Wees blij dat jij nog een leven hebtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik was dus woensdag bij de diploma uitreiking van 6V, allemaal mensen cum laude geslaagd, 10 voor wiskunde, prijs voor beste pws, 10e geworden van de 9300 bij de biologie/wiskunde olympiade, etc. Kom ik aan met m'n zesjes-cultuur :/
Gymnasium met Spaans :p maar kan niet op veel scholen volgens mijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat houdt gymnasium+ in? Ze deed wel gymnasium ja.
Ik krijg wel certificaten, maar niet echt vanwege cijfers.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja bij ons dus ook allerlei certificaten enzo. Wil ik ook
Ik ken mensen met een leven en een baan met dit soort cijfersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wees blij dat jij nog een leven hebt
Die anderen waarschijnlijk niet
Waarvan dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik krijg wel certificaten, maar niet echt vanwege cijfers.
Vingersquote:
watquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ken mensen met een leven en een baan met dit soort cijfers
Waarom heet dat gymnasium+?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
Gymnasium met Spaans :p maar kan niet op veel scholen volgens mij
Certificaten voor het bijwonen van een meeloopdag bij de han enzo xdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik krijg wel certificaten, maar niet echt vanwege cijfers.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Certificaten voor het bijwonen van een meeloopdag bij de han enzo xd
Leerlingenraad, winnen van debatdwedstrijd, organisatie van evenementen op school, dat soort dingen.quote:
Heb je hier ook daadwerkelijk wat aan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Leerlingenraad, winnen van debatdwedstrijd, organisatie van evenementen op school, dat soort dingen.
Een goede reputatie denk ik welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je hier ook daadwerkelijk wat aan?
Staat goed op je CV, zeker bij opleidingen met een selectie heb je een voordeel. Maar ik vind t vooral leuk om te doen, de titel is gewoon een leuke bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je hier ook daadwerkelijk wat aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |