abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128736410
quote:
99s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:48 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Ik vond en vind A-Punk, Cape Cod Kwassa Kwassa en Cousins van ze leuk, toen ben ik volledige albums gaan luisteren, dat viel wel erg hard tegen, toen ben ik eigenlijk volledig met ze gestopt. Dat nieuwste album vond ik erg saai, niet mijn ding. :P
Wat gek dat het per persoon zo veel verschilt. Ik word juist erg geraakt door het album. Step vind ik geweldig, Ya Hey, Unbelievers, Worship You en Hannah Hunt :@
pi_128736519
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef jordyqwerty het volgende:
Dat album van Jagwar Ma begint me ook een beetje te vervelen naarmate het album vordert :@
Ja dat is ook echt typisch zo'n 'wel aardig maar dat was het dan ook' album. :P
quote:
15s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wat gek dat het per persoon zo veel verschilt. Ik word juist erg geraakt door het album. Step vind ik geweldig, Ya Hey, Unbelievers, Worship You en Hannah Hunt :@
Tja bij mij is er eigenlijk niks bijgebleven om eerlijk te zijn, behalve dat er geen dramatisch slecht nummer bijzat zoals California English. Props voor het experimenten hoor, maar dat klonk echt helemaal nergens naar. _O-
pi_128736525
quote:
15s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik vind niks aan Step :@ doe mij maar souls of mischief
pi_128736545
quote:
99s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:51 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

[..]

Tja bij mij is er eigenlijk niks bijgebleven om eerlijk te zijn, behalve dat er geen dramatisch slecht nummer bijzat zoals California English. Props voor het experimenten hoor, maar dat klonk echt helemaal nergens naar. _O-
Inderdaad :P Soms wordt het me toch wat te zweverig
pi_128736710
AlunaGeorge O+ :@
pi_128736762
quote:
99s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:51 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

[..]

Die is ook wel lachen _O_ :@

Ik ben echt hardcore fan _O_
pi_128736865
Misschien is Ya Hey wel het mooiste nog :@
pi_128736885
Wat vinden jullie hier van?

Ik moet het een beetje plaatsen :')
pi_128736902
quote:
15s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:56 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Die is ook wel lachen _O_ :@

Ik ben echt hardcore fan _O_
Ach ja dat heeft iedereen wel met een band/artiest. :D
Ik heb dat met Queens of the Stone Age, vind van hen elk nummer vet.
pi_128736985
quote:
99s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:59 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Ach ja dat heeft iedereen wel met een band/artiest. :D
Ik heb dat met Queens of the Stone Age, vind van hen elk nummer vet.
Dat is ook wel redelijk terecht. Alleen heb ik wel echt schijt aan dat 'radio'album :( Dat maakt me woedend.
pi_128737192
quote:
10s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat vinden jullie hier van?

Ik moet het een beetje plaatsen :')
Het heeft wel iets, maar aan de andere kant weer totaal niet. Wel leuk experimenteel iig. :P
quote:
15s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:00 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat is ook wel redelijk terecht. Alleen heb ik wel echt schijt aan dat 'radio'album :( Dat maakt me woedend.
Die is juist geniaal. Na A Song For The Deaf wat een heerlijk blok herrie is die fadeouts van die gitaren en dan in volle stilte: 'This is W-A-N-T, the high desert wonder valley favorite radio station. It's been a good night, not saying good night, just saying.' :D
Een van mijn favoriete skits ooit in muziek, past zo goed bij de sfeer van het album. Tip: Luister het gehele album eens om 2 uur snachts in een donkere ruimte terwijl er in je huis iedereen aan het slapen is, koptelefoon op en heel hard opzetten, zo hard dat je bang bent dat de mensen die aan het slapen zijn het misschien kunnen horen. Toen ik dat deed heb ik er echt heel erg van genoten. :D
pi_128737983

tot 0:40 écht een vet nummer, daarna :')
pi_128737984
quote:
99s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Het heeft wel iets, maar aan de andere kant weer totaal niet. Wel leuk experimenteel iig. :P

[..]

Die is juist geniaal. Na A Song For The Deaf wat een heerlijk blok herrie is die fadeouts van die gitaren en dan in volle stilte: 'This is W-A-N-T, the high desert wonder valley favorite radio station. It's been a good night, not saying good night, just saying.' :D
Een van mijn favoriete skits ooit in muziek, past zo goed bij de sfeer van het album. Tip: Luister het gehele album eens om 2 uur snachts in een donkere ruimte terwijl er in je huis iedereen aan het slapen is, koptelefoon op en heel hard opzetten, zo hard dat je bang bent dat de mensen die aan het slapen zijn het misschien kunnen horen. Toen ik dat deed heb ik er echt heel erg van genoten. :D
"All Death Metal, All The Time!all the tiiiiime" _O-
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_128738117
quote:
10s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:20 schreef Bol_Wan het volgende:

[..]

"All Death Metal, All The Time!all the tiiiiime" _O-
This song is about a millionaire, something I'll never be HEHEHEHE. :D
pi_128738249
Ik denk dat ik weer even Los Campesinos ga luisteren
pi_128738325
quote:
6s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:24 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik denk dat ik weer even Los Campesinos ga luisteren
Die staan ook nog op mijn lijst, goed plan, even iets binnenhalen. Aanraders? :D
pi_128738417
quote:
99s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:25 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Die staan ook nog op mijn lijst, goed plan, even iets binnenhalen. Aanraders? :D
Zo goed ken ik ze niet, maar ze hebben wel een aantal catchy platen. Je moet bijvoorbeeld eens By Your Hand eens luisteren, best een vrolijk plaatje, en daarna met videoclip erbij, die videoclip is enorm duister _O-
pi_128738429
quote:
2s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:20 schreef jordyqwerty het volgende:

tot 0:40 écht een vet nummer, daarna :')
Het is heel erg tof en heel erg slecht tegelijk, dit nummer :D
pi_128738450
quote:
99s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:25 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

In het algemeen aanraders?
  maandag 8 juli 2013 @ 22:28:11 #146
39793 Moody
el moody
pi_128738466
Oja, Twin Forks was ook een drama. Heb me groen en geel geërgerd liggend onder mijn boom :P

Praise the lord ¤7,50 hallelujah. Thank you SOOOOO much, sooo much!!! Thank you for joining us. Soooooo much!!!! :r :) Na elk nummer he......
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_128738502
quote:
10s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:28 schreef Moody het volgende:
Oja, Twin Forks was ook een drama. Heb me groen en geel geërgerd liggend onder mijn boom :P

Praise the lord ¤7,50 hallelujah. Thank you SOOOOO much, sooo much!!! Thank you for joining us. Soooooo much!!!! :r :)
Hoe was Bloc Party?
pi_128738577
quote:
15s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:27 schreef debeterebob het volgende:

[..]

In het algemeen aanraders?
Nee gewoon album van ze, voor algemene aanraders kom ik later deze week wel, heb nu nog iets teveel klaarstaan. :P
pi_128738596
quote:
99s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:29 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Nee gewoon album van ze, voor algemene aanraders kom ik later deze week wel, heb nu nog iets teveel klaarstaan. :P
Hello Sadness
pi_128738634
Ik ben door mijn muziek heen, dus ik ben Of Monsters And Men aan het luisteren :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')