Stelletjes, getrouwde koppeltjes, kinderen, afhakers van cannabisgebruik, noem het maar op.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef Oerbeer het volgende:
Mêh. Niet eens een lopende TC. Wat is met jullie tegenwoordig.
Sterkte bro, Komt goed, voel de liefdequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef Studeur het volgende:
mg maag wil die fruitshake niet echt, moet steeds boeren maar dan komt er fruit ipv lucht
hoop dat ik m binnen kan houden.
nu douche en dan naar bed, geen wiet vandaag, t is mooi geweest
dag allemaal
Aan mij zal het niet liggenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef Oerbeer het volgende:
Beterschapquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef Studeur het volgende:
mg maag wil die fruitshake niet echt, moet steeds boeren maar dan komt er fruit ipv lucht
hoop dat ik m binnen kan houden.
nu douche en dan naar bed, geen wiet vandaag, t is mooi geweest
dag allemaal
Volgens mij waren de meesten het wel zat omdat elke avond te doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef Oerbeer het volgende:
Aan mij wel. Ik ben er nooit.quote:
Efukt!quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij waren de meesten het wel zat omdat elke avond te doen
Was op een gegeven moment niks anders meer aan het doen dan FOK! en TC
Nu check ik ook wat vaker Facebook, efukt enzo
Werkt nie op telefoon.quote:
Kickstarten dan die handel. Neem een paar stoners en train ze tot volwaardige onz ridders.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben sowieso minder op FOK!
Stoners blijf ik gewoon posten en verder nog wel her en der, maar in ONZ is het gewoon zo dood verder. Best jammer wel.
Ga blowen danquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit stoned geweest, vind je het gek?
Efuktquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij waren de meesten het wel zat omdat elke avond te doen
Was op een gegeven moment niks anders meer aan het doen dan FOK! en TC
Nu check ik ook wat vaker Facebook, efukt enzo
De dingen waar ik om in een deuk heb gelegen.quote:
Doen we al. Studeur en Klojo vind ik wel eckt bazige ONZ users met mooie topics en toevoegingen enzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kickstarten dan die handel. Neem een paar stoners en train ze tot volwaardige onz ridders.
Nope. Niemand waardeert het meer, dus ik doe geen moeite meer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kickstarten dan die handel. Neem een paar stoners en train ze tot volwaardige onz ridders.
efukt is baasquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
EfuktVerbaasd me niks dat je dat kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |