het gaat hier wel veel over homos soms denk ik dat het hier homo sc isquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet een beetje jaloers dat ik homo ben en jij niet met die continue snerende opmerkingen van jouw kant?
Dat is wel een kenmerk van homo's: met een hoge en normale stem kunnen praten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:21 schreef Rodawa het volgende:
Over homo's gesproken. Hoi jongens.
Grapje ben hetero maar ik kan wel met een homoaccent praten.
Ik kan normaal praten en als homo, maar ik groei alleen door het vrouwelijk geslacht. Ik ben uniek dus, wil je me aanraken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:22 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Dat is wel een kenmerk van homo's: met een hoge en normale stem kunnen praten.
Niet leukquote:
Nee, maar trollen is leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet een beetje jaloers dat ik homo ben en jij niet met die continue snerende opmerkingen van jouw kant?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:21 schreef Rodawa het volgende:
Over homo's gesproken. Hoi jongens.
Grapje ben hetero maar ik kan wel met een homoaccent praten.
Er worden wel meer dingen niet gewaardeerd in deze SCquote:
Ok man.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik als hetero zijnde man moest er wel om lachen.
Nog een keer, en ik ga aan je zuigen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Er worden wel meer dingen niet gewaardeerd in deze SC
NOUNOU SORRY ZEG. Zal het volgende keer op de Doutzen-manier zeggen.quote:
Doe maar, dan ren ik snel de Bijlmer inquote:
Dit is niet mijn verhaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
NOUNOU SORRY ZEG. Zal het volgende keer op de Doutzen-manier zeggen.
Ik ben hetero en ik vind dit leuk.
Prima.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe maar, dan ren ik snel de Bijlmer in
ben je van bijlmer mattie?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe maar, dan ren ik snel de Bijlmer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |