SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepschat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teamspeak 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namen van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanavond kan ik niet, mn vriendin is vandaag jarig. Wellicht vrijdag- of zaterdagavond, ik heb toch geen sociaal leven verder.Vicariously I live while the whole world dies![]()
Ik heb alleen in het weekend een sociaal leventje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:45 schreef nyny83 het volgende:
Vanavond kan ik niet, mn vriendin is vandaag jarig. Wellicht vrijdag- of zaterdagavond, ik heb toch geen sociaal leven verder.
aka ik zit al de hele week thuis niets te doen![]()
![]()
Het is dat ik een brandblaar ter grote van een pingpongbal op mijn voet heb anders zouden deze opmerkingen me echt pijn gedaan hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:07 schreef ApoclysmX het volgende:
Alsof het uitmaakt wat voor TT er gebruikt wordt, er is toch altijd commentaar.![]()
![]()
Dan kan je denk ik Fok! beter helemaal vermijden als je geen brandblaar hebt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het is dat ik een brandblaar ter grote van een pingpongbal op mijn voet heb anders zouden deze opmerkingen me echt pijn gedaan hebben![]()
![]()
Ik zit toch vooral in R&P dus dat is lekker kusjekroelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:11 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Dan kan je denk ik Fok! beter helemaal vermijden als je geen brandblaar hebt.![]()
Klopt dat is traditie is deze reeks, niet haten op onze traditiesquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:07 schreef ApoclysmX het volgende:
Alsof het uitmaakt wat voor TT er gebruikt wordt, er is toch altijd commentaar.![]()
![]()
Weet niet of jullie het doorhebben (autist (ikzelf dan) ,ditdat) maar ik was niet serieus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:15 schreef kensei het volgende:
[..]
Klopt dat is traditie is deze reeks, niet haten op onze tradities![]()
Ik weet niet of jij het door had maar ik ben altijd serieusquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Weet niet of jullie het doorhebben (autist (ikzelf dan) ,ditdat) maar ik was niet serieus.![]()
Is het het waard om op level 6 al lesser runes te kopen voor 15gp per stuk? Of is het effect ervan zo miniem dat ik beter kan wachten totdat ik tier 3 kan kopen op level 20?![]()
Jup. Op level 30 kom je anders enorm veel IP tekort voor goede runes waardoor je sneller de lane verliest.![]()
Wil er iemand met mij een game doen voor ik over 2 uurtjes weer naar de stad moet en sociaal ga doen enzooo?
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."![]()
Ik grinniktequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:23 schreef ApoclysmX het volgende:
Ik neem altijd iedereen heel serieus op het forum.
Op een niet seksistische manier.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."![]()
IGN?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:54 schreef Tanjaa het volgende:
Wil er iemand met mij een game doen voor ik over 2 uurtjes weer naar de stad moet en sociaal ga doen enzooo?
Ik ben nu online voor allerlei soorten games (liefst normal of ARAM)
Mijn IGN is.. je raad het al: dunnanickname![]()
IGN is Lugia987, jaja cijfers ikwzquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:25 schreef totalvamp het volgende:
[..]
IGN?
Ik ben nu online voor allerlei soorten games (liefst normal of ARAM)
Mijn IGN is.. je raad het al: dunnanicknameThe Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."![]()
EUHJ, doe je nog mee of wa?quote:The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."![]()
Je bent niet eens online manquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja wij waren al begonnen manAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
begint lekkerquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:06 schreef Mr_Brownz het volgende:
http://euw.lolesports.com/
Curse vs Vulcan
Begint net
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Die opening netquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:06 schreef Mr_Brownz het volgende:
http://euw.lolesports.com/
Curse vs Vulcan
Begint netNice!
![]()
Neem dan ook pauze johquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:05 schreef Lamabal het volgende:
Eckte eckte, 6 ranked games op een rij verloren. Ik ga goed jonge![]()
![]()
HOLY! dat was een goede match! Ves vs TSM, waar Tsm best pech had, toch blijven farmen, objectives enz.quote:
Ves speelde wel goed
Sommige sona ults -_-''![]()
Mjah en wat de commentators niet noemden was 1 heel groot voordeel van een full AD team; na een gewonnen fight kunnen ze supersnel turrets pushen. Als Regi en Oddone een AP champion hadden gespeeld hadden ze het niet kunnen afmaken waarschijnlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
HOLY! dat was een goede match! Ves vs TSM, waar Tsm best pech had, toch blijven farmen, objectives enz.
Ves speelde wel goed
Sommige sona ults -_-''Vicariously I live while the whole world dies![]()
^^quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah en wat de commentators niet noemden was 1 heel groot voordeel van een full AD team; na een gewonnen fight kunnen ze supersnel turrets pushen. Als Regi en Oddone een AP champion hadden gespeeld hadden ze het niet kunnen afmaken waarschijnlijk.
Wel spoilers btwwilde ik enigsinds voorkomen
maar je merkte wel dat Ves als een Sona ult miste of 1 iemand raakte ze gelijk weg gingen ook al stonden ze aardig voor of betere positie als in niet iedereen van Tsm was er
maar laatste teamfight was clean![]()
![]()
Ja idd, die early en mid game was zwaar in het voordeel van VES.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
HOLY! dat was een goede match! Ves vs TSM, waar Tsm best pech had, toch blijven farmen, objectives enz.
Ves speelde wel goed
Sommige sona ults -_-''
TSM gewoon lekker farmen en ineens BAM het is overMwa met die laatste push wel, maar dan had heel de game anders gelopen natuurlijk. Moeilijk zoiets te voorspellen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mjah en wat de commentators niet noemden was 1 heel groot voordeel van een full AD team; na een gewonnen fight kunnen ze supersnel turrets pushen. Als Regi en Oddone een AP champion hadden gespeeld hadden ze het niet kunnen afmaken waarschijnlijk.![]()
Vooral respect voor TSM, hadden niet de beste wedstrijd stonden zwaar achter.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja idd, die early en mid game was zwaar in het voordeel van VES.
TSM gewoon lekker farmen en ineens BAM het is over
[..]
Mwa met die laatste push wel, maar dan had heel de game anders gelopen natuurlijk. Moeilijk zoiets te voorspellen.
Maar ze wonnen nog steeds opbjectives (4/5 dragons ??)
En het constant Farmen, daarmee wonnen ze uiteindelijk en hadden ze een veel betere lategame.
Reginalds farm als zed, is beestachtig op een zed Imho![]()
voor mij snoopeh met zijn staar naar de camera, al volg ik normaal de toernooien nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:05 schreef kensei het volgende:
Regi![]()
Opperswag koning in league pro scene, met zijn blije bakkes![]()
![]()
Zijn reactie ook over zijn username, alleen gekozen omdat hij Reginald een kut naam vind en mensen gek worden als ze verliezen met iemand met zo'n naam.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:05 schreef kensei het volgende:
Regi![]()
Opperswag koning in league pro scene, met zijn blije bakkes
Iets wat daar op leek iig![]()
![]()
Ik vind hem vooral een held omdat het hem echt geen reet boeit hoe mensen over hem denken. Hij vangt doelbewust alle shit op om de rest van zijn team uit de wind te houden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:05 schreef kensei het volgende:
Regi![]()
Opperswag koning in league pro scene, met zijn blije bakkesVicariously I live while the whole world dies![]()
Ik carry mezelf uit de lagere regionen met Fizz en Blue Ez als een ekte ekte
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Heb gisteren als laatste match die van Cloud 9 tegen Dignitas gezien.
Die calls van Cloud 9 zijn echt zo belachelijk goed.![]()
Silver 1 inmiddels, 35 LP
Vanavond maar even gold V proberen te halen.
Nog even doorbijten
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.![]()
Eerste 4 placements gewonnen, nog even wat andere champs mainen en dan hopelijk boven bronze geplaatst worden![]()
![]()
Je bent nu al silver IV waarschijnlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:02 schreef Renn het volgende:
Eerste 4 placements gewonnen, nog even wat andere champs mainen en dan hopelijk boven bronze geplaatst worden
3 van de 10 winnen ben je iets van silver 5
Je kan zelfs nog direct in gold komen![]()
Alles winnen voor gold? 9/10 goed genoeg?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Je bent nu al silver IV waarschijnlijk
Welkom in goldquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:10 schreef Renn het volgende:
[..]
Alles winnen voor gold? 9/10 goed genoeg?![]()
ik won 7/10 ofzo en werd geplaatst in bronze 1quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:06 schreef kensei het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heeft het ook gedeeltelijk met je scores te maken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:11 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
ik won 7/10 ofzo en werd geplaatst in bronze 1
Ik won er 6/10 en kwam in Silver 4.![]()
Ik ben wel benieuwd of hier stats voor bekend zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:11 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
ik won 7/10 ofzo en werd geplaatst in bronze 1
Als in zoveell bronze zoveel zoveel
l silver zoveel
![]()
Omdat je in season 2 al rankeds had gespeeld en een laag elo hadquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:11 schreef Mr_Brownz het volgende:
[..]
ik won 7/10 ofzo en werd geplaatst in bronze 1![]()
Heeft niks met scores te maken maar season 2 eloquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:14 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het ook gedeeltelijk met je scores te maken.
Ik won er 6/10 en kwam in Silver 4.![]()
17/7/9 kassadin dus van mij mag het ook aan scores liggen. Gold zou wel nice zijn. Hopen dat ik de rest van mijn placements niet verneuq![]()
Succesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:50 schreef Renn het volgende:
17/7/9 kassadin dus van mij mag het ook aan scores liggen. Gold zou wel nice zijn. Hopen dat ik de rest van mijn placements niet verneuq![]()
Volgens mijs is silver 1 max als je niet in s2 hebt gespeeld. Ken iemand die 9/10 won en die kwam in silver 1.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Was het maar zo, ik ging uiteindelijk 5-5 waarbij ik nog nooit ranked had gedaan, en kwam in Bronze 1. Van die placement losses waren er 4 door getroll/afkers, erg zonde. De eerste 4 games won ik ook, die schijnbaar de meeste impact zouden hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan zelfs nog direct in gold komen
Ook zonder moeite mezelf toen uit Bronze gehaald en zit nu in Silver 2 met 1-2 games per week. Binnenkort misschien wat meer games doen weer.![]()
Volgens mij zei Riot zelf indie video van het nieuwe systeem dat het kon, dus misschien bij 10/10 of 11/11 oidquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:59 schreef dustbrain het volgende:
Volgens mijs is silver 1 max als je niet in s2 hebt gespeeld. Ken iemand die 9/10 won en die kwam in silver 1.![]()
Slecht bedacht van hen. Dan kunnen bronze zuigers met veel luck in gold komen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:04 schreef kensei het volgende:
[..]
Volgens mij zei Riot zelf indie video van het nieuwe systeem dat het kon, dus misschien bij 10/10 of 11/11 oidWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Same herequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:49 schreef BobW het volgende:
Ik heb die placement matches 7/3 gespeeld en kwam toen in Silver III
Vicariously I live while the whole world dies![]()
Voel me flink spreekwoordelijk genaaid dan
Overigens nooit eerder ranked gespeeld (misschien dat het meetelt)
Moest starten in bronze 1, terug gevallen naar bodem 2.
Nu weer in 1 op momenteel 81LP
Krijg gelukkig wel eens +/- 28 LP per win en meestal rond de 10 eraf per verlies![]()
Limp bizkit albumquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:41 schreef Euroteller het volgende:
Heeft iemand toevallig een afspeellijst op Spotify waarmee die echt lekker speelt?![]()
![]()
The very best of kornquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:41 schreef Euroteller het volgende:
Heeft iemand toevallig een afspeellijst op Spotify waarmee die echt lekker speelt?
Oh en de sziget 2013 playlist gaat ook wel lekker.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."![]()
Wat zet jij op dan, koning?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja Yeezus, dan speel ik om snel te finishen en iets anders op te zetten.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."![]()
Wie zegt dat ik niet buiten aan het spelen benquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:48 schreef ApoclysmX het volgende:
Moeten jullie niet buiten spelen met dit mooie weer? ^^
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."![]()
Ik concentreer me meer op het spel. Ik heb dat ook wel eens gedaan maar je kijkt bijna niet. misschien als je dood bent.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:47 schreef kensei het volgende:
Ik kijk altijd comedy central als ik league speel![]()
Spotify playlistje wat ik meestal op heb staan:
SPOTIFY LINK: spotify:user:119360938:playlist:099cKap3R90BkPCU1T2tHD
HTTP LINK: Shuffle lijst, a playlist by Denny Strijdonck on Spotify.Vicariously I live while the whole world dies![]()
Oke, sorry.. en is het buitenspelen leuk?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:48 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet buiten aan het spelen ben![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:50 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Oke, sorry.. en is het buitenspelen leuk?het is echt verschrikkelijk warm buiten
De laatste dagen Jeezus, Born Sinner etc. maar vaak ook de Dubliners met lekkere stukjes.quote:
Ander een Qontinent album of Hank Williams Sr.
Van alles eigenlijk![]()
ECHT? ;pquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:52 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jahet is echt verschrikkelijk warm buiten
Warm genoeg voor iets met waterpistolen en witte t-shirts?
Huhu.. oke sorry. Zal niet meer dit soort kansloze opmerkingen maken.
Beetje jammer dat ik weer de hele dag binnen aan het werk ben. D:![]()
Haha Dublinersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De laatste dagen Jeezus, Born Sinner etc. maar vaak ook de Dubliners met lekkere stukjes.
Ander een Qontinent album of Hank Williams Sr.
Van alles eigenlijk![]()
Als dat gerucht over die Legend tour waar is ga ik er sowieso heen, mochten ze in de buurt van Nederland komenThe Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."![]()
Nee daar is het sowieso te warm voor, we gaan zo met alle vrouwelijke huisgenootjes een naakte turnwedstrijd houden onder de tuinsproeier.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:55 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
ECHT? ;p
Warm genoeg voor iets met waterpistolen en witte t-shirts?
Huhu.. oke sorry. Zal niet meer dit soort kansloze opmerkingen maken.
Beetje jammer dat ik weer de hele dag binnen aan het werk ben. D:
Ja, waarom ga je niet buiten werken
Jeetje, dat klinkt stom.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:02 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee daar is het sowieso te warm voor, we gaan zo met alle vrouwelijke huisgenootjes een naakte turnwedstrijd houden onder de tuinsproeier.
Ja, waarom ga je niet buiten werken
Maar om het wat leuker te maken wil ik er wel bij aanwezig zijn hoor, moet ik alleen even vrij nemen van m'n werk. Geen probleem.
Als ik buiten ga werken dan zie ik zo weinig op m'n beeldscherm.![]()
![]()
October zijn ze in NL, héquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:57 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Haha Dubliners![]()
Als dat gerucht over die Legend tour waar is ga ik er sowieso heen, mochten ze in de buurt van Nederland komen
October:
The Netherlands/Belgium
2nd: Hilversum - De Vorstin
3rd: Enschede - Muziekcentrum
4th: Bergen Op Zoom - Het Gebouw
5th: Hoogeveen - De Tamboer
6th: Heerlen - Parkstad Limburg Theater
8th: Velsen - Stadsschouburg
9th: Den Haag - Anton Philipzaal
10th: Lier - Cultuurcentrum (B)
11th: Purmerend - Theater De Purmaryn
12th: Groningen - Martiniplaza Theater
13th: Apeldoorn - Gigant![]()
Dat zou echt ontzettend gul van je zijn!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:03 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Jeetje, dat klinkt stom.
Maar om het wat leuker te maken wil ik er wel bij aanwezig zijn hoor, moet ik alleen even vrij nemen van m'n werk. Geen probleem.
Als ik buiten ga werken dan zie ik zo weinig op m'n beeldscherm.![]()
Het lukt mij ook met mijn laptop
Serieus? Is dat die legends tour?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
October zijn ze in NL, hé
October:
The Netherlands/Belgium
2nd: Hilversum - De Vorstin
3rd: Enschede - Muziekcentrum
4th: Bergen Op Zoom - Het Gebouw
5th: Hoogeveen - De Tamboer
6th: Heerlen - Parkstad Limburg Theater
8th: Velsen - Stadsschouburg
9th: Den Haag - Anton Philipzaal
10th: Lier - Cultuurcentrum (B)
11th: Purmerend - Theater De Purmaryn
12th: Groningen - Martiniplaza Theater
13th: Apeldoorn - Gigant
Wat gaaf, ze komen ook echt gewoon in het theater 5 straten van me vandaan!
Ik had 8 placement matches verloren LOL. Bronze drieee ftw.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Top!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:05 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat zou echt ontzettend gul van je zijn!![]()
Het lukt mij ook met mijn laptop
Stuur de locatie maar even door, dan kom ik eraan.
Ja.. ik heb geen laptop, gierige baas jeweet.![]()
![]()
Surez, dm komt eraan!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:08 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Top!
Stuur de locatie maar even door, dan kom ik eraan.
Ja.. ik heb geen laptop, gierige baas jeweet.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."![]()
Ja, Cannon, Campbell, Watchorn en O'Connor zijn datquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:07 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Serieus? Is dat die legends tour?
Wat gaaf, ze komen ook echt gewoon in het theater 5 straten van me vandaan!![]()
![]()
Oke, ik ben naar een tuinsproeier turn voorstelling.
Tot later! ^^
On topique: hoe kan je het beste Nocturne bouwen qua items? Attackspeed is best wel goed voor em i.v.m. die passive en z'n W toch?![]()
Blade of the Ruined kingquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:24 schreef ApoclysmX het volgende:
Oke, ik ben naar een tuinsproeier turn voorstelling.
Tot later! ^^
On topique: hoe kan je het beste Nocturne bouwen qua items? Attackspeed is best wel goed voor em i.v.m. die passive en z'n W toch?![]()
Yea, had al zo'n vermoeden dat die heel goed voor em zou zijn.quote:
Maar als je 6 items zou moeten kiezen ( en als je dan van de meest ideale situatie uit zou gaan ) welke zou je dan kiezen?![]()
Seems legit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Blade of the Ruined king
Warmogs
Warmogs
Warmogs
Warmogs
Warmogs![]()
Ik houd van liefde, met liefde houd ik van haat.quote:"My dream is to know why my nightmares never cease"![]()
Playlists:
Top 100 Of The Most Beautiful Songs From Reddit
Reddits Top 100 One Hit Wonders
Reddit Feel Good Music
Ja ik ben te lui om zelf playlists te maken :p"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Hoeft toch niet per sé? Ik luister ook naar een paar lijsten van anderen, als ik die lijsten link zijn hun namen te zienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:59 schreef znarch het volgende:
[..]
Hah, nu is je privacy weg. Woon je in Kapelle ad ijssel?![]()
Oja klopt. Spannend nu of het hem is. Wie het ook is. Toffe babyquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoeft toch niet per sé? Ik luister ook naar een paar lijsten van anderen, als ik die lijsten link zijn hun namen te zien![]()
![]()
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Niet gecarried, maar wel naar de winst getanked.
Wat is dat leuk joh, beetje spell vamp, een spirit visage en 150 AP.
Met 4,5K HP en tankyness, een QW combotje doet gewoon 600 healen
Tadumtiedum.![]()
Likes: League of legendsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Oja klopt. Spannend nu of het hem is. Wie het ook is. Toffe baby![]()
![]()
Weinig twijfel mogelijk lijkt me![]()
![]()
Klopt, ken inderdaad vrij weinig mensen die het spelenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:16 schreef kensei het volgende:
[..]
Weinig twijfel mogelijk lijkt me![]()
![]()
Its me. Privacy? Wat is dat? Ik heb sowieso al een facebook en een linkedin waar best veel persoonlijke info opstaat. Mensen die me willen vinden zullen daar niet zoveel problemen mee hebben.Vicariously I live while the whole world dies![]()
Het is gewoon leuk om te zien wie er achter een FOK! user zitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:21 schreef nyny83 het volgende:
Its me. Privacy? Wat is dat? Ik heb sowieso al een facebook en een linkedin waar best veel persoonlijke info opstaat. Mensen die me willen vinden zullen daar niet zoveel problemen mee hebben.![]()
![]()
Wat Kensei zegt. Niet meer niet minderquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:21 schreef nyny83 het volgende:
Its me. Privacy? Wat is dat? Ik heb sowieso al een facebook en een linkedin waar best veel persoonlijke info opstaat. Mensen die me willen vinden zullen daar niet zoveel problemen mee hebben.![]()
ps: als we ooit gaan vechten ben ik bij jou
Damn net ff zed voor het eerst gespeeld in een normal, wat een damageaf en toe iets te vroeg erin gegaan waardoor een paar onnodige deaths. maar wel gewoon keihard gewonnen.
Zed ga ik zeker vaker spelen.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
zo moe van meta, leuk joh dat er 100+ champions zijn maar wat is het nut als je met 2 adc characters praktisch alles in een lane kan counteren.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Tegen een goede ez/vayne top spelen is ook echt een ware hel. Als je even niet oplet wordt je helemaal kapot gekite. En natuurlijk komen hun altijd wegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:24 schreef Ame_thyst het volgende:
zo moe van meta, leuk joh dat er 100+ champions zijn maar wat is het nut als je met 2 adc characters praktisch alles in een lane kan counteren.![]()
![]()
idd nu is de game redelijk balanced maar een aantal champions zijn que mechanics zoveel beter. Ze kunnen wel nieuwe champions blijven maken maar er zijn er zo al 20/30 die eigenlijk behoorlijk zinloos zijn om te spelen op het moment.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Tegen een goede ez/vayne top spelen is ook echt een ware hel. Als je even niet oplet wordt je helemaal kapot gekite. En natuurlijk komen hun altijd wegAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
een muziekje en af en toe iets zeggen zou wonderen doen denk ikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:08 schreef Djurres het volgende:
http://www.twitch.tv/djurres
AD Veigar on Mid!![]()
heb bijna geen stem atm, muziek zal ik zo eens aanknallenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:59 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
een muziekje en af en toe iets zeggen zou wonderen doen denk ik
Tadumtiedum.![]()
noem is 10-15 van die 20-30 op dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:34 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
idd nu is de game redelijk balanced maar een aantal champions zijn que mechanics zoveel beter. Ze kunnen wel nieuwe champions blijven maken maar er zijn er zo al 20/30 die eigenlijk behoorlijk zinloos zijn om te spelen op het moment.We're slowly approaching inevitable death.![]()
ja klikken van muis / muziek verhouding is de muziek heel zachtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:24 schreef Barbewire het volgende:
Djurres, muziek op je stream staat op zacht?![]()
Ik wil ook een keer streamen en mijn L33T vaardigheden aan de rest van de wereld vertonen, maar tegen alle diamonds die in 't gelijk mee streamen, zal ik wel niet veel kijkcijfers opleveren.![]()
![]()
Maar moet je niet betalen om een stream pagina te openen op Twitch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:37 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik wil ook een keer streamen en mijn L33T vaardigheden aan de rest van de wereld vertonen, maar tegen alle diamonds die in 't gelijk mee streamen, zal ik wel niet veel kijkcijfers opleveren.![]()
Serieus? Maar Twitch is toch niet de enige website waarop gestreamt wordt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:40 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Maar moet je niet betalen om een stream pagina te openen op Twitch?![]()
Nee, klopt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:41 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Serieus? Maar Twitch is toch niet de enige website waarop gestreamt wordt?
Ik weet niet eens of je moet betalen hoor maar ik denk het wel.
Maar ja, dan heb je ook weer dit soort antwoorden: http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20130404080316AAmHvQE![]()
Zou zeggen kijk in de market en kies de 10-15 die je nooit zietquote:Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Nice.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zou zeggen kijk in de market en kies de 10-15 die je nooit ziet![]()
Je bent een vrouw dus pubers gaan toch wel massaal kijken, maar die kijken niet voor je league skillsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:37 schreef JennaSometimes het volgende:
Vooral je voorgevel laten zien en je hebt de views binnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Je bent een vrouw dus pubers gaan toch wel massaal kijken, maar die kijken niet voor je league skills![]()
![]()
Dan voel je je toch echt stom als je met een heel team één speler niet weet uit te schakelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zou zeggen kijk in de market en kies de 10-15 die je nooit ziet
Ik had in de bosjes verstopt in zo'n situatie,![]()
Ik moet je helaas teleurstellen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:59 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Vooral je voorgevel laten zien en je hebt de views binnen.![]()
Nouja, als je dat niet hebt is het ook niet zo erg. Je krijgt de views toch wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:01 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen.![]()
Lekker makkelijk antwoord. Je kan dus niks opnoemen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:46 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zou zeggen kijk in de market en kies de 10-15 die je nooit zietWe're slowly approaching inevitable death.![]()
De meerderheid van de LoL-spelers zijn volgens mijn statistieken tussen de 10-15, dus ik neem het hun (en de hormonen) niet kwalijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef Suncatcher het volgende:
Ja. Allemaal nerds die hopen dat ze een vriendin krijgen via league of legends.![]()
En dan jij als antwoord geven: "Ja maar pro player x is wel goed met x champion dus je punt is invalid"quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Lekker makkelijk antwoord. Je kan dus niks opnoemen?
Mijn punt is dat de mechanics van champions als Ez zo sterk zijn dat er weinig nut is om Sivir te gaan of Kog of Corki, ja je kan die champions ook spelen maar waarom meer moeite doen als het makkelijk kan.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Slecht argument. Sivir en corki worden niet echt meer gepicked. Maar kog is alsnog een hoge dmg adc die in diamond/challanger en toernoois vaak genoeg gepakt wordt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
En dan jij als antwoord geven: "Ja maar pro player x is wel goed met x champion dus je punt is invalid"
Mijn punt is dat de mechanics van champions als Ez zo sterk zijn dat er weinig nut is om Sivir te gaan of Kog of Corki, ja je kan die champions ook doen maar waarom meer moeite doen als het makkelijk kan.We're slowly approaching inevitable death.![]()
85% van de spelers is boven de 16quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:09 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
De meerderheid van de LoL-spelers zijn volgens mijn statistieken tussen de 10-15, dus ik neem het hun (en de hormonen) niet kwalijk.
Bron: http://www.gamespot.com/n(...)tive-players-6398154![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:15 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Slecht argument. Sivir en corki worden niet echt meer gepicked. Maar kog is alsnog een hoge dmg adc die in diamond/challanger en toernoois vaak genoeg gepakt wordt.okey
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Wauw, dus er zijn zo'n 5-10 champs die niet ppulair zijn, en dan kom jij met 20-30, flikker toch op man als je alleen maar bullshit kan lullen.quote:We're slowly approaching inevitable death.![]()
Oeh meneer wordt boosquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:17 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Wauw, dus er zijn zo'n 5-10 champs die niet ppulair zijn, en dan kom jij met 20-30, flikker toch op man als je alleen maar bullshit kan lullen.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Natuurlijk. Ik word altijd boos als een sukkel ineens onzin gaat praten. Daar kan ik gewoon slecht tegenquote:
We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ik lul geen onzin, je leest tussen de regels door om mij te kunnen "dissen"quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:18 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik word altijd boos als een sukkel ineens onzin gaat praten. Daar kan ik gewoon slecht tegen
Mijn punt was gewoon dat ik(mening/klacht) een beetje moe word van meta (okey als jij denkt dat er geen meta is ga schelden ofzo)
[ Bericht 8% gewijzigd door Ame_thyst op 05-07-2013 19:27:43 ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Kan niet meepraten over champs die veel gepicked worden, simpelweg omdat ik die stats niet volg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:18 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik word altijd boos als een sukkel ineens onzin gaat praten. Daar kan ik gewoon slecht tegen
Maar je wordt wel vaak boos hoor.(of ja boos, het is meer dat je vaak kritiek geeft en dan nog heel grof doet)
Misschien even relaxen.![]()
Ik denk trouwens dat het toch wel free kan nu, maar weet het niet zeker, je hebt er verschillende software voor: http://nl.twitch.tv/broadcastquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:41 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Serieus? Maar Twitch is toch niet de enige website waarop gestreamt wordt?![]()
Ik ga zo weg om te drinken, maar moet het ook nog kopen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:22 schreef kensei het volgende:
Dustbrain denk aan je hart man, neem nog een biertje
[ afbeelding ]
Wat zal ik halen, bier of vodka?![]()
Wodka is rotzooi, enige wat je ermee kan doen is mixxen, en mixdrankjes zijn voor kasthomo'squote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik ga zo weg om te drinken, maar moet het ook nog kopen.
Wat zal ik halen, bier of vodka?![]()
Ja, mixen idd. Mixen is niet voor homo's.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Wodka is rotzooi, enige wat je ermee kan doen is mixxen, en mixdrankjes zijn voor kasthomo's
Ik vind het heel lekker, vodka-cola oid.
Als je zo begint kan ik ook wel zeggen dat bier voor mietjes is met 5%.![]()
![]()
Zoete drankjes zijn nou eenmaal vrouwen drankjes. Niks mis met bierquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, mixen idd. Mixen is niet voor homo's.
Ik vind het heel lekker, vodka-cola oid.
Als je zo begint kan ik ook wel zeggen dat bier voor mietjes is met 5%.![]()
![]()
Nee, dat is een stereotype van kortzichtige mensen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:49 schreef kensei het volgende:
[..]
Zoete drankjes zijn nou eenmaal vrouwen drankjes. Niks mis met bier
![]()
![]()
Al drink je rosé-bier (quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:51 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, dat is een stereotype van kortzichtige mensen.
) als het maar gezellig is toch
![]()
Nooit van gehoord maar goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:54 schreef kensei het volgende:
[..]
Al drink je rosé-bier () als het maar gezellig is toch
![]()
![]()
wie heeft het over een meta? Het ging om champions. En 20-30 champions vallen niet buiten de meta.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik lul geen onzin, je leest tussen de regels door om mij te kunnen "dissen"
Mijn punt was gewoon dat ik(mening/klacht) een beetje moe word van meta (okey als jij denkt dat er geen meta is ga schelden ofzo)We're slowly approaching inevitable death.![]()
Keb ook een 6 game winningstreak naar gold 1. Waarom heeft iedereen dat ineens?We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ik kan je niet lolkingen omdat je summonernaam te moeilijk is, maar waarschijnlijk omdat je gewoon bovengemiddeld episch goed bent. Nog steeds Ahri main?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:06 schreef dustbrain het volgende:
Keb ook een 6 game winningstreak naar gold 1. Waarom heeft iedereen dat ineens?![]()
Gratis Twitch kanaal blijkt wel te kunnen trouwens.
Met Xsplit via de Twitch website, misschien dat ik het ook maar ga doen hoewel ik alleen normals speel.![]()
![]()
Fioraquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:04 schreef dustbrain het volgende:
[..]
wie heeft het over een meta? Het ging om champions. En 20-30 champions vallen niet buiten de meta.
Galio
Heimerdinger
Sion
Zilean
Zijn de champions die amper nog gepickt worden en lastig in een team zijn te passen. Dan zijn er nog een heleboel champions die een vergelijkbare rol hebben als een andere champion maar hier veel minder goed in zijn. Denk aan bijv. Irelia die door vrijwel alle andere tops voorbij gestreefd is etc. Maar over het algemeen vind ik de game best balanced.Vicariously I live while the whole world dies![]()
Heineken wordt niemand vrolijk vanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:22 schreef kensei het volgende:
Dustbrain denk aan je hart man, neem nog een biertje
[ afbeelding ]
Geen vokda lustenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Wodka is rotzooi, enige wat je ermee kan doen is mixxen, en mixdrankjes zijn voor kasthomo'sZullen we er wat extra ranja bij doen voor je?
![]()
![]()
Vodka is goedkope troep om snel dronken mee te worden, voor de smaak drink je die zooi niet. Ik neem nog een slok van mijn 15 jaar oude single maltquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef znarch het volgende:
[..]
Heineken wordt niemand vrolijk van
[..]
Geen vokda lustenZullen we er wat extra ranja bij doen voor je?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Straks mijn Lagavulin plunderenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Vodka is goedkope troep om snel dronken mee te worden, voor de smaak drink je die zooi niet. Ik neem nog een slok van mijn 15 jaar oude single malt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Straks mijn Lagavulin plunderen![]()
Die ga ik bij mijn volgende bestelling ook halen, vanavond maar even vermaken met Dalmore, Talisker & Highland![]()
Smaken verschillen. Zonder te trollen nu. Probeer eens een goede (geen ubercheape) wodka.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Vodka is goedkope troep om snel dronken mee te worden, voor de smaak drink je die zooi niet. Ik neem nog een slok van mijn 15 jaar oude single malt
En ik kan dan weer totaal geen wiskey drinken. Vind dat smaken of je aan een boom likt.
Ps: White russiansScotch en Soda
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:53 schreef Snorrenbaard het volgende:
EG kan beter krijgen dan Snoopeh, die stare is echt enige waar iedereen hem van kent![]()
Laten we het zo zeggen. Ik denk dat hij een beetje over zijn hoogtepunt heen is. Net als Ocelote bv. En Regi (al schijnt hij laatste match wel aardig gespeeld te hebben. Niet gezien.) En Saint ook.quote:"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Daar had ik het overquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:04 schreef dustbrain het volgende:
[..]
wie heeft het over een meta? Het ging om champions. En 20-30 champions vallen niet buiten de meta.Misschien dan eerst even lezen waar ik het over heb voordat je uit je plaat gaat. Ook nooit gezegd dat er 20-30 buiten de meta vallen maar goed, geen zin om mijzelf te gaan herhalen als je mijn eerste post niet eens gelezen hebt.
Wat nyny83 zegt bedoel ik dus te zeggen. Zijn veel champions die viable zijn maar een stuk lastiger te spelen zijn dan vergelijkbare champions.
[ Bericht 8% gewijzigd door Ame_thyst op 05-07-2013 21:46:15 ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Wie doet er een game met mij, normal, geen draft pick, niet te serieus?
Edit: Niet te serieus want ik heb bier opThe Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."![]()
Regi is absoluut niet over zijn hoogtepunt heen, de rest heb je gelijk in. Hij presteert nu niet goed, maar dat snap ik wel als je de hele dag duoqueue speelt met je vriendinquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:25 schreef znarch het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen. Ik denk dat hij een beetje over zijn hoogtepunt heen is. Net als Ocelote bv. En Regi (al schijnt hij laatste match wel aardig gespeeld te hebben. Niet gezien.) En Saint ook.
2 dagen nadat ik in Plat3 zit alweer promo series naar plat2. Riot pls geef me goede teams ; ;![]()
Ik kan wel. PublicPervert ingame.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:46 schreef Tanjaa het volgende:
Wie doet er een game met mij, normal, geen draft pick, niet te serieus?
Edit: Niet te serieus want ik heb bier opVicariously I live while the whole world dies![]()
Niet? Ik ben al heeel lang niet meer van hem onder de indruk. TSM in zijn algemeen niet echt maar speelt hij laatst dan weer erg goed ofzo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:00 schreef Keselo het volgende:
[..]
Regi is absoluut niet over zijn hoogtepunt heen, de rest heb je gelijk in. Hij presteert nu niet goed, maar dat snap ik wel als je de hele dag duoqueue speelt met je vriendin
2 dagen nadat ik in Plat3 zit alweer promo series naar plat2. Riot pls geef me goede teams ; ;"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Regi was vooral godlike de laatste 4 weken van LCS Spring. Nu is hij inderdaad minder maar dat kan zo weer omslaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:44 schreef znarch het volgende:
[..]
Niet? Ik ben al heeel lang niet meer van hem onder de indruk. TSM in zijn algemeen niet echt maar speelt hij laatst dan weer erg goed ofzo?![]()
Kanker community, 6 matches 5 met trollersHearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
I zie hem alleen falen. Maar dan kijk ik de verkeerde matches misschien. Vind tsm ook niet zo super om te kijken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:49 schreef Keselo het volgende:
[..]
Regi was vooral godlike de laatste 4 weken van LCS Spring. Nu is hij inderdaad minder maar dat kan zo weer omslaan.
Wat ik me bv herinner is zijn harde gefaal met tf en ryze.
Dat is het misschien juist. Als hij faalt lijkt hij ook altijd meteen zo'n beetje eigenhandig games te throwen."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Al 60 punten in Bronze 1, silver here I come
En net eindelijk 1 more win dan losses sinds de start van mijn ranked avontuur.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
Haha ty. Die 6 games staan niet in mijn matchistory want ik speelt niet zo vaak ranked, er zitten dus veel normals tussen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik kan je niet lolkingen omdat je summonernaam te moeilijk is, maar waarschijnlijk omdat je gewoon bovengemiddeld episch goed bent. Nog steeds Ahri main?![]()
Ja nog steeds ahri, die vossenbitch is OP man jeweetzelluf.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Wat is er gebeurd dat je op dit onooglijke tijdstip nog gaat douchen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:17 schreef Skillstorm het volgende:
Godver ben best ......verneukt,
Even douchen.The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."![]()
Kroeg, kleren ruiken naar rook etc..quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:21 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dat je op dit onooglijke tijdstip nog gaat douchen.![]()
![]()
Best normaal als je laat thuis komt en niet stinkend je bed in wilt. Ik ga namelijk nooit m'n bed in zonder te douchen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:21 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dat je op dit onooglijke tijdstip nog gaat douchen.![]()
![]()
In dat geval, wat ben je vroeg thuis.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kroeg, kleren ruiken naar rook etc..Was ook sarcastischquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:25 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Best normaal als je laat thuis komt en niet stinkend je bed in wilt. Ik ga namelijk nooit m'n bed in zonder te douchen.
Exact, is toch vies.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:25 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Best normaal als je laat thuis komt en niet stinkend je bed in wilt. Ik ga namelijk nooit m'n bed in zonder te douchen.![]()
![]()
Ik wil geen flame discussie starten of zo, maar waarom zou je dat hier posten? 90% van de mensen gaat vrijdag of zaterdag weleens uit en wordt daarbij vies van rook of alcohol.
Kutrokers.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:38 schreef dustbrain het volgende:
Ik wil geen flame discussie starten of zo, maar waarom zou je dat hier posten? 90% van de mensen gaat vrijdag of zaterdag weleens uit en wordt daarbij vies van rook of alcohol.![]()
![]()
Ik wil geen flame discussie starten of zo, maar waarom zou je je statistieken zo verneuken?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:38 schreef dustbrain het volgende:
Ik wil geen flame discussie starten of zo, maar waarom zou je dat hier posten? 90% van de mensen gaat vrijdag of zaterdag weleens uit en wordt daarbij vies van rook of alcohol.
Om indruk te maken op die topic chimi's duhquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:38 schreef dustbrain het volgende:
Check mij om 3 uur posten dan, hoe epic ben ik, aanbid mij hieronder![]()
alistar top is de metaOp zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Shaco + blitz botquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:57 schreef Suncatcher het volgende:
Alistar - Riven @ top. Alistar wins.
Alistar - Kayle @ top. Alistar wins..
Bring it on!
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
doe niet zo autistischquote:Op zaterdag 6 juli 2013 02:38 schreef dustbrain het volgende:
Ik wil geen flame discussie starten of zo, maar waarom zou je dat hier posten? 90% van de mensen gaat vrijdag of zaterdag weleens uit en wordt daarbij vies van rook of alcohol.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
![]()
Tristana kan je gratis krijgen via facebookI noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:55 schreef Vierkantblokje het volgende:
Tristana kan je gratis krijgen via facebook![]()
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Al die quotes, ik was bang voor een flame discussie. Welliswaar geen serieus antwoord maar tenminste geen flame discussie.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ik zal je moeder flamen, n00b, l2p, uninstallquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:37 schreef dustbrain het volgende:
Al die quotes, ik was bang voor een flame discussie. Welliswaar geen serieus antwoord maar tenminste geen flame discussie.![]()
80% van mijn friendlist is diamond of hoger.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:07 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik zal je moeder flamen, n00b, l2p, uninstallWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Jij bent echt zo'n BG figuurquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:11 schreef dustbrain het volgende:
[..]
80% van mijn friendlist is diamond of hoger.![]()
![]()
Over BG gesproken, wanneer zou onze verloren zoon weer terugkomen (haha komen () )
Misschien kunnen we een pooltje opzetten om zijn terugkomst te voorspellen![]()
![]()
Aldie jou nou ook al geïnfecteerdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:22 schreef kensei het volgende:
Over BG gesproken, wanneer zou onze verloren zoon weer terugkomen (haha komen () )
Misschien kunnen we een pooltje opzetten om zijn terugkomst te voorspellen
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Op 14 augustus 2013 zal onze verlosser wederkeren.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:22 schreef kensei het volgende:
Misschien kunnen we een pooltje opzetten om zijn terugkomst te voorspellenVicariously I live while the whole world dies![]()
Ik begrijp nooit waarom mensen met dit soort dingen aankomen. Hap.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:11 schreef dustbrain het volgende:
[..]
80% van mijn friendlist is diamond of hoger.![]()
Tja, dan krijg je een potje met een troll Blitz. (die expres altijd chased, en altijd pulls doet naar de andere kant dus naar achter ipv naar voor)![]()
Ik denk eind van deze maand alquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Op 14 augustus 2013 zal onze verlosser wederkeren.![]()
![]()
Je bent gewoon jellyquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit waarom mensen met dit soort dingen aankomen. Hap.![]()
Hoe goed de mensen zijn die je vriendenverzoek accepteren na een potje aram met ze te hebben gespeeld is relevant voor je eigen skill level.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit waarom mensen met dit soort dingen aankomen. Hap.
Calsot calsot calsot.![]()
Je hoeft niets meer te bewijzen. Gewoon mensen die brons zijn flamen in aram en aan het einde van het seizoen gold worden om een skin te pakken, zo doen de eckte bazen dat.
#DiamondLyfe![]()
wat een stel kinderen hier toch, loop niet zo te zeiken op andere mensen. Of zijn jullie zelf zo slecht en onzeker dat het je beter doet voelen?
typische LoL community.
Praat over league of gewoon niet, geen wonder dat bijna niemand meer in dit topic komt.
Daarnaast moet ik nodig adc gaan oefenen, csen lukt me wel maar harassen niet![]()
![]()
Het is een reden niet meer in het topic te komen. zeur om slechte games en trollers en leavers. genoeg om over te klagen![]()
![]()
Zilean mid bij fnatic vs mym.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
BG heeft zichzelf altijd als een clown gedragen in dit topic, waarom zou je hier niet om mogen lachen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:11 schreef totalvamp het volgende:
wat een stel kinderen hier toch, loop niet zo te zeiken op andere mensen. Of zijn jullie zelf zo slecht en onzeker dat het je beter doet voelen?
typische LoL community.
Praat over league of gewoon niet, geen wonder dat bijna niemand meer in dit topic komt.
Daarnaast moet ik nodig adc gaan oefenen, csen lukt me wel maar harassen niet
Onze gezamelijke liefde voor zijn grappen en grollen brengt ons juist dichter bij elkaar in het topic, hij heeft zelf gezegd datie het topic niet meer ging volgen, dus hij heeft er toch geen last van.
Doe is niet zo zuur joh![]()
Deze man spreekt de waarheid. Als je je zoals BG gedraagt moet je niet raar opkijken als mensen daar belachelijk over gaan doen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:55 schreef kensei het volgende:
[..]
BG heeft zichzelf altijd als een clown gedragen in dit topic, waarom zou je hier niet om mogen lachen?
Onze gezamelijke liefde voor zijn grappen en grollen brengt ons juist dichter bij elkaar in het topic, hij heeft zelf gezegd datie het topic niet meer ging volgen, dus hij heeft er toch geen last van.
bg leest gewoon mee en speelt regelmatig lol hoorOp zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Niet op zijn main account hoorquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
bg leest gewoon mee en speelt regelmatig lol hoor![]()
Een keertje is leuk ja, maar nu gaat bijna het hele topic erover.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:55 schreef kensei het volgende:
[..]
BG heeft zichzelf altijd als een clown gedragen in dit topic, waarom zou je hier niet om mogen lachen?
True. Zo grappig is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:44 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Een keertje is leuk ja, maar nu gaat bijna het hele topic erover."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Sommige uitspraken hebben gewoon diepe indruk achtergelatenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:49 schreef znarch het volgende:
[..]
True. Zo grappig is het nou ook weer niet.![]()
Bjergsen kk gek
Net een game gecarried door 15 keer dood te gaan en geen kills te krijgen :dOp zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Singed?quote:Op zondag 7 juli 2013 01:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Net een game gecarried door 15 keer dood te gaan en geen kills te krijgen :d
[ Bericht 0% gewijzigd door kensei op 07-07-2013 01:35:57 ]![]()
Katarina, ik baite de hele tijd al hun ults en summoners waarna mijn team de boel cleande.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
Geen fuck geven om ranked games is wel een goede instelling. Mn smurf waarbij ik totaal niet care om ranked progressie nu in een paar weken van silver 5 naar silver 1 gespeeld
Kijken of ik die ook makkelijk gold kan maken
[ Bericht 1% gewijzigd door kensei op 07-07-2013 12:22:30 ]![]()
Ik heb zelden iemand met zo'n grote plaat voor zn kop gezien als hij. Of hij trollt gewoon bewust, dan is hij briljant.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:21 schreef kensei het volgende:
KLB / Dronken meisjes in auto die naar je juigen en zoenen.
BG is ook weer op FOK! actiefVicariously I live while the whole world dies![]()
Dat is het dus, het is echtquote:Op zondag 7 juli 2013 12:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik heb zelden iemand met zo'n grote plaat voor zn kop gezien als hij. Of hij trollt gewoon bewust, dan is hij briljant.
Jesus, zit al een tijdje te kloten met ping die soms opeens heel slecht wordt. Van alles al geprobeerd en heel lang gezocht naar de oorzaak.
Blijk m'n fucking wireless adapter te overheaten, godver zeg dat verzin je toch niet![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juli 2013 16:36 schreef kensei het volgende:
Jesus, zit al een tijdje te kloten met ping die soms opeens heel slecht wordt. Van alles al geprobeerd en heel lang gezocht naar de oorzaak.
Blijk m'n fucking wireless adapter te overheaten, godver zeg dat verzin je toch niet
![]()
waarom heb ik mij ooit naar s5 laten zakken.zijn er nog mensen hier die premades runnen? ben wel gewent op gold 5/3 niveau te spelen.
![]()
Je bent gezakt door decay?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:55 schreef Xetran het volgende:
[ afbeelding ]
waarom heb ik mij ooit naar s5 laten zakken.zijn er nog mensen hier die premades runnen? ben wel gewent op gold 5/3 niveau te spelen.
![]()
Tijdje niet gespeeld nee. Een tijdje andere games en een tijd omdat ik een beetje een te kort lontje had.quote:![]()
![]()
Hoe kom je erbij dat je op gold 5/3 niveau speelt? Je hebt nog geen 100 ranked games gedaan in season 2 en 3 bij elkaar.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:24 schreef Xetran het volgende:
[..]
Tijdje niet gespeeld nee. Een tijdje andere games en een tijd omdat ik een beetje een te kort lontje had.
Je lolking profiel ziet eruit namelijk alsof je altijd in silver hebt gezeten![]()
![]()
Ik queue redelijk wat met gold spelers (voornamelijk) en krijg ook voornamelijk s1 - g4 tegenstanders. als ik lolnexus moet geloven iig. Maar ja, het ging er vooral om of ik eens mee mocht doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:55 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat je op gold 5/3 niveau speelt? Je hebt nog geen 100 ranked games gedaan in season 2 en 3 bij elkaar.
Je lolking profiel ziet eruit namelijk alsof je altijd in silver hebt gezeten![]()
![]()
Dan moet het niet zo lastig zijn om snel gold te worden, met soloque stijg je sneller dan duo is mijn ervaringquote:Op zondag 7 juli 2013 23:22 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik queue redelijk wat met gold spelers (voornamelijk) en krijg ook voornamelijk s1 - g4 tegenstanders. als ik lolnexus moet geloven iig. Maar ja, het ging er vooral om of ik eens mee mocht doen.![]()
Bij mij kwam het door mn DECT telefoon... kom daar maar eens achterquote:Op zondag 7 juli 2013 16:36 schreef kensei het volgende:
Blijk m'n fucking wireless adapter te overheaten, godver zeg dat verzin je toch niet
Vicariously I live while the whole world dies![]()
Ja dat verwacht je gewoon niet he. Mijn probleem is inmiddels weer opgelost voor 2 donnies.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:58 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Bij mij kwam het door mn DECT telefoon... kom daar maar eens achter
Koop trouwens nooit een netgear wireless adapter die schijnen massaal te overheaten![]()
![]()
haha iedereen haat op hemquote:Op zondag 7 juli 2013 12:21 schreef kensei het volgende:
KLB / Dronken meisjes in auto die naar je juigen en zoenen.
BG is ook weer op FOK! actief![]()
Het is wel een beetje treurig om daar een topic voor aan te maken.
Dat is gewoon vragen om dat soort reacties. ^^![]()
Vooral ook omdat het lang niet altijd is. Probleem is dat die DECT telefoon gewoon ook in de 2,4 GHz regionen zit waar alle WiFi netwerken ook in zitten. Hij probeert dan het kanaal te zoeken met de minste ruis daarop en periodiek hopt hij naar een ander kanaal als dat minder ruis heeft. Normaal gesproken is dat dus niet hetzelfde kanaal als mijn WiFi netwerk, want die is dan 'bezet' . Ik woon echter in een flat, dus er zijn zo'n 3 miljoen WiFi netwerken in mijn bereik. Eens in de zoveel tijd hopte hij dan dus wel naar mijn eigen WiFi kanaal toe en had ik dus dikke shit omdat ze enigszins bij elkaar in de buurt staan.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:02 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja dat verwacht je gewoon niet he. Mijn probleem is inmiddels weer opgelost voor 2 donnies.
Koop trouwens nooit een netgear wireless adapter die schijnen massaal te overheatenVicariously I live while the whole world dies![]()
Is je Win/loss al weer positief?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:50 schreef Snorrenbaard het volgende:
ik ben weer klaar met LoL voor een tijdje, kankernoobs in mijn team altijdWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Klinkt heel vervelendquote:Op maandag 8 juli 2013 11:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Vooral ook omdat het lang niet altijd is. Probleem is dat die DECT telefoon gewoon ook in de 2,4 GHz regionen zit waar alle WiFi netwerken ook in zitten. Hij probeert dan het kanaal te zoeken met de minste ruis daarop en periodiek hopt hij naar een ander kanaal als dat minder ruis heeft. Normaal gesproken is dat dus niet hetzelfde kanaal als mijn WiFi netwerk, want die is dan 'bezet' . Ik woon echter in een flat, dus er zijn zo'n 3 miljoen WiFi netwerken in mijn bereik. Eens in de zoveel tijd hopte hij dan dus wel naar mijn eigen WiFi kanaal toe en had ik dus dikke shit omdat ze enigszins bij elkaar in de buurt staan.![]()
![]()
Mijne ook, maar bronzenoobs laten me altijd expres verliezen. Vraag maar aan mijn challanger friends.
---------
Btw, vond wukong altijd een vette champ maar dacht dat hij één van de slechtste champions in de league was, dus wou hem niet kopen. Blijkt hij ineens nadat ik hem toch gekocht had een tyfus hoge winrating te hebben. Nice,
Beetje net als sejuani eerst, underplayed maar voor de mensen die hem veel spelen een prima viable champ. Ik heb hem ook een tijd gespeeld maar vind het ligt mij beter om tanks op top te spelenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:20 schreef dustbrain het volgende:
Mijne ook, maar bronzenoobs laten me altijd expres verliezen. Vraag maar aan mijn challanger friends.
---------
Btw, vond wukong altijd een vette champ maar dacht dat hij één van de slechtste champions in de league was, dus wou hem niet kopen. Blijkt hij ineens nadat ik hem toch gekocht had een tyfus hoge winrating te hebben. Nice,![]()
![]()
Snowball Wukong en je hebt een auto win in team fitta'squote:Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef kensei het volgende:
[..]
Beetje net als sejuani eerst, underplayed maar voor de mensen die hem veel spelen een prima viable champ. Ik heb hem ook een tijd gespeeld maar vind het ligt mij beter om tanks op top te spelen
"My dream is to know why my nightmares never cease"![]()
zoals bij 90% van de champs.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:27 schreef OuweBaas het volgende:
[..]
Snowball Wukong en je hebt een auto win in team fitta'sWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Blue Ez, I like
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Het is ook zo fucking sterk als iemand hem goed kan spelen, pas bijna een ranked verloren omdat mijn hele team door 1 fed ez continu gekite werd. Terwijl de rest van zijn team met 2/6 scores rondliep en iedereen bij ons de lane gewonnen had.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: