is het hier niet veilig danquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaan we eens een borrel om doen als de kust hier weer wat veiliger is ,,,
quote:
Yep Moest 's middags in de AH een pakketje ophalen dus ging niet naar de Vomar... Was het me daar druk.... (Vomar dicht) En uiteindelijk bij de kassa de verhalen ja en er is geschoten etc etc zelfs doden ...quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]oh ja was ik vergeten whaaaaaaaa gister was weer raak Vomar en schieten
nee was geen dode hij is in zijn bil geraaktquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep Moest 's middags in de AH een pakketje ophalen dus ging niet naar de Vomar... Was het me daar druk.... (Vomar dicht) En uiteindelijk bij de kassa de verhalen ja en er is geschoten etc etc zelfs doden ...
Ja ben toen ik thuis kwam wezen checken en wist gelijk al beter ... Maar je weet hoe dat gaat bij een kassaquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee was geen dode hij is in zijn bil geraakt
Helaas...quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee was geen dode hij is in zijn bil geraakt
Ja, populair vluchthoekje hier.quote:
Ja die heb ik dus gemist want ik was allang op mn werkquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, populair vluchthoekje hier.
Wakker worden door een laagvliegende helikopter is niet prettig...
Werd om 7.25u mijn bed uit gereuteld door dat ding..quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus gemist want ik was allang op mn werk
Uitslapen heeft soms zn nadeelquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werd om 7.25u mijn bed uit gereuteld door dat ding..
Ik momenteel niet, misscien later dit jaar als ik een ander contract krijg / hebquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitslapen?
Ik sta altijd pas om 7.45 uur op...
Wat een irritant liedje eigenlijkquote:
Mooi hoor, je hobby is tuin en fotograferen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef sacha het volgende:
even crossposten![]()
zandtuin in bloeideel 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
obsessiesquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:50 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mooi hoor, je hobby is tuin en fotograferen?
Iedereen ligt tegenwoordig sufgeblowed plat om 23:00u op vrijdagavondquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:01 schreef sacha het volgende:
maar eh, ben ik nog op tijd voor de vrijdagavond rel?
Iedereen? Spreek lekker voor jezelfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Iedereen ligt tegenwoordig sufgeblowed plat om 23:00u op vrijdagavond
Nou ja, de incontinente rellers dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen? Spreek lekker voor jezelf![]()
Ik drink zelfs amper, laat staan blowen
Dan word ik pas wakker man.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Iedereen ligt tegenwoordig sufgeblowed plat om 23:00u op vrijdagavond
Jij bent geen reller maar gewoon een braaf mannetjequote:
Komt door dat blowen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:07 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent geen reller maar gewoon een braaf mannetje
Mooi! Kan jij niet meedoen met die fotowedstrijd?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef sacha het volgende:
even crossposten![]()
zandtuin in bloeideel 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn maar gewoon foto's hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mooi! Kan jij niet meedoen met die fotowedstrijd?![]()
jahquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah.. gaan we maar pitten dan hé
Ruimschoots....als je op donderdagavond al klaar zit, dan heb je een frontrow seat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:01 schreef sacha het volgende:
maar eh, ben ik nog op tijd voor de vrijdagavond rel?
Ja sommige mensen hebben daar last vanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:27 schreef Kingstown het volgende:
How lots of lovemaking makes you look up to seven years younger than your actual age
Nu snap ik waarom ik er zo oud uitzie.
Jij hebt straks last van hele andere zaken:quote:
Oh jaquote:
Dr is hier ooit wel eens lekkere blondine aan de deur geweest, maar ze had een vragen lijstje ipv een tastbevel... Maar ik ga me gewoon verdacht gedragen als ik een leuke dame ziequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt straks last van hele andere zaken:
preventief-fouilleren-in-wilde-westen
Ik hoop voor je dat het een leuke jongemeid is die je van top tot teen gaat betasten!
Toen was ik al geboren. Ik rook die shit graagquote:
Dus voor een potje blowen moet ik bij jouw zijn, ouwe bouwvaksterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen was ik al geboren. Ik rook die shit graag![]()
2 flessen wijn 1 joint wat nootjes en een milkshake banaan goede vrijdag avond comboquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen was ik al geboren. Ik rook die shit graag![]()
Ik slaap beter. Het is er ooit ingelopenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus voor een potje blowen moet ik bij jouw zijn, ouwe bouwvakster
Die tijd heb ik gehadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:47 schreef Speedball het volgende:
[..]
2 flessen wijn 1 joint wat nootjes en een milkshake banaan goede vrijdag avond combo
Hoeft niet elke avond, maar daarna slaap ik zeker lekker. Doordeweeks een blow voor t slapen gaan is ideaal nog ff tv kijken in bed en swoooooesh zo glijden naar dromenland. Al heb ik nooit slaapproblemen.quote:
Kus ik je wel trusten wanneer je inslaapt en ik de taxi instaptquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik slaap beter. Het is er ooit ingelopen
Dat is een fijne gedachtequote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Kus ik je wel trusten wanneer je inslaapt en ik de taxi instapt
Lunch in Bakkum (Bij Henny Huisman) Het is gelukkig buiten weerquote:
Ja OK .. Geef Henny een vette kus namens Fok.. Maar doelde eigenlijk op je menu voor morgenavond?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Lunch in Bakkum (Bij Henny Huisman) Het is gelukkig buiten weer
Dat gaat niks worden na een uitgebreide lunch. Niks dusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK .. Geef Henny een vette kus namens Fok.. Maar doelde eigenlijk op je menu voor morgenavond?
Ja bij Henny wordt je verwend ... Dan maar een ander weekend en dan mag je iets lekkers bedenken en laat ik me verrassen...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gaat niks worden na een uitgebreide lunch. Niks dus
Uhhh zit jij nou ook aan de verdovende middelenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bij Henny wordt je verwend ... Dan maar een ander weekend en dan mag je iets lekkers bedenken en laat ik me verrassen...
Doe maar namens chufi, Hennie jankzak Huismanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja OK .. Geef Henny een vette kus namens Fok.. Maar doelde eigenlijk op je menu voor morgenavond?
Nee maar misschien een trekje van een blow sla ik niet af en daarnaast kun je toch gewoon goed koken ... ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh zit jij nou ook aan de verdovende middelen
Nou dank je. Ik vrees dat we er niet ééns komenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe maar namens chufi, Hennie jankzak Huisman![]()
Ik heb morgen een bbq-feestje in Haarlem, lekker weertje
Kom je wel heel erg in de buurt Dees ..... Maar goed het begin is erquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hou dat even in mijn achter hooofd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft Hennie tegenwoordig een restaurant dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dank je. Ik vrees dat we er niet ééns komen![]()
Mijn zus en ik zij compleet mongool op de weg. Ik heb iig een papieren versie.
Zij heeft een tom tom. Sacha het zou zo maar kunnen gebeurenIs het huisje nog vrij
Zullen we met zn allen naar Sas feestje gaan 3 dagen lang? Hebben we wel een unieke FoK Meet ....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft Hennie tegenwoordig een restaurant dan?
Nou ja, het wordt lekker weer voor op een Waddeneiland
Ja het staat te koop volgens mij. Mijn zus is vreselijk bang voor paarden. Ik sprak haar gister en melden dat paarden daar los lopen met mooi weer. Ik vrees dat ik aléén moet gaan, haha, die schijt in haar broek.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft Hennie tegenwoordig een restaurant dan?
Nou ja, het wordt lekker weer voor op een Waddeneiland
Heeft Sas ons uitgenodigd dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we met zn allen naar Sas feestje gaan 3 dagen lang? Hebben we wel een unieke FoK Meet ....
Dat strandhuisje is te huurquote:
Ik blijf meestal ook uit de buurt van paarden, die beesten zijn mij te grootquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het staat te koop volgens mij. Mijn zus is vreselijk bang voor paarden. Ik sprak haar gister en melden dat paarden daar los lopen met mooi weer. Ik vrees dat ik aléén moet gaan, haha, die schijt in haar broek.
Te koop toch zelfs weer?quote:
nee, ik zit onder mijn palmboomquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dit weekend nog niets... Ben jij niet weer in de omgeving?
Ik ben voorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te koop toch zelfs weer?
Maken we er een party-eiland van, een 2e Ibiza
Kraken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te koop toch zelfs weer?
Maken we er een party-eiland van, een 2e Ibiza
Ik neem kaarjses mee. En een tandenborstel, en en enquote:
en een zak met geldquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem kaarjses mee. En een tandenborstel, en en en
Van vrienden moet je het maar hebbenquote:
Dan houdt het opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |