abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:39:29 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128611058
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:36 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

Je bedoeld het goed, daarnaast ben ik het ook wel met je eens over het algemeen. Maar toendertijd, was dat voor mij de enige methode om te kunnen dealen met al dit shit die in zo'n korte tijd over mij heen kwam. Als tijdelijke oplossing was dat onderdrukken wel geschikt totzover werkt het nog aardig, maar geen idee dus hoelang dat nog goed zal blijven gaan. Maar totzover dat ik het blijf onderdrukken voel ik me gemiddeld gewoon goed, met heel af en toe dus een kortdurende uitzondering met een uitbarsting van zielig doen etc.
Klinkt als mezelf ;)

Zeg ook zeker niet dat als het even slecht gaat dat je maar alles gelijk eruit moet gooien. Zoals je zegt.. nu werkt het zo voor je, zodat je je nog relatief goed kan voelen en je leven kan leven.
Dan ook zeker gewoon doen, soms is dat de enige optie, zeker als je veel ellende mee maakt.. je moet je eigen manier vinden om daar mee te dealen.

Heb zelf ook pas de keuze gemaakt er iets aan te willen doen toen ik merkte dat de periodes dat ik somber was steeds langer duurden en meer voorkwamen dan de keren dat ik blij / gewoon oke was.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:47:07 #52
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128611237
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klinkt als mezelf ;)

Zeg ook zeker niet dat als het even slecht gaat dat je maar alles gelijk eruit moet gooien. Zoals je zegt.. nu werkt het zo voor je, zodat je je nog relatief goed kan voelen en je leven kan leven.
Dan ook zeker gewoon doen, soms is dat de enige optie, zeker als je veel ellende mee maakt.. je moet je eigen manier vinden om daar mee te dealen.

Heb zelf ook pas de keuze gemaakt er iets aan te willen doen toen ik merkte dat de periodes dat ik somber was steeds langer duurden en meer voorkwamen dan de keren dat ik blij / gewoon oke was.
Wanneer ik gevoelens ga uiten, dan doe ik dat niet naar familieleden, vreemd genoeg voel ik mij daar juist ongemakkelijk bij. Maar als ik ze uit naar bekenden/'vrienden' raken te snel afgeschrikt. Dus dan blijven de fokkers over.:P Of ik kies ervoor het gewoon niet te uiten. Deprimerende verhalen jaagt mensen weg, dus er niet over praten en onderdrukken heeft z'n voordeel wat dat betreft,

Heb zelf geen perioden meer van somberheid, maar anderzijds ben ik over het algemeen apathisch. Maar gemiddeld met een goed gevoel. Maar die algemene apathie geeft voor mij wel aan dat ik dingen blijf onderdrukken. Alles eruit gooien zou misschien werken. msschien niet. Maar wat wel werkt om mijn apathie te verhelpen zijn alcohol en drugs. Vanzelfsprekend ook niet het meest gezonde.

Verder alleen nog even melden dat mijn spelling nogal de wensen kan overlaten, gedeeltelijk door m'n toetsenbord voornamelijk door mijzelf. :P Vergeven jullie mij vast wel.
Touching from a distance ~
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:50:46 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128611320
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:47 schreef Purplesparks het volgende:

Wanneer ik gevoelens ga uiten, dan doe ik dat niet naar familieleden, vreemd genoeg voel ik mij daar juist ongemakkelijk bij. Maar als ik ze uit naar bekenden/'vrienden' raken te snel afgeschrikt. Dus dan blijven de fokkers over.:P Of ik kies ervoor het gewoon niet te uiten. Deprimerende verhalen jaagt mensen weg, dus er niet over praten en onderdrukken heeft z'n voordeel wat dat betreft,
Ikzelf doe het echt nooit bij familieleden, niet zo'n band mee om dat te kunnen of te willen doen. Vrienden krijgen af en toe een kijkje, maar nooit helemaal en niet alles.
quote:
Heb zelf geen perioden meer van somberheid, maar anderzijds ben ik over het algemeen apathisch. Maar gemiddeld met een goed gevoel. Maar die algemene apathie geeft voor mij wel aan dat ik dingen blijf onderdrukken. Alles eruit gooien zou misschien werken. msschien niet. Maar wat wel werkt om mijn apathie te verhelpen zijn alcohol en drugs. Vanzelfsprekend ook niet het meest gezonde.
Lol.. ook hier herkenning. Had dat woord apatisch nog maar zelden gehoord, maar dat is idd hoe ik ben / overkom / voel.
Alcohol helpt daarbij? ik word daar niet minder apatisch van (mooi woord O+ ) Wel socialer soms.
Drugs geen idee, nooit echt gebruikt.
quote:
Verder alleen nog even melden dat mijn spelling nogal de wensen kan overlaten, gedeeltelijk door m'n toetsenbord voornamelijk door mijzelf. :P Vergeven jullie mij vast wel.
Geen probleem :*
pi_128611360
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:20 schreef Cue_ het volgende:
Zou het misschien niet juist goed zijn om het contact op te zoeken? De confrontatie aangaan met haar?

Want blijkbaar is afstand nemen ook geen optie. in de drie maanden die hij haar nu niet gezien/gesproken heeft is ie ook niets verder gekomen.
En in de meeste verhalen die ik hier van s_e lees gaan over het feit hoe eigenlijk hij haar handelen niet snapt en volgens mij daar een stuk onverwerkt gebied heeft zitten. Lijkt mij erop dat ie gewoon al z'n boosheid / onbegrip / etc moet uiten naar haar. Gewoon recht in der gezicht. Al is het maar om het eruit te gooien. Want ik snap ook wel dat hij van haar geen zinnige tegenreactie kan verwachten.
Wat een kut ochtend en een verschrikkelijke manier van wakker worden. Ik zie dat mijn telefoon met dat groene lampje brand; maw we hebben weer berichten. Uiteraard hele nacht en ochtend weer over haar nagedacht. Er zit inderdaad een enorm onverwerkt gebied waar ik nog steeds moeite mee heb en bepaalde communicatie stijlen van haar die trek ik (letterlijk) niet. Mijn arts heeft ook meerdere malen gezegd, het nadeel van zo'n persoon is dat je die je op je eigen niveau wil trekken... En je wil haar begrijpen... Dat lukt helaas bij dit soort mensen niet. Ook zei hij dat ik niet de laatste zou zijn...

Echt, mensen het is zo'n mindfuck. Ze vertrouwd je enorme liefde toe, wil trouwen en dan ben je daarna (binnen een nacht) een gestoorde psycho die heel snel moet opdonderen. En als je dat niet doet krijg je me toch een stront emmer over je heen.. en ik maar met enorme vraagtekens in mijn hoofd zitten ..

Waarom bleef ik zitten? ..... zou je weggaan bij een dame die je een paar week daarvoor net aan je ouders hebt laten zien, die je volledig de hemel heeft in geprezen etc...

Ik durf verdomme mijn mail niet eens te checken. :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:52:10 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128611368
Al bedenk ik me net dat ik wel paar keer huilend in (of buiten) de kroeg heb gestaan.. Nouja alcohol maakt soms wel wat los :')
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:55:41 #56
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128611447
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:52 schreef Cue_ het volgende:
Al bedenk ik me net dat ik wel paar keer huilend in (of buiten) de kroeg heb gestaan.. Nouja alcohol maakt soms wel wat los :')
idd, en andere drugs helemaal(zal specifiek er nog bij melden dat ik je het afraadt) :P Maar de apathie(onverschilligheid) van het algemene leven kan door die middelen dus juist weer doorbroken worden.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:56:06 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128611460
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat een kut ochtend en een verschrikkelijke manier van wakker worden. Ik zie dat mijn telefoon met dat groene lampje brand; maw we hebben weer berichten. Uiteraard hele nacht en ochtend weer over haar nagedacht. Er zit inderdaad een enorm onverwerkt gebied waar ik nog steeds moeite mee heb en bepaalde communicatie stijlen van haar die trek ik (letterlijk) niet. Mijn arts heeft ook meerdere malen gezegd, het nadeel van zo'n persoon is dat je die je op je eigen niveau wil trekken... En je wil haar begrijpen... Dat lukt helaas bij dit soort mensen niet. Ook zei hij dat ik niet de laatste zou zijn...

Echt, mensen het is zo'n mindfuck. Ze vertrouwd je enorme liefde toe, wil trouwen en dan ben je daarna (binnen een nacht) een gestoorde psycho die heel snel moet opdonderen. En als je dat niet doet krijg je me toch een stront emmer over je heen.. en ik maar met enorme vraagtekens in mijn hoofd zitten ..

Waarom bleef ik zitten? ..... zou je weggaan bij een dame die je een paar week daarvoor net aan je ouders hebt laten zien, die je volledig de hemel heeft in geprezen etc...

Ik durf verdomme mijn mail niet eens te checken. :').
Even onderstreept wat ik een belangrijke zin vond.
Je wil haar begrijpen, maar dat zal je nooit lukken, zeker ivm de borderline. Dus moet je het leren te accepteren. Accepteer dat het zo is gelopen, accepteer dat het fucked up is, accepteer dat je nooit de antwoorden krijgt die je graag zou willen horen.
Of zoals veel mensen zeggen.. probeer haar te vergeven voor alle shit.

En miss dat je het dan langzaam kan laten gaan als dat stukje bij beetje lukt.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:57:56 #58
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128611499
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:55 schreef Purplesparks het volgende:
idd, en andere drugs helemaal(zal specifiek er nog bij melden dat ik je het afraadt) :P Maar de apathie(onverschilligheid) van het algemene leven kan door die middelen dus juist weer doorbroken worden.
Maar val je dan niet in een enorm gat? Ik heb zeker tijden van als het goed gaat, of je een leuk omment hebt of wanneer ik ergens van genoten heb. Dat ik daarna weer besef hoe tijdelijk alles is.

Dat het allemaal momentopnamen zijn die niet consequent genoeg zijn om erop te kunnen teren. En dus vaak in een dieper dal kom dan waar ik zat voordat dat leuke moment kwam.

Lijkt mij dat drugs dat nog eens extra versterken.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:01:56 #59
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128611591
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar val je dan niet in een enorm gat? Ik heb zeker tijden van als het goed gaat, of je een leuk omment hebt of wanneer ik ergens van genoten heb. Dat ik daarna weer besef hoe tijdelijk alles is.

Dat het allemaal momentopnamen zijn die niet consequent genoeg zijn om erop te kunnen teren. En dus vaak in een dieper dal kom dan waar ik zat voordat dat leuke moment kwam.

Lijkt mij dat drugs dat nog eens extra versterken.
Mits ik je goed begrijp, je een doel hebt vast gesteld op langere termijn. Misschien zelfs wel voor leven na de dood. Maar als je dat niet hebt en met de gedachte 'ik leef van moment tot moment' (met als mijn einddoel dat ik contstant terugkijken kan op mijn leven dat ik mij in het algemeen vermaakt heb) Dan werkt dat voor mij. Maar maybe heb ik ook gewoon je punt niet begrepen.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:04:20 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128611662
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:01 schreef Purplesparks het volgende:
Mits ik je goed begrijp, je een doel hebt vast gesteld op langere termijn. Misschien zelfs wel voor leven na de dood. Maar als je dat niet hebt en met de gedachte 'ik leef van moment tot moment' (met als mijn einddoel dat ik contstant terugkijken kan op mijn leven dat ik mij in het algemeen vermaakt heb) Dan werkt dat voor mij. Maar maybe heb ik ook gewoon je punt niet begrepen.
Dan heb je me idd niet helemaal begrepen.

Ik leef eigenlijk van dag tot dag.
Maar als ik terugkijk dan is grotendeels van m'n dagen gewoon echt geen reet aan. Dus als er dan een leuke dag tussen zit en ik kom weer thuis, dan besef ik weer hoe het ook kan zijn (leuk leven), maar dat ik weer thuis zit voor de x komende aantal dagen.

Wat mij dus weer somber maakt, terwijl ik eig moet genieten van de leuke dag die ik heb gehad.

En lijkt mij dat vooral met drugs die somberheid achteraf erger maakt
pi_128611700
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat veel mensen voor de makkelijke weg kiezen. Zo min mogelijk ellende en alleen de mensen die zich goed voelen om zich heen willen hebben.
Wie weet hebben ze het er wel (even) moeilijk mee gehad. Dat weet je natuurlijk niet. Het eindresultaat blijft helaas wel hetzelfde .

Wel fucked up als er een heel complot was om je eruit te werken.
Ik weet nog steeds niet precies waarom ze mij er niet meer bij wilden hebben. Enige wat ik weet, is dat ze het niet konden hebben dat ik geen opleiding deed (ze deden zelf allemaal een opleiding), terwijl dat natuurlijk niet eens kan als je psychotisch bent.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:09 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

wat cue zegt, maar kennissen slechts neem ik aan? Echte vrienden (hoe zeldzaam ook) laten je niet zitten.
Nu zijn het vage kennissen geworden (die ik nooit meer zie). Ik merk wel dat ik de afgelopen paar jaar veel aan familie heb gehad.

Thanks voor jullie berichten. Af en toe heb ik het nodig om hier over mijn issues te praten. :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2013 10:06:12 ]
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:06:44 #62
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128611731
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan heb je me idd niet helemaal begrepen.

Ik leef eigenlijk van dag tot dag.
Maar als ik terugkijk dan is grotendeels van m'n dagen gewoon echt geen reet aan. Dus als er dan een leuke dag tussen zit en ik kom weer thuis, dan besef ik weer hoe het ook kan zijn (leuk leven), maar dat ik weer thuis zit voor de x komende aantal dagen.

Wat mij dus weer somber maakt, terwijl ik eig moet genieten van de leuke dag die ik heb gehad.

En lijkt mij dat vooral met drugs die somberheid achteraf erger maakt
Dan zit het verschil eerder in op wat voor manier we terugkijken op onze dagen? Jij wil toch het idee achteraf hebben dat het nut heeft gehad, dat je iets opgeschoten bent in het algemeen? Kom ik nu dichter in de buurt van het begrijpen?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:07:49 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128611753
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:05 schreef Gewas het volgende:
Ik weet nog steeds niet precies waarom ze mij er niet meer bij wilden hebben. Enige wat ik weet, is dat ze het niet konden hebben dat ik geen opleiding deed (ze deden zelf allemaal een opleiding), terwijl dat natuurlijk niet eens kan als je psychotisch bent.
Dat je geen opleiding deed was belangrijk voor hun?
Misschien het feit dat jouw leven er zo anders uit zag erdoor, dat ze het niet begrepen.

En als mensen elkaar niet meer begrijpen, dan wordt het lastig. Zeker als men het onbegrip niet accepteert.
(ik roep maar wat hoor, wie weet zit er iets van waarheid in, maar geen idee natuurlijk)
quote:
Thanks voor jullie berichten. Af en toe heb ik het nodig om hier over mijn issues te praten. :@
Daarvoor is dit topic :* (lijkt mij)
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:08:12 #64
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128611757
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:05 schreef Gewas het volgende:

[..]

[..]

Nu zijn het vage kennissen geworden (die ik nooit meer zie). Ik merk wel dat ik de afgelopen paar jaar veel aan familie heb gehad.

Wat je laatste zin betreft geldt dus ook voor mij. thanx dus aan alle mensen die serieus reageren.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:09:20 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128611790
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:06 schreef Purplesparks het volgende:
Dan zit het verschil eerder in op wat voor manier we terugkijken op onze dagen? Jij wil toch het idee achteraf hebben dat het nut heeft gehad, dat je iets opgeschoten bent in het algemeen? Kom ik nu dichter in de buurt van het begrijpen?
Van mij hoeft het geen nut te hebben. Het leven is uberhaupt nutteloos.

Ik wil gewoon elke dag lol hebben, met plezier de volgende dag in kunnen gaan, het idee hebben dat morgen een leuke dag wordt en dat het dat ook wordt.
Niet het besef van .. ja vandaag een leuke dag gehad, maar morgen, overmorgen en de dag erna heb ik niets wat leuk is.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:10:22 #66
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128611819
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik wil gewoon elke dag lol hebben, met plezier de volgende dag in kunnen gaan, het idee hebben dat morgen een leuke dag wordt en dat het dat ook wordt.
Niet het besef van .. ja vandaag een leuke dag gehad, maar morgen, overmorgen en de dag erna heb ik niets wat leuk is.
dan denken we dus hetzelfde, maar waarom zou drugs/drank dat negatief beinvloeden voor jouzelf dan?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:11:54 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128611855
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:10 schreef Purplesparks het volgende:
dan denken we dus hetzelfde, maar waarom zou drugs/drank dat negatief beinvloeden voor jouzelf dan?
De dip lijkt mij groter te worden
Met drank/drugs meer fun. Afhankelijk van de drugs misschien een tijdje in een soort van 'andere wereld'. om daarna het besef te hebben dat je weer terug bent in je eigen saaie leven.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:16:10 #68
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128611971
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De dip lijkt mij groter te worden
Met drank/drugs meer fun. Afhankelijk van de drugs misschien een tijdje in een soort van 'andere wereld'. om daarna het besef te hebben dat je weer terug bent in je eigen saaie leven.
Ah ik denk nu toch echt het punt te snappen. Maar in mijn perioden van drugs/drank gebruik (hoewel drank vrijwel dagelijks is) Wanneer ik een periode niks gebruik heb ik zelf niet het gevoel van saai leventje, Om terug te komen op 1 van mijn eerdere posts naar je, gaf ik aan alles niet meer zo serieus te nemen Als voorbeeld, zou ik een hele dag op een bank (zonder gebruik van middelen/alcohhol) voor me uit zitten staren zou ik achteraf nog geen rotgevoel hebben gehad.Hooguit een lichte vorm van verveling.
pi_128611992
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Even onderstreept wat ik een belangrijke zin vond.
Je wil haar begrijpen, maar dat zal je nooit lukken, zeker ivm de borderline. Dus moet je het leren te accepteren. Accepteer dat het zo is gelopen, accepteer dat het fucked up is, accepteer dat je nooit de antwoorden krijgt die je graag zou willen horen.
Of zoals veel mensen zeggen.. probeer haar te vergeven voor alle shit.

En miss dat je het dan langzaam kan laten gaan als dat stukje bij beetje lukt.
Het is net alsof je me even een tik om de oren gaf. Van; hoppa-tah! s_e! Wel even wakker blijven! Wees rationeel!.. Je hebt ook gewoon gelijk C!

Ik merk gewoon dat ik me weer enorm verlies in haar drama. De 'peut en arts zeggen overigens ook dat wanneer ik weer flink carriere zou maken ze evt. vanzelf weer meer contact gaat opzoeken. Zo werkt dat nu eenmaal.

Het is overigens ook niet zo dat ik haar hier de schuld van geef, ik ben heel erg zwaar tegenover mezelf. Van s_e wat ben je ook een sukkel dat je zo'n damsel in distress hebt uitgekozen. En wat ben je ook een sukkel dat je zo lang in zo'n zieke toxic relatie hebt gezeten. Ik ben echt te hard tegen mezelf. Het mag ook wel eens een tikkeltje minder. Ik ga zo maar even een uurtje de fiets pakken en frisse lucht snuiven :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_128612038
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ook last van :)

Vroegah, dacht je hier niet zo over na. Nu merk ik gewoon dat alle leuke momenten steeds korter duren in mijn hoofd. En ik steeds wilder en gekker moet doen (reizen) omdat zelfde gevoel weer te krijgen.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:18:19 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128612043
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:16 schreef Purplesparks het volgende:

Ah ik denk nu toch echt het punt te snappen. Maar in mijn perioden van drugs/drank gebruik (hoewel drank vrijwel dagelijks is) Wanneer ik een periode niks gebruik heb ik zelf niet het gevoel van saai leventje, Om terug te komen op 1 van mijn eerdere posts naar je, gaf ik aan alles niet meer zo serieus te nemen Als voorbeeld, zou ik een hele dag op een bank (zonder gebruik van middelen/alcohhol) voor me uit zitten staren zou ik achteraf nog geen rotgevoel hebben gehad.Hooguit een lichte vorm van verveling.
Maar waarom gebruik je de drank/drugs dan eigenlijk precies? Zeker aangezien je dagelijks de drank gebruikt.

Hmm oke, wel fijn dat je daar geen last van hebt.
pi_128612085
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:08 schreef Purplesparks het volgende:

[..]

Wat je laatste zin betreft geldt dus ook voor mij. thanx dus aan alle mensen die serieus reageren.
Alleen maar serieuze reacties in D&A :). Best place om s'nachts echt even te luchten zonder gebagger. We hebben hier menig nacht tot 2/3 uur lopen kletsen met een lokale kliek van users :P
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:20:33 #73
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128612100
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar waarom gebruik je de drank/drugs dan eigenlijk precies? Zeker aangezien je dagelijks de drank gebruikt.

Hmm oke, wel fijn dat je daar geen last van hebt.
om uitschieters te hebben in bepaalde gevoelens/emoties. Je algemeen goed voelen is okay, maar niet genoeg voor mij. ik ben/was groot liefhebber van muziek (zoals iedereen) maar om daar nog echt van te kunnen genieten moet ik dus een bepaalde boost om daar weer echt van te kunnen genieten.
pi_128612102
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Doe jij eigenlijk dingen in de hoop dat het leuk gaat worden? Of dat je een normaal patroon aan blijft houden in de hoop dat 'leuk' om de hoek staat te wachten?

Zoek je het op of verwacht je het tegen te komen?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:22:22 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128612151
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:16 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is net alsof je me even een tik om de oren gaf. Van; hoppa-tah! s_e! Wel even wakker blijven! Wees rationeel!.. Je hebt ook gewoon gelijk C!
Haha, niet eens zo bedoel, al weet ik dat je het soms wel fijn vindt :P
quote:
Ik merk gewoon dat ik me weer enorm verlies in haar drama. De 'peut en arts zeggen overigens ook dat wanneer ik weer flink carriere zou maken ze evt. vanzelf weer meer contact gaat opzoeken. Zo werkt dat nu eenmaal.
Als in dat ze van geld/status/enz houdt?
quote:
Het is overigens ook niet zo dat ik haar hier de schuld van geef, ik ben heel erg zwaar tegenover mezelf. Van s_e wat ben je ook een sukkel dat je zo'n damsel in distress hebt uitgekozen. En wat ben je ook een sukkel dat je zo lang in zo'n zieke toxic relatie hebt gezeten. Ik ben echt te hard tegen mezelf. Het mag ook wel eens een tikkeltje minder. Ik ga zo maar even een uurtje de fiets pakken en frisse lucht snuiven :)
Nouja dan ben je een sukkel. Je hebt er van geleerd.. je leert er nu nog steeds van. Ook hier weer een stukje acceptatie, misschien wel vergeving van jezelf (en nee, ik zeg absoluut niet dat het simpel is hoor). Ja het is faliekant fout gelopen, ja je bent misschien op sommige momenten een sukkel geweest. Maar thats life. We maken goede en foute keuze.. en je bent menselijk ;) Vergeet dat niet, dus het hoort erbij.

Zolang je ervan leert is het niet voor niets geweest en word je er een beter mens van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')