Dat dachten wij ook, maar er zijn grenzenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meestal vind ik die films die zo slecht zijn juist wel leuk omdát ze zo slecht zijn
Eensquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:20 schreef Oerbeer het volgende:
Dááág ONZ. Je bent ruk tegenwoordig. Spijtig dat wij dit allen moeten doen maar wij zullen zwaaien tot we er bij neervallen.
Zwaaien
We kunnen een kickstart project oprichten voor onz.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:20 schreef Oerbeer het volgende:
Dááág ONZ. Je bent ruk tegenwoordig. Spijtig dat wij dit allen moeten doen maar wij zullen zwaaien tot we er bij neervallen.
Zwaaien
Blijven zwaaien!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:24 schreef Oerbeer het volgende:
Jammer jammer het leven is kut iets met een put [ afbeelding ]
Even klagen.quote:
We kunnen het nog wel een keer proberen, als we daar met z'n allen even tijd en moeite in willen steken? Of heeft het echt geen zin denk je?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope. Niemand waardeert het meer, dus ik doe geen moeite meer.
Heb vaak genoeg echt topics gemaakt met moeite in een OP, die zakken gewoon weg.
Hier nog een keer stoned bedacht om op één dag een kwaliteitsinjectie te doen. Gewoon een week lang topics maken en dan op één moment los laten, kwaliteitstopics kicken van vroeger enzo....
Maar nee, ik ga daar niet meer mee aan de slag, het heeft toch geen zin
Dat is wel drama. Ik kan mij niet herinneren dat er ook brand is geweest in een ijsfabriek.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Even klagen.
Ik was in de AH deze avond en ze hadden geen ijs. Helemaal niks. Al die vakken waren leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |