quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:20 schreef einschtein het volgende:
2 straten verder op. Dan hoor je ze bijna inbreken of de knetters van het vuur.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:33 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben een keer gebeld voor een inbraakalarm omdat er iemand vergeten was om de stekker uit de dansende kerstman te trekken![]()
Shitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:33 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben een keer gebeld voor een inbraakalarm omdat er iemand vergeten was om de stekker uit de dansende kerstman te trekken![]()
Ik laat de voorraad voorlopig wel even staan. Het is een beetje te prijzig aan het worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:20 schreef Halldor het volgende:
[..]
Hier ook, mijn voorraad is de 100 gepasseerd.
Ook al een SSC'tje gestuurd.
Bij ons valt het wel mee, denk dat wij op houdbaar ~200 colli minder hebben dan met de hamsterweken. Maar van vakantie merken wij (helaas) nog helemaal niks, komt hopelijk volgende week wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:16 schreef einschtein het volgende:
Bij ons is het trouwens (lekker?) rustig, na de 3 drukke hamsterweken. Colli-aantallen zijn weer gedaald, naar ongeveer 1100 gemiddeld door de weeks en de drukte qua klanten is ook weer normaal.
Wij zo'n 3 a 400. Afgelopen vrijdag 2200 colli, net zoveel als met kerst.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:28 schreef exelletor het volgende:
[..]
Bij ons valt het wel mee, denk dat wij op houdbaar ~200 colli minder hebben dan met de hamsterweken. Maar van vakantie merken wij (helaas) nog helemaal niks, komt hopelijk volgende week wel.
Merken bij ons ook nog niks van de vakantie misschien speelt het mooie weer wel mee dat mensen die naar de camping in het buitenland gaan nog even wachten....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:28 schreef exelletor het volgende:
[..]
Bij ons valt het wel mee, denk dat wij op houdbaar ~200 colli minder hebben dan met de hamsterweken. Maar van vakantie merken wij (helaas) nog helemaal niks, komt hopelijk volgende week wel.
Bij ons moest G4S komen omdat de deur te vaak openging,bij het afsluiten van de deur, door de wind die de kerstbomen bij de voordeur lieten bewegenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:33 schreef Janneke141 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:01 schreef einschtein het volgende:
Hier nog een paar stapelkunstjes van onze Poolse collega's op het DC.Sommige collega's hebben anders ook 0 ruimtelijk inzicht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh? je hebt een doos met 8 pakken melk? ja.. haal er 6 uit en zet hem dan op de restanten container.. Dat is heel stabiel als je gaat stapelen ja..
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2013 21:08:32 ]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:01 schreef einschtein het volgende:
Hier nog een paar stapelkunstjes van onze Poolse collega's op het DC.Wat vind je trouwens van die 2de kar qua combinaties die ze er tegenwoordig van maken???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
Dat inderdaad, ja. Ik splits zo goed als elke dag en als er eentje bij mij staat om 'even' te helpen, maar wanneer ik merk dat ze totaal geen inzicht hebben: ga maar weg. Als je geen standaard inzicht hebt, dan doe ik het liever zelf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sommige collega's hebben anders ook 0 ruimtelijk inzicht..
Oh? je hebt een doos met 8 pakken melk? ja.. haal er 6 uit en zet hem dan op de restanten container.. Dat is heel stabiel als je gaat stapelen ja..
Meh, tegenwoordig komen ze alsnog zo binnen. Maar meestal staan er 3 'paden' op bij ons. Dat is dus wasmiddel, dierenvoeding en chips. En nou ja, dat wil soms nog wel eens mis gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:30 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van die 2de kar qua combinaties die ze er tegenwoordig van maken???
Je dat is i.d.d. nieuw sinds ze het DC om hebben laten gooien..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
Meh, tegenwoordig komen ze alsnog zo binnen. Maar meestal staan er 3 'paden' op bij ons. Dat is dus wasmiddel, dierenvoeding en chips. En nou ja, dat wil soms nog wel eens mis gaan.
Jup, vind ik ook geen goede combo. Al helemaal niet gezien het feit dat de schoonmaakmiddelen nog wel eens vaker dan regelmatig gaan lekken..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:33 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Je dat is i.d.d. nieuw sinds ze het DC om hebben laten gooien..
Ik vind de combinatie met vloeibare schoonmaakmiddelen en etenswaren nu eenmaal niet zo.....
En dat vind je normaal?Vroeger vond ik het normaal toen je gewoon een container had met wasmiddel/dierenvoeding e.d.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef exelletor het volgende:
Ik zie zelf toch een groot verschil tussen karren van het DCP en LDC... DCP doet het nog redelijk vind ik en bulk van dierenvoeding en schoonmaakmiddelen belanden bij ons nog steeds netjes op de 1.5L fris karren.
Dat is gewoon kleine bende. Al zou je een container met kratten onder en blikgroente boven op natuurlijk niet moeten willen leveren.quote:En vervolgens krijg je dus die dingen van het LDC - is toch gewoon om er van te janken. Random losse doosjes wijn tussen andere zooi, kleine flessen fris in het midden van een kar en die grote pakken groenteconserven stapelen ze lekker bovenop.
Wat maakt het uit? Je moet ze beiden toch echt eraf gaan halen. Mij maakt het echt niet uit, zolang het maat stevig staat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:19 schreef ikbenschipper het volgende:
En dat vind je normaal?Vroeger vond ik het normaal toen je gewoon een container had met wasmiddel/dierenvoeding e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |