SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:26 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Nou, ik vier het graag met een meer dan waardige zomercliff.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dát is pas een cliffhanger!
Het zou wel jammer zijn van een eventueel jubileumtopic
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Dan kunnen we mike uitsluiten want dat overleef je nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij dus ook..quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef icloud het volgende:
[..]
Dan kunnen we mike uitsluiten want dat overleef je nooit.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ik denk niet dat Ludo z'n mannetje het heeft gedaan. Waarom weet ik niet, maar gewoon zo'n gevoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Yepquote:
Dat zou het zeker zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
YepHet zou wel een geniale move zijn, maar ik zie Nick liever pas iets doen bij de 5000ste aflevering
Dat ook inderdaad!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:30 schreef Robbiedd het volgende:
Nja degene die het saboteerde had ook zo'n gek pak aan, dus lijkt me sterk dat het iemand is die niet mee sprong eigenlijk.
Zo'n pak valt natuurlijk wel ergens te regelenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:30 schreef Robbiedd het volgende:
Nja degene die het saboteerde had ook zo'n gek pak aan, dus lijkt me sterk dat het iemand is die niet mee sprong eigenlijk.
Ja maar waarom zou je dat in godsnaam doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zo'n pak valt natuurlijk wel ergens te regelen
Ik hoop Maxime (:quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twee jaar geleden liet Rosa het leven omdat ze toevallig op de verkeerde plek was.
In het verleden werd Bing toevallig neergestoken omdat hij hetzelfde pak aanhad als Jack.
Het zou dus wel Wiet, Rikki Nuran of Maxime zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |