Het was genoeg imo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:45 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
goedemorgen, dan heb je niet genoeg gedronken
Ik ken iemand die voor vwo is geslaagd met een gemiddelde van 9.13quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:40 schreef TienVingers het volgende:
Ik ken iemand met acht negens op haar rapport.
Dat is best netjes.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:40 schreef TienVingers het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:43 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die voor vwo is geslaagd met een gemiddelde van 9.13
Kom ik aanzetten met een 4.9 WB op de havoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:47 schreef supersof het volgende:
Iemand bij mij op school had een 9,8 voor wiskunde B vwo.
Ik las dat iemand op haar rapport sliep.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:40 schreef TienVingers het volgende:
Zo laag?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kom ik aanzetten met een 4.9 WB op de havo
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik las dat iemand op haar rapport sliep.
volgens mij ben ik te moe.
Wat zat er in die eieren?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik las dat iemand op haar rapport sliep.
volgens mij ben ik te moe.
Zij had een 7 voor engels. En de rest was allemaal 8 of 9. Cum Laude geslaagd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kom ik aanzetten met een 4.9 WB op de havo
Een 6 is toch ook voldoende?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Zij had een 7 voor engels. En de rest was allemaal 8 of 9. Cum Laude geslaagd.
ja hoorquote:
In de 1e had ik op mijn 1e rapport een 10. Maar Engels is gewoon een soort tweede taal voor mij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dan moet je nog 10en halen! Dombo.
Nee grapje, ik had ook 9ens toen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:54 schreef zwerty het volgende:
Ik stond in de onderbouw afgerond een 10 voor Frans en Engels
Nooit gesnapt waarom je een 10 zou willen halenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:55 schreef TienVingers het volgende:
Leren voor Frans en Duits toetsen werd een sport, zodra je een 10 kon halen deed ik dat ook
Ik wist eerst niet hoe ik die vele woordjes (!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Ach ik had een 10 voor mijn eerste SO Frans, ben ik a blij genoeg mee
/jelly
haterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nooit gesnapt waarom je een 10 zou willen halen![]()
Ik leverde altijd minimale inspanningen en ook gewoon geslaagd.
Doordat het pure drank is in tegenstelling tot bijvoorbeeld bier hebben mensen nauwelijks last van een katerquote:
Ik wilde altijd net zo hoog halen als iemand anders uit mijn klasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nooit gesnapt waarom je een 10 zou willen halen![]()
Ik leverde altijd minimale inspanningen en ook gewoon geslaagd.
Maar ik heb in de afgelopen jaren wel wat geleerd:quote:
Meisje van wie ik ooit bijles had is geslaagd met drie 10en, vijf 9ens en drie 8en. 11 vakken ja, normaal heb je er 8 op vwoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:40 schreef TienVingers het volgende:
gymnasium+ ofzo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Meisje van wie ik ooit bijles had is geslaagd met drie 10en, vijf 9ens en drie 8en. 11 vakken ja, normaal heb je er 8 op vwo
Jezus, dat is wel erg hoog.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Meisje van wie ik ooit bijles had is geslaagd met drie 10en, vijf 9ens en drie 8en. 11 vakken ja, normaal heb je er 8 op vwo
Ik was dus woensdag bij de diploma uitreiking van 6V, allemaal mensen cum laude geslaagd, 10 voor wiskunde, prijs voor beste pws, 10e geworden van de 9300 bij de biologie/wiskunde olympiade, etc. Kom ik aan met m'n zesjes-cultuur :/quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:47 schreef supersof het volgende:
Iemand bij mij op school had een 9,8 voor wiskunde B vwo.
Ja bij ons dus ook allerlei certificaten enzo. Wil ik ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik was dus woensdag bij de diploma uitreiking van 6V, allemaal mensen cum laude geslaagd, 10 voor wiskunde, prijs voor beste pws, 10e geworden van de 9300 bij de biologie/wiskunde olympiade, etc. Kom ik aan met m'n zesjes-cultuur :/
Zesjes cultoerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik was dus woensdag bij de diploma uitreiking van 6V, allemaal mensen cum laude geslaagd, 10 voor wiskunde, prijs voor beste pws, 10e geworden van de 9300 bij de biologie/wiskunde olympiade, etc. Kom ik aan met m'n zesjes-cultuur :/
Wees blij dat jij nog een leven hebtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Gymnasium met Spaans :p maar kan niet op veel scholen volgens mijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat houdt gymnasium+ in? Ze deed wel gymnasium ja.
Ik krijg wel certificaten, maar niet echt vanwege cijfers.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja bij ons dus ook allerlei certificaten enzo. Wil ik ook
Ik ken mensen met een leven en een baan met dit soort cijfersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wees blij dat jij nog een leven hebt
Die anderen waarschijnlijk niet
Waarvan dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik krijg wel certificaten, maar niet echt vanwege cijfers.
Vingersquote:
watquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ken mensen met een leven en een baan met dit soort cijfers
Waarom heet dat gymnasium+?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
Gymnasium met Spaans :p maar kan niet op veel scholen volgens mij
Certificaten voor het bijwonen van een meeloopdag bij de han enzo xdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik krijg wel certificaten, maar niet echt vanwege cijfers.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Certificaten voor het bijwonen van een meeloopdag bij de han enzo xd
Leerlingenraad, winnen van debatdwedstrijd, organisatie van evenementen op school, dat soort dingen.quote:
Heb je hier ook daadwerkelijk wat aan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Leerlingenraad, winnen van debatdwedstrijd, organisatie van evenementen op school, dat soort dingen.
Een goede reputatie denk ik welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je hier ook daadwerkelijk wat aan?
Staat goed op je CV, zeker bij opleidingen met een selectie heb je een voordeel. Maar ik vind t vooral leuk om te doen, de titel is gewoon een leuke bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je hier ook daadwerkelijk wat aan?
quote:
certificaten voor iets organiseren?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Leerlingenraad, winnen van debatdwedstrijd, organisatie van evenementen op school, dat soort dingen.
Wist niet dat je dat soort dingen op je cv kon zettenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Staat goed op je CV, zeker bij opleidingen met een selectie heb je een voordeel. Maar ik vind t vooral leuk om te doen, de titel is gewoon een leuke bijkomstigheid.
Vraag je Nederlands leraar ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar waarom zou je hééééy zeggen ipv heeeeey?
did*quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dit vraagd om verbetering
Verbetert*
Je bent zelf verbetert!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Verbetert*
vraagd?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Verbetert*
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Verbetert*
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Verbetert*
*waaromquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:12 schreef zwerty het volgende:
[..]
Het is maar 1 woord dus wrm hoofdletter
Vraagt*quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:11 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Verbetert*
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
maar wat nou al je bedoeel heah
huh zoiets. Dan is het toch gewoon hé
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je vergeet een hoofdletter en punten.
Ik fuckquote:
Omdat een zin begint met een hoofdletter en dat ene woord ook een zin kan zijn denk ik!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:12 schreef zwerty het volgende:
[..]
Het is maar 1 woord dus wrm hoofdletter
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:14 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik fuck
Jij fuckt
Hij zij fuckt
Wij fucken
Jullie fucken
Ik heb gefuckt.
Dat was geen zin a zemmerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat een zin begint met een hoofdletter en dat ene woord ook een zin kan zijn denk ik!
Je vergeet een punt !
Whyquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:15 schreef Spatieloos het volgende:
Kut toch op met jullie moeilijk taaltje.
Let's speak English, that's a lot easier.
quote:
Alles goed?quote:
straksquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Alles goed?Lekker aan het genieten van de son?
Waz met jou?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:16 schreef Rezania het volgende:
Tjacka, waarom eigenlijk die TT's over xcachet? Ze is pot, dus neuken zit er sowieso niet in. Wat is je doel?
Are you sure? Do you even know the difference between then and than?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:15 schreef Spatieloos het volgende:
Kut toch op met jullie moeilijke taal.
Let's speak English, that's a lot easier.
Dit iddquote:
en to en tooquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Are you sure? Do you even know the difference between then and than?
Denken dat Duitsers nog steeds nazi's zijnquote:
Dat dus. Mensen die denken dat Engels zoveel makkelijker is dan Nederlands.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Denken dat Duitsers nog steeds nazi's zijn
Ik woon 3 km van de grens met Dld, ik ben een reserveduitser
you're suck.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat dus. Mensen die denken dat Engels zoveel makkelijker is dan Nederlands.
Jij woont in ..., daar hoor je dat te kunnen inderdaadquote:
Pyongyang? waar in de neuq ligt dat nou weerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij woont in ..., daar hoor je dat te kunnen inderdaad
---quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Schubbekutteveen? waar in de neuq ligt dat nou weer
Sgt was te snelquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb jij nooit haren die geil zijn?
Dan hebben ze zin in gell
ik stop altijd geil in mijn harenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb jij nooit haren die geil zijn?
Dan hebben ze zin in gell
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sgt was te snel
en ja, dat zei ze gisteravond ook![]()
Nu weten we het en niemand geeft een ne#kquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:23 schreef zwerty het volgende:
[..]
Als iedereen mocht weten waar ik woon zou ik dat zelf wel tegen ze zeggen.
Lekker lekker, is dat dan gell van een vriendin?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik stop altijd geil in mijn haren
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nu weten we het en niemand geeft een ne#k
Ik had het meteen verwijderd maar Sgt reageerde al te snelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:23 schreef zwerty het volgende:
[..]
Als iedereen mocht weten waar ik woon zou ik dat zelf wel tegen ze zeggen.
Toch vind ik het niet fijn dat iemand zoiets op een forum zegtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nu weten we het en niemand geeft een ne#k
Zal ik mijn quote dan maar aanpassen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had het meteen verwijderd maar Sgt reageerde al te snel
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:24 schreef zwerty het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet fijn dat iemand zoiets op een forum zegt
En ja, ik weet inmiddels ook wel dat je me niet mag
Doe maar danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zal ik mijn quote dan maar aanpassen?
Dat merk ik aan hoe je steeds op me reageertquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En wie zegt dat ik jou niet mag?
Dat is dan niet de bedoeling geweestquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:25 schreef zwerty het volgende:
[..]
Dat merk ik aan hoe je steeds op me reageert
Jullie hebben een bromancequote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:25 schreef zwerty het volgende:
[..]
Dat merk ik aan hoe je steeds op me reageert
pics.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:26 schreef LETMEIN het volgende:
Ja, ik voel het nu echt.
De haren zijn nu super geil
Je hebt toch twee handen? En als je een beetje lenig bent ook nog een mond.quote:
Ja gewoon bij Rez ofzoquote:
Dudequote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt toch twee handen? En als je een beetje lenig bent ook nog een mond.
Breng er hier ff 2quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tijd om een broodje hamburger te bereiden![]()
![]()
Maar dan moet in van Emmen naar Rotterdamquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar dan moet in van Emmen naar Rotterdam![]()
quote:
geef mijquote:
Dat gekruide gehakt van de Griekquote:
Dealquote:
Waarom nietquote:
Ik heb wel wat eisen, het moet hierop lijken:quote:
Jij hebt niks te willenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb wel wat eisen, het moet hierop lijken:
[ afbeelding ]
Wij allemaalquote:
Thats what she saidquote:
GMTAquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |