Als ik me niet vergis linkt Geo meestal naar knip Of ben ik nu slecht geīnformeerd?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef THEFXR het volgende:
ik heb geruchten gehoord dat GEO niet gaat kijken, waardoor er geen streams zijn
Die plaatjes van mmaplayground zijn echt vertieft. Na het event geven die namelijk de juiste scores weer volgens mij, indirecte spoilersquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:42 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Anderson Silva (c) vs. Chris Weidman
Frankie Edgar vs. Charles Oliveira
Tim Kennedy vs. Roger Gracie
Mark Muņoz vs. Tim Boetsch
Cub Swanson vs. Dennis Siver
Ai!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:30 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Die plaatjes van mmaplayground zijn echt vertieft. Na het event geven die namelijk de juiste scores weer volgens mij, indirecte spoilers
Dat klopt, maar dit topic staat na het event sowieso vol met spoilers dus je moet hier helemaal niet zijn als je het nog niet gezien hebtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:30 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Die plaatjes van mmaplayground zijn echt vertieft. Na het event geven die namelijk de juiste scores weer volgens mij, indirecte spoilers
Ik zoek soms mijn picks op voor het evenement, dan is het best irritant want je verwacht het niet helemaal om daar spoilerts te zienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dit topic staat na het event sowieso vol met spoilers dus je moet hier helemaal niet zijn als je het nog niet gezien hebt
Heb jij ook hulp nodig bij het poepen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:06 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zoek soms mijn picks op voor het evenement, dan is het best irritant want je verwacht het niet helemaal om daar spoilerts te zien
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij ook hulp nodig bij het poepen?
Ik draag nog steeds luiers.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb jij ook hulp nodig bij het poepen?
Niks mis met wat voorbereiding voor als je 80 bent.quote:
Ik ga meequote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:32 schreef Broempoe het volgende:
Anderson Silva (c) vs. Chris Weidman
Frankie Edgar vs. Charles Oliveira
Tim Kennedy vs. Roger Gracie
Mark Muņoz vs. Tim Boetsch
Cub Swanson vs. Dennis Siver
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:28 schreef Hooidraad het volgende:
Veel mensen die voor Siver gaan, had ik niet verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door n00cL30n op 05-07-2013 21:56:15 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Ik verwacht dat Siver afstand weet te houden van Swanson en zich zo naar een decision vecht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:28 schreef Hooidraad het volgende:
Veel mensen die voor Siver gaan, had ik niet verwacht.
Ik krijg sinds deze week een mailtje van: "Press conference now live on youtube" - "weigh ins now live on youtube"... kreeg ik eerder nooit.. vind dat wel handigquote:
Heb 'm op ronde drie gezet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:30 schreef incognitoomuch het volgende:
Round betjes zijn wel interessant op Unibet met hoge odds!
Welke ronde denken jullie dat Silva gaat winnen?
Ah, handigquote:Op zaterdag 6 juli 2013 11:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik krijg sinds deze week een mailtje van: "Press conference now live on youtube" - "weigh ins now live on youtube"... kreeg ik eerder nooit.. vind dat wel handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |