Ria :squote:Op donderdag 4 juli 2013 20:09 schreef xcachet het volgende: [..] Niet praten, jij post pics van je moeder en tante
![]()
Maaaar daar heb ik van geleerd! Zou zoiets nooit meer doen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet praten, jij post pics van je moeder en tante
Etsu is er nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
g
[..]
Maaaar daar heb ik van geleerd! Zou zoiets nooit meer doen?
Wie wil een pic van mijn vader trouwens?
Waarom nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
g
[..]
Maaaar daar heb ik van geleerd! Zou zoiets nooit meer doen?
Wie wil een pic van mijn vader trouwens?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:11 schreef Nikonlover het volgende:
Ik heb geen zusjeMijn dinnetje wel xD
pics van dinnetje haar zusjequote:Op donderdag 4 juli 2013 20:11 schreef Nikonlover het volgende:
Jij kunt gewoon een foto van jezelf posten. Voldoet ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:11 schreef Nikonlover het volgende:
Ga naar de bios.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:12 schreef Rozzje het volgende:
Kan iemand miss mij een goeie kwaliteit link DMen voor de film World War Z ik zit op Solarmovie maar is slecht gefilmd
Dinnetjequote:Op donderdag 4 juli 2013 20:11 schreef Nikonlover het volgende:
ik heb er maar 1quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:13 schreef Etsu het volgende:
Ik heb nu 223 contacten in m'n telefoon. Ik ben een beroemde boiii.
drugsdealer zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:13 schreef Etsu het volgende:
222 kontbonkmaatjes en ik dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:13 schreef Etsu het volgende:
Gay-hotlines tellen nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:13 schreef Etsu het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niets mis mee hoor. mo' money mo' bitches
Word jij mijn zusjequote:
Zeg, ben jij niet een beetje jaloers dat ik homo ben en jij niet met die continue snerende opmerkingen van jouw kant?quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet een beetje jaloers dat ik homo ben en jij niet met die continue snerende opmerkingen van jouw kant?
ooook goedquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:20 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Word maar mijn zus, want je bent ouder.
het gaat hier wel veel over homos soms denk ik dat het hier homo sc isquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet een beetje jaloers dat ik homo ben en jij niet met die continue snerende opmerkingen van jouw kant?
Dat is wel een kenmerk van homo's: met een hoge en normale stem kunnen praten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:21 schreef Rodawa het volgende:
Over homo's gesproken. Hoi jongens.
Grapje ben hetero maar ik kan wel met een homoaccent praten.
Ik kan normaal praten en als homo, maar ik groei alleen door het vrouwelijk geslacht. Ik ben uniek dus, wil je me aanraken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:22 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Dat is wel een kenmerk van homo's: met een hoge en normale stem kunnen praten.
Niet leukquote:
Nee, maar trollen is leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:21 schreef Rodawa het volgende:
Over homo's gesproken. Hoi jongens.
Grapje ben hetero maar ik kan wel met een homoaccent praten.
Er worden wel meer dingen niet gewaardeerd in deze SCquote:
Ok man.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik als hetero zijnde man moest er wel om lachen.
Nog een keer, en ik ga aan je zuigen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Er worden wel meer dingen niet gewaardeerd in deze SC
NOUNOU SORRY ZEG. Zal het volgende keer op de Doutzen-manier zeggen.quote:
Doe maar, dan ren ik snel de Bijlmer inquote:
Dit is niet mijn verhaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
NOUNOU SORRY ZEG. Zal het volgende keer op de Doutzen-manier zeggen.
Ik ben hetero en ik vind dit leuk.
Prima.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe maar, dan ren ik snel de Bijlmer in
ben je van bijlmer mattie?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe maar, dan ren ik snel de Bijlmer in
Challenge acceptedquote:
Ik ben toto niet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haal je al die Hongaren er weer bij toch?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar die van xcachet, die het zelf niet mag vertellen.
Nee, maar daar wonen veel allochtonen, met een haat aan homo's dus ben ik veiligquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar daar wonen veel allochtonen, met een haat aan homo's dus ben ik veilig
quote:
Deze dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Anders waren wij allang getrouwd
Klopt, en nuquote:
wel lachen daar altijdquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar daar wonen veel allochtonen, met een haat aan homo's dus ben ik veilig
Ja, dat ben je, aangezien je steeds over begint. Onzeker dus. Een van de kenmerken van ontkenningsfase. Maar geen zorgen, ik help je wel met je o'tje zodat je wat zelfverzekerder wordt.quote:
quote:
Watquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat ben je, aangezien je steeds over begint. Onzeker dus. Een van de kenmerken van ontkenningsfase. Maar geen zorgen, ik help je wel met je o'tje zodat je wat zelfverzekerder wordt.
msacrasquote:
Wil je snor aan beide kanten van mijn kringspier voelen kriebelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb ineens neiging om naar je kontje te kijken
Een watquote:
Ik mag volgens mij geen pics van xcachet posten, maar ze heeft wel eens in een ander topic gepost, en daar lijk thet iig niet op.quote:
Klopt, ik heb al een stuk touw gehaald om mezelf op te knopenquote:
Nee geen zemmerquote:
Niet doen, daarmee loop je voor je problemen weg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, ik heb al een stuk touw gehaald om mezelf op te knopen
geen grappen over maken aub. wordt niet gewaardeerd door mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, ik heb al een stuk touw gehaald om mezelf op te knopen
Nee hoor, dan hang je en kun je niet meer bewegenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet doen, daarmee loop je voor je problemen weg.
Oke excuusquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen grappen over maken aub. wordt niet gewaardeerd door mij
wazzaaaaaaaaaquote:
waarom zou je je daaraan ergeren (irriteren is niet goed) waarom heb je er last vanquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:33 schreef Rodawa het volgende:
Ik irriteer me wel altijd aan homo's die gelijk als nichten praten #nohate #nojudgement #justcurious. Heb me altijd al afgevraagd waarom dat zo is.
Waarom is dat zo?
Okay schattie. Het komt goed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee hoor, dan hang je en kun je niet meer bewegen
Waarom kreeg Doutzen aids? Ik weet het niet. Het is gewoon zo, het gebeurt nou eenmaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom zou je je daaraan ergeren (irriteren is niet goed) waarom heb je er last van
Moet je aan SgtPorkbeans vragen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:33 schreef Rodawa het volgende:
Ik irriteer me wel altijd aan homo's die gelijk als nichten praten #nohate #nojudgement #justcurious. Heb me altijd al afgevraagd waarom dat zo is.
Waarom is dat zo?
je moet naar de oorzaak zoekenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom kreeg Doutzen aids? Ik weet het niet. Het is gewoon zo, het gebeurt nou eenmaal.
Nou pas maar goed op hoor xD hahah KIJK UIT whahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:34 schreef msacras het volgende:
Ik ben weer eens aan het oppassen. Saai.
Pics van je slachtoffersquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:34 schreef msacras het volgende:
Ik ben weer eens aan het oppassen. Saai.
Jij bent toch de glitter/relnicht hier? Zou jij toch moeten wetenquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Toch geen ontvoering hoop ik?
whaha weer zo'n leuke grap xD
Ik heb besloten mijn titel aan jou te overdragen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jij bent toch de glitter/relnicht hier? Zou jij toch moeten weten
aardig van jequote:Op donderdag 4 juli 2013 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb besloten mijn titel aan jou te overdragen.
Ik weiger hemquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb besloten mijn titel aan jou te overdragen.
Ja ik laat de frituur ff warm wordenquote:
Ik wel.quote:
schatjequote:Op donderdag 4 juli 2013 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Etsumijn platonische broliefde
Hmmmm ja laat de frituur je frikandel maar zien, wordt ie helemaal heet van hmmmquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja ik laat de frituur ff warm worden
Nee?quote:
Ben je niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee?
Ik ben opperbevelhebber van Noord Korea, we komen binnenkort wel even langs
Eerst hem een o'tje geven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je kan 'm beter aan Nikonlover afstaan.
Welquote:
Kloptquote:
Ik heb geen idee wat je daarmee bedoelt, en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik het wil weten.quote:
komt usa rusland en china klikklakbangbnagquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee?
Ik ben opperbevelhebber van Noord Korea, we komen binnenkort wel even langs
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je daarmee bedoelt, en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik het wil weten.
Usaquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komt usa rusland en china klikklakbangbnag
klopt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Usa
Die kijken nu gewoon mee hoor.
Hi Obamaquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wel in het Engels, anders begrijpt hij het niet natuurlijk.
Usaquote:
En refereren naar m'n username is net zoquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Username en post passen perfect bij elkaar
Neequote:Op donderdag 4 juli 2013 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
bazenland alleen nu verpest laatste paar jaar.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee
Grootste criminelen ter wereld
Weet ik, daarom zei ik het want ook dat past zo goed. Alles omtrent jouw username klopt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
En refereren naar m'n username is net zo
Wist niet dat je kwaad op me zou wordenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Weet ik, daarom zei ik het want ook dat past zo goed. Alles omtrent jouw username klopt.
Ben ik niet hoor schatquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:45 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wist niet dat je kwaad op me zou worden
+1quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:33 schreef Rodawa het volgende:
Waarom is dat zo?
Afgezakt.quote:
Ben je misschien homo? Weet je het niet zeker?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben misschien homo, maar geen nicht.
wellusquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben misschien homo, maar geen nicht.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hier irriteer ik me nou aan. Heb je net een toets Nederlands gehad ofzo?
IK BEN JALOERSSSSsSsSsS.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Afgezakt.
Morgen ff wat werken en hoooooop maandag weer up and running
Alleen als het fout is zeker.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]nee, sorry, ik verbeter meestal niet hoor
Ik heb een kast met een draaideur.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben je misschien homo? Weet je het niet zeker?
ik kon vanmorgen niet praten.quote:
Doe maar nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kon vanmorgen niet praten.
moest niezen, deed au.
hoesten gaat ook niet zo lekker.
eten ook niet.
kortom; ik ga dood.
ok.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe maar niet
Zielig voor je ouders en shit
niet dood gaanquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
moest niezen, deed au.
eten ook niet.
kortom; ik ga dood.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
moest niezen, deed au.
eten ook niet.
kortom; ik ga dood.
Die dansende chick? Of die harde sketch gemaakt met behulp van Paint.net?quote:
GEWOON DIE ENE BOVENAAN MET JOUW SILHOUET ENZO.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die dansende chick? Of die harde sketch gemaakt met behulp van Paint.net?
ja heb al mn post veranderd wrm so boos dn ;Squote:Op donderdag 4 juli 2013 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
GEWOON DIE ENE BOVENAAN MET JOUW SILHOUET ENZO.
cool! Wil ik ook!quote:
oooh, heb voor het eerst in 1,5 jaar weer eens last.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
moest niezen, deed au.
eten ook niet.
kortom; ik ga dood.
wellus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]![]()
![]()
Moest blozen.
Je kan niet eens zien hoe ik eruit zie.
ik zie toch t topje van je neusquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet exact. Je ziet geeneens een neus, straks is die heel leeluk.
ik weet al hoe jij eruit ziet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:11 schreef nodig het volgende:
Ik ga ook zo'n foto als rodawa maken dan krijg ik etsu achter mij aan
Ik wil nog iemand hebben, jullie gaan mijn neus DP'en.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja. daarom wil ik mn piem0l in stoppen. kom hierrrrr.
Rezania, kom hier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wil nog iemand hebben, jullie gaan mijn neus DP'en.
Pork dus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef Rodawa het volgende:
Niet Rezania. Ik wil iemand die tussenin zit, beetje een kasthomo of een bi, dan zijn we van alle markten thuis.
en bedankt héquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef Rodawa het volgende:
Ik noem een nodig, een EugeneKrabs, een Spatieloos.
Beetje bi denk ik :/quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef Rodawa het volgende:
Ik noem een nodig, een EugeneKrabs, een Spatieloos.
ik krijg weer een slappe. even snel naar rodawa's fobo om hem hard te maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wil Etsu mij weer raken.
....quote:
Waar zijn je borsthaartjes?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
HARD BROEDER, HARD.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Onder mijn shirt, ik scheer mijn borst namelijk in de vorm van een V-hals. Dus Etsu kan nog lekker losgaan op mijn tapijt zonder dat de rest van de wereld er last van heeft.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Onder mijn shirt, ik scheer mijn borst namelijk in de vorm van een V-hals. Dus Etsu kan nog lekker losgaan op mijn tapijt zonder dat de rest van de wereld er last van heeft.
Ik moet jankenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Onder mijn shirt, ik scheer mijn borst namelijk in de vorm van een V-hals. Dus Etsu kan nog lekker losgaan op mijn tapijt zonder dat de rest van de wereld er last van heeft.
dan ben je verplicht om naar te kijken, snap dat danquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
WAAROM ZIJN RECLAMES ALTIIJD TEGELIJK OP ELKE ZENDER GVD
Samenwerking, ze zijn slim!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
immuliminatiquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
Dat heet een tong.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je een butplug in je mond? Jee..
1 glitterfuckyou voor jou.quote:
Inderdaad, beter scheer je een Monalisa of zo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:21 schreef Renesite het volgende:
Scheren in een V-halsje. Ga je vervolgens naar het zwembad ziet het er _niet_ uit
En dan noemen ze mij glitternicht.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heet een tong.
[..]
1 glitterfuckyou voor jou.
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad, beter scheer je een Monalisa of zo.
BOZZZZquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
Het was meer een retorische vraag, ik snap hoe marketing werkthet was een BOZe uitroep
Ruimtenazi's en de VSquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
Ga snel studeren. Zelfs dit is onder VMBO zwakstroom niveauquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heet een tong.
[..]
1 glitterfuckyou voor jou.
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad, beter scheer je een Monalisa of zo.
quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga snel studeren. Zelfs dit is onder VMBO zwakstroom niveau
Niemand zit aan mijn haar gvd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:24 schreef Etsu het volgende:
zeg rezje, als we ooit gaan meeten, dan moet je je kaal scheren he.
moet jij 'ns opletten. als jij bottom bent, dan is t een gewoonte dat ik aan je haar ga trekken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..][ afbeelding ]
[..]
Niemand zit aan mijn haar gvd.
Ow, die ken ik nog niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet jij 'ns opletten. als jij bottom bent, dan is t een gewoonte dat ik aan je haar ga trekken.
Gewoonte? Waar op gebaseerd dan? Ik zou je eerste zijn dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet jij 'ns opletten. als jij bottom bent, dan is t een gewoonte dat ik aan je haar ga trekken.
Ik heb genoeg illustraties gezien en aan de haren trekken betekend dat je rank slank en twink bent.quote:
uit eigen ervaring.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoonte? Waar op gebaseerd dan? Ik zou je eerste zijn dan.
Slet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
uit eigen ervaring.
en nee, dat ben je niet.
Nee, Rene. Gewoon. Nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Slet.
Was leukjou als bottom te zien
Lul niet, jij maagd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
uit eigen ervaring.
en nee, dat ben je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |