SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 05-07-2013 13:57:45 ]F means you're fucked![]()
Even voor de duidelijkheid, gaan we nu ergens eten, toch BBQ'en op het terrein of wat? Ik lees niet zoveel mee.![]()
Hoe regelen jullie het trouwens qua kleding? Daar pas omkleden, al in outfit of wat? Leuk zo'n eerste wedstrijd maar nu het dichterbij komt heb ik eigenlijk geen flauw idee.![]()
![]()
Ik eet niet mee maar volgens mij is het qua eten maar gewoon zien morgen, ik kom in m'n outfit en leg een schoon shirt en korte broek in de auto en zie wel of ik me omkleed. Ik kan niet te lang blijven ivm verjaardag 's avonds dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:19 schreef Lastpost het volgende:
Even voor de duidelijkheid, gaan we nu ergens eten, toch BBQ'en op het terrein of wat? Ik lees niet zoveel mee.![]()
Hoe regelen jullie het trouwens qua kleding? Daar pas omkleden, al in outfit of wat? Leuk zo'n eerste wedstrijd maar nu het dichterbij komt heb ik eigenlijk geen flauw idee.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik denk dat ik de kleding die ik aan wil tijdens het lopen al thuis aantrek, met daar overheen een jack en trainingsbroek o.i.d (afhankelijk van hoe warm het om 9:00 is).quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:19 schreef Lastpost het volgende:
Hoe regelen jullie het trouwens qua kleding? Daar pas omkleden, al in outfit of wat? Leuk zo'n eerste wedstrijd maar nu het dichterbij komt heb ik eigenlijk geen flauw idee.
Maar... Daar kan ik eigenlijk pas morgenvroeg iets zinnigs over zeggen![]()
![]()
Dit dus...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de kleding die ik aan wil tijdens het lopen al thuis aantrek, met daar overheen een jack en trainingsbroek o.i.d (afhankelijk van hoe warm het om 9:00 is).
Maar... Daar kan ik eigenlijk pas morgenvroeg iets zinnigs over zeggen
Als het morgenochtend al vrij warm is trek ik een "gewone" broek ipv sportbroek aan over mijn tight denk ik![]()
![]()
Ik trek m'n outfit onder m'n gewone kleren aan, trek m'n gewone kleren uit als ik bijna moet gaan lopen, en kleed me weer om als ik klaar ben met lopen.![]()
Oh en even wat anders
GARMINS OPLADEN
Die van mij begon te miepen gisteren.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Er zijn ook mensen die een halve wereldreis moeten ondernemen om bij de atletiekbaan te komenquote:
En als die dan wat neurotisch zijn aangelegd is "ik zie het morgen allemaal wel" geen optie. Eten zie ik wel morgen allemaal wel![]()
![]()
Als ik een "ik zie wel" doe, sta ik daar morgen in korte broek en slippers op de atletiek baan: "we gingen toch bbbq-en met sushi, en nu moet ik ineens 5 km hardlopen"
Een beetje voorbereiding kan geen kwaad bij mij
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Stresskipquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die een halve wereldreis moeten ondernemen om bij de atletiekbaan te komen
En als die dan wat neurotisch zijn aangelegd is "ik zie het morgen allemaal wel" geen optie. Eten zie ik wel morgen allemaal wel
F means you're fucked![]()
Ik vermoed dat dat de primaire reden is dat ik niet dik wordquote:Misschien kun jij je buik wegstressen
![]()
![]()
stress is voor mij zelden een optiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat de primaire reden is dat ik niet dik wordMisschien kun jij je buik wegstressen
Ok, zo bereiden wij onze 'halve wereldreizen' altijd voor mbt inpakken/aankleden en er is goed weer voorspeld:
Aan:
-Hardloopschoenen
-Sokken
-Korte broek
-Joggingbroek/makkelijke broek
-Hardloopshirt
-Vest
-Garmin
In rugzak:
-Slippers (tip als het warm is!)
-Droog shirtje
-Bidon met water (met evt. toevoeging)
-Krentenbollen/eierkoeken
-Geld
-Extra speldjes
-Eventueel startnummer als je die al hebt
Gaat al jaren goed op deze manier.
The end![]()
![]()
+ bananen en Dextran hier!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:36 schreef GotC het volgende:
Ok, zo bereiden wij onze 'halve wereldreizen' altijd voor mbt inpakken/aankleden en er is goed weer voorspeld:
Aan:
-Hardloopschoenen
-Sokken
-Korte broek
-Joggingbroek/makkelijke broek
-Hardloopshirt
-Vest
-Garmin
In rugzak:
-Slippers (tip als het warm is!)
-Droog shirtje
-Bidon met water (met evt. toevoeging)
-Krentenbollen/eierkoeken
-Geld
-Extra speldjes
-Eventueel startnummer als je die al hebt
Gaat al jaren goed op deze manier.
The end![]()
![]()
morgen dus... ik loop al weken met zondag in mn hoofd
even snel met vriendin overleggen
maar gaat goed komen
(ookal loop ik als een vaatdoek de laatste we(e)k(en)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Oh, ja, bananen! Die zou ik bijna vergeten.quote:
Nee, het gestress valt wel mee hoor. Wat ik aantrek/mee moet is duidelijk en vrij standaard. Ik vind het 30 Fok!ers ontmoeten enger en ik zie op tegen het lopen.
Maar over het algemeen ben ik wel een stresskipje. Voor allesch![]()
![]()
quote:![]()
Heb ik hier nu zomaar een nieuwe "booster" verzonnen?
ik doe ook alleen maar 5 dingen tegelijk![]()
![]()
Same. Hoewel ik dan wel giga veel zin heb om te lopen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:40 schreef hatsaflats het volgende:
Wat ik aantrek/mee moet is duidelijk en vrij standaard. Ik vind het 30 Fok!ers ontmoeten enger en ik zie op tegen het lopen.
Ik zou het helemaaaaal niet erg vinden als het morgen tijdens het lopen dit weer is, nadat iedereen binnen is mag het van mij 25+ graden worden, maar tijdens het lopen ca. 20 graden en bewolkt![]()
![]()
Precies hetzelfde, voor mij hoeft de combi van zon, windstil en benauwd niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:42 schreef Levitas het volgende:
[..]
Same. Hoewel ik dan wel giga veel zin heb om te lopen.
Ik zou het helemaaaaal niet erg vinden als het morgen tijdens het lopen dit weer is, nadat iedereen binnen is mag het van mij 25+ graden worden, maar tijdens het lopen ca. 20 graden en bewolkt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:40 schreef hatsaflats het volgende:
Nee, het gestress valt wel mee hoor. Wat ik aantrek/mee moet is duidelijk en vrij standaard. Ik vind het 30 Fok!ers ontmoeten enger en ik zie op tegen het lopen.
Maar over het algemeen ben ik wel een stresskipje. Voor alleschEkiden was je beterste idee ooit!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik las op de site dat het lopen veelal in de schaduw is, dus dat is wel lekker.
Mijn voorbereiding.
Wakker worden, douchen, hardloopkleding aan, ontbijten.
Navigatie, horloge, hartslagband, drinken en 2 bananen mee.
Naar Rotterdam rijden en dan KWWIk ben niet zo'n autist
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Terechtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:53 schreef Remzz het volgende:
Ik voel me haast schuldig dat ik morgen de Wiezo loop, als ik al die Ekiden verhalen lees
Die had ik eerst ook in de planning. Sunny haalde me over. Helaas kan Sunny de Wiezo niet lopen denk ik. Volgens mij is ze voorzichtig weer aan het opbouwen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:53 schreef Remzz het volgende:
Ik voel me haast schuldig dat ik morgen de Wiezo loop, als ik al die Ekiden verhalen lees
Toen had ik ook de Ekiden gepland en moest ik mezelf klonen, wat niet kan, dus maar Ekiden.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Succes allemaal! Ik ben jaloers op jullie!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja zo is de opmerking goeier!quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Rusland.quote:![]()
St.-Petersburg en Moskou om precies te zijn, ga ook naar de WK atletiek toe die in Moskou is die week.
Wat een weertje vandaag, zo mag het morgen ook wel zijn...![]()
Jack does it in real time...![]()
daar hebben ze gadgets voorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Mijngrootste probleem is om bij die atletiekbaan te komen met mijn navigatiekunsten.
heb je daar inentingen voor nodig?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Rusland.![]()
St.-Petersburg en Moskou om precies te zijn, ga ook naar de WK atletiek toe die in Moskou is die week.
Wat een weertje vandaag, zo mag het morgen ook wel zijn...
zo, ik ben er bij zaterdag
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
goei zat hoorquote:
Blijkbaar.quote:Nee, weinig fancy's, maar wel DTP en hep. A, en nou ja, better safe than sorry met dat soort dingen.
Wel super veel zin in, WK atletiek lijkt mij zo vet om keer live mee te maken.
Jack does it in real time...![]()
Leuk al die ekiden voorbereiding stress.
Jullie gaan vast een geweldige dag krijgen morgen. Ik hoop dat ik een beetje mee kan genieten vanaf de verjaardag waar ik aanwezig moet zijn.
Net een heerlijk rondje wezen hobbelen, tussen de konijntjes![]()
![]()
Voor het eerst sinds tijden weer eens redelijk stabielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:51 schreef hatsaflats het volgende:
Hoe laat zijn de mensen die met het ov komen van plan om op Rotterdam centraal te zijn? Dan kan ik alvast bedenken hoe laat ik moet vertrekken enzo.Idd lijkt me het bestequote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:16 schreef Quoi het volgende:
Ik ben trouwens een voorstander van kijken hoe het loopt.
We hebben met MD et moi iig iets voor op de bbq (om de honger te stillen).
Ter plaatse kijken we of er toch niet een georganiseerd iets is, zo nee: ff naar Appie (die koopt wel in met dat weer)..
Of ik maak me er niet druk om, kan ookIk denk rond 10:30 op R'dam CS te zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:27 schreef Levitas het volgende:
Ik weet niet hoe de rest het doet, maar ik verwacht rond 10:30 op Rotterdam CS aan te komen. Heb wel om 11:15 die meeting voor team captains + wat extra ruimte ingecalculeerd voor de werkzaamheden + overstappen..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben 10:25 uur op centraaldaar meeten dan, treiners?
quote:![]()
Sushi
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef YUR het volgende:
Ik heb vooral zin in een beetje chillen in de zon. Lopen is een aardige bonus![]()
Foklopers meeten
Feyenoord!!! * Barça![]()
Ja, geweldig.. M`n gedachten doen weer elke 10 sec. wisselen van "game plan". And I can't bloody stop it!quote:
Dan denken m`n hersenen weer "starten op 5:00 min/km morgen" en dan weer "lekker rustig op 5:30", en de andere keer weer "pak het middelste en ga op 5:15 starten".
Maar eigenlijk is de prestatie helemaal niet belangrijk, want wat YUR zegt, klopt:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef YUR het volgende:
Ik heb vooral zin in een beetje chillen in de zon. Lopen is een aardige bonus![]()
Ik maak me ook geen druk om de tijd, ik ga gewoon lekker lopen en zie wel waar het eindigt qua tijd.![]()
![]()
Zoek een groep mensen zonder BBQ.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:38 schreef Twinky het volgende:
zeg maar hoe en waar vind ik jullie morgen? ik ben er om half 2 ofzo.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: