Ja, precies. M'n oudste broer doet altijd wel heel stoer dat ik niet met een Marokkaan thuis mag komen, maar als ik dat wel zou doen, zou hij het alsnog accepteren. Klein hartje dit dat. :$quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me echt vervelend als dat een issue blijft als het gewoon een goede kerel is.
wel fijn als ze het belangrijk vinden dat hij hoed voor je isquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het zou m'n moeder echt worst wezen met wat voor kerel ik zou daten, als hij maar lief voor me is. Of dat nou een Chinees, Indo of Afrikaan is, boeit d'r niks. Niet dat ze daar sowieso wat over te zeggen had, maar toch.
Zou ik ook zeggen als ik ik je broer was :$ \quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies. M'n oudste broer doet altijd wel heel stoer dat ik niet met een Marokkaan thuis mag komen, maar als ik dat wel zou doen, zou hij het alsnog accepteren. Klein hartje dit dat. :$
Alleen omdat ze hem anders toch wel neersteken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies. M'n oudste broer doet altijd wel heel stoer dat ik niet met een Marokkaan thuis mag komen, maar als ik dat wel zou doen, zou hij het alsnog accepteren. Klein hartje dit dat. :$
Dat reizen elke dag kost wel wat tijd ja, al kan je dat dan weer opheffen door korter te sporten!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt heb je gelijk in. Ik moet elke dag Groningen Assen doen. Valt ook wel mee maar toch.
Moet wel zeggen dat ik vrienden enzo belangrijker vind dat wat meer spieren, persoonlijk.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel fijn als ze het belangrijk vinden dat hij hoed voor je is
Ok, tja dunno... na 21:00 heb ik niet veel pit meer om nog iets als fitness te doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Ik ook, normaal gesproken.
[..]
Ik ook.
[..]
Daar heb je het weekend voor en 2 uur per week is wel genoeg..
[..]
Ik ook af en toe..
[..]
Hmmm.
je bent nu gewoon luier.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, tja dunno... na 21:00 heb ik niet veel pit meer om nog iets als fitness te doen.
Zal wel aan mijn discipline liggen dan.
Al heb ik jaaaaren lang zonder moeite wel minimaal 3x per week gesport.
Merk gewoon dat het leven 'drukker' word ,ofso
Hoezo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik ik je broer was :$ \
Jij kent mijn broer niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen omdat ze hem anders toch wel neersteken.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat reizen elke dag kost wel wat tijd ja, al kan je dat dan weer opheffen door korter te sporten!
En! Ik vind vrienden ook belangrijker dan spieren.
En ouderquote:
Jij ook niet hoor *smiley met dat handje*.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zou jij thuis kunnen komen met een neger?
Maar dat doe je eigenlijk toch ook zelf? Het leven drukker maken ofzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, tja dunno... na 21:00 heb ik niet veel pit meer om nog iets als fitness te doen.
Bij het woord Marokkaan komt zo'n petjesvolkmocro in me op.quote:
Ben je elke dag om 21u thuis? Je kan ook in de plaats van je werk een gym zoeken en daar meteen heen gaan om 17u. Eerst naar huis gaan is sowieso killing.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ik ga nu heel vaak, maar dat zie ik ook niet meer gebeuren als ik straks weerwerk hebquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar niet bewust. Mindstate veranderd ook denk ik, prioriteiten gaan veranderen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar dat doe je eigenlijk toch ook zelf? Het leven drukker maken ofzo.
Nee, maar je doet net alsof sporten 20 uur per dag kost en je de overige 4 uur opgesloten in je kelder moet zitten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]het was geen aanval hoor. Ken ook lui die koste wat kost sociale dingen gaan afzeggen omdat ze die dag nog niet gesport hebben. Dat gaat mij wat te ver.
Hehehe.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij het woord Marokkaan komt zo'n petjesvolkmocro in me op.Oke anders gezegd, als het een petjesmocro was dan zou ik dat zeggen :$
Maar je zou niet 3 uurtjes per week kunnen missen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar niet bewust. Mindstate veranderd ook denk ik, prioriteiten gaan veranderen.
Nee, dan ben ik pas klaar met dingen die ik moet doen. Heb ik ook een tijdje gedaan, gelijk na werk de sportschool in gaan. En niet te rusten, maar dan ben ik heel snel moe omdat ik liever eerst eet en dan ga sporten. Merk dat echt dat ik dan energie mis.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Ben je elke dag om 21u thuis? Je kan ook in de plaats van je werk een gym zoeken en daar meteen heen gaan om 17u. Eerst naar huis gaan is sowieso killing.
Nee, zeker niet. Maar je moet heen en terug, workout, post workout maaltijdquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, maar je doet net alsof sporten 20 uur per dag kost en je de overige 4 uur opgesloten in je kelder moet zitten.Dat is gewoon niet zo.
En nu ga ik sporten.
Rond 3 uur op werk gewoon wat eten, dan rond half 7 een uurtje sport, en dan rustig je dingen doen. Alleen is het eten dan meestal wel pas laat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik pas klaar met dingen die ik moet doen. Heb ik ook een tijdje gedaan, gelijk na werk de sportschool in gaan. En niet te rusten, maar dan ben ik heel snel moe omdat ik liever eerst eet en dan ga sporten. Merk dat echt dat ik dan energie mis.
Er valt wel wat tijd te winnen denk ik, als ik alles optimaler doe
Nee, jij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je zou niet 3 uurtjes per week kunnen missen?
Ja ik wel, maar ik heb ook gewoon zooi in huis omdat ik te lui ben om naar een sportschool te fietsen. Dus ben incl douchen meestal ong een uurtje kwijt.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja ik wel, maar ik heb ook gewoon zooi in huis omdat ik te lui ben om naar een sportschool te fietsen. Dus ben incl douchen meestal ong een uurtje kwijt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:11 schreef 2NutZ het volgende:
Nee, dan ben ik pas klaar met dingen die ik moet doen.
Dat hoor je zo vaak, maar dat komt omdat mensen vaak een heel beroerd eetritme hebben. Niet ontbijten, de hele dag alleen koffie, als lunch kop soep en een zweetbroodje in de kantine en de rest van de dag niks meer en dan gek vinden dat ze om 18u geen fut hebben.quote:Heb ik ook een tijdje gedaan, gelijk na werk de sportschool in gaan. En niet te rusten, maar dan ben ik heel snel moe omdat ik liever eerst eet en dan ga sporten. Merk dat echt dat ik dan energie mis.
Wat krio zegt, prioriteiten stellen. Ik kan me ook niet voorstellen dat je echt elke dag met mensen afspreekt.quote:Er valt wel wat tijd te winnen denk ik, als ik alles optimaler doe
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!! jij kan alles doen, thuis? alle oefeningen en spiergroepen? nice.
Ik zou het juist moeilijker vinden om het thuis te doen, net zoals dat ik het moeilijker vind om thuis aan dingen voor school te werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja ik wel, maar ik heb ook gewoon zooi in huis omdat ik te lui ben om naar een sportschool te fietsen. Dus ben incl douchen meestal ong een uurtje kwijt.
Dat hoor ik vaak ja, maar voor mij werkt het. als ik op de fiets moet gaan stappen en het regent is dat al een excuus om niet te gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik zou het juist moeilijker vinden om het thuis te doen, net zoals dat ik het moeilijker vind om thuis aan dingen voor school te werken.
Ja dat maakt het soms wel lastiger, maar het scheelt dat ik echt 3 minuten fietsen van de gym woon, dus dan valt het wel mee. En ik woon natuurlijk in het zuiden waar het meestal mooi weer is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaak ja, maar voor mij werkt het. als ik op de fiets moet gaan stappen en het regent is dat al een excuus om niet te gaan.Thuis muziekje of tv aan en gewoon mn oefeningen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Nicequote:Op donderdag 4 juli 2013 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb alleen niet zoveel ruimte meer over.
Nee, tuurlijk niet. Maar blijkbaar toch genoeg te doen. Raar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:16 schreef Modus het volgende:
[..]Wat dan, doe je elke dag strijken, stofzuigen en ramen lappen ofzo?
[..]
Dat hoor je zo vaak, maar dat komt omdat mensen vaak een heel beroerd eetritme hebben. Niet ontbijten, de hele dag alleen koffie, als lunch kop soep en een zweetbroodje in de kantine en de rest van de dag niks meer en dan gek vinden dat ze om 18u geen fut hebben.
[..]
Wat krio zegt, prioriteiten stellen. Ik kan me ook niet voorstellen dat je echt elke dag met mensen afspreekt.
400 ofzo, kleingeld man.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nicewou ik ook, maar beetje veel geld.
Het zou voor mij er bij zijn. Ik moet ook echt naar de sportschool, anders mis ik de motivatie ook denk ik en ben ik sneller afgeleid, thuis.quote:
Even fokken hehe, en dan zit je een kwartier op je reetquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het zou voor mij er bij zijn. Ik moet ook echt naar de sportschool, anders mis ik de motivatie ook denk ik en ben ik sneller afgeleid, thuis.
en zo'n machine EN sportschool lijkt me wat overdreven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het zou voor mij er bij zijn. Ik moet ook echt naar de sportschool, anders mis ik de motivatie ook denk ik en ben ik sneller afgeleid, thuis.
Mwoh, dat ding voor tussendoor en een uur workout per keer in de sportschoolquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
en zo'n machine EN sportschool lijkt me wat overdreven.
Ja, nou idd. Niet alleen fokken tho...quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Even fokken hehe, en dan zit je een kwartier op je reet
Nouja, ik hoef geen panzermaus te worden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mwoh, dat ding voor tussendoor en een uur workout per keer in de sportschool
NEe, zeker niet. Vind droog sws vaak lelijk. Liever wat massaquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, ik hoef geen panzermaus te worden.
Mee eens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
NEe, zeker niet. Vind droog sws vaak lelijk. Liever wat massa
Begon eigenlijk sowieso voor uiterlijk vertoon.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
NEe, zeker niet. Vind droog sws vaak lelijk. Liever wat massa
Precies hetzelfde hierquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Begon eigenlijk sowieso voor uiterlijk vertoon.
Zit verder de hele dag achter een pc, en dat is niet goed voor hoe ik me voel.
Heb rust in mijn hoofd nodig en trainen helpt enorm.
Dat ik spieren ontwikkel, bredere schouders krijg, dat is dan wel erg mooi meegenomen.
Spieren krijgen terwijl je zit te FOK!ken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |