Dubbele reiskosten is ook niet zo want die genereert het systeem maar 1x per dag. Bij kassa doen we dat vaak om de pauze goed neer te zetten. Weet eigelijk niet of je normaal bij 10-17 een kwartier pauze zou hebben hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:03 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ja, nu hoeven ze geen (doorbetaalde) pauze te geven.
Wel dubbele reiskostenvergoeding, als je die krijgt.
Ja, maar je kunt als je in week 4 een artikel wilt verlengen niet zien dat het bijvoorbeeld Langloopbonus gaat worden in de volgende weekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 06:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Jawel, die staan onder 'intern 4 wk' ofzo
Hebben wij ook al 4x over gessc't. Iedere keer zou het probleem opgelost moeten zijn. Probleem ligt in ieder geval op het LDC.quote:
7 uur is een half uur onbetaald en een kwartier doorbetaald bij mijn weten. Dus nu heeft hij een uur pauze wat blijkbaar beter uit komt in de planning, maar alles onbetaald.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:19 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dubbele reiskosten is ook niet zo want die genereert het systeem maar 1x per dag. Bij kassa doen we dat vaak om de pauze goed neer te zetten. Weet eigelijk niet of je normaal bij 10-17 een kwartier pauze zou hebben hoor.
Daar heb je inderdaad gelijk in.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt als je in week 4 een artikel wilt verlengen niet zien dat het bijvoorbeeld Langloopbonus gaat worden in de volgende week
Bij VA is bij ons iets van 17 uur eruit gehaald, maar tot nu toe haalden ze zo goed als altijd de uren. Hoe zij het nu doen met bol.com en de nieuwe begroting erbij, echt geen idee. Verkoopklaar halen we nog steeds nooit(maandag t/m vrijdag doen we wel goed, maar op zaterdag gaat ~30 in de min), maar ik zie ook niet echt waarop we nog meer kunnen besparen. Zo en zo vind ik iets van 55cpu dat we moeten doen op houdbaar om de uren te halen gewoon niet te doen... Wij zouden bijvoorbeeld wel kunnen stoppen met dagelijks nee-verkoop bij bijna lege vakken te lopen en zouden tellen maar ook over kunnen slaan, maar dan wordt ons (al zeer slechte) winkelbeeld alleen maar slechter... Hopelijk brengen de nieuwe dnah houders voor de prijskaartjes(gaan wss binnenkort op over) wat verbetering, maar dat zal ook niet veel zijn...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:07 schreef Questionmarks het volgende:
Wat vinden jullie van die nieuwe begroting? Met name VA.
Pauze kreeg ik sowieso al niet betaald dacht ik.. (Stond niet op mn vorige loonstrook tenminste.)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:03 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ja, nu hoeven ze geen (doorbetaalde) pauze te geven.
Wel dubbele reiskostenvergoeding, als je die krijgt.
Als het goed is zijn je kwartiertjes koffiepauze altijd doorbetaald. Half uur en uur zijn onbetaald.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pauze kreeg ik sowieso al niet betaald dacht ik.. (Stond niet op mn vorige loonstrook tenminste.)
Ik fiets er gewoon heen dus van reiskostenvergoeding is geen sprake.
Ah, op die fiets.. Wist ik nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:26 schreef bigbass het volgende:
[..]
Als het goed is zijn je kwartiertjes koffiepauze altijd doorbetaald. Half uur en uur zijn onbetaald.
Met de huidige begroting staat hij inmiddels overal krap. Onze OM vond het wel een goed idee om ons als SM en ASM maar eens de uurtjes pauze op verkoop over te laten nemen en ook maar een uurtje of 1 a 2 servicebalie te laten draaien zodat de teamleider tijd heeft voor andere dingen.....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:05 schreef Halldor het volgende:
De normering staat inderdaad heel krap bij verkoopklaar.
Bij ons gaan we bij verkoopklaar er per week 60 uur over het budget (omzet wordt wel lager weggezet in R&R dan werkelijkheid wordt behaald).
De enige dagen dat we het urenbudget halen zijn de maandag en de vrijdag.
Zaterdags gaan wij ook er 30 uur overheen.
Winkelbreed halen we wel alle cijfers.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:45 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hebben wij ook al 4x over gessc't. Iedere keer zou het probleem opgelost moeten zijn. Probleem ligt in ieder geval op het LDC.
Hihi. Amateurs.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:03 schreef mujentas het volgende:
Overigens vandaag voor de 4e keer een melding gemaakt over een structurele colliverwisseling. De melding wordt iedere keer doorgezet om er blijkbaar vervolgens niets mee te doen
Hier ook, mijn voorraad is de 100 gepasseerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:19 schreef NJ het volgende:
[..]
[..]
Hihi. Amateurs..
Die heb ik vorige week alleen al vijf keer voorbij zien komen bij ons. En de paar weken daarvoor ook regelmatig.
Ga ook op me fiets naar me werk, maar krijg wel iets van 150eur aan reiskosten per jaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:12 schreef d4v1d het volgende:
Ik fiets er gewoon heen dus van reiskostenvergoeding is geen sprake.
Ik zie het nut alleen even niet.. Waarom krijg je 150 euro? Voor de reparaties aan je fiets indien nodig, of wat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:46 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ga ook op me fiets naar me werk, maar krijg wel iets van 150eur aan reiskosten per jaar.Je moet volgens hun berekeningen wel verder dan 5km van je werk wonen. Voor mij is het 4km fietsen, maar krijg netjes voor 8km enkele reis overgemaakt.
AH maakt geen onderscheid tussen de vergoedingen voor verschillende vervoersmiddelen - wanneer ik met de helikopter naar mijn werk zou gaan, zou ik nog steeds die 150eur krijgen. Maar die reparaties moeten inderdaad betaald worden en een nieuwe fiets is ook niet gratis...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik zie het nut alleen even niet.. Waarom krijg je 150 euro? Voor de reparaties aan je fiets indien nodig, of wat?
Ah,quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:51 schreef exelletor het volgende:
[..]
AH maakt geen onderscheid tussen de vergoedingen voor verschillende vervoersmiddelen - wanneer ik met de helikopter naar mijn werk zou gaan, zou ik nog steeds die 150eur krijgen. Maar die reparaties moeten inderdaad betaald worden en een nieuwe fiets is ook niet gratis...
Ik woon ook 2 straten verderop. Sta volgens mij na de SM op alarmlijst, maar die belt vervolgens meestal mij :-)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:22 schreef einschtein het volgende:
Ik woon 200 meter van mijn filiaal af, iemand die dichterbij zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |