quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Zit je lekker in de tuin van je moeder
Tuurlijk, neem de meest lelijke persoon daag hem uit, en rij vol gas weg. Altijd goede grappen.quote:
Is omdat je kk lelijk bentquote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Zit je lekker in de tuin van je moeder in het zonnetje na te genieten van een lange dag buiten zijn en hapjes proeven en weet ik het komt er 2 maal een auto vol dronken meisjes langs waarbij de eersten me toejuigen alsof ik godverdomme een beroemdheid ben en de 2e zat een (wel knap trouwens) meisje uit het raam kusjes naar me te schieten en riep 'zoene' naar me.
En dan nog doorrijden ook, wat heb ik daar nou aan.. stop dan oid en kom er bij zitten als je wilt zoenen.
jezevenquote:Op zondag 7 juli 2013 00:11 schreef BaajGuardian het volgende:
doe allemaal niet zo jelly jezes man, ze vonden me leuk.
Ja.... je doet het ook weer helemaal verkeerd man, je moet voor die fiets springen en dan vragen 'Hé...neuken?' anders wordt het 'm niet héquote:Op zondag 7 juli 2013 00:24 schreef Dimachaerus het volgende:
Verdomme dit doet me denken aan mijn jeugd. Ik neem jullie mee terug naar 2006, waar ik ~16 jaar was.
Ik ging toen altijd hier voor in de straat rotjes en liliputters afsteken op oudejaarsnacht, en niet zelden zag je dronken tienersletjes langsfietsen.
Zo vaak fantaseerde ik en mijn buurjongen dat ze ons een keertje vroegen: "hè! neuken?"
Dit ging zo door van 13 t/m 17 jaar.
Wat een tijden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |