is het hier niet veilig danquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaan we eens een borrel om doen als de kust hier weer wat veiliger is ,,,
quote:
Yep Moest 's middags in de AH een pakketje ophalen dus ging niet naar de Vomar... Was het me daar druk.... (Vomar dicht) En uiteindelijk bij de kassa de verhalen ja en er is geschoten etc etc zelfs doden ...quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]oh ja was ik vergeten whaaaaaaaa gister was weer raak Vomar en schieten
nee was geen dode hij is in zijn bil geraaktquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep Moest 's middags in de AH een pakketje ophalen dus ging niet naar de Vomar... Was het me daar druk.... (Vomar dicht) En uiteindelijk bij de kassa de verhalen ja en er is geschoten etc etc zelfs doden ...
Ja ben toen ik thuis kwam wezen checken en wist gelijk al beter ... Maar je weet hoe dat gaat bij een kassaquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee was geen dode hij is in zijn bil geraakt
Helaas...quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee was geen dode hij is in zijn bil geraakt
Ja, populair vluchthoekje hier.quote:
Ja die heb ik dus gemist want ik was allang op mn werkquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, populair vluchthoekje hier.
Wakker worden door een laagvliegende helikopter is niet prettig...
Werd om 7.25u mijn bed uit gereuteld door dat ding..quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus gemist want ik was allang op mn werk
Uitslapen heeft soms zn nadeelquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werd om 7.25u mijn bed uit gereuteld door dat ding..
Ik momenteel niet, misscien later dit jaar als ik een ander contract krijg / hebquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitslapen?
Ik sta altijd pas om 7.45 uur op...
Wat een irritant liedje eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |