Bestek? Kan dat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of mensen die zo binnensmonds praten dat je niet hoort dat ze bestek moeten hebben en dat ze het dan uit je handen grissen als je ze eindelijk wel verstaat. Manager dacht dat ie een mcflurry m&m wilde hebben
Dat kan ook ,maar dat doet niemand. Maar die wortels doen we over het algemeen als toetjequote:Op donderdag 4 juli 2013 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ze kiezen natuurlijk allemaal wortels ipv friet
Ja bij salades, plastic voorverpaktquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bestek? Kan dat?
Bestek bij de mac
Afwassen bij de macquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:28 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn oppaskids zeiden wel attijd ook hun eigen bestelling maar ze wisten wel al wat ze wouden voordat we in de rij stonden ....
de kleinste had een keer niet gezein dat ik geld had gekregen van dr vader dus zei zei OMFG JE HEBT GEEN GELD VAN PAPPA HOE MOETEN WE NU BETALEN
dus ik zei ja je oet na t eten hier paar uur afwassen
en die jongen achter de kassa speelde nog mee ook
ERMAGERD DAT WIL IK OOKquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Leuke kindjes mogen zelf hun ijsje maken
quote:
ja, shitquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Je bent gewoon jaloers omdat ik mijn hamburgerbak-diploma heb
lolwut?quote:Ik heb vandaag mijn Kneak gebruikt om een tweede BigMac te ontvangen, gratis. Door een fout van de caissière kreeg ik echter twee BigMac’s gratis. Ik nog vragen ‘Moest ik niet betalen dan’, maar nee, dat hoefde niet. Dus ik eet beide BigMacs op, komt een andere mevrouw naar me toe dat ik alsnog 3,45 moet betalen voor de BigMac.
dus dan heeft ie 3 bigmacs op?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
lolwut?
Ja ik zit weer op klacht.nl
Mijn aanbod staat nog steeds Skjoequote:Op donderdag 4 juli 2013 18:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Moet ik je komen ophalen? Zal ik een extra koffer meenemen voor je kleren? Je mag hier zolang blijven als je wil![]()
![]()
quote:Elke keer als ik bij de McDonald’s heb gegeten (neem altijd, kleine fris, patat en kip 9 of 6) Flinke hoofdpijn heb.
Dit geldt alsmede voor mijn collega die nu ook hoofdpijn heeft.
Je moet ook niet strijkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Gofferrrrrrrrrrrren dan ben je aan het strijken en is 1 van mijn favo bloezen stuuhuukkk
[ afbeelding ]
Geen idee wat er mee gebeurd is maar kleur is 'weggevreten' grommmm....
Alsof er iets is op gemorst wat de kleur weg eet zeg maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |