Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 05-07-2013 13:57:45 ]
Even voor de duidelijkheid, gaan we nu ergens eten, toch BBQ'en op het terrein of wat? Ik lees niet zoveel mee. Hoe regelen jullie het trouwens qua kleding? Daar pas omkleden, al in outfit of wat? Leuk zo'n eerste wedstrijd maar nu het dichterbij komt heb ik eigenlijk geen flauw idee.
Op vrijdag 5 juli 2013 10:19 schreef Lastpost het volgende: Even voor de duidelijkheid, gaan we nu ergens eten, toch BBQ'en op het terrein of wat? Ik lees niet zoveel mee. Hoe regelen jullie het trouwens qua kleding? Daar pas omkleden, al in outfit of wat? Leuk zo'n eerste wedstrijd maar nu het dichterbij komt heb ik eigenlijk geen flauw idee.
Ik eet niet mee maar volgens mij is het qua eten maar gewoon zien morgen, ik kom in m'n outfit en leg een schoon shirt en korte broek in de auto en zie wel of ik me omkleed. Ik kan niet te lang blijven ivm verjaardag 's avonds dus.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Op vrijdag 5 juli 2013 10:19 schreef Lastpost het volgende: Even voor de duidelijkheid, gaan we nu ergens eten, toch BBQ'en op het terrein of wat? Ik lees niet zoveel mee. Hoe regelen jullie het trouwens qua kleding? Daar pas omkleden, al in outfit of wat? Leuk zo'n eerste wedstrijd maar nu het dichterbij komt heb ik eigenlijk geen flauw idee.
Ik denk dat ik de kleding die ik aan wil tijdens het lopen al thuis aantrek, met daar overheen een jack en trainingsbroek o.i.d (afhankelijk van hoe warm het om 9:00 is). Maar... Daar kan ik eigenlijk pas morgenvroeg iets zinnigs over zeggen
Ik denk dat ik de kleding die ik aan wil tijdens het lopen al thuis aantrek, met daar overheen een jack en trainingsbroek o.i.d (afhankelijk van hoe warm het om 9:00 is). Maar... Daar kan ik eigenlijk pas morgenvroeg iets zinnigs over zeggen
Dit dus... Als het morgenochtend al vrij warm is trek ik een "gewone" broek ipv sportbroek aan over mijn tight denk ik
Ik trek m'n outfit onder m'n gewone kleren aan, trek m'n gewone kleren uit als ik bijna moet gaan lopen, en kleed me weer om als ik klaar ben met lopen.
Als ik een "ik zie wel" doe, sta ik daar morgen in korte broek en slippers op de atletiek baan: "we gingen toch bbbq-en met sushi, en nu moet ik ineens 5 km hardlopen "
Een beetje voorbereiding kan geen kwaad bij mij
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Ok, zo bereiden wij onze 'halve wereldreizen' altijd voor mbt inpakken/aankleden en er is goed weer voorspeld: Aan: -Hardloopschoenen -Sokken -Korte broek -Joggingbroek/makkelijke broek -Hardloopshirt -Vest -Garmin
In rugzak: -Slippers (tip als het warm is!) -Droog shirtje -Bidon met water (met evt. toevoeging) -Krentenbollen/eierkoeken -Geld -Extra speldjes -Eventueel startnummer als je die al hebt
Op vrijdag 5 juli 2013 10:36 schreef GotC het volgende: Ok, zo bereiden wij onze 'halve wereldreizen' altijd voor mbt inpakken/aankleden en er is goed weer voorspeld: Aan: -Hardloopschoenen -Sokken -Korte broek -Joggingbroek/makkelijke broek -Hardloopshirt -Vest -Garmin
In rugzak: -Slippers (tip als het warm is!) -Droog shirtje -Bidon met water (met evt. toevoeging) -Krentenbollen/eierkoeken -Geld -Extra speldjes -Eventueel startnummer als je die al hebt
morgen dus... ik loop al weken met zondag in mn hoofd even snel met vriendin overleggen
maar gaat goed komen
(ookal loop ik als een vaatdoek de laatste we(e)k(en)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Nee, het gestress valt wel mee hoor. Wat ik aantrek/mee moet is duidelijk en vrij standaard. Ik vind het 30 Fok!ers ontmoeten enger en ik zie op tegen het lopen.
Maar over het algemeen ben ik wel een stresskipje. Voor allesch
Op vrijdag 5 juli 2013 10:40 schreef hatsaflats het volgende: Wat ik aantrek/mee moet is duidelijk en vrij standaard. Ik vind het 30 Fok!ers ontmoeten enger en ik zie op tegen het lopen.
Same. Hoewel ik dan wel giga veel zin heb om te lopen. Ik zou het helemaaaaal niet erg vinden als het morgen tijdens het lopen dit weer is, nadat iedereen binnen is mag het van mij 25+ graden worden, maar tijdens het lopen ca. 20 graden en bewolkt
Same. Hoewel ik dan wel giga veel zin heb om te lopen. Ik zou het helemaaaaal niet erg vinden als het morgen tijdens het lopen dit weer is, nadat iedereen binnen is mag het van mij 25+ graden worden, maar tijdens het lopen ca. 20 graden en bewolkt
Precies hetzelfde, voor mij hoeft de combi van zon, windstil en benauwd niet.
Op vrijdag 5 juli 2013 10:40 schreef hatsaflats het volgende: Nee, het gestress valt wel mee hoor. Wat ik aantrek/mee moet is duidelijk en vrij standaard. Ik vind het 30 Fok!ers ontmoeten enger en ik zie op tegen het lopen.
Maar over het algemeen ben ik wel een stresskipje. Voor allesch
Ekiden was je beterste idee ooit!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.