon nu ook nog via de Canon Shop, oud-collega's
Durf je geen advies te geven over Sony, totaal geen ervaring meequote:Op zondag 21 juli 2013 16:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel voor je doen hoor.
[..]
Gefeliciteerd! Ik ben een beetje in twijfel. Eigenlijk wil ik wachten op de volgende serie van Sony (die dus pas voorjaar 2014 zou moeten komen), want de 77 is eigenlijk niet lichtsterk genoeg. De winst ten opzichte van mijn huidige body, de 700, is eigenlijk niet zo groot. Nu heeft Sony recentelijk een nieuwe instapper uitgebracht, de a58, maar dat is wel een heel tof ding. Moet ik alleen, als ik die erbij nee, ook een nieuwe flitser (de flitsschoen is veranderd). De F43M is de opvolger van de mijne (of eigenlijk, is het gewoon een F43AM met nieuwe voet en enkele kleine verbeteringen. Keuzes, keuzes, keuzes.
- De GPS/Wifi mogelijkheid vind ik echt een plus voor mij (iemand die gewoon gaat rondrijden voor Landschappen maar niet meer weet waar hij welke foto heeft gemaakt.)quote:Op zondag 21 juli 2013 17:26 schreef Susteren het volgende:
[..]
Wat heeft jou aangetrokken aan de 6d tegenover de 5dmk2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |