ja maar dan nog, stipjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Alsof er iets is op gemorst wat de kleur weg eet zeg maar
Nope. Geen idee hoe het werkt, maar soms laat wasmiddel kleine witte vlekjes achter.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja maar dan nog, stipjesweird. als t wasmiddel was dan had t wel een groot vlak uitgevroten toch?
Wijn, de oplossing voor allesquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Ik heb wijn. Stomme wasmachine, strijkdinges, bloese grrrrrr
Wijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Ik heb wijn. Stomme wasmachine, strijkdinges, bloese grrrrrr
Dat moet ik ook eens doen. Ik heb zo'n rasp bij de Action gehaald, met zo'n opvangbakje eronderquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:01 schreef Puckzzz het volgende:
Emahgerd BB in een wansie. Epic!
Ik gooi mijn haar f fin de verf en ga mijn voeten verwennen (lees: schuren)
DOE ALSOF JE HEM NIET KENT!quote:
dit!quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:04 schreef Debsterr het volgende:
Ik doe minstens 3x per week onder de douche ff de hielen! Soms met een puimsteen, soms met zo'n rond geval, soms met een echte rasp.. ik haat eelt.
The man knows no shamequote:
Ik doe het niet regelmatig genoeg waardoor het elke keer een hele klus wordt. Als ik het nou net zo als Debs zou doen zou een stuk schelen. ..quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat moet ik ook eens doen. Ik heb zo'n rasp bij de Action gehaald, met zo'n opvangbakje eronder![]()
Maar kom er nooit aan toe
Ik doe het sowieso altijd als ik haren was, want dan sta ik langer onder de douche om conditioner in te laten trekkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik doe het niet regelmatig genoeg waardoor het elke keer een hele klus wordt. Als ik het nou net zo als Debs zou doen zou een stuk schelen. ..
Goeden idee welquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik doe het sowieso altijd als ik haren was, want dan sta ik langer onder de douche om conditioner in te laten trekken. Is je huid ook al zachter omdat je langer onder het water staat.
Haha ja dan werkt het sowieso niet hequote:Op donderdag 4 juli 2013 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden idee wel![]()
Ik vergeet het gewoon altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |