Nee, morgen Extrema en dinsdag en donderdag Valkhof Festival. Ben je dinsdag bij de chaps van Kensington? Ben dan huisfotograaf en kunnen wel ff een gele knakker doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
3 shows komende twee dagen, iemand in de buurt? Badpop, nacht van Winschoten & Dijkpop.
Extrema outdoor?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nee, morgen Extrema en dinsdag en donderdag Valkhof Festival. Ben je dinsdag bij de chaps van Kensington? Ben dan huisfotograaf en kunnen wel ff een gele knakker doen.
Ja, XO Live heet dat tegenwoordig. Hoop dat het weer een beetje meezit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:24 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Extrema outdoor?
Voor mij 1 van de betere festivals. ik ben er 3 keer geweest en het was 3 keer geweldig. Maar dan als feestganger
Het wordt juist prima morgen. Zo'n 22-25 graden, dat is echt perfect. Ik heb er eens gestaan met 32 graden, maar dat wil je niet. Vooral niet als je van de techno tent houd. Na 30 minuten moest je weer 2 liter water tanken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja, XO Live heet dat tegenwoordig. Hoop dat het weer een beetje meezit.
Ja, temperatuur is prima, maar het moet niet gaan regenenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:28 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Het wordt juist prima morgen. Zo'n 22-25 graden, dat is echt perfect. Ik heb er eens gestaan met 32 graden, maar dat wil je niet. Vooral niet als je van de techno tent houd. Na 30 minuten moest je weer 2 liter water tanken.
Ja, 2. Maar ik weet niet of ik mag zeggen wiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:33 schreef x-tremed het volgende:
Nog Fok! fotografen die toevallig naar de Zwarte Cross gaan?
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, 2. Maar ik weet niet of ik mag zeggen wie
Toevallig ook wat spullen rijker omdat een maat van mij alles verkocht had maar toch nog het 1 en ander vergeten was. En dat mocht ik hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ben sinds vandaag een lange TTL kabel en een triggerset rijker. Gekregen van een kennis die de a99 heeft gekocht en nu er een f60 (met nieuwe flisschoen dus) aan komt, werden deze overbodig.![]()
Ik ben er het hele weekend voor een andere opdrachtgever! Ik ben voor!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:56 schreef Uncle het volgende:
Ik ben er ook in elk geval vrijdag en zondag om te fotograferen. Zaterdag moet ik nog even kijken of ik dat haal.
Kunnen we bijna een FOT! meet doen op de Zwarte Cross
Niet høken moar FØT-ten
zal ik het bier alvast koudzetten in een van onze tenten op het terrein?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:09 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik ben er het hele weekend voor een andere opdrachtgever! Ik ben voor!
H&m heb dat ook weleens gehad maar was na 5 minuten weer over. Misschien heel stom maar je cookies van flickr verwijderen helpt dat misschien?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:01 schreef Fotografie.vink het volgende:
Even een vraagje als ik foto's wil uploaden bij Flickr krijg ik het hele weekend al Connection Offline. Zowel bij google chrome als bij internet explorer krijg ik deze melding tevens ook op een andere laptop geprobeerd waar ik het zelfde resultaat kreeg. Waar kan dit aan liggen en hoe los ik dit op?
Zojuist heb ik dit geprobeerd maar heeft helaas niet mogen helpen. Inmiddels is het de 3e dag dat het niet werkt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
H&m heb dat ook weleens gehad maar was na 5 minuten weer over. Misschien heel stom maar je cookies van flickr verwijderen helpt dat misschien?
control + f5quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:26 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
Zojuist heb ik dit geprobeerd maar heeft helaas niet mogen helpen. Inmiddels is het de 3e dag dat het niet werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |