Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Monica is trouwens nog steeds zwanger of niet.
Mja, ik merk het inderdaad haha.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
GTST-Facebook![]()
Het grotendeel wat daar reageert heeft net de tafel van 10 geleerd, als het al niet minder is
Ook die reacties op RTL XL. Bij elk filmpje alleen maar gezeik over de reclame.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
GTST-Facebook![]()
Het grotendeel wat daar reageert heeft net de tafel van 10 geleerd, als het al niet minder is
Ze moesten het nummer op dat whiteboard schrijven zei die instructeurquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, op die manier kost het de serie geen twee acteurs
Maar de vraag is hoe ze weet wie welk nummer heeft qua parachute,
Nuran als slachtoffer zou wel mooi zijn qua emotie... al denk ik toch dat het Aysen is want die heeft by far de meeste haters tegen zich
Ik heb haar in elk shot sinds de 'abortus' haar buik vast zien houden... die is echt nog wel zwanger... alleen lijkt ze nu ook te vertrekken dus het zou wel logisch zijn als zij de dader blijkt te zijn.... zij verdwijnt achter de tralies en Bing krijgt de voogdijquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar het zou mij niets verbazen
Het zou een stunt zijn als de saboteur een nummer op dat whiteboard dan ook heeft veranderdquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ze moesten het nummer op dat whiteboard schrijven zei die instructeur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga voor de theorie: Ludo heeft iemand ingehuurd om de parachute van Mike kapot te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Bij 1 van die 2 cliffhangers hoopte ik nog dat alles goed ging met Nina en haar niets overkwam!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef Frey het volgende:
Wordt echt een lange zomer. Gewoon 2 hele spannende zomercliffs.
Denk dat die zomercliff nog moet komen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Bij 1 van die 2 cliffhangers hoopte ik nog dat alles goed ging met Nina en haar niets overkwam!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Denk dat die zomercliff nog moet komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is de instructeur!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef amaranta het volgende:
De dader moet kennis hebben van wie welk nr heeft
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef amaranta het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ze moesten het nummer op dat whiteboard schrijven zei die instructeur.
Staat dat niet op het whitebord?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef amaranta het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |