en bedankt héquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef Rodawa het volgende:
Ik noem een nodig, een EugeneKrabs, een Spatieloos.
Beetje bi denk ik :/quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef Rodawa het volgende:
Ik noem een nodig, een EugeneKrabs, een Spatieloos.
ik krijg weer een slappe. even snel naar rodawa's fobo om hem hard te maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wil Etsu mij weer raken.
....quote:
Waar zijn je borsthaartjes?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
HARD BROEDER, HARD.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Onder mijn shirt, ik scheer mijn borst namelijk in de vorm van een V-hals. Dus Etsu kan nog lekker losgaan op mijn tapijt zonder dat de rest van de wereld er last van heeft.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Onder mijn shirt, ik scheer mijn borst namelijk in de vorm van een V-hals. Dus Etsu kan nog lekker losgaan op mijn tapijt zonder dat de rest van de wereld er last van heeft.
Ik moet jankenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Onder mijn shirt, ik scheer mijn borst namelijk in de vorm van een V-hals. Dus Etsu kan nog lekker losgaan op mijn tapijt zonder dat de rest van de wereld er last van heeft.
dan ben je verplicht om naar te kijken, snap dat danquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
WAAROM ZIJN RECLAMES ALTIIJD TEGELIJK OP ELKE ZENDER GVD
Samenwerking, ze zijn slim!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
immuliminatiquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
Dat heet een tong.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je een butplug in je mond? Jee..
1 glitterfuckyou voor jou.quote:
Inderdaad, beter scheer je een Monalisa of zo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:21 schreef Renesite het volgende:
Scheren in een V-halsje. Ga je vervolgens naar het zwembad ziet het er _niet_ uit
En dan noemen ze mij glitternicht.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heet een tong.
[..]
1 glitterfuckyou voor jou.
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad, beter scheer je een Monalisa of zo.
BOZZZZquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:23 schreef msacras het volgende:
Het was meer een retorische vraag, ik snap hoe marketing werkthet was een BOZe uitroep
Ruimtenazi's en de VSquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
Ga snel studeren. Zelfs dit is onder VMBO zwakstroom niveauquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heet een tong.
[..]
1 glitterfuckyou voor jou.
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad, beter scheer je een Monalisa of zo.
quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga snel studeren. Zelfs dit is onder VMBO zwakstroom niveau
Niemand zit aan mijn haar gvd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:24 schreef Etsu het volgende:
zeg rezje, als we ooit gaan meeten, dan moet je je kaal scheren he.
moet jij 'ns opletten. als jij bottom bent, dan is t een gewoonte dat ik aan je haar ga trekken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..][ afbeelding ]
[..]
Niemand zit aan mijn haar gvd.
Ow, die ken ik nog niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet jij 'ns opletten. als jij bottom bent, dan is t een gewoonte dat ik aan je haar ga trekken.
Gewoonte? Waar op gebaseerd dan? Ik zou je eerste zijn dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet jij 'ns opletten. als jij bottom bent, dan is t een gewoonte dat ik aan je haar ga trekken.
Ik heb genoeg illustraties gezien en aan de haren trekken betekend dat je rank slank en twink bent.quote:
uit eigen ervaring.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoonte? Waar op gebaseerd dan? Ik zou je eerste zijn dan.
Slet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
uit eigen ervaring.
en nee, dat ben je niet.
Nee, Rene. Gewoon. Nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Slet.
Was leukjou als bottom te zien
Lul niet, jij maagd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
uit eigen ervaring.
en nee, dat ben je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |