Welke randebiel heeft er ook bedacht dat kinderen uit honderd miljoen dingen kunnen kiezen bij het happy meal?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja of juist mensen waar je het niet van verwacht. Dat je naar t menu al doorklikt naar t betaalscherm omdat je denkt dat t alles is
Irritant zijn de kinderen die zelf bestellen en die dan 5 uur nadenken terwijl er een dikke rij staat'ja wat heb je allemaal'
Heeft dat ding niet zo'n charmant ritsje aan de onderkant, net als die van Crackwhore?quote:
Mja het gaat meer om kinderen die zelf bestellen en dan uitgebreid staan te denken, ouders pushen meestal wel als ze zien dat er een lange rij staatquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Welke randebiel heeft er ook bedacht dat kinderen uit honderd miljoen dingen kunnen kiezen bij het happy meal?
Het gaat ze toch alleen om het speeltje, zal hun het boeien wat voor een vreten erbij zit.
Als we met de bso naar de mac gingen mochten ze kiezen wat voor een burger ze wilden, de rest kozen wij voor ze. We blijven niet bezig
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik heb de ikea hakker al weer weggegooid.
Hij deed niet wat ik wilde en toen ook nog bleek dat hij niet in de vaatwasser kan was de maat vol
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik heb de ikea hakker al weer weggegooid.
Hij deed niet wat ik wilde en toen ook nog bleek dat hij niet in de vaatwasser kan was de maat vol
Ja, maar het is algemeen bekend dat je kinderen niet zoveel keuze moet geven, daarom is een kindermenu ook altijd heel klein. Is alleen maar onoverzichtelijk voor ze.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja het gaat meer om kinderen die zelf bestellen en dan uitgebreid staan te denken, ouders pushen meestal wel als ze zien dat er een lange rij staat
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:23 schreef Sharana_LV het volgende:
morgen naar de kapper
pony laten knippen ja/nee
nee, dit is de el cheapo variantquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heeft dat ding niet zo'n charmant ritsje aan de onderkant, net als die van Crackwhore?
Ga het nou eens gewoon doen manquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:23 schreef Sharana_LV het volgende:
morgen naar de kapper
pony laten knippen ja/nee
Mja ik wist dat niet hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, maar het is algemeen bekend dat je kinderen niet zoveel keuze moet geven, daarom is een kindermenu ook altijd heel klein. Is alleen maar onoverzichtelijk voor ze.
Iedereen weet dat, behalve de mongool die het happymeal samenstelt. En ze moeten zelf toch ook kunnen bedenken dat dat voor rijen van hier tot Groningen zorgt omdat een kind 1) niet weet wat het moet kiezen 2) vergeet wat het gekozen heeft en daarna gaat huilen dat het iets anders wilde
Vroegah, toen je alleen kon kiezen tussen een hamburger en een cheese burger.
de vorige keer was k net bij de kapper geweest toen we het er over hadden! ik zit er niet eke week!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga het nou eens gewoon doen man
WAT?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de vorige keer was k net bij de kapper geweest toen we het er over hadden! ik zit er niet eke week!
En kipnuggets!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, maar het is algemeen bekend dat je kinderen niet zoveel keuze moet geven, daarom is een kindermenu ook altijd heel klein. Is alleen maar onoverzichtelijk voor ze.
Iedereen weet dat, behalve de mongool die het happymeal samenstelt. En ze moeten zelf toch ook kunnen bedenken dat dat voor rijen van hier tot Groningen zorgt omdat een kind 1) niet weet wat het moet kiezen 2) vergeet wat het gekozen heeft en daarna gaat huilen dat het iets anders wilde
Vroegah, toen je alleen kon kiezen tussen een hamburger en een cheese burger.
Kipnuggets had je heul nog niet toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En kipnuggets!
En tussen cola en fanta!
nee kipnuggets niet idd, was t maar waar!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kipnuggets had je heul nog niet toch?![]()
En daarbij stond er niet op het bord bij dat je kon kiezen, dat moest je zelf gokken
En als je milkshake wilde kostte dat meer
Kost nog steeds meer. Nu heb je HB, CB, Nuggets en vissticks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kipnuggets had je heul nog niet toch?![]()
En daarbij stond er niet op het bord bij dat je kon kiezen, dat moest je zelf gokken
En als je milkshake wilde kostte dat meer
Dit jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
maar HOEzo laat je een kint zelf naar de counter lopen
en ze kiezen natuurlijk allemaal wortels ipv frietquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
alle drinken + milkshakes maar duurder, danoontje, appelpartjes of wortelfrietjes als toetje
Bestek? Kan dat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of mensen die zo binnensmonds praten dat je niet hoort dat ze bestek moeten hebben en dat ze het dan uit je handen grissen als je ze eindelijk wel verstaat. Manager dacht dat ie een mcflurry m&m wilde hebben
Dat kan ook ,maar dat doet niemand. Maar die wortels doen we over het algemeen als toetjequote:Op donderdag 4 juli 2013 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ze kiezen natuurlijk allemaal wortels ipv friet
Ja bij salades, plastic voorverpaktquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bestek? Kan dat?
Bestek bij de mac
Afwassen bij de macquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:28 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn oppaskids zeiden wel attijd ook hun eigen bestelling maar ze wisten wel al wat ze wouden voordat we in de rij stonden ....
de kleinste had een keer niet gezein dat ik geld had gekregen van dr vader dus zei zei OMFG JE HEBT GEEN GELD VAN PAPPA HOE MOETEN WE NU BETALEN
dus ik zei ja je oet na t eten hier paar uur afwassen
en die jongen achter de kassa speelde nog mee ook
ERMAGERD DAT WIL IK OOKquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Leuke kindjes mogen zelf hun ijsje maken
quote:
ja, shitquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Je bent gewoon jaloers omdat ik mijn hamburgerbak-diploma heb
lolwut?quote:Ik heb vandaag mijn Kneak gebruikt om een tweede BigMac te ontvangen, gratis. Door een fout van de caissière kreeg ik echter twee BigMac’s gratis. Ik nog vragen ‘Moest ik niet betalen dan’, maar nee, dat hoefde niet. Dus ik eet beide BigMacs op, komt een andere mevrouw naar me toe dat ik alsnog 3,45 moet betalen voor de BigMac.
dus dan heeft ie 3 bigmacs op?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
lolwut?
Ja ik zit weer op klacht.nl
Mijn aanbod staat nog steeds Skjoequote:Op donderdag 4 juli 2013 18:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Moet ik je komen ophalen? Zal ik een extra koffer meenemen voor je kleren? Je mag hier zolang blijven als je wil![]()
![]()
quote:Elke keer als ik bij de McDonald’s heb gegeten (neem altijd, kleine fris, patat en kip 9 of 6) Flinke hoofdpijn heb.
Dit geldt alsmede voor mijn collega die nu ook hoofdpijn heeft.
Je moet ook niet strijkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Gofferrrrrrrrrrrren dan ben je aan het strijken en is 1 van mijn favo bloezen stuuhuukkk
[ afbeelding ]
Geen idee wat er mee gebeurd is maar kleur is 'weggevreten' grommmm....
Alsof er iets is op gemorst wat de kleur weg eet zeg maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |