abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128764304
2 straten verder op. Dan hoor je ze bijna inbreken of de knetters van het vuur. :P
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:25:24 #227
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_128764448
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:20 schreef einschtein het volgende:
2 straten verder op. Dan hoor je ze bijna inbreken of de knetters van het vuur. :P
:P

Tja, ik ben toch altijd te laat. Als er gebeld wordt door G4S kan ik eerst collega's gaan wakker bellen. Tegen die tijd is de vogel - als er al sprake is van een inbraak - al gevlogen. De meeste alarmen zijn melders die plotseling in storing schieten of een enkele keer een koelalarm omdat de TL van de avond geen rondje magazijn heeft gelopen :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_128764523
Same here, ik weet altijd wel dat wanneer er alarm af gaat wat de reden er van is na die tijd. Het is maar 1 of 2 keer voor gekomen, in de laatste 5 jaar, dat er echt iets aan de hand was.

1 keer was het een inbraakalarm en toen was er inderdaad ingebroken. De inbreker zat in het broodhok. Had de politie hond door. :+

Andere keer was een geschakelde diepvries, 5 kasten c.q. 5 meter, die ermee op hield. Konden pootje baden.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:33:13 #229
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_128764732
Ik ben een keer gebeld voor een inbraakalarm omdat er iemand vergeten was om de stekker uit de dansende kerstman te trekken :{
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:40:43 #230
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_128764962
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:33 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben een keer gebeld voor een inbraakalarm omdat er iemand vergeten was om de stekker uit de dansende kerstman te trekken :{
_O-
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_128764977
quote:
Shit _O-
pi_128765219
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:20 schreef Halldor het volgende:

[..]

Hier ook, mijn voorraad is de 100 gepasseerd.
Ook al een SSC'tje gestuurd.
Ik laat de voorraad voorlopig wel even staan. Het is een beetje te prijzig aan het worden.
pi_128765572
quote:
_O-

Waarom ging die niet gelijk af dan?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2013 17:57:14 ]
pi_128765584
Welk DC krijgen jullie die dingen van? Hebben wij geen last van.

En als we daar al wel last van krijgen, sluiten we het gewoon uit.
pi_128765794
DCP, maar het artikel komt via stroom 9 geldermalsen.
pi_128766398
Ah, okay. :P

Bij ons is het trouwens (lekker?) rustig, na de 3 drukke hamsterweken. Colli-aantallen zijn weer gedaald, naar ongeveer 1100 gemiddeld door de weeks en de drukte qua klanten is ook weer normaal.

In week 29-32 (32 not sure, iets in die zin in ieder geval) gaan wij, als in DC Zwolle, over op laag-colli plan. Voor de meeste winkels betekent dat minder colli, voor de enkele juist meer. Ben benieuwd.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:28:02 #237
387249 exelletor
exelleren?
pi_128766766
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:16 schreef einschtein het volgende:

Bij ons is het trouwens (lekker?) rustig, na de 3 drukke hamsterweken. Colli-aantallen zijn weer gedaald, naar ongeveer 1100 gemiddeld door de weeks en de drukte qua klanten is ook weer normaal.
Bij ons valt het wel mee, denk dat wij op houdbaar ~200 colli minder hebben dan met de hamsterweken. Maar van vakantie merken wij (helaas) nog helemaal niks, komt hopelijk volgende week wel.
pi_128767888
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:28 schreef exelletor het volgende:

[..]

Bij ons valt het wel mee, denk dat wij op houdbaar ~200 colli minder hebben dan met de hamsterweken. Maar van vakantie merken wij (helaas) nog helemaal niks, komt hopelijk volgende week wel.
Wij zo'n 3 a 400. Afgelopen vrijdag 2200 colli, net zoveel als met kerst.

Vakantie, ah. Minder jeugd in de winkel, maar meer ouders met kindertjes.
pi_128770966
quote:
_O- _O- _O- _O- _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:28 schreef exelletor het volgende:

[..]

Merken bij ons ook nog niks van de vakantie misschien speelt het mooie weer wel mee dat mensen die naar de camping in het buitenland gaan nog even wachten....

Ik sta zelf als eerste op de alarmlijst woon 3 á 4 kilometer van het filiaal. Rest die er op staat zijn me TL's en me Kwaliteitsmedewerker die iedere ochtend opent.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:42:19 #240
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_128771122
quote:
Bij ons moest G4S komen omdat de deur te vaak openging,bij het afsluiten van de deur, door de wind die de kerstbomen bij de voordeur lieten bewegen :')__!
pi_128772042
Hier nog een paar stapelkunstjes van onze Poolse collega's op het DC.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128772334
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:01 schreef einschtein het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige collega's hebben anders ook 0 ruimtelijk inzicht..

Oh? je hebt een doos met 8 pakken melk? ja.. haal er 6 uit en zet hem dan op de restanten container.. Dat is heel stabiel als je gaat stapelen ja.. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2013 21:08:32 ]
pi_128773283
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:01 schreef einschtein het volgende:

SPOILER
Wat vind je trouwens van die 2de kar qua combinaties die ze er tegenwoordig van maken???
pi_128773364
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Sommige collega's hebben anders ook 0 ruimtelijk inzicht..

Oh? je hebt een doos met 8 pakken melk? ja.. haal er 6 uit en zet hem dan op de restanten container.. Dat is heel stabiel als je gaat stapelen ja.. :')
Dat inderdaad, ja. Ik splits zo goed als elke dag en als er eentje bij mij staat om 'even' te helpen, maar wanneer ik merk dat ze totaal geen inzicht hebben: ga maar weg. Als je geen standaard inzicht hebt, dan doe ik het liever zelf.

Sowieso snap ik niet dat sommige mensen halve dozen op restant zetten. Doe het dan netjes in een fust ofzo.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:30 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Wat vind je trouwens van die 2de kar qua combinaties die ze er tegenwoordig van maken???
Meh, tegenwoordig komen ze alsnog zo binnen. Maar meestal staan er 3 'paden' op bij ons. Dat is dus wasmiddel, dierenvoeding en chips. En nou ja, dat wil soms nog wel eens mis gaan.
pi_128773411
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:32 schreef einschtein het volgende:

[..]

Meh, tegenwoordig komen ze alsnog zo binnen. Maar meestal staan er 3 'paden' op bij ons. Dat is dus wasmiddel, dierenvoeding en chips. En nou ja, dat wil soms nog wel eens mis gaan.
Je dat is i.d.d. nieuw sinds ze het DC om hebben laten gooien..

Ik vind de combinatie met vloeibare schoonmaakmiddelen en etenswaren nu eenmaal niet zo.....
pi_128773461
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:33 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Je dat is i.d.d. nieuw sinds ze het DC om hebben laten gooien..

Ik vind de combinatie met vloeibare schoonmaakmiddelen en etenswaren nu eenmaal niet zo.....
Jup, vind ik ook geen goede combo. Al helemaal niet gezien het feit dat de schoonmaakmiddelen nog wel eens vaker dan regelmatig gaan lekken..
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:59:23 #247
387249 exelletor
exelleren?
pi_128774636
Ik zie zelf toch een groot verschil tussen karren van het DCP en LDC... DCP doet het nog redelijk vind ik en bulk van dierenvoeding en schoonmaakmiddelen belanden bij ons nog steeds netjes op de 1.5L fris karren. Wijndozen staan netjes onderop een kar, en de wijn in flessen staan netjes boven op de vruchtensappen... En vervolgens krijg je dus die dingen van het LDC - is toch gewoon om er van te janken. Random losse doosjes wijn tussen andere zooi, kleine flessen fris in het midden van een kar en die grote pakken groenteconserven stapelen ze lekker bovenop. ^O^
pi_128775779
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef exelletor het volgende:
Ik zie zelf toch een groot verschil tussen karren van het DCP en LDC... DCP doet het nog redelijk vind ik en bulk van dierenvoeding en schoonmaakmiddelen belanden bij ons nog steeds netjes op de 1.5L fris karren.
En dat vind je normaal?Vroeger vond ik het normaal toen je gewoon een container had met wasmiddel/dierenvoeding e.d.

quote:
En vervolgens krijg je dus die dingen van het LDC - is toch gewoon om er van te janken. Random losse doosjes wijn tussen andere zooi, kleine flessen fris in het midden van een kar en die grote pakken groenteconserven stapelen ze lekker bovenop. ^O^
Dat is gewoon kleine bende. Al zou je een container met kratten onder en blikgroente boven op natuurlijk niet moeten willen leveren.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:22:37 #249
387249 exelletor
exelleren?
pi_128775934
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:19 schreef ikbenschipper het volgende:
En dat vind je normaal?Vroeger vond ik het normaal toen je gewoon een container had met wasmiddel/dierenvoeding e.d.
Wat maakt het uit? Je moet ze beiden toch echt eraf gaan halen. Mij maakt het echt niet uit, zolang het maat stevig staat.
pi_128776079
Mij maakt het uit wát er op staat, al vind ik sommige dingen niet logisch/slim, maar het belangrijkste is dat het stevig staat en niet op instorten. Goed, tuurlijk, het liefste heb ik 3/4 containers meer zodat er minder sorteerwerk is. Maar de stevigheid is het belangrijkste.

En de containers van Geldermalsen. Om te huilen, echt. Zo onlogisch, slecht en gevaarlijk gestapeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')