msacrasquote:
Wil je snor aan beide kanten van mijn kringspier voelen kriebelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb ineens neiging om naar je kontje te kijken
Een watquote:
Ik mag volgens mij geen pics van xcachet posten, maar ze heeft wel eens in een ander topic gepost, en daar lijk thet iig niet op.quote:
Klopt, ik heb al een stuk touw gehaald om mezelf op te knopenquote:
Nee geen zemmerquote:
Niet doen, daarmee loop je voor je problemen weg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, ik heb al een stuk touw gehaald om mezelf op te knopen
geen grappen over maken aub. wordt niet gewaardeerd door mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, ik heb al een stuk touw gehaald om mezelf op te knopen
Nee hoor, dan hang je en kun je niet meer bewegenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet doen, daarmee loop je voor je problemen weg.
Oke excuusquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen grappen over maken aub. wordt niet gewaardeerd door mij
wazzaaaaaaaaaquote:
waarom zou je je daaraan ergeren (irriteren is niet goed) waarom heb je er last vanquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:33 schreef Rodawa het volgende:
Ik irriteer me wel altijd aan homo's die gelijk als nichten praten #nohate #nojudgement #justcurious. Heb me altijd al afgevraagd waarom dat zo is.
Waarom is dat zo?
Okay schattie. Het komt goed.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee hoor, dan hang je en kun je niet meer bewegen
Waarom kreeg Doutzen aids? Ik weet het niet. Het is gewoon zo, het gebeurt nou eenmaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waarom zou je je daaraan ergeren (irriteren is niet goed) waarom heb je er last van
Moet je aan SgtPorkbeans vragen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:33 schreef Rodawa het volgende:
Ik irriteer me wel altijd aan homo's die gelijk als nichten praten #nohate #nojudgement #justcurious. Heb me altijd al afgevraagd waarom dat zo is.
Waarom is dat zo?
je moet naar de oorzaak zoekenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarom kreeg Doutzen aids? Ik weet het niet. Het is gewoon zo, het gebeurt nou eenmaal.
Nou pas maar goed op hoor xD hahah KIJK UIT whahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:34 schreef msacras het volgende:
Ik ben weer eens aan het oppassen. Saai.
Pics van je slachtoffersquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:34 schreef msacras het volgende:
Ik ben weer eens aan het oppassen. Saai.
Jij bent toch de glitter/relnicht hier? Zou jij toch moeten wetenquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Toch geen ontvoering hoop ik?
whaha weer zo'n leuke grap xD
Ik heb besloten mijn titel aan jou te overdragen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jij bent toch de glitter/relnicht hier? Zou jij toch moeten weten
aardig van jequote:Op donderdag 4 juli 2013 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb besloten mijn titel aan jou te overdragen.
Ik weiger hemquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb besloten mijn titel aan jou te overdragen.
Ja ik laat de frituur ff warm wordenquote:
Ik wel.quote:
schatjequote:Op donderdag 4 juli 2013 20:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Etsumijn platonische broliefde
Hmmmm ja laat de frituur je frikandel maar zien, wordt ie helemaal heet van hmmmquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja ik laat de frituur ff warm worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |