Ah ja tegen de BH bulten. In dat fietsenhok heb ik heel wat sigaretjes gerookt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:29 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wilhelminaschool, dat zorgcentrum zit bij het parkje.
whut n subway is wwijk?!quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:15 schreef Erasmo het volgende:
En weer terug thuisWel een aantal dingen veranderd in Wenters, oa. die kansloze broodjeszaak die vervangen is door een heuse subway
Echt waar: http://www.subway-noord-m(...)p?store_nummer=54643quote:
Is dat daar waar de Scholten/Wibra of hoe die winkel ook mag heten, zit?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Echt waar: http://www.subway-noord-m(...)p?store_nummer=54643
[ afbeelding ]
In dat pand waar voorheen die broodjeszaak was waar niemand zat.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:46 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
Volksfeest Winterswijk krijgt landelijke erkenning als immaterieel cultureel erfgoed
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
tadaaquote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Gaarne melden in het Achterhoektopic
Nee joh het zit in je bloed! Ik woon zelfs niet eens in Nederland, al ruim 13 jaar niet meer, maar ben toch echt een Achterhoeker.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:37 schreef Zaktabak het volgende:
Zelf Achterhoeker van oorsprong. Toch maar naar de Randstad verhuist vanwege werk en liefde. Ben ik nu fout?
niet eens geweestquote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nog wat gekocht bij de Action vandaag?
Altijd in Dinxperlo gewoond, tijdens de studie 3,5 jaar in Zwolle en nu al weer een jaar (over 2 weken officieel een jaar) in Winterswijk. En voorlopig niet van plan om er weg te gaan, de achterhoek bevalt veel te goed.quote:
Groot gelijk, ik ben er nog nooit weggeweestquote:Op maandag 13 januari 2014 23:39 schreef Lizan het volgende:
[..]
Altijd in Dinxperlo gewoond, tijdens de studie 3,5 jaar in Zwolle en nu al weer een jaar (over 2 weken officieel een jaar) in Winterswijk. En voorlopig niet van plan om er weg te gaan, de achterhoek bevalt veel te goed.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef Individual het volgende:
Net gespot in Aruba:
[ afbeelding ]
Winterswijk verovert de wereld!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |