In de 1e had ik op mijn 1e rapport een 10. Maar Engels is gewoon een soort tweede taal voor mij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dan moet je nog 10en halen! Dombo.
Nee grapje, ik had ook 9ens toen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:54 schreef zwerty het volgende:
Ik stond in de onderbouw afgerond een 10 voor Frans en Engels
Nooit gesnapt waarom je een 10 zou willen halenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:55 schreef TienVingers het volgende:
Leren voor Frans en Duits toetsen werd een sport, zodra je een 10 kon halen deed ik dat ook
Ik wist eerst niet hoe ik die vele woordjes (!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Ach ik had een 10 voor mijn eerste SO Frans, ben ik a blij genoeg mee
/jelly
haterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nooit gesnapt waarom je een 10 zou willen halen![]()
Ik leverde altijd minimale inspanningen en ook gewoon geslaagd.
Doordat het pure drank is in tegenstelling tot bijvoorbeeld bier hebben mensen nauwelijks last van een katerquote:
Ik wilde altijd net zo hoog halen als iemand anders uit mijn klasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nooit gesnapt waarom je een 10 zou willen halen![]()
Ik leverde altijd minimale inspanningen en ook gewoon geslaagd.
Maar ik heb in de afgelopen jaren wel wat geleerd:quote:
Meisje van wie ik ooit bijles had is geslaagd met drie 10en, vijf 9ens en drie 8en. 11 vakken ja, normaal heb je er 8 op vwoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:40 schreef TienVingers het volgende:
Ik ken iemand met acht negens op haar rapport.
gymnasium+ ofzo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Meisje van wie ik ooit bijles had is geslaagd met drie 10en, vijf 9ens en drie 8en. 11 vakken ja, normaal heb je er 8 op vwo
Jezus, dat is wel erg hoog.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Meisje van wie ik ooit bijles had is geslaagd met drie 10en, vijf 9ens en drie 8en. 11 vakken ja, normaal heb je er 8 op vwo
Ik was dus woensdag bij de diploma uitreiking van 6V, allemaal mensen cum laude geslaagd, 10 voor wiskunde, prijs voor beste pws, 10e geworden van de 9300 bij de biologie/wiskunde olympiade, etc. Kom ik aan met m'n zesjes-cultuur :/quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:47 schreef supersof het volgende:
Iemand bij mij op school had een 9,8 voor wiskunde B vwo.
Ja bij ons dus ook allerlei certificaten enzo. Wil ik ookquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik was dus woensdag bij de diploma uitreiking van 6V, allemaal mensen cum laude geslaagd, 10 voor wiskunde, prijs voor beste pws, 10e geworden van de 9300 bij de biologie/wiskunde olympiade, etc. Kom ik aan met m'n zesjes-cultuur :/
Zesjes cultoerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik was dus woensdag bij de diploma uitreiking van 6V, allemaal mensen cum laude geslaagd, 10 voor wiskunde, prijs voor beste pws, 10e geworden van de 9300 bij de biologie/wiskunde olympiade, etc. Kom ik aan met m'n zesjes-cultuur :/
Wees blij dat jij nog een leven hebtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Gymnasium met Spaans :p maar kan niet op veel scholen volgens mijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat houdt gymnasium+ in? Ze deed wel gymnasium ja.
Ik krijg wel certificaten, maar niet echt vanwege cijfers.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja bij ons dus ook allerlei certificaten enzo. Wil ik ook
Ik ken mensen met een leven en een baan met dit soort cijfersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:02 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wees blij dat jij nog een leven hebt
Die anderen waarschijnlijk niet
Waarvan dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik krijg wel certificaten, maar niet echt vanwege cijfers.
Vingersquote:
watquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ken mensen met een leven en een baan met dit soort cijfers
Waarom heet dat gymnasium+?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:02 schreef zwerty het volgende:
[..]
Gymnasium met Spaans :p maar kan niet op veel scholen volgens mij
Certificaten voor het bijwonen van een meeloopdag bij de han enzo xdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik krijg wel certificaten, maar niet echt vanwege cijfers.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Certificaten voor het bijwonen van een meeloopdag bij de han enzo xd
Leerlingenraad, winnen van debatdwedstrijd, organisatie van evenementen op school, dat soort dingen.quote:
Heb je hier ook daadwerkelijk wat aan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Leerlingenraad, winnen van debatdwedstrijd, organisatie van evenementen op school, dat soort dingen.
Een goede reputatie denk ik welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je hier ook daadwerkelijk wat aan?
Staat goed op je CV, zeker bij opleidingen met een selectie heb je een voordeel. Maar ik vind t vooral leuk om te doen, de titel is gewoon een leuke bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb je hier ook daadwerkelijk wat aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |