alleen zit beukenhorst alweer een hele tijd in lichtenvoordequote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef Individual het volgende:
Net gespot in Aruba:
[ afbeelding ]
Winterswijk verovert de wereld!
Ik zie het op de website idd. Ze hebben iig nog een branderij in Winterswijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:34 schreef erikkll het volgende:
[..]
alleen zit beukenhorst alweer een hele tijd in lichtenvoorde
Carnaval hoort onder de rivieren dus neequote:
Welkom thuisquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:24 schreef Individual het volgende:
Ik ga me weer inschrijven in Winterswijk.
Was er 16 jaar geleden vertrokken, maar toch weer naar huis.
OMG daar kom ik oorspronkelijk vandaanquote:
Ik heb van Doetinchemmers gehoord dat ze in de Achterhoek wonen en volgens dit kaartje van Groot-Achterhoek ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:58 schreef Heatseeker het volgende:
Ik woon weer sinds gisteren in Zeddam, ik weet dat het niet echt achterhoek maar toch voelt het weer als thuiskomen.
Daar was ik gisteren nogquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:58 schreef Heatseeker het volgende:
Ik woon weer sinds gisteren in Zeddam, ik weet dat het niet echt achterhoek maar toch voelt het weer als thuiskomen.
Dat is helemaal waar, achterhoeker ben je van binnen en niet waar je exact woont.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:14 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik heb van Doetinchemmers gehoord dat ze in de Achterhoek wonen en volgens dit kaartje van Groot-Achterhoek ook.
[ afbeelding ]
Ik ken het beter als: http://nl.wikipedia.org/wiki/Achterhoek#Begrenzing
..maar ik kan begrijpen dat iedereen er bij wilt horen!
Leuk dorp ofnie?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
OMG daar kom ik oorspronkelijk vandaan
Klopt. Na 16 jaar weg te zijn geweest wordt ik met op armen ontvangen. Voor niet-Achterhoekers is dit een stuk lastiger. Mijn ouders zijn import en dat is wel lastig geweest.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:10 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, achterhoeker ben je van binnen en niet waar je exact woont.
Neuhquote:
Vrijstad van makej?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:45 schreef Individual het volgende:
[..]
Klopt. Na 16 jaar weg te zijn geweest wordt ik met op armen ontvangen. Voor niet-Achterhoekers is dit een stuk lastiger. Mijn ouders zijn import en dat is wel lastig geweest.
Tijd voor 'Vrij Achterhoek'
[ afbeelding ]
Ziet er kek uit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:25 schreef Individual het volgende:
Ze hebben de kerk van Winterswijk een kleurtje gegeven voor de verjaardag van Mondriaan.
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:25 schreef Individual het volgende:
Ze hebben de kerk van Winterswijk een kleurtje gegeven voor de verjaardag van Mondriaan.
[ afbeelding ]
Als ex-Achterhoekers ook mogen.. (woon er maar 3 km buiten, scheelt alweerquote:Op zondag 9 maart 2014 20:56 schreef slangpie het volgende:
Hoe denken jullie trouwens over een achterhoektopicmeeting?
Iedereen in dit topic?quote:Op maandag 10 maart 2014 02:16 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Als ex-Achterhoekers ook mogen.. (woon er maar 3 km buiten, scheelt alweer)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |