Jupquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wijn, de oplossing voor alles
Ik kan me niet heugen wanneer ik het voor het laatst gedaan heb trouwensquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja dan werkt het sowieso niet he. Hou iig een puimsteen bij de hand in de douche dan denk je er misschien sneller aan.
Hoe verzin je hetquote:Ik vond dat Suzanne Bosman er deze week er erg somber uitzag .Ze leek wel een gothic.Ze moet zelf eens terug kijken hoe ze er uit ziet.Een aanfluiting voor het RTL nieuws.
Ze presenteert het goed .
Gewenste oplossing
Wellicht eens wat fleurige kleding ,en een vlotter kapsel. Ik vind dat dat voor een nieuwslezer een pre moet zijn.
Ik zou een keer echt als gothic het nieuws presenteren in dit gevalquote:
Godverdommequote:Hoe kun je programma’s als Obese uitzenden en dan ook Marc van der Linden aanhouden als deskundige bij RTL Boulevard. Met alle respect voor Marc van der Linden maar ik moet zo langzamerhand een grotere tv kopen om nog Boulevard te kunnen kijken.
Gewenste oplossing
In een tijd waarin gezond leven en een gezond gewicht steeds in de aandacht staan vind ik het onverantwoord van RTL Nederland om Marc van der Linden aan te houden als deskundige.
Dat gaat over iemand uit GTSTquote:Altijd met heel veel plezier naar GTST gekeken. Maar ik moet eerlijk zeggen dat jullie nu wel heel erg ver gaan met wat jullie laten zien wat betreft het drugsgebruik van Sjoerd. Toevallig sprak ik collega’s hier over en die delen mijn mening. Ik vond dan ook dat ik het moest melden. Door deze beelden te laten zien denk ik juist dat mensen op het idee komen zelf te gaan gebruiken. En ik wil dit soort dingen helemaal niet zien dus ik druk het weg. Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen hier graag naar kijken??
Gewenste oplossing
Het drugsgebruik van Sjoerd Bouwhuis niet meer in beeld brengen.
quote:Ik heb een simpele suggestie: willen jullie geen onzin meer vertellen over Justin Bieber, alleen maar om hem slecht te laten lijken? Ik heb er nu wel eens genoeg van. Ik vind niet dat jullie zomaar van alles mogen vertellen als jullie niet eens zeker weten of het zo is.
quote:In de uitzending op koninginnedag j.l. hebben jullie fragmenten en commentaar uitgezonden over de vriendschap tussen de Koningin en Paul van Vliet, een vriend uit haar studententijd. Daarbij werd het volgende commentaar gegeven: ‘je zou er bijna wat van gaan denken’.
Ik viel bijna van m’n stoel, zo onrespectvol, ik vind het werkelijk verschrikkelijk en jullie moeten je echt schamen.
Gewenste oplossing
Ik wil dat jullie op televisie je excuses aan gaan bieden aan de koningin en aan nederland.
quote:wat een zender zijn jullie rtl als er op een andere zender een progamma komt met hogere kijk cijfers gaan jullie zoals vrijdags tijdens gtst extra lange reclames zodat men het begin van flikken maastricht wordt gemist dit vindt ik erg laag
Gewenste oplossing
niemand meer in de weg zitten en accepteren dat nop ook goede progammas heeft
Raap me opquote:wij vinden het programma een heerlijk programma,
en het eind resultaat mag er ook zijn
maar waar wij ons elke keer weer over verbazen ,waarom moeten ineens die brillen af
dat is voor ons de grootste ergenis er is toch niets mis met een bril ?wij zijn zelf ook bril dragend,en vinden het niet storend jullie wel denk ,we hebben ze in ieder geval bij het eind niet kunnen ontdekken ,ik kan er heel boos over worden bril dragen is echt geen straf hoor .
Gewenste oplossing
dat er ook eens een eindresultaat met een bril op te zien is dan is er minder ergenis voor ons en kijken we ook graag het eind af
Ik heb er nog meerdere gezien die een klacht hebben over het script en verloop van gtstquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:30 schreef Debsterr het volgende:
Schaar, echt. En die mensen, die verdienen een emoslinger van 10000000 miljoen duizend kilometer lang.
6quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Gaat naar de stad voor een telefoonhoesje
Komt terug met 6 Anny texturenlakjes
![]()
Ja ok en een telefoonhoesje
Jahquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
6? Das 30 euro! 4 sparklies en 2 cremes?
Nice! Die blauwe is zo mooi hequote:Op donderdag 4 juli 2013 20:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah
2 crčmes in Eindhoven en 4 sparklies in Breda
Ik heb maar weinig tijd om te lakken de laatste tijd en die zandlakjes blijven zo lekker lang zitten
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:43 schreef Debsterr het volgende:
Er. Mah. Gerd. Epic nailmail(en nee ik heb geen pics
)
Ja, je hebt texture creme en texture met sparklequote:Op donderdag 4 juli 2013 20:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
Creme? Was dan het verschil? De ene heeft glitters en de andere niets? Wil ook graag texture lakjes.... Ik wil zoveel
Welkon?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:43 schreef Debsterr het volgende:
Er. Mah. Gerd. Epic nailmail(en nee ik heb geen pics
)
Daaayumnquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
16 (!) Shimmer lakjes voor revieuw!
Wow!quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
16 (!) Shimmer lakjes voor revieuw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |