goede vraag.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
Dan heb je zo'n lichaam.. en dan? je moet het constant bijhouden.
Op den duur besef je dat er belangrijkere dingen zijn in het leven zoals een steady income, gezin maybe zelfs... dan heb je echt geen tijd meer om dat bij te houden.
Hoe doen jullie dat? al die tijd om in de gym te zitten? snap het niet.
Daar haat ik je niet om hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmmm... You will hate me from now on, maar ik vind deze vrouwen niet mooi..
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
Op den duur besef je dat er belangrijkere dingen zijn in het leven zoals een steady income, gezin maybe zelfs... dan heb je echt geen tijd meer om dat bij te houden.
Gwn syntholquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, de mensen die hier posten en naar de gym gaan.
Beter dan skinny as fuck zijn toch. (doel dus op jou)quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
Ik denk dat zijn vraag gericht was aan mensen die wel bewegen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Beter dan skinny as fuck zijn toch. (doel dus op jou)
Ik beweeg toch gekkie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn vraag gericht was aan mensen die wel bewegen.
Kan je mij een paar fotos sturen ter indicatie?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Meer mijn hand etc. Je weet toch.
Nee. Je moet er bij zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je mij een paar fotos sturen ter indicatie?
Ik heb wel een leven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Mag. Zijn wij nou de enige levenslozen hier.
Ik zie Krio echt niet als vader om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:41 schreef Chloroform het volgende:
Krio als kriopapa. Zie het al voor me. "Kom kiddo, we gaan naar de gym. Quality time met papa.![]()
"
Maar dat is serieus jouw prioriteit? breed blijven? je weet zelf ook dat na je 30e je lichaam aftakelt en je nog meer moeite moet doen he.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar haat ik je niet om hoor.
[..]Prioriteiten stellen.
Zou jij thuis kunnen komen met een neger?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:41 schreef Chloroform het volgende:
Krio als kriopapa. Zie het al voor me. "Kom kiddo, we gaan naar de gym. Quality time met papa.![]()
"
Ho ho rustig. Je hoeft hem niet te beschermen, hij is volwassen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Beter dan skinny as fuck zijn toch. (doel dus op jou)
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ho ho rustig. Je hoeft hem niet te beschermen, hij is volwassen.
En waarom aldoor jaloers op gewoon gezonde lichamen?
Pffff altijd dat geroep om alleen maar te krenken, maar bij uitleg het weg wuiven...quote:
Jij vindt mij niet dikquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pffff altijd dat geroep om alleen maar te krenken, maar bij uitleg het weg wuiven...
Zwak.
Ik had je ook weer dikke papzak kunnen noemen maar koos er voor het niet te doen. Anders wil je misschien weer digitale aai over je hoofd (bol).
Mijn lichaam en algehele gezondheid en geluk is mijn prioriteit ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dat is serieus jouw prioriteit? breed blijven? je weet zelf ook dat na je 30e je lichaam aftakelt en je nog meer moeite moet doen he.
En dan ben je 60 en dan heb je een breed semi verlept lichaam en dan denk je... heb ik dit als enige behaald in het leven?
Nee, niks. Ik wil nu een normaal antwoord. Dit kan echt niet, elke keer als er om uitleg gevraagd word gauw zeggen dat men alles serieus neemt. Ik pik het niet langer!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij vindt mij niet dik![]()
Schatje, je neemt dingen te srs man.
Okquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn lichaam en algehele gezondheid en geluk is mijn prioriteit ja.En dat sluit andere dingen absoluut niet uit natuurlijk. En ik ben al ouder dan 30.
Wat mijn familie betreft, bedoel je, of wat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zou jij thuis kunnen komen met een neger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |