Een held als renner en een held als analistquote:
Nooit gedaan idd. Wel op haar loensende dochterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
Als er in dit topic één iemand komt die niet op Patty gefapt heeft liegt hij / is homo.
Jij zegt mensen met een donkere huidskleur ipv neger ?quote:
Hij zegt dat hij verbaasd is dat ze kunnen fietsen etceteraquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij zegt mensen met een donkere huidskleur ipv neger ?
Ik vind klapmongool veel erger.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij verbaasd is dat ze kunnen fietsen etcetera![]()
Wat ben je dan voor klapmongool
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij verbaasd is dat ze kunnen fietsen etcetera![]()
Wat ben je dan voor klapmongool
Daar heb ik het ook niet over, ik erger me eerder aan die racistische 'humor'.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze mogen wel over zichzelf 'nigga' zeggen, maar wanneer wij ze neger noemen dan staan ze op hun voorpoten.
Moet ik je tongsmiley altijd negeren?quote:
Nu begin je zelf over negers.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet ik je tongsmiley altijd negeren?
Ik grinniktequote:
Doen de meeste negers. Apen lachen als ze bang zijn.quote:
Ach word verkoudenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
he, maar je scheldt tenminste niet met dodelijke ziektes!
Een kuthoer die zelf nooit wat gepresteerd heeft wil een nationale held beschadigen.quote:
Oh jee het staat op internet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef tong80 het volgende:
Nico
Ooit begonnen op Fok! als Doordevil bij Big Brother.
Zo cool ie is
Gast, toen ik oud genoeg was om te fappen was dat wijf al verlept als wat, en ik ben ook niet de jongste.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
Als er in dit topic één iemand komt die niet op Patty gefapt heeft liegt hij / is homo.
Ik vond haar klisma-programma ook te ver gaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:04 schreef Saysem het volgende:
Het schokkendste is dat er blijkbaar media zijn die dit soort poep publiceren.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
Het begon met Ome Willem, met z'n broodje poep.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Past prima op die berg schijt dat de Nederlandse televisie heet en zogenaamd door moet gaan voor entertainment.
Nou tong, aangezien we het toch over aandachtshoeren hebben, de allereerste overgewaardeerde aandachtshoer is toch wel Mies Bouman, met dat irritante wijf begon alle ellende.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het begon met Ome Willem, met z'n broodje poep.
Met haar pooier.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou tong, aangezien we het toch over aandachtshoeren hebben, de allereerste overgewaardeerde aandachtshoer is toch wel Mies Bouman, met dat irritante wijf begon alle ellende.
2quote:
Waarom altijd dezelfde foto en dito filmpje?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:36 schreef tong80 het volgende:
Nico
Ooit begonnen op Fok! als Doordevil bij Big Brother.
Zo cool ie is
Heb ik doorgespoeld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:48 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Waarom altijd dezelfde foto en dito filmpje?
Heb je geen screenshot van die ene keer dat ze dronken op het toilet zat?
De Veronica-gids is wel top ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:06 schreef A.Jensen het volgende:
Patty Brard![]()
Deze uit elkaar getrokken hermafrodiet zag ik vandaag nog in de Veronica gids.
Schrijft Nico Dijkshoorn er nog in ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:15 schreef A.Jensen het volgende:
[..]
Verder is het een prima gids behalve die ene 2 pagina's..
Het is een interview in de trant van "Het is nooit saai met mij"quote:
Niet iedereen die hier post is bejaard.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
Dan schrijft Nico niet meer voor de Veronica-gids.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:24 schreef A.Jensen het volgende:
[..]
Het is een interview in de trant van "Het is nooit saai met mij"![]()
Verder valt Nico mij niet op..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |