Ja, precies. M'n oudste broer doet altijd wel heel stoer dat ik niet met een Marokkaan thuis mag komen, maar als ik dat wel zou doen, zou hij het alsnog accepteren. Klein hartje dit dat. :$quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me echt vervelend als dat een issue blijft als het gewoon een goede kerel is.
wel fijn als ze het belangrijk vinden dat hij hoed voor je isquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het zou m'n moeder echt worst wezen met wat voor kerel ik zou daten, als hij maar lief voor me is. Of dat nou een Chinees, Indo of Afrikaan is, boeit d'r niks. Niet dat ze daar sowieso wat over te zeggen had, maar toch.
Zou ik ook zeggen als ik ik je broer was :$ \quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies. M'n oudste broer doet altijd wel heel stoer dat ik niet met een Marokkaan thuis mag komen, maar als ik dat wel zou doen, zou hij het alsnog accepteren. Klein hartje dit dat. :$
Alleen omdat ze hem anders toch wel neersteken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies. M'n oudste broer doet altijd wel heel stoer dat ik niet met een Marokkaan thuis mag komen, maar als ik dat wel zou doen, zou hij het alsnog accepteren. Klein hartje dit dat. :$
Dat reizen elke dag kost wel wat tijd ja, al kan je dat dan weer opheffen door korter te sporten!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt heb je gelijk in. Ik moet elke dag Groningen Assen doen. Valt ook wel mee maar toch.
Moet wel zeggen dat ik vrienden enzo belangrijker vind dat wat meer spieren, persoonlijk.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel fijn als ze het belangrijk vinden dat hij hoed voor je is
Ok, tja dunno... na 21:00 heb ik niet veel pit meer om nog iets als fitness te doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Ik ook, normaal gesproken.
[..]
Ik ook.
[..]
Daar heb je het weekend voor en 2 uur per week is wel genoeg..
[..]
Ik ook af en toe..
[..]
Hmmm.
je bent nu gewoon luier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, tja dunno... na 21:00 heb ik niet veel pit meer om nog iets als fitness te doen.
Zal wel aan mijn discipline liggen dan.
Al heb ik jaaaaren lang zonder moeite wel minimaal 3x per week gesport.
Merk gewoon dat het leven 'drukker' word ,ofso
Hoezo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik ik je broer was :$ \
Jij kent mijn broer niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen omdat ze hem anders toch wel neersteken.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat reizen elke dag kost wel wat tijd ja, al kan je dat dan weer opheffen door korter te sporten!
En! Ik vind vrienden ook belangrijker dan spieren.
En ouderquote:
Jij ook niet hoor *smiley met dat handje*.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zou jij thuis kunnen komen met een neger?
Maar dat doe je eigenlijk toch ook zelf? Het leven drukker maken ofzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, tja dunno... na 21:00 heb ik niet veel pit meer om nog iets als fitness te doen.
Bij het woord Marokkaan komt zo'n petjesvolkmocro in me op.quote:
Ben je elke dag om 21u thuis? Je kan ook in de plaats van je werk een gym zoeken en daar meteen heen gaan om 17u. Eerst naar huis gaan is sowieso killing.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik ga nu heel vaak, maar dat zie ik ook niet meer gebeuren als ik straks weerwerk hebquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar niet bewust. Mindstate veranderd ook denk ik, prioriteiten gaan veranderen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar dat doe je eigenlijk toch ook zelf? Het leven drukker maken ofzo.
Nee, maar je doet net alsof sporten 20 uur per dag kost en je de overige 4 uur opgesloten in je kelder moet zitten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]het was geen aanval hoor. Ken ook lui die koste wat kost sociale dingen gaan afzeggen omdat ze die dag nog niet gesport hebben. Dat gaat mij wat te ver.
Hehehe.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij het woord Marokkaan komt zo'n petjesvolkmocro in me op.Oke anders gezegd, als het een petjesmocro was dan zou ik dat zeggen :$
Maar je zou niet 3 uurtjes per week kunnen missen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar niet bewust. Mindstate veranderd ook denk ik, prioriteiten gaan veranderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |