SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Trouwens, weet iemand waar ik een Receiver van de xbox 360 controller kan vinden? Kan ze alleen in combinatie met een controller vindenWomen with dicks and weak men with vaginas.
Wat is op dit moment de beste Pinball game op Steam? Mijn vriendin vindt dat leuk en waarom zou ik dat dan niet voor haar aanschaffen?Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.![]()
Pinball FX2 is leuk en heeft een gratis machine erin!quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:41 schreef beelz het volgende:
Wat is op dit moment de beste Pinball game op Steam? Mijn vriendin vindt dat leuk en waarom zou ik dat dan niet voor haar aanschaffen?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Nog 58 minuten mensen, zijn jullie portemonnees klaar?Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:02 schreef 2Happy4U het volgende:
Nog 58 minuten mensen, zijn jullie portemonnees klaar?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Vergeet ook niet elke 6 uur greenmangaming te checken, die hebben ook een sale en zelfs een voucher voor 20% extra korting op de spullen on sale
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Gog.com is de laatste dah van hun sale ingegaan, laayste kans om daa nog wat te scoren.. (in fe summersale, yhat is)![]()
Volgens mij gaat de sale naar je hoofd toequote:Op donderdag 4 juli 2013 18:44 schreef mschol het volgende:
Gog.com is de laatste dah van hun sale ingegaan, laayste kans om daa nog wat te scoren.. (in fe summersale, yhat is)Women with dicks and weak men with vaginas.
mja,mobiel, lopend, en dat tikken is niet handigquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de sale naar je hoofd toe![]()
Mensen die serieus dachten dat de sale vandaag zou starten zijn wel heel erg achterlijkEen Amerikaans bedrijf dat een sale op 4 juli start kan gewoon niet...
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Of juist wel omdat mensen dan extra willen uitgeven omdat feest / dronken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:04 schreef meowingtons het volgende:
Mensen die serieus dachten dat de sale vandaag zou starten zijn wel heel erg achterlijkEen Amerikaans bedrijf dat een sale op 4 juli start kan gewoon niet...
Nee, heel de aandacht van de Amerikanen staat dan compleet ergens anders op. Het is gewoon totaal geen slimme actie, je zet veel minder de aandacht op je eigen sales dan normaalquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Of juist wel omdat mensen dan extra willen uitgeven omdat feest / dronken.Waarschijnlijkquote:
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Weet iemand wanneer dit ongeveer opgelost gaat worden? Hier is mijn ticket https://support.steampowe(...)etref=9100-QTHK-5969![]()
Niemand weet het, zelfs Valve niet, gewoon wachten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:14 schreef LeaderRoel het volgende:
Weet iemand wanneer dit ongeveer opgelost gaat worden? Hier is mijn ticket https://support.steampowe(...)etref=9100-QTHK-5969Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
mislukte transactie: geld afgeschreven?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:51 schreef LeaderRoel het volgende:
De 24 uur is voorbij en mijn Mortal Kombat is er nog steeds niet na de mislukte transactie
steam al gerestart?![]()
Ik had gisteren rond 7 uur 's avonds Mortal Kombat gekocht voor ¤27,99 en na de iDeal-transactie bleef Steam hangen. Het geld was van mijn rekening afgetrokken maar mijn game stond niet in mijn library. Bij recente transacties stond er ineens dat er 4 mislukte transacties waren. Ik heb daarna even een ticket aangemaakt en zit nu nog steeds te wachten op een antwoordquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
mislukte transactie: geld afgeschreven?
steam al gerestart?![]()
![]()
Zag ze eerder al voor 12,99 enzo oa bij G2 maar ik wacht nog steeds... lolquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil de expansion hebben, straks eff kijken
Ow, laat maar zitten, 33% korting
Net uit frustratie van de steamsales die uitblijven Gabe maar een mail gestuurd dat ik mijn gehele Steambudget voor de summersales net heb gespendeerd bij GreenManGaming
Virtua Tennis 4 voor 2 euro, dat zal steam leren![]()
![]()
Het is alsof Steam mijn geld niet wilt, al die andere bedrijven die al sales hebben gehad
Beter komt die sale volgende week dan, want de week er op ben ik op vakantie.
Zou toch jammer zijn als ik de GOTY editie van Skyirm en de Mass Effect trilogy pack moet missen.![]()
![]()
ME Trilogy staat niet op Steamquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:31 schreef Typisch het volgende:
Beter komt die sale volgende week dan, want de week er op ben ik op vakantie.
Zou toch jammer zijn als ik de GOTY editie van Skyirm en de Mass Effect trilogy pack moet missen.Women with dicks and weak men with vaginas.
Ik zie dat 3 inderdaad ontbreekt.quote:
Ik wil ze graag nog eens allemaal op de PC spelen, maar ik wacht dus op een goede deal met alle DLC er bij. Even verder zoeken dan maar.![]()
Deel 3 is alleen op Originquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zie dat 3 inderdaad ontbreekt.
Ik wil ze graag nog eens allemaal op de PC spelen, maar ik wacht dus op een goede deal met alle DLC er bij. Even verder zoeken dan maar.![]()
![]()
Doe dat, je speelt het toch alleen maar voor de singleplayer neem ik aanquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan altijd nog langs de piratenbaai varen natuurlijk.![]()
![]()
Omdat Steam ons geld niet wil, hier de Sanctum 2 voor 4,99 pond:
http://www.gamefly.co.uk/Download-Sanctum-2/5005786/<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Voor die 12 euro die het kost om hem in een doosje te kopenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan altijd nog langs de piratenbaai varen natuurlijk.![]()
Die origin activatie moet je je niet te druk over makenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Uiteraard. Op de 360 wel wat multiplayer gespeeld maar dat had ik na een paar uurtjes toch ook wel gezien. Alleen zit ik altijd met de DLC in mijn maag, vaak krijg ik die op de een of andere manier niet aan de praat als ik iets download.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:44 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Doe dat, je speelt het toch alleen maar voor de singleplayer neem ik aan
En dlc is juist de reden dat ik alles nog eens door wil spelen, daarvan heb ik er namelijk maar 1 of 2 gespeeld.![]()
Het is meer het idee nog weer een account nodig te hebben voor 1 game denk ik, ik wilde anno 2070 heel graag, dus gebogen voor uPlay, wat een kutsysteem is dat en weer een login erbij. Laat games die dat doen nu gewoon liggen, zal wel, scheelt me ook weer geldquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:45 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Voor die 12 euro die het kost om hem in een doosje te kopen![]()
Die origin activatie moet je je niet te druk over makenJaaa, dansen! dansen!![]()
Bij mij tot nu toe binnen een halve dag (ben wel zo slim om in het engels te doen, daar reageren ze veel sneller op). Ook met de vergelijkbare ideal fail zoals bij jouquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:57 schreef LeaderRoel het volgende:
Binnen hoeveel tijd wordt zo'n ticket bij Steam Support eigenlijk beantwoord?. Had gewoon een screenshot van de transactie in mn internetbankieren meegestuurd en het was gefixt toen ik wakker werd de volgende dag (games toegevoegd op mn steam account).
Uplay is nogal zeik idd. Uplay >>>>>>>>>>>>>> Origin >>>>>> Steam
.
![]()
Oke want ik heb mn ticket in het Nederlands aangemaaktquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:05 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Bij mij tot nu toe binnen een halve dag (ben wel zo slim om in het engels te doen, daar reageren ze veel sneller op). Ook met de vergelijkbare ideal fail zoals bij jou. Had gewoon een screenshot van de transactie in mn internetbankieren meegestuurd en het was gefixt toen ik wakker werd de volgende dag (games toegevoegd op mn steam account).
.
Duurt het dan ongeveer een dag of 2?
![]()
En hou je Library zowieso in de gaten, want bij mij voegen ze eest de game toe en pas uren later krijg ik een mailtje dat ze het opgelost hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:57 schreef LeaderRoel het volgende:
Binnen hoeveel tijd wordt zo'n ticket bij Steam Support eigenlijk beantwoord?![]()
Update je ticket met betaalinfo, gaat het echt sneller.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:06 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Oke want ik heb mn ticket in het Nederlands aangemaaktDuurt het dan ongeveer een dag of 2?
![]()
![]()
Ik heb screenshots van mijn transactiegeschiedenis in Steam en mijn Rabobank-afschrift gemaakt, maar alles staat nog wel gewoon in het Nederlands. Helpt het als ik het probleem in het engels nog even erbij zet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:06 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Update je ticket met betaalinfo, gaat het echt sneller.![]()
![]()
Ze hebben de ticket al wel gezien nu, dus weet niet of het echt veel nut heeft. Je kan het altijd ff updaten met een korte Engelse versie erbij, dan krijgen ze een melding en gaan ze misschien opnieuw kijken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:07 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb screenshots van mijn transactiegeschiedenis in Steam en mijn Rabobank-afschrift gemaakt, maar alles staat nog wel gewoon in het Nederlands. Helpt het als ik het probleem in het engels nog even erbij zet?![]()
![]()
Ik heb dit even toegevoegd, nu hopen dat het wat sneller gaatquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:09 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ze hebben de ticket al wel gezien nu, dus weet niet of het echt veel nut heeft. Je kan het altijd ff updaten met een korte Engelse versie erbij, dan krijgen ze een melding en gaan ze misschien opnieuw kijken.quote:If you have problems with reading in Dutch; I will now write my problem in English so I hope it can be answered quicker
Yesterday evening I bought the Mortal Kombat Komplete Edition for ¤27,99 on Steam around 7:22 PM CEST in the Netherlands.
My transaction was done with iDeal, the money was taken shortly after from my Rabobank account. I saw the money being withdrawn from my bank account, but my game wasn't appearing in my Steam library.
I looked at my Steam transaction history and I saw about 4 transactions for Mortal Kombat which all failed. The game still wasn't in my library.
So I made this ticket shortly after in Dutch, but it still hasn't been answered, nor has the game been added to my library.
I thought if I add a quick summary of the problem again (only this time in English) it may speed up the process.
I also added a proof of my bank transaction in the added file.
Thanks in advance,
Roel![]()
Nou is het natuurlijk 4th of july..... Maarja ze zullen vast wel support mensen werkend hebben op een feestdag.
![]()
Ik zei het ook al:quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:40 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ach ik zei in vorige thread al dat 4 juli niet logisch was
*pads on own back
"Toki Tori 2+ is uitgesteld op Steam. Oorspronkelijk zou het spel op 2 juli uitkomen, maar nu ineens is dat verplaatst naar donderdag 11 juli, en een dag later zal de game goedkoper zijn.
De Summer Sale begint altijd eind juni of begin juli op een donderdag. Dat zal dus of aanstaande donderdag 27 juni zijn, of donderdag 11 juli (niet 4 juli want dat is een Amerikaanse feestdag... dan gaat er in Amerika teveel aandacht naar andere dingen)."Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.![]()
of het een amerikaanse feestdag is of niet zegt eigenlijk helemaal niets, JUIST een feestdag zou aangegrepen worden voor sales, zeker in Amerika..![]()
Uplay is beter als origin en steam (en steam is de slechte van allemaal?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:05 schreef VelitoX het volgende:
.
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet 'The 4th of July' voor een online verkoopplatform, terwijl iedereen buiten vuurwerk zit af te steken, barbecuet, etc.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef mschol het volgende:
of het een amerikaanse feestdag is of niet zegt eigenlijk helemaal niets, JUIST een feestdag zou aangegrepen worden voor sales, zeker in Amerika..Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.![]()
Daarom gooien alle (online)retailers hun spul in de aanbieding voor het Independence weekend?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:58 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Niet 'The 4th of July' voor een online verkoopplatform, terwijl iedereen buiten vuurwerk zit af te steken, barbecuet, etc.![]()
Zodat ze toch nog een beetje iets verdienen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
Daarom gooien alle (online)retailers hun spul in de aanbieding voor het Independence weekend?
De Summer Sale is voor Steam juist de grote kraker, dan moet je niet in zulk druk vaarwater gaan zitten, en dat snappen zij gelukkig ook
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
Uplay is beter als origin en steam (en steam is de slechte van allemaal?)
whooooopsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uplay <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Origin <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Steam![]()
Niet mee eens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef VelitoX het volgende:
[..]
whooooopsie
Uplay <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Origin <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< Steam--- ҉ ---![]()
Kies je toch echt zelfquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:18 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je kan niet eens je username veranderen pinda.
--- ҉ ---![]()
Steam heeft maar een paar features meer dan Origin en qua level of service heb ik er niet echt problemen mee gehad.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Zo slecht vind ik Origin niet hoor. In begin moest ik er even aan wennen, maar het werkt gewoon super makkelijk. Maar ja de enige games die ik erop heb is de Mass Effect serie![]()
![]()
Mijn haat naar origin is dat EA zijn games niet op steam laat staan. Ubisoft daar in tegen doet het wel. En als je een spel opstart start uplay op. (liever niet) maar toch beter dan hoe origin het doet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo slecht vind ik Origin niet hoor. In begin moest ik er even aan wennen, maar het werkt gewoon super makkelijk. Maar ja de enige games die ik erop heb is de Mass Effect serie--- ҉ ---![]()
10 jaar terug was dat afaik niet eens mogelijk (steam dus)quote:
overigens is uplay verre weg de meest vervelende van de 3.. origin is kleiner maar qua opzet grotendeels vergelijkbaar met steam..![]()
de ea spellen op Steam heb ik gewoon nog op steam en functioneren ook gewoon nog.. dat ze ze uit de store hebben gehaald is niet meer als logisch, denk ik een kwestie van tijd voordat ubisoft dat ook gaat doen..quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Mijn haat naar origin is dat EA zijn games niet op steam laat staan. Ubisoft daar in tegen doet het wel. En als je een spel opstart start uplay op. (liever niet) maar toch beter dan hoe origin het doet.![]()
Ubisoft weet ik niet, heb niet eens een shortcut of iets dergelijks om uplay op te starten, dat moet echt via de game zelf opstarten (wat dan vervolgens uplay opstart, en dan moet ik vanaf uplay de game nog een keer starten lol).quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
de ea spellen op Steam heb ik gewoon nog op steam en functioneren ook gewoon nog.. dat ze ze uit de store hebben gehaald is niet meer als logisch, denk ik een kwestie van tijd voordat ubisoft dat ook gaat doen..![]()
MORTAL KOMBAT ZIT IN MN LIBRARY
Bedankt voor degenen die mij ook geholpen hebben met de tickets enzo![]()
![]()
ik heb far cry 3 erop staan, en de uplay client is imho wel treurig qua useability.. wel aardig dat je extra's kan krijgen door bepaalde dingen in games te voltooien..quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ubisoft weet ik niet, heb niet eens een shortcut of iets dergelijks om uplay op te starten, dat moet echt via de game zelf opstarten (wat dan vervolgens uplay opstart, en dan moet ik vanaf uplay de game nog een keer starten lol).![]()
Dat is inderdaad wel leuk van uplay! En blij dat het in me steam staat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb far cry 3 erop staan, en de uplay client is imho wel treurig qua useability.. wel aardig dat je extra's kan krijgen door bepaalde dingen in games te voltooien..--- ҉ ---![]()
toki tori is dus in de humble bundle beland
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
ik heb de bundel maar even binnengehaald... ¤1,99 is wel te doenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:15 schreef donald_dick het volgende:
toki tori is dus in de humble bundle beland![]()
Ook wel grappig dat de punten van het behalen van doelen crioss platform zijn. Zo kan je met bijv. op je pc gespeelde FC3 punten dingen unlocken voor je PS3 AC3.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb far cry 3 erop staan, en de uplay client is imho wel treurig qua useability.. wel aardig dat je extra's kan krijgen door bepaalde dingen in games te voltooien..fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
dat wist ik niet, geinigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Ook wel grappig dat de punten van het behalen van doelen crioss platform zijn. Zo kan je met bijv. op je pc gespeelde FC3 punten dingen unlocken voor je PS3 AC3.(in dat opzicht is origin de minst uitgebreide client van allle 3)
![]()
Origin heeft tegenwoordig wel achievementsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wist ik niet, geinig(in dat opzicht is origin de minst uitgebreide client van allle 3)
![]()
![]()
Hahaha ja daar kwam ik laatst ineens achter. Dacht wat is dat getal van 100 nou. Zijn er dus ineens achievements bijgekomenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:19 schreef rubbels het volgende:
[..]
Origin heeft tegenwoordig wel achievements![]()
![]()
Is Kingdoms of Amalur wat? Ik ben op zoek naar een casual rpg en die is nu in de sale bij g2play.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Heb er goede dingen over gehoord in ieder geval. Ben zelf niet zo van de 3rd person rpg's tho, dus kan geen mening gevenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef Quotidien het volgende:
Is Kingdoms of Amalur wat? Ik ben op zoek naar een casual rpg en die is nu in de sale bij g2play..
![]()
Ik heb me er wel mee vermaakt jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef Quotidien het volgende:
Is Kingdoms of Amalur wat? Ik ben op zoek naar een casual rpg en die is nu in de sale bij g2play.. Werd op een gegeven moment werd erg veel sidequest, maar het verhaal en de graphics en de gameplay zijn op zich best in orde allemaal.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
klote gog.com.. normaal gesproken gaan de deals pas om 16:00 in/weg, nu zijn ze een uur eerder weg...![]()
![]()
Wou net op het laatste moment nog even Spec Ops: The Line bij GMG aanschaffen voor maar 5 euro, accepteren ze geen iDeal.![]()
Misschien toch maar eens Paypal aanmaken.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Naja, er zijn goede redenen voor om het niet te doen.quote:
Paypal ondersteund bijvoorbeeld geen(iig geen geld sturen naar) Israëlische rekeningen. (laat je nu net iemand kennen die daar woont. wat ik dus had)
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

dit is niet mijn winkel vriend.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
OMFG ik heb een booster pack gekregen.
Je kunt hem ook onuitgepakt doorverkopen, kom ik nu achter. Dilemma
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Een booster pack?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef JimmyJames het volgende:
OMFG ik heb een booster pack gekregen.
Je kunt hem ook onuitgepakt doorverkopen, kom ik nu achter. Dilemma
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Mensen die huilen over de aanschaf van een product omdat ze geen Paypal hebben. Tering, het is maar 1 minuut werk.quote:Burning bridges gives you so much more![]()
Het ging erom dat het aanbod nog maar een paar minuten geldig was, dus ik zou het sowieso niet meer redden, en zo'n groot bedrijf zou gewoon iDeal moeten accepteren.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
iDeal is alleen voor NL en GMG is nog vrij klein.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef Quotidien het volgende:
Het ging erom dat het aanbod nog maar een paar minuten geldig was, dus ik zou het sowieso niet meer redden, en zo'n groot bedrijf zou gewoon iDeal moeten accepteren.
Ze zullen zich eerder op paypal concentreren omdat dat veel meer oplevert.![]()
Als je drops op zijn voor een spel dan maak je kans op een booster pack met 3 willekeurige cards.quote:Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Ik vraag me af of die kans individueel per spel is of per account. Heb van alle eligible games het maximum aantal kaarten, dus het eerste zou dan wel fijn zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Als je drops op zijn voor een spel dan maak je kans op een booster pack met 3 willekeurige cards.Burning bridges gives you so much more![]()
het maximum aantal kaarten? is er een max dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:57 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die kans individueel per spel is of per account. Heb van alle eligible games het maximum aantal kaarten, dus het eerste zou dan wel fijn zijn.![]()
![]()
Bij de meeste games kun je door te spelen bijv. 4 van de 8 kaarten krijgen. Dat is dan de max waarvoor je eligible bent naast booster packs.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
het maximum aantal kaarten? is er een max dan?
Burning bridges gives you so much more![]()
Ik heb alleen Dota 2 player cards, is dat dan iets anders?
Waarom heb ik geen cards.
E: niet dus, 0 cards in mijn bezit.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
ow die maxquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:02 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Bij de meeste games kun je door te spelen bijv. 4 van de 8 kaarten krijgen. Dat is dan de max waarvoor je eligible bent naast booster packs.
ik heb nog 9 games waar ik drops heb![]()
![]()
Heb hem vol enthousiasme gekocht toen ie naar de 360 kwam, enorm spijt van gehad. De game is echt niet boeiend, het zou soort van moeilijk moeten zijn om hoge punten te halen oid, maar je bent gewoon niet gemotiveerd om het te doen. Track design is niet boeiend, de trucjes enzo zijn te makkelijk om uit te voeren, het ziet er allemaal wel leuk uit maar daar is het dan ook mee gezegd.quote:
Koop dan Trials, dat is in principe nog een hele goede game! (als die inmiddels een beetje goed werkt op de PC natuurlijk)Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Precies, als je al je kaarten vrijgespeeld hebt word je automagisch in de lotto geworpen waar boosterpacks van worden uitgedeeld. Elke dag is er een nieuwe loting en zolang je elke dag inlogt maak je elke dag kans op een boosterpack.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:02 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Bij de meeste games kun je door te spelen bijv. 4 van de 8 kaarten krijgen. Dat is dan de max waarvoor je eligible bent naast booster packs.
Zo kreeg ik vandaag een boosterpack voor ftl.
En die ging huppakee naar de community market
Wel deze,quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb hem vol enthousiasme gekocht toen ie naar de 360 kwam, enorm spijt van gehad. De game is echt niet boeiend, het zou soort van moeilijk moeten zijn om hoge punten te halen oid, maar je bent gewoon niet gemotiveerd om het te doen. Track design is niet boeiend, de trucjes enzo zijn te makkelijk om uit te voeren, het ziet er allemaal wel leuk uit maar daar is het dan ook mee gezegd.
Koop dan Trials, dat is in principe nog een hele goede game! (als die inmiddels een beetje goed werkt op de PC natuurlijk)
http://store.steampowered.com/app/220160
die andere is nog ergerWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

voor de personen die het nog niet wisten: Greenmangaming houdt momenteel een Encore Sale, alle sales van afgelopen dagen komen nog eens langs.., ik weet niet precies tot hoe laat..
ik heb een HL2 tradingcard boosterpack uitgepakt.. krijg ik een city 17 metrocop Foil kaart, die heb ik maar gelijk op de market gegooid
[ Bericht 40% gewijzigd door mschol op 07-07-2013 12:51:31 ]![]()
Bedankt voor de tip, heb The Walking Dead nog maar opgehaald.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:23 schreef mschol het volgende:
voor de personen die het nog niet wisten: Greenmangaming houdt momenteel een Encore Sale, alle sales van afgelopen dagen komen nog eens langs.., ik weet niet precies tot hoe laat..Burning bridges gives you so much more![]()
Ok, bedanktquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb hem vol enthousiasme gekocht toen ie naar de 360 kwam, enorm spijt van gehad. De game is echt niet boeiend, het zou soort van moeilijk moeten zijn om hoge punten te halen oid, maar je bent gewoon niet gemotiveerd om het te doen. Track design is niet boeiend, de trucjes enzo zijn te makkelijk om uit te voeren, het ziet er allemaal wel leuk uit maar daar is het dan ook mee gezegd.
Koop dan Trials, dat is in principe nog een hele goede game! (als die inmiddels een beetje goed werkt op de PC natuurlijk)
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Iemand die ook Fallout 3 GOTY heeft op steam en last heeft van crashes?
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Bijna standaard, makkelijke fix:quote:Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef Salamando het volgende:
Iemand die ook Fallout 3 GOTY heeft op steam en last heeft van crashes?
In My documents / My Games / Fallout3, fallout.ini openen. Daar bUseThreadedAI=0 veranderen naar bUseThreadedAI=1, en daaronder iNumHWThreads=2 copy pasten.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Gaan we weerquote:Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef Salamando het volgende:
Iemand die ook Fallout 3 GOTY heeft op steam en last heeft van crashes?![]()
Wat heb je tot nu toe al gedaan om die crashes te voorkomen?![]()
Dit iddquote:Op zondag 7 juli 2013 23:39 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Bijna standaard, makkelijke fix:
In My documents / My Games / Fallout3, fallout.ini openen. Daar bUseThreadedAI=0 veranderen naar bUseThreadedAI=1, en daaronder iNumHWThreads=2 copy pasten.![]()
![]()
Right, known bug dusquote:Op zondag 7 juli 2013 23:39 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Bijna standaard, makkelijke fix:
In My documents / My Games / Fallout3, fallout.ini openen. Daar bUseThreadedAI=0 veranderen naar bUseThreadedAI=1, en daaronder iNumHWThreads=2 copy pasten..
Dank je, straks maar eens kijken of het werkt
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Zal wel, had het zelf ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
Right, known bug dus.
Dank je, straks maar eens kijken of het werktWomen with dicks and weak men with vaginas.
Ik ook, was echt een son of a bitch omdat hij het steeds deed nadat ik mijn character perfect had gemaakt"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Wat is die site van GMG gruwelijk irritant en slecht inelkaar gezet zeg. Wil ik Borderlands 2 en RE: Revelations kopen pakt ie alleen die laatste en delete ie telkens de eerste uit mn basket. Zelfs naderhand wil ie BL niet in de basket toevoegen en trakteert ie me op foutmeldingen 'please complete your current transaction before adding another item to your basket', terwijl ik RE allang binnen en betaald heb. Willen ze soms liever dat ik het ergens anders koop?![]()
![]()
Ik heb inmiddels genoeg geld bij elkaar gesprokkeld via de verkoop van trading cards om hoogstwaarschijnlijk alle games te kopen die ik wil hebben tijdens de aankomende summer sale. 10,33¤ moet voldoende zijn voor Don't Starve, HL2 ep2 en de DLC van Dishonored.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
trading cards verkopen hier nauwelijks..quote:Op maandag 8 juli 2013 15:08 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb inmiddels genoeg geld bij elkaar gesprokkeld via de verkoop van trading cards om hoogstwaarschijnlijk alle games te kopen die ik wil hebben tijdens de aankomende summer sale. 10,33¤ moet voldoende zijn voor Don't Starve, HL2 ep2 en de DLC van Dishonored.![]()
Misschien zijn je prijzen te hoog? Gewoon kijken wat de laagste prijs is en daar onder gaan zitten als je per se een bepaalde card kwijt wilt.
Hoe kom je aan mystery trading cards?
craften van badgesquote:Op maandag 8 juli 2013 15:12 schreef JimmyJames het volgende:
Misschien zijn je prijzen te hoog? Gewoon kijken wat de laagste prijs is en daar onder gaan zitten als je per se een bepaalde card kwijt wilt.
Hoe kom je aan mystery trading cards?![]()
![]()
![]()
Goed om te weten. Ik zal weer eens proberen een set compleet te krijgen ipv alles te verpatsen.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Tot nu toe maar 1 booster pack gekregen( 1,5 week terug). Hoe vaak krijgen jullie die?Burning bridges gives you so much more![]()
Heb iemand gevonden die Borderlands 2 + Season Pass voor mij wil kopen via Paypal. Zo'n aanbieding wil ik echt niet laten gaan.![]()
ook pas 1x gehad..quote:Op maandag 8 juli 2013 16:18 schreef Gatenkaas het volgende:
Tot nu toe maar 1 booster pack gekregen( 1,5 week terug). Hoe vaak krijgen jullie die?![]()
Geen nieuwe weekly deals? Zal de SS dan a.s. donderdag eindelijk van start gaan?
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Die zijn er al een week of 3 niet volgens mij...quote:Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
Geen nieuwe weekly deals? Zal de SS dan a.s. donderdag eindelijk van start gaan?![]()
Oh mijn welgemeende excuses.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:00 schreef rubbels het volgende:
[..]
Die zijn er al een week of 3 niet volgens mij...<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Niet Steam gerelateerd, maar even zo goed toch shocking: Ryan Davis is niet meer.
http://www.giantbomb.com/articles/ryan-davis-1979-2013/1100-4685/
http://www.polygon.com/2013/7/8/4504224/remembering-ryan-davis
Een van de beste gamejournalisten out there.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
34...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:39 schreef Salt_Seafood het volgende:
Niet Steam gerelateerd, maar even zo goed toch shocking: Ryan Davis is niet meer.
Een van de beste gamejournalisten out there.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
volgens mij heb ik ze vorige week voorbij zien komen?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:00 schreef rubbels het volgende:
[..]
Die zijn er al een week of 3 niet volgens mij...![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:39 schreef Salt_Seafood het volgende:
Een van de beste gamejournalisten out there.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
http://www.stolidus-simulations.com/robotvacuumsimulator2013/quote:"In 1947 the legendary general Forman swore to combat all who would dare create new fun games with the theme "simulation". While his efforts were largely conceived as honorable and patriotic, there were those who would create their games regardless of Forman's rule. Even though the ban on simulation games would be lifted in 2003 they were still regarded as low-class toys and shameless attempts at controlling the masses. People know to the public as simulation developers were shunned from society and declined their right to vote.
This all changed in 2012 when Stolidus Simulations released a game so superb, so innovative that it's release is commonly seen as the greatest moment in gaming history, in all of history. Robot Vacuum Simulator 2012 captured the imagination of audiences the world over. Its riveting story and enthralling graphics made the game an instant hit, and at the same time threw the simulation games into the mainstream, no longer would simulation developers be banned from voting and eating using cutlery, instead they would now be encouraged to vote, as their opinion meant more than that of the common man.
Many have tried and many have failed at reproducing the feel and social and political impact of Robot Vacuum Cleaner 2012, Microsoft Train Simulator and Farming Simulator have nearly single-handedly cast the simulation industry back into the shadows from whence it came. Was it not for Robot Vacuum Cleaner 2012’s focus on replay value the world would not have survived the onslaught of terrible simulation games. Every attempt at recreating a game as tremendous as Robot Vacuum Cleaner 2012 has been futile… until now.
20th of May 2013 will go down in history as the day when Stolidus Simulations released their greatest creation yet: Robot Vacuum Cleaner 2013. Its gameplay is like nothing no-one has ever seen and will revolutionize the gaming-industry, if not the modern world. Stolidus has managed to create a game that will suck players into its massive world that encompasses several rooms, and on top of that tells the most spellbinding and creative story ever told. One may laugh at the idea of creating a game where the player is expected to sympathize with a robot and care for its actions, and struggles in the world, but Stolidus’ extravagant game put’s those claims to the test and proves once and for all that Solidus is the greatest gaming-company the world has ever seen. "
11/10Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
De laatste 3 jaar is de SS elke keer op een donderdag begonnen, dus je kan gelijk hebbenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
Geen nieuwe weekly deals? Zal de SS dan a.s. donderdag eindelijk van start gaan?![]()
![]()
Killing Floor aanbieding eindigt ook de 11e, dus de kans is groot dat dan de SS begint.Burning bridges gives you so much more![]()
Speaking of Killing Floor, laatst eindelijk de game eens fatsoenlijk gespeeld, wel leuk! Soort hele rommelige left4dead, wel echt enorm rommelig, maar dat heeft ook zo z'n charme!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:05 schreef Gatenkaas het volgende:
Killing Floor aanbieding eindigt ook de 11e, dus de kans is groot dat dan de SS begint.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Komen er zo nog nieuwe midweek sales denken jullie?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Misschien wel, zullen dan waarschijnlijk donderdag wel eerder eindigen dan normaal (wat gelijk een indicatie zou zijn dat de sales die dag écht begnnen)Jaaa, dansen! dansen!![]()
Midweek madness:
http://store.steampowered.com/app/220/?jul13
Ik moest ep2 nog hebben, dat komt mooi uit.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Superdik spel! Echt heel leuk om te spelen, zelfs met een keyboard maar helemaal baas met een controller natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:00 schreef Beach het volgende:
need for speet is ook in de aanbieding is dat wat
Als je hem koopt, voeg me toe in Origin/EA spul, ook SpankmasterC, heb je meteen wat tijden om te kloppen
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Maar ik houd niet van arcade. (uitgezonderd van de eerste Underground)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Superdik spel! Echt heel leuk om te spelen, zelfs met een keyboard maar helemaal baas met een controller natuurlijk!
Als je hem koopt, voeg me toe in Origin/EA spul, ook SpankmasterC, heb je meteen wat tijden om te kloppenfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Gewoon wachten tot de sale, die gaat nog wel onder de 3 euro komenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:50 schreef mschol het volgende:
The Walking Dead: 400 Days op gmg kan je halen met 20% korting:
GMG20-F202F-UI40F![]()
![]()
Even een vraagje, Ik wil de Orange box kopen, denken jullie dat het beter is om te wachten tot de SS en dat die dan 75% korting heeft of nu alle HL delen te kopen en dan portal los?![]()
Portal is vaak voor een paar euro te kopen. Ik heb um voor 2,50 gekocht en dat was jaren geledenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:52 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Even een vraagje, Ik wil de Orange box kopen, denken jullie dat het beter is om te wachten tot de SS en dat die dan 75% korting heeft of nu alle HL delen te kopen en dan portal los?![]()
ik vraag mij af of die wel in de summersale komt, hij is immers net uitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot de sale, die gaat nog wel onder de 3 euro komen![]()
Zeer waarschijnlijk niet. Gaat wel ~3 maanden duren normaal gesproken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vraag mij af of die wel in de summersale komt, hij is immers net uitBurning bridges gives you so much more![]()
Dead Island GOTY edition voor 4,99 op Gamersgate. Heb m al op de PS3 maar zou m liever op de PC hebben i.v.m. de controls en vooral de graphics. Doen of niet doen?![]()
![]()
Dude van gaben.tv op FB:quote:My friends, I have good news. Lord Gaben has been pleased to receive your prayers - and as a result, he shall present us with a miracle.
The Summer Sale is coming this week. Prepare your wallets, my friends!
Nee,quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:46 schreef GlenSpey het volgende:
Dead Island GOTY edition voor 4,99 op Gamersgate. Heb m al op de PS3 maar zou m liever op de PC hebben i.v.m. de controls en vooral de graphics. Doen of niet doen?
Kut game![]()
omdat er teveel ander spul is om in de sale te gooien?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:54 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Waarom zou Gabe HL on sale zetten net voor de SS en niet tijdens de sale? Half life 3??![]()
Portal kreeg je paar jaar geleden zelfs gratis.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Portal is vaak voor een paar euro te kopen. Ik heb um voor 2,50 gekocht en dat was jaren geledenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Omdat niemand in die week in de sale wilde ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:54 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Waarom zou Gabe HL on sale zetten net voor de SS en niet tijdens de sale? Half life 3??
Dat is wat ik dacht iigWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Waarom waarom HL dan en niet Portal of CS?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat er teveel ander spul is om in de sale te gooien?![]()
Doen. Heb me er zeer mee vermaakt. Ook met het 2e deel. Het spel is niet perfect maar lang niet zo erg als er vaak over gepraat is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:46 schreef GlenSpey het volgende:
Dead Island GOTY edition voor 4,99 op Gamersgate. Heb m al op de PS3 maar zou m liever op de PC hebben i.v.m. de controls en vooral de graphics. Doen of niet doen?![]()
Wie heeft er van jullie trouwens ook die bug waar een spel/programma starten ongeveer 40 keer direct x probeerde te installeren?
Dat deed steam bij mij vandaag, en net kreeg ik de update om het te fixen
^inteel²

Had ik vanmiddag, 128 keer deed ie het voordat ie ermee klaar wasquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:08 schreef BurnaBoy het volgende:
Wie heeft er van jullie trouwens ook die bug waar een spel/programma starten ongeveer 40 keer direct x probeerde te installeren?
Dat deed steam bij mij vandaag, en net kreeg ik de update om het te fixen![]()
![]()
Afgelopen 3 maanden mijn huur niet betaald, ik leef op tosti's, vakantie geannuleerd. Ik ga ervoor!quote:![]()
Dit is gewoon weer een gok of niet?quote:
Snap niet waarom Steam zo moeilijk doet over een aankondiging van die sale...![]()
Nee, gabe schijnt het bevestigd te hebbenquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dit is gewoon weer een gok of niet?
Snap niet waarom Steam zo moeilijk doet over een aankondiging van die sale...We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Als je gaat zeggen dat er over 2 weken een enorme uitverkoop is dan koopt niemand nog meer wat tot die salequote:Op woensdag 10 juli 2013 11:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Snap niet waarom Steam zo moeilijk doet over een aankondiging van die sale...Women with dicks and weak men with vaginas.
Volgens mij zijn de enige mensen die moeilijk doen, diegene die het steeds fout hebben wanneer ze de sale voorspellen, en dan weer enorm teleurgesteld zijn dat er nog geen sale is.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Snap niet waarom Steam zo moeilijk doet over een aankondiging van die sale...Doe eens niet.![]()
Enige game die ik wil halen is TES Skyrim: Legendary Edition. Zal waarschijnlijk maximaal -50% en waarschijnlijk -33% zijn. 30 euro is dan nog wel prima.
Dit heb ik ook.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:28 schreef Gatenkaas het volgende:
Enige game die ik wil halen is TES Skyrim: Legendary Edition. Zal waarschijnlijk maximaal -50% en waarschijnlijk -33% zijn. 30 euro is dan nog wel prima.
Maar mijzelf kennende zal er wel wat meer bij komen.Heb wel besloten alleen games te kopen die ooit al eens wilde hebben, maar gemist heb om wat voor reden dan ook. Ik ga geen games kopen die mij niks leken toen ze uit kwamen.
Tot zo ver mijn voornemens.![]()
![]()
quote:
Hadden ze niet iemand kunnen vinden die wat meer lijkt? dit is wel heel opvallendWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik zit al twee jaar te twijfelen of ik Mass Effect 1 & 2 voor Steam zal halen. Ik heb de trilogie al voor de X360, maar om het een of ander wil ik het ook voor Steam hebben. Gelukkig weerhoudt het feit dat deel 3 alleen via Origin te krijgen is me doorgaans van een koop.quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit heb ik ook.
Maar mijzelf kennende zal er wel wat meer bij komen.Heb wel besloten alleen games te kopen die ooit al eens wilde hebben, maar gemist heb om wat voor reden dan ook. Ik ga geen games kopen die mij niks leken toen ze uit kwamen.
Tot zo ver mijn voornemens.
http://www.dlcompare.com/(...)egendary-edition-569quote:Op woensdag 10 juli 2013 12:28 schreef Gatenkaas het volgende:
25 ekkies.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik heb ze alle 3 voor de pc. 1 van de redenen is dat ik die games altijd nog kan en wil blijven spelen. Daarbij zijn de laadtijden echt heerlijk van de pc versie. Op een Xbox One bijvoorbeeld kan ik die serie niet meer spelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:15 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik zit al twee jaar te twijfelen of ik Mass Effect 1 & 2 voor Steam zal halen. Ik heb de trilogie al voor de X360, maar om het een of ander wil ik het ook voor Steam hebben. Gelukkig weerhoudt het feit dat deel 3 alleen via Origin te krijgen is me doorgaans van een koop.
Ik zou die 2 delen dan wel gewoon op Orign halen hoor. Zo heb je alle 3 de delen in 1 client. Zo slecht is Origin nou ook weer niet.![]()
Zijn die keys een beetje betrouwbaar? Zie dat de goedkoopste (18 euro) op http://www.gamekeys4u.net(...)-uncut-steam-ru.html is, maar dat is alsnog Russisch.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:59 schreef Quotidien het volgende:
[..]
http://www.dlcompare.com/(...)egendary-edition-569
25 ekkies.Ik heb al mijn games het liefst op Steam, nog een platform als dat erbij en het wordt wel een beetje onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:05 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 3 voor de pc. 1 van de redenen is dat ik die games altijd nog kan en wil blijven spelen. Daarbij zijn de laadtijden echt heerlijk van de pc versie. Op een Xbox One bijvoorbeeld kan ik die serie niet meer spelen.
Ik zou die 2 delen dan wel gewoon op Orign halen hoor. Zo heb je alle 3 de delen in 1 client. Zo slecht is Origin nou ook weer niet.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479625/quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:26 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Zijn die keys een beetje betrouwbaar? Zie dat de goedkoopste (18 euro) op http://www.gamekeys4u.net(...)-uncut-steam-ru.html is, maar dat is alsnog Russisch.
die link moet echt eff in de OP..![]()
Ik ook hoor. Ach de enige games die ik op Origin heb is dus de Mass Effect serie. Voor de rest koop ik ook alles voor Steam.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:26 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Zijn die keys een beetje betrouwbaar? Zie dat de goedkoopste (18 euro) op http://www.gamekeys4u.net(...)-uncut-steam-ru.html is, maar dat is alsnog Russisch.
[..]
Ik heb al mijn games het liefst op Steam, nog een platform als dat erbij en het wordt wel een beetje onoverzichtelijk.![]()
Handige link inderdaad, zou zeker in de OP mogen. Volgens de tabel is gamekeys4u wel betrouwbaar, maar ik kijk nog even aan. 18 euro voor Skyrim: Legendary Edition is in elk geval geen geld.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef mschol het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479625/
die link moet echt eff in de OP..
Tuurlijk zijn die keys betrouwbaar bij een erkende keystore.. Zelf ook Skyrim Legendary gehaald laatst bij zo'n keystore.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Eens. En OP-gerelateerd, kan "Het officiele Steam topic" niet gewoon "Steam" worden?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:33 schreef mschol het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479625/
die link moet echt eff in de OP..![]()
Mja, enige erkende resellers van Steam zijn o.a. GMG, GoG en Amazon? Alles wat VPN-gerelateerd is kun je blijkbaar wel schrappen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:02 schreef Quotidien het volgende:
Tuurlijk zijn die keys betrouwbaar bij een erkende keystore.. Zelf ook Skyrim Legendary gehaald laatst bij zo'n keystore.Burning bridges gives you so much more![]()
er zijn er zal die niet officiele resellers zijn, maar gewoon ook keys aanleveren, zonder problemen..quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:23 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Mja, enige erkende resellers van Steam zijn o.a. GMG, GoG en Amazon? Alles wat VPN-gerelateerd is kun je blijkbaar wel schrappen.![]()
Ik heb echt al tig keys gekocht bij verschillende keystores en nog nooit problemen gehad.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Zolang je maar geen russische keys koopt is er over het algemeen niks aan de hand.
Ik had zelf een russische versie van COD:BO2 maar dat was het gekloot ook totaal niet waard.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Wacht eerst de steamsale wel af. Is Skyrim: Legendary Edition -50% dan haal ik het daar wel.
Ik ook. Tot ik Battlefield 3 nog liever wilde.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:26 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik heb al mijn games het liefst op Steam, nog een platform als dat erbij en het wordt wel een beetje onoverzichtelijk.![]()
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
grquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ook. Tot ik Battlefield 3 nog liever wilde.
V.
Q.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Weinig aan te doen dan hequote:Op woensdag 10 juli 2013 19:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ook. Tot ik Battlefield 3 nog liever wilde.
V.
B.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Tevens kun je proberen of je de keys van ME 1 en 2 kunt activeren in Origin,(als je ze al op steam hebt dat is) Zo heb ik ze destijds ook in origin gekregen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:05 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 3 voor de pc. 1 van de redenen is dat ik die games altijd nog kan en wil blijven spelen. Daarbij zijn de laadtijden echt heerlijk van de pc versie. Op een Xbox One bijvoorbeeld kan ik die serie niet meer spelen.
Ik zou die 2 delen dan wel gewoon op Orign halen hoor. Zo heb je alle 3 de delen in 1 client. Zo slecht is Origin nou ook weer niet.
Ik meen ooit iets te hebben gelezen wat zei dat het niet meer kon maar dat weet ik niet zeker.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

eigenlijk zou het juist algemwner moeten worden, wordt er makkelijker/sneller ook over de andere online diensten gepraatquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:05 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eens. En OP-gerelateerd, kan "Het officiele Steam topic" niet gewoon "Steam" worden?![]()
Voelen jullie ook al de (wat ze in de physiologie noemen) Sinterklaas-spanning, voor morgen?
En morgen zijn er nog geen sales.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
Voelen jullie ook al de (wat ze in de physiologie noemen) Sinterklaas-spanning, voor morgen?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:
Mag van mij ook, dan heb je het dus over diensten als Uplay en Origin?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
eigenlijk zou het juist algemwner moeten worden, wordt er makkelijker/sneller ook over de andere online diensten gepraat![]()
Ik gebruik het zelf ook niet verder.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nee maak voor uPlayen Origin
maar een ander topic aan. Dit is het Steam topic
![]()
quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nee maak voor uPlayen Origin
maar een ander topic aan. Dit is het Steam topic
beide hebben qua client dezelfde basis princiepe: 1 algemeen punt om games vanuit op te starten..
beide zijn in dat opzich net zo goed als steam, steam is echter wat langer op de markt en heeft meer functies, maar wees reeel: 90% van de extra functies in steam heb je niet nodig om (goed) te kunnen gamen
dat steam mooie functies heeft staat buiten kijf, maar je hebt ze niet nodig om te gamen.
daarnaast heeft haten op andere platformen geen nut, die verdwijnen niet en worden alleen maar groter...en gog.com en e.v.t de client van greenmangaming (niet dat ik denk dat iemand die gebruikt..) en andere digitale platformen (er zullen er vast nog wel wat zijn)quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Mag van mij ook, dan heb je het dus over diensten als Uplay en Origin?![]()
Eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
Voelen jullie ook al de (wat ze in de physiologie noemen) Sinterklaas-spanning, voor morgen?Please Move The Deer Crossing Sign![]()
tering wat zijn die ads bij tf2 server fucking kut.. midden in een potje krijg ik een ad te zien, en MOET ik 30 seconden wachten...
zo te zien een bekend probleem/irritatie.. enige wat te doen is blacklisten...ik zie dat TF2 een summer update heeft, zeer grote kans dus dat morgen er een sale is...quote:
[ Bericht 40% gewijzigd door mschol op 11-07-2013 00:47:56 ]![]()
Komt goed, let maar op.quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Dit wordt mijn eerst "bewuste" SS, ik heb mijn steam account al wel langer dan een jaar, maar nooit op sales gelet (toen crackte ik alles nog, yar). Anyways, hoe begint zo'n sale eigen? Zit meteen zo'n beetje alles onder de sales of komen er geleidelijk aan steeds meer sales?Toch wel een beetje, jaquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:01 schreef Salt_Seafood het volgende:
Voelen jullie ook al de (wat ze in de physiologie noemen) Sinterklaas-spanning, voor morgen?![]()
![]()
schoen zetten en hamburgers in doen, komt gabe door de schoorsteen de sales in je schoen doenIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Heb zelf ook nog Desura (indie games voor ze op Steam komen) en Origin maar 99% van de tijd gebruik ik Steam.
Kom op met die sssale! Euro's overgepompt naar m'n PayPal.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
origin heb ik een keer gebruikt voor de crysis 3 beta en desura gebruik ik voor paranautical activity, verder ook alleen steam. Waarom trouwens niet gwn via ideal?quote:Op donderdag 11 juli 2013 02:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb zelf ook nog Desura (indie games voor ze op Steam komen) en Origin maar 99% van de tijd gebruik ik Steam.
Kom op met die sssale! Euro's overgepompt naar m'n PayPal.![]()
Buitenland.quote:Op donderdag 11 juli 2013 02:32 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
origin heb ik een keer gebruikt voor de crysis 3 beta en desura gebruik ik voor paranautical activity, verder ook alleen steam. Waarom trouwens niet gwn via ideal?
Net trouwens een error toen ik Burnout:Paradise probeerde te kaufen.
Alle games die korting krijgen hebben die meteen vanaf het begin. Maar iedere dag (vorige keer volgens mij ook iedere 6 of 8 uur ofzo) komen er geselecteerde games met extra korting. De regel is dus ook: Wacht met kopen tot de daily/flash deals.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:51 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Dit wordt mijn eerst "bewuste" SS, ik heb mijn steam account al wel langer dan een jaar, maar nooit op sales gelet (toen crackte ik alles nog, yar). Anyways, hoe begint zo'n sale eigen? Zit meteen zo'n beetje alles onder de sales of komen er geleidelijk aan steeds meer sales?
[..]
Toch wel een beetje, ja![]()
![]()
Elke 6 uur...jezus, beetje wakker liggen dat ik een deal mis. Autistische OCD is geen pretje.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:17 schreef rubbels het volgende:
[..]
Alle games die korting krijgen hebben die meteen vanaf het begin. Maar iedere dag (vorige keer volgens mij ook iedere 6 of 8 uur ofzo) komen er geselecteerde games met extra korting. De regel is dus ook: Wacht met kopen tot de daily/flash deals.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Elke 6 uur...jezus, beetje wakker liggen dat ik een deal mis. Autistische OCD is geen pretje.![]()
![]()
het was elke 8 uur, waardoor je eigenlijk geen deals zou missen (tenzij je >8 uur slaapt)quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Elke 6 uur...jezus, beetje wakker liggen dat ik een deal mis. Autistische OCD is geen pretje.![]()
Vandaag kan ik na vanochtend niet meer achter de pc kruipen. Als de Skyrim über editie maar niet voorbij komt.![]()
Steam app op je Phone?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:52 schreef Typisch het volgende:
Vandaag kan ik na vanochtend niet meer achter de pc kruipen. Als de Skyrim über editie maar niet voorbij komt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Kan ik daar ook met iDeal op betalen? Dan kan ik mijn random reader wel even mee smokkelen denk ik.quote:![]()
![]()
Je kunt kopen via de app wat ik me kan herinneren, maar kan het hier zo gauw niet checken. Installeer em gewoon en probeer het? En anders kun je vast wel iemand zo ver krijgen om je de game te giften als het niet luktquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan ik daar ook met iDeal op betalen? Dan kan ik mijn random reader wel even mee smokkelen denk ik.
Meestal tussen 19:00 en 20:00 als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
- 19:00 uurquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
het was elke 8 uur, waardoor je eigenlijk geen deals zou missen (tenzij je >8 uur slaapt)
- 03:00 uur
- 11:00 uur
Volgens mij houden ze deze cyclus aan dus je kan vrij makkelijk alles meepakken (alleen die 03:00 tot 11:00 is wat lastig op een zondag), maar je ziet best vaak deals terugkomen.
Greenmangaming heeft bijna altijd een 10/20% korting promo lopen, die je vaak kan gebruiken icm hun -75% aanbiedingenquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:18 schreef mschol het volgende:
en gog.com en e.v.t de client van greenmangaming (niet dat ik denk dat iemand die gebruikt..) en andere digitale platformen (er zullen er vast nog wel wat zijn). Meeste van mijn games koop ik daar als ze in de sale zitten vanwege de dubbele kortingen
.
[ Bericht 19% gewijzigd door SteveBudin op 11-07-2013 10:08:29 ]Get it and Bet it![]()
uPlay net zo goedquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
beide hebben qua client dezelfde basis princiepe: 1 algemeen punt om games vanuit op te starten..
beide zijn in dat opzich net zo goed als steam, steam is echter wat langer op de markt en heeft meer functies, maar wees reeel: 90% van de extra functies in steam heb je niet nodig om (goed) te kunnen gamen
dat steam mooie functies heeft staat buiten kijf, maar je hebt ze niet nodig om te gamen.
daarnaast heeft haten op andere platformen geen nut, die verdwijnen niet en worden alleen maar groter...
[..]
en gog.com en e.v.t de client van greenmangaming (niet dat ik denk dat iemand die gebruikt..) en andere digitale platformen (er zullen er vast nog wel wat zijn)dat wordt elke andere dag wel gehackt of is down
enige goede eraan is dat je content kan kopen met achievement punten
For real?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
uPlay net zo goeddat wordt elke andere dag wel gehackt of is down
Hoe moet ik dat zien?
![]()
Eh ik had alleen Far Cry 3 erop. In die overlay kon ik een wapen en wat missies kopen dacht ik. Weet niet of die content er eigenlijk al bij zit en dat je die gewoon moet unlocken door te spelen.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
uplay heb ik welgeteld 1x echt gehackt zien worden (echter lagen toen -alle- sites van ubi plat), downtime ook maar 1x, en dat in 2-3 jaar: net zo goed als de rest dus, steam en origin zie ik , in dezelfde periode, ook minimaal 1x down gaanquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
uPlay net zo goeddat wordt elke andere dag wel gehackt of is down
![]()
2Happy4U heeft moeite met andere meningen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
uplay heb ik welgeteld 1x echt gehackt zien worden (echter lagen toen -alle- sites van ubi plat), downtime ook maar 1x, en dat in 2-3 jaar: net zo goed als de rest dus, steam en origin zie ik , in dezelfde periode, ook minimaal 1x down gaan![]()
Alleen als ze slecht zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
2Happy4U heeft moeite met andere meningen.Women with dicks and weak men with vaginas.
Zelf gebruik ik het nauwelijks maar heb gehoord dat het vaak down was. Merkte wel toen ik Far Cry installeerde dat de downloadsnelheid stukken minder was dan bijvoorbeeld Steam. Misschien omdat FC net uit was maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:23 schreef mschol het volgende:
[..]
uplay heb ik welgeteld 1x echt gehackt zien worden (echter lagen toen -alle- sites van ubi plat), downtime ook maar 1x, en dat in 2-3 jaar: net zo goed als de rest dus, steam en origin zie ik , in dezelfde periode, ook minimaal 1x down gaanWomen with dicks and weak men with vaginas.
Hmwah elke flash deal (die van 8 uur) kwam ook langs als daily deal (48 uur)quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Elke 6 uur...jezus, beetje wakker liggen dat ik een deal mis. Autistische OCD is geen pretje..
![]()
iDeal kan niet, PayPal welquote:Op donderdag 11 juli 2013 09:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan ik daar ook met iDeal op betalen? Dan kan ik mijn random reader wel even mee smokkelen denk ik.Mooi makkelijk, hoef je die reader ook niet mee te nemen
![]()
![]()
Typisch zet dan nu vast met ideal een bedrag in je steam wallet. Neem aan dat je dan via de app kan kopen.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Nieuwe spellen met trading cards:
Dungeons of Dredmor
DARK
The Night of the Rabbit
McPixel
Drunken Robot Pornography
Ion Assault
Drunken Robot Pornography?
Volgens mij ook inderdaad, daarom heb ik die flash deals gewoon genegeerdquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:31 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmwah elke flash deal (die van 8 uur) kwam ook langs als daily deal (48 uur).
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten![]()
The Walking Dead 400 days gespeeld, jullie ook?
Bij mij ging er op het eind maar 1 iemand mee met Tavia.. en de rest bleef in dat kamp, hadden jullie dat ook?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Bij mij bleef er maar 1 in het kamp en de rest ging mee. Binnenkort maar weer eens doorspelen maar dan met andere keuzes.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:02 schreef Salt_Seafood het volgende:
Bij mij ging er op het eind maar 1 iemand mee met Tavia.. en de rest bleef in dat kamp, hadden jullie dat ook?
[ Bericht 0% gewijzigd door Tain op 11-07-2013 14:21:14 ]Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Had hetzelfde als Tain, er bleef er in mijn geval eentje achter. Geen idee wat ik had kunnen doen eigenlijk om hem wel mee te krijgen, misschien inderdaad nog eens proberen!quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:02 schreef Salt_Seafood het volgende:
Bij mij ging er op het eind maar 1 iemand mee met Tavia.. en de rest bleef in dat kamp, hadden jullie dat ook?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Vreemd
Ik heb nog een copy over van Left 4 Dead 2, omdat ik een 4-pack kocht voor mezelf en 2 vrienden. Voor hoeveel denken jullie dat ik deze nog kan verkopen, aangezien dat die zovaak 75% korting heeft?![]()
Heeft iemand ervaringen met Directebanking? Het klinkt wel handig, maar het is bij mijn weten niet zo bekend.![]()
nog een kleine 4 uur !!!!<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik ook niet, moet nog op vakantiequote:Op donderdag 11 juli 2013 15:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Godverdetyfus. Heb helemaal geen geld![]()
![]()
![]()
Ach, eerst nog de werkdag afmaken, dan boodschappen doen, dan eten, en tegen de tijd dat ik achter m'n PC zit, begint de sale![]()
![]()
Je zit de hele tijd te wachten op de Steam Summer Sale, maar eigenlijk is het gewoon kut, omdat je weer te veel geld uitgeeft aan games die je toch niet of nauwelijks gaat spelen
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Trading cards verkopenquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:30 schreef Vault-Boy het volgende:
Godverdetyfus. Heb helemaal geen geld![]()
Begint dus om middernacht in de tijdzone hier.Hopen dat ik morgen niets gemist heb.
so true..quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:20 schreef Katth het volgende:
Je zit de hele tijd te wachten op de Steam Summer Sale, maar eigenlijk is het gewoon kut, omdat je weer te veel geld uitgeeft aan games die je toch niet of nauwelijks gaat spelen![]()
![]()
Ik heb 11 euro bij elkaar gesprokkeldquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Als ik alles zou verkopen heb ik toch zeker wel ¤3,50 bij elkaar gespeeld.Ruim genoeg (mits de sale niet keihard zuigt) om alle games te kopen die voor deze sale op mijn wensenlijstje staan
Dus welke games gaan jullie allemaal kopen? Ik hou het nog redelijk mild (onder de 20 euro).
- orange box
- super meat boy
- portal 2
- rise of the triad (mits die korting krijgt.)
-rogue legacy (mits die korting krijgt.)
Laatste twee zijn net nieuw, dus ik verwacht niet dat ze korting krijgen.![]()
Dead Space 2, Skyrim: Legendary Edition, RAGE en AoE II: HD staan in elk geval op mijn lijstje. Bij de laatste hoop ik toch wel dat het -75% wordt.
Waar zit jij dan? Hier gewoon om 7 uurquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Begint dus om middernacht in de tijdzone hier.Hopen dat ik morgen niets gemist heb.
De dev van Fortix heeft bevestigd dat de sale vandaag begintVan 11-18 Juli
Ik zal dus 2 dagen missen, ok, zoveel wil ik toch niet kopenJaaa, dansen! dansen!![]()
7 dagen maar? das erg kort...quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:54 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Hier gewoon om 7 uur
De dev van Fortix heeft bevestigd dat de sale vandaag begintVan 11-18 Juli
Ik zal dus 2 dagen missen, ok, zoveel wil ik toch niet kopen![]()
Ik zit uit te kijken voor Rocksmith dlc.
Die gaat geheid in de sale gezien dat op de xbox al zo is en er een 2014 editie van uit komt.
Steam moet maar eens opschieten anders ga ik nu al dingen kopen![]()
Ik zit die dlc aankopen al een maand of 2 uit te stellen
^inteel²

Eigenlijk alleen de DLC van Skyrim dat ik graag wil hebben. Voor de rest zie ik wel.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Andere sales was het rond de 10 dagen?quote:
Vind het nog steeds jammer dat het niet zo is al twee jaar terug, dat je ook daadwerkelijk games kon winnen.
Welke vd 3 trackmania 2's?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:40 schreef Brammie1 het volgende:
Far Cry 3 Blood Dragon en Trackmania2 staan op mijn wishlistThis message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.![]()
vorige summersales waten 14 dagenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:16 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Andere sales was het rond de 10 dagen?
Vind het nog steeds jammer dat het niet zo is al twee jaar terug, dat je ook daadwerkelijk games kon winnen.![]()
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de sale van fortix 2 alleen 1 week duurt, dat er toch nog een week achteraan komt, who knowsJaaa, dansen! dansen!![]()
Misschien dit iets?quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:40 schreef Brammie1 het volgende:
Far Cry 3 Blood Dragon en Trackmania2 staan op mijn wishlist
http://www.kinguin.net/ca(...)aign=09-07-2013-NEWS--- ҉ ---![]()
Hotline Miami heeft plots ook cards.
Ik heb trouwens nog een Nuclear Dawn die wat rommelig staat in mijn inventaris. Wil iemand hem hebben tegen een paar cards?Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Hoe weet je dan of het de laatste dag is of niet?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:46 schreef Wells.p het volgende:
Mocht het niet duidelijk zijn
[ afbeelding ]![]()
Dat staat sowieso aangegeven.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:50 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of het de laatste dag is of niet?
Opzich was de Orange Box gewoon in de aanbieding de afgelopen dagen.......quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:29 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Dus welke games gaan jullie allemaal kopen? Ik hou het nog redelijk mild (onder de 20 euro).
- orange box
- super meat boy
- portal 2
- rise of the triad (mits die korting krijgt.)
-rogue legacy (mits die korting krijgt.)
Laatste twee zijn net nieuw, dus ik verwacht niet dat ze korting krijgen.![]()
Iemand al iets? Hier blijft het de error of de 'oude' pagina...You know, I've learned something today![]()
Same!quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:03 schreef ImMaxa het volgende:
Iemand al iets? Hier blijft het de error of de 'oude' pagina...--- ҉ ---![]()
Ja, alice madness returns is nog 10 extra dagen in de aanbieding
^inteel²

Bioshock Infinite - $29.99
Don't Starve - 8.99
Metro: Last light - 39.99
Wargame: Airland Battle - 26.79
Grid 2 - 29.99
Witcher 2 - 9.99
Walking Dead - 12.49
KOTOR 1 - 6.69
Farming Simulator 13.99
Dragon's Lair - 6.69
Fake hoop ik
Ik wilde precies hetzelfde zeggen, die servers staan me toch een partijtje te roken daar.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:05 schreef BurnaBoy het volgende:
Ja, alice madness returns is nog 10 extra dagen in de aanbieding![]()
Ja, de loadbalancer gooit gewoon de oude pagina er maar tegen aan om maar iets te laten zien
^inteel²

Dan zou Grid 2 25%korting krijgen, en gezien de reviews is dat niet genoeg om mensen over de streep te trekken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:05 schreef JimmyJames het volgende:
Bioshock Infinite - $29.99
Don't Starve - 8.99
Metro: Last light - 39.99
Wargame: Airland Battle - 26.79
Grid 2 - 29.99
Witcher 2 - 9.99
Walking Dead - 12.49
KOTOR 1 - 6.69
Farming Simulator 13.99
Dragon's Lair - 6.69
Fake hoop ik![]()
Dat is wel heel erg veel AAA in de aanbieding die wel heel recent zijnWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Forum Opties Forumhop: Hop naar: